Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
AutorMesaj
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6412
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 20:52

Jurnalistul se contrazice singur, iar mecanicul e cam rupt de realitate. Pe la început redactorul zice că garnitura abia se mişcă, sugerând că atâta poate automotorul, pentru ca mai spre sfârşit să constate că viteza este limitată de starea infrastructurii. Apoi mecanicul îşi imaginează că modernizarea malaxelor costă 2,8 mil de euro per unitate cât e preţul de pornire pentru un Desiro nou. În realitate o malaxa modernizată nu costă nici 10%.
Nu zic că garnitura malaxa e grozavă, nu e nici pe departe, dar cred că reprezintă nivelul de civilizaţie al celor mai mulţi dintre călătorii de pe secţia respectivă. Iar jurnalistul, dornic să lovească în CFR din toate părţile, n-a aflat că SNTFC-ul îşi dimensionează capacitatea de transport în funcţie de numărul biletelor şi abonamentelor vândute. Deci dacă vor să aibă garnitură mai încăpătoare, să-şi cumpere bilete şi abonamente. Dar, vorba lui Cristi, încă nu-şi dau seama cum e fără tren, cu dube la preţ dublu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 20:57

http://www.4tuning.ro/editorial/editorial-astazi-am-invatat-de-ce-mor-oamenii-pe-calea-ferata-23300.html
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6547
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:06

De cand se lasa bariera, dureaza maximum 3 minute pana trece trenul acolo...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9017
Reputatie : 12867
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:24

Didinule, stiu ei cum e cu dubele, chiar in articol zice unul ca ,, e mai scumpe".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:35

Nu neapărat ,,e mai scumpe", ci linia are alt traseu faţă de şosea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:37

Nu e paguba daca se anuleaza trenurile facute din malaxa, asta e matrial rulant din epoca de piatra de pe vremea razboiului, pentru zilele de azi trebuie ceva mult mai modern si adecvat cerintelor de azi nu de acum 75 de ani . Multi prefera duba in defavoarea malaxei, e si normal, duba nu te zdruncina si nu iti nenoroceste creierii cum o face malaxa . Pe multe rute unde au fost bagate malaxe au scazut calatorii foarte mult, majoritatea au migrat la auto ca nu le convenea malaxa .
Trebuie sa vedem putin si realitatea nu doar pasiunea pentru vechi, daca lui x si y ii place maxa si iubeste vechiul asta nu inseamna ca un calator este obligat sa suporte vechiturile si sa si plateasca pentru a merge ca acum 75 de ani, lumea a evoluat si are pretentii de ceva modern si demn de zilele in care traim , malaxele sunt niste vechituri care ar trebui sa existe doar la muzeu si atat . Suntem o tara Europeana nu o tara din Africa sa fim asa inapoiati, faptul ca inca mai circula aceste vechituri in zilele de azi demonstreaza gradul scazut de civilizatie/educatie si de modernizare a cailor ferate, am ramas in urma si suntem de rasul curcilor cu malaxa in circulatie la trenurile de zi cu zi . Si strainii se mira ca inca mai exista asa ceva in circulatie in trenurile de zi cu zi, ei vin sa mearga cu asa ceva pentru ca la ei totul a evoluat si nu mai gasesti asa cazaturi ci doar la muzeu .
Deci repet, calatorul obisnuit are nevoie de confort ca pentru asta plateste sa beneficieze de un drum civilizat, pretentiile pasionatilor cu ale calatorilor obisnuiti nu vor fi niciodata egale, pentru un pasionat e normal sa ii fie de ajuns malaxa dar pentru x care merge intre A si B cu malaxa, a doua zi nu mai vine la tren si se duce la duba .

_________________
595423Revista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:40

Automotoarele alea sunt perfecte pentru numărul de călători...
Ultima dată când am mers cu Malaxa 900, jumate din scaune erau ocupate cu diverse paporniţe. Normal că cei care urcau comentau că nu e loc, că e prea mic ş.a.m.d..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6412
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 21:59

Are şi Karpaty dreptate, malaxele în actuala variantă de modernizare, cu confort minimalist, sunt un eşec, dar dacă tot s-au băgat bani în ele trebuie să fie exploatate până le expiră norma. Păcat că nici lotul doi nu e mai breaz, deşi exista un proiect mai complex (şi mai scump) de reconstrucţie prin care erau ameliorate o mare parte din neajunsurile brotăceilor de Marub. Oricum dacă ar închiria Transferoviar linia Ploieşti- Urziceni şi ar aplica "metoda Olteniţa", ar face bani frumoşi.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 22:01

Asta am zis si eu, linia 701 sa fie luata de TFC , ar fi minunat .  Wink 

_________________
595423Revista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 66 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 31 Iul 2014, 22:12

Pe 701 sunt deja 10 perechi de trenuri CFR Călători (şi e printre cele mai rentabile relaţii ale lor)... privatul oricum va fi obligat să preia tot pachetul minim.
Nu cred că se pot pune mai mult de 10 perechi, nu ar avea clienţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 66 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: