|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 20:52 | |
| Jurnalistul se contrazice singur, iar mecanicul e cam rupt de realitate. Pe la început redactorul zice că garnitura abia se mişcă, sugerând că atâta poate automotorul, pentru ca mai spre sfârşit să constate că viteza este limitată de starea infrastructurii. Apoi mecanicul îşi imaginează că modernizarea malaxelor costă 2,8 mil de euro per unitate cât e preţul de pornire pentru un Desiro nou. În realitate o malaxa modernizată nu costă nici 10%. Nu zic că garnitura malaxa e grozavă, nu e nici pe departe, dar cred că reprezintă nivelul de civilizaţie al celor mai mulţi dintre călătorii de pe secţia respectivă. Iar jurnalistul, dornic să lovească în CFR din toate părţile, n-a aflat că SNTFC-ul îşi dimensionează capacitatea de transport în funcţie de numărul biletelor şi abonamentelor vândute. Deci dacă vor să aibă garnitură mai încăpătoare, să-şi cumpere bilete şi abonamente. Dar, vorba lui Cristi, încă nu-şi dau seama cum e fără tren, cu dube la preţ dublu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 20:57 | |
| http://www.4tuning.ro/editorial/editorial-astazi-am-invatat-de-ce-mor-oamenii-pe-calea-ferata-23300.html |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:06 | |
| De cand se lasa bariera, dureaza maximum 3 minute pana trece trenul acolo... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:24 | |
| Didinule, stiu ei cum e cu dubele, chiar in articol zice unul ca ,, e mai scumpe". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:35 | |
| Nu neapărat ,,e mai scumpe", ci linia are alt traseu faţă de şosea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:37 | |
| Nu e paguba daca se anuleaza trenurile facute din malaxa, asta e matrial rulant din epoca de piatra de pe vremea razboiului, pentru zilele de azi trebuie ceva mult mai modern si adecvat cerintelor de azi nu de acum 75 de ani . Multi prefera duba in defavoarea malaxei, e si normal, duba nu te zdruncina si nu iti nenoroceste creierii cum o face malaxa . Pe multe rute unde au fost bagate malaxe au scazut calatorii foarte mult, majoritatea au migrat la auto ca nu le convenea malaxa . Trebuie sa vedem putin si realitatea nu doar pasiunea pentru vechi, daca lui x si y ii place maxa si iubeste vechiul asta nu inseamna ca un calator este obligat sa suporte vechiturile si sa si plateasca pentru a merge ca acum 75 de ani, lumea a evoluat si are pretentii de ceva modern si demn de zilele in care traim , malaxele sunt niste vechituri care ar trebui sa existe doar la muzeu si atat . Suntem o tara Europeana nu o tara din Africa sa fim asa inapoiati, faptul ca inca mai circula aceste vechituri in zilele de azi demonstreaza gradul scazut de civilizatie/educatie si de modernizare a cailor ferate, am ramas in urma si suntem de rasul curcilor cu malaxa in circulatie la trenurile de zi cu zi . Si strainii se mira ca inca mai exista asa ceva in circulatie in trenurile de zi cu zi, ei vin sa mearga cu asa ceva pentru ca la ei totul a evoluat si nu mai gasesti asa cazaturi ci doar la muzeu . Deci repet, calatorul obisnuit are nevoie de confort ca pentru asta plateste sa beneficieze de un drum civilizat, pretentiile pasionatilor cu ale calatorilor obisnuiti nu vor fi niciodata egale, pentru un pasionat e normal sa ii fie de ajuns malaxa dar pentru x care merge intre A si B cu malaxa, a doua zi nu mai vine la tren si se duce la duba . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:40 | |
| Automotoarele alea sunt perfecte pentru numărul de călători... Ultima dată când am mers cu Malaxa 900, jumate din scaune erau ocupate cu diverse paporniţe. Normal că cei care urcau comentau că nu e loc, că e prea mic ş.a.m.d.. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 21:59 | |
| Are şi Karpaty dreptate, malaxele în actuala variantă de modernizare, cu confort minimalist, sunt un eşec, dar dacă tot s-au băgat bani în ele trebuie să fie exploatate până le expiră norma. Păcat că nici lotul doi nu e mai breaz, deşi exista un proiect mai complex (şi mai scump) de reconstrucţie prin care erau ameliorate o mare parte din neajunsurile brotăceilor de Marub. Oricum dacă ar închiria Transferoviar linia Ploieşti- Urziceni şi ar aplica "metoda Olteniţa", ar face bani frumoşi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 22:01 | |
| Asta am zis si eu, linia 701 sa fie luata de TFC , ar fi minunat . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Iul 2014, 22:12 | |
| Pe 701 sunt deja 10 perechi de trenuri CFR Călători (şi e printre cele mai rentabile relaţii ale lor)... privatul oricum va fi obligat să preia tot pachetul minim. Nu cred că se pot pune mai mult de 10 perechi, nu ar avea clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |