| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun Apr 21, 2014 7:42 pm | |
| IR 1742 Satu.Mare-Buc.Nord a plecat din Oradea cu 3 vag clasa ( 20-49, 19-55, 20-49 ) şi 9 vag cuşetă/dormit. E atât de aglomerat la vag de clasă încât nu se poate înainta pe culoare. Trenul va ajunge la Buc.Nord cu o întârziere de 70-90 minute cu 15 vagoane, după ce mai primeşte un 20-49 în Cluj şi 2 20-49 la Braşov. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun Apr 21, 2014 8:53 pm | |
| IR 1656/1664 BC/IS : 21-76, 20-83, 21-70, 30-76, 21-70 + 20-83, 21-76, 30-76, 84-83, 21-86, 20-68, 20-76. 120%
IR 1551 : 20-83, 30-76, 22-76, 84-87. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun Apr 21, 2014 9:47 pm | |
| În seara asta R9596 a fost compus din două Malaxe 900. Nu pe toate trenurile de pe Timișoara - Jimbolia s-a introdus Desiro. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar Apr 22, 2014 3:15 pm | |
| IR 1662 Iasi - Bucuresti Nord: 20-68 20-68 20-49.2 20-49.2 20-76 20-76 10-91 20-76 20-76 20-76 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 10:57 am | |
| RE 9170 Resita-Caransebes(Bucuresti Nord grupa pentru 1696) 21-86 + 22-96
Gradul de ocupare la plecare din Resita , destul de ridicat , nu circula chiar gol desi a fost o zi obisnuita din timpul saptamanii , deci se foloseste grupa directa foarte bine . |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 3:13 pm | |
| Câteva compuneri de ieri, din Timișoara
1766 (20-49) (19-55) (20-68) (20-49) (44-31) - grad ridicat de ocupare la clasa a II-a 2024 (20-49) (20-49) (20-49) (19-55) 73 (21-76) (21-76) (89-87) (10-90) - grupa de Budapesta + (21-76) (21-76) (21-76) (21-76) - grupa de Timișoara 7689 Desiro 9616 (19-55) (20-54) (20-54) 3116 (20-54) (19-55) (20-54) (20-54) (19-55) (21-80) - nu mai știu dacă ordinea primelor două vagoane este aceasta 9667 2*LVT 9591 4*Malaxa 900 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 3:58 pm | |
| @allred mersi ... Dar pare compunerea pare Paste special ,deci se va schimba si n o upgradam :d
Si cateva intrebari pentru colegul Dragos. Unde se ataseaza grupa Lokoshaza la Dacia acum ? Cand va fi facut Dacia cu Traxx sau Taurus ? Daca nu in spate manevreaza Budapesta suplimentar sa scoata grupa lor si sa trimita trenul la Viena ? |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 9:01 pm | |
| Eu cred ca baga B-uri in spate ca are B-uri care raman la Bp tot in spate deci.. oricum trenul nu l-am vazut nu am treaba cu el. Cu traxx niciodata, cu taur nici macar asa. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 9:14 pm | |
| Mersi Dragos .. Si daca le baga in spate cine le manevreaza ? ca astia nu aveau loco acolo in trecut. Le manevrau cu loco MAV pana la interoperabilitate,apoi cu cea CFR , iar acum .. ? Teoretic e mai simplu sa le bage in spate,ca sa le scoata cu grupa de Budapesta odata,si apoi sa vina Tauru si sa plece mai departe la Viena.. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 9:35 pm | |
| Nu e mare chestie in Lokosh. trebe sa fie cate un V43 sau un m44 care sa manevreze vagoanele.. se rezolva mai ales in vremuri astea cand baga si caldura la tren asigura incalzirea inaintea plecarii. Nu o sa faca mav trenuri din asta avand in vedere ca au inceput sa puna sistem ETCS in elodii ca 583,888,798 sau 247 sa vedem cand se termina la noi linia ca la bekes prin 2015 o sa atinga trenul 140, 160 nu stiu fiind vagoane B 20-80 is ptr 140, iar v43 120... cu vagoanele romanesti si dwa-uri unguresti se va putea, umbla vorba ca trenuri IC or sa aiba doar vagoane IC in compunere deci in mare parte cele internationale fiind ca se va simti diferinta la timpii de mers intre un rapid si un IC pe tronsonul modernizat urmand fara sa mai vedem 20-80 legat la 21-76. Binteles daca aceasta chestie sa va realiza trenuri IC le prinzi cu elodia sau traxx la dispozitie. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 9:42 pm | |
| Daca sunt B'uri din alea simple 20-80 ,cum stiu eu ca avea Lokoshaza acum cativa ani,acele vagoane sunt apte 160.Au boghiu Gorlitz Va,daca nu ma insel. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier Apr 23, 2014 10:31 pm | |
| Sunt mai multe, acuma umbla bautzenul. Gorlitz stiu ca il are 20-30 si 20-35 ( cel cu acoperis inaltat ca 20-50) toate au vmax 140. :roll: |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi Apr 24, 2014 1:21 pm | |
| Dacia nu este considerat IC pe parcurs maghiar, ci IR. Anul trecut, din Budapesta spre Curtici a plecat cu vagoanele ungureşti în faţă. _________________ :TTT:
|
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi Apr 24, 2014 1:39 pm | |
| IR 1655 EA/EA1-2*20-76-30-76 IR 1662 EA 671/871-EA/EA1-5*20-76-10-91-20-49.2 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi Apr 24, 2014 1:40 pm | |
| Pai nu discutam de rang .. ci de compunere ,ca le-au cam incurcat planurile ungurilor ) Anul trecut(si asta) era asa Bucuresti-Teius .. 21-76+21-76+10-91+89-87/WRlee(IC 531/353)=>Oradea/Cluj + 21-86+21-86(+10-70 facultativ)=>Budapesta + 21-90,21-90+WRmz+AcBcmee+WLABmee+WLABmee=>VienaPe Teius-Budapesta circula 21-86+21-86+21-90+21-90+WRmz+AcBcmee+WLAB+WLAB .. in Lokoshaza atasau grupa lor IR in fata trenului ,evident.. Acum de cand nu se mai circula prin Teius,si se desparte trenul la Coslariu se circula pe Bucuresti-Budapesta : WLAB+WLAB+AcBcmee+WRmz+21-90+21-90+[21-86+21-86][Budapesta].. deci aia ar trebuii sa isi ataseze grupa in spatele trenului .. + in Budapesta trebuie scoasa grupa lor+cele 2 bucati 21-86(din spatele trenului) atasat Taurusu/Trax si trimis trenul la Vieena .. Inainte se atasa grupa de Budapesta si grupa MAV in fata,caci ele ramaneau in gara,in timp ce trenul pleca spre Viena ... Si dupaia ori le impingea delfinu in remiza,ori isi aduceau inca un Ampz si formau IC DALIA , ramanand ca delfinu sa impinga doar grupa de Lokosh.. in remiza.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|