|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 17:45 | |
| Uitasem: Azi 2106 avea doua Desiro.
Si alte compuneri din Valcea:
2455: Malaxa; 2075: Malaxa Malaxa; 2459: Malaxa; 2074: Malaxa Malaxa; 2436: 21-47 21-47; 2438: Malaxa; 2464: MAlaxa.
De mentionat la garniturile clasice de pe 201 ca, exceptand perechea Craiova-Sibiu, Sibiu-Craiova, ca sint compuse din 21-47. Acestea pot primi si 20-54/5, 19-47, 11-47. Dar in cazul in care nu sint compuse din doua 21-47 au cu siguranta un vagon din aceasta serie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 18:40 | |
| Daca ar fi cineva in CFR care sa se gandeasca si la confortul oferit pasagerilor atunci ar face ceva de genul : Toate vagoanele pentru trenurile de rang superior sa fie facute de Bucuresti unde incepe departajarea , pe trenurile de noapte sa bage vagoanele 21-70 , 22-96/76 , 20-76 , 20-49 ambele serii si ce mai este cu compartiment astfel sa nu mai exista pe trenurile de noapte vagoane salon si pe trenurile de zi compartimentate , vagoanele salon sa fie exclusiv pentru trenurile de zi , apoi trenurile care circula intre regionale fara sa treaca prin Bucuresti cum e cazul la Iasi-Timisoara se poate face prin rotirea vagoanelor gen Bucuresti-Iasi apoi Iasi-Timisoara apoi ajunge in Bucuresti cu Timisoara-Bucuresti , pe retur la fel , Bucuresti-Timisoara ; Timisoara-Iasi ; Iasi-Bucuresti , sa nu mai existe vagoane 20/21-87 pe trenurile de noapte cum sunt acum pe 1695/1696 iar pe IR Bucuresti-Bacau vedem 21-70 , totusi putin confort ar fi bine venit mai ales ca pretul nu este chiar asa mic la IR . In prezent fiecare regionala cu vagoanele ei , daca nu are IR dar are vagoane bune le trimite pe Regio la toti taranii si alta regionala care are IR nu are vagoane bune ca sunt date acolo unde nu era nevoie , care o fi fost criteriul de atribuire al vagoanelor pe regionale nu se stie dar si aici mai mult ca sigur sunt ceva interese . Si la final tot calatorul sufera ca intr-o parte a tarii un tren IR merge cu jeguri si in partea cealalta de tara vagoanele bune de IR fac pe Regio ca asta e , seful regionalei x e mai cu mot si a primit vagoane bune , ce conteaza publicul calator , dai dracu astia sa plateasca calatoria indiferent de confort cam asta e realitatea . Asta e din punctul de vedere al calatorului dar din punct de vedere economic vagoanele nu trebuie sa stea , ele trebuie sa circule ca daca stau produc paguba , pentru a scoate profit ele trebuie sa circule dar revin la ce am spus mai sus , corect sa circule sa nu stea dar sa fie distribuite asa cum ar fi normal nu cum e in prezent .
Bucuresti Grivita sa se ocupe de IR ; IC si Internationale iar Basarabul plus celalalte regionale de Regio . |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 22:27 | |
| De duminica trecută, din Arad:
2604 (20-55) (20-55) (20-55) 3115 (20-55) (20-55) (20-55) (20-55) 1766-1 (44-31) (20-68) (20-68) (19-55) (20-68) 2024-1 (26-16) (26-16) (20-55) 2705 (20-55) (20-55) (20-55) 1821 (20-49) (20-49) (19-80) (20-76) (20-76) (44-31) (71-31) 3070 AM Malaxa 1000 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 00:37 | |
| Cu tot respectul pentru ce s-a scris aici in legatura de compuneri.. Eu zic va spun cu mana pe inima ca personal iau lampa cu oxiacetilena si incep cu 21-47,continui cu toate jegurile de Malaxe,TE(cele care nu au suferit modernizarea),BARCI regiotrans si alte copturi din astea.Apoi trecem la 20-47/57 ,21-59,19/20/30-50... Cu toate dar absolut toate la topit! Vreau sa fie o Romanie civilizata,si daca e nevoie bagam 2 maimutoi care in momentul in care te a vazut ca ai ars ceva cu tigara,ai taiat ceva scaun.stai cu picioarele incaltat pe scaune.. sa te bata cu tot respectul,pana nu mai stii la ce statie trebuie sa te dai jos.Sunt unele specimene,care au obrazu mai gros decat talpa de bocanc de armata. Pe regio sa ramana de la 26-16 in sus .. Adica 26-16,20-54/55(sa nu te aud murii...) ,20-49,Desiro Electric,Desiro varianta nemodificata IC,20-58(sau echivalentul claselor 1),20-31,etc.Daca nu ne ajung vagoanele ,as mai degrada vechile vagoane de clasa 1'a care nu au jegul de 15 degete in ele... adica dintr-un 19-57,facut 29-57,si trantit la regio. Pentru serviciu IC,ieftinit pretul,cumparate saloane A6,si revizuit toate B6'urile si modernizat 21-70 si 21-90 cu prize si wireless,revizuite chederele,garniturile,usile (reconditionate frumos (vezi 21-70 PKP).. ) ,dupa care investit masiv in reclama chiar cu o lista revizuita de preturi/km. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 08:03 | |
| DUAL , te ajut si eu cu cea mai mare placere la taiat de vechituri , in primul rand la malaxa aia nenorocita nici macar una nu as mai lasa , cred ca la vara ma duc frumos pe la Ploiesti si le astept sa le bombardez cu niste pietre ca eu unu m-am saturat de jeguri nenorocite si vechituri plus bataia de joc care domneste la CFR fata de calator , daca ei nu le scot din circulatie ii oblig eu sa le scoata in secunda 2 dar e o problema la astea , eram intr-un cotet acum 2 ani si a fost bombardat cu pietre , a dracu cazatura daca a avut un geam spart , are geamurile alea foarte rezistente , chiar ma si miram , la cate pietre a primit nu s-a spart geamul . Nu le mai sport , sa scoata dracului vechiturile astea din circulatie si sa aduca altceva , zici ca suntem in Africa nu in Europa si UE , de rasul curcilor suntem cu vechiturile astea jegoase . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 08:26 | |
| Pastrate 1,2 ~ 10, pentru muzeu,pentru trenuri turistice,etc .. Dar nu circulatie cu calatori care platesc bilet in scopuri de transport civilizat.. Restu',taiate si topite. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 08:47 | |
| Voi înţelegeţi că este ILEGAL ca o entitate de stat să caseze vehicule neamortizate? Acele Malaxe sunt echipate cu motoare NOI, care corespund tuturor normelor în vigoare. E uşor să vorbeşti din exterior... ai mers măcar o dată cu Malaxa cu motor Volvo? Seria modernizată de Petroutilaj e cu mult peste cea refăcută de MARUB... nu vibrează, sunt mai silenţioase şi nu pot fi ,,mulse", pentru că computerul de bord înregistrează tot. În plus, consumul e foarte redus, ceea ce a permis creşterea numărului de trenuri pe secţia Ploieşti - Urziceni. Acolo ai 10 (ZECE) perechi de trenuri! Contrar părerii lui Karpaty sau a lui Dual, numărul de călători a crescut, călătorii sunt mulţumiţi că au cu ce merge la muncă, iar un automotor cu o singură uşă pe fiecare parte e mult mai uşor de controlat. Atrag atenţia asupra faptului că spargerea geamurilor constituie act de vandalism, deci caz penal. Să vezi distracţie dacă te prind cei 50 - 60 de călători nervoşi că nu mai au cu ce merge la muncă. În plus, dacă distrugi materialul rulant, CFR Călători o să anuleze trenurile, n-o să rişte să bage altceva, ca să nu se trezească şi cu ăla vandalizat. Nu contest faptul că nu trebuia făcută această investiţie. A fost o tâmpenie de la bun început... dar dacă s-a făcut, nu mai avem ce-i face. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 08:48 | |
| Apoi nu te supara dar cind incepi sa spui ca mergi cu nasul, ca vrei compartimente ca sa poti dormi, ca o sa te apuci sa dai cu pietre dupa trenuri, cred ca nu mai putem discuta de pasiune si asa cum spui ca nu sintem in Africa, tot asa si tu ar trebui sa dovedesti ca esti in UE nu in Africa sau India.
Probabil nici garnitura Orient Expres nu te-ar multumi nici daca ti s-ar oferi gratis cu tot cu majordom. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 08:55 | |
| Faptul ca malaxa sau alt tip de vagon arata rau la interior e din vina calatorilor care nu stiu sa foloseasca un mijloc de transport in comun. Malaxa nu a avut de la inceput (din fabricatie) scaune din plastic, ci banchete normale capabile sa compenseze vibratiile produse in mers (aspectul care de fapt deranjeaza cel mai mult pe calatorii ce le folosesc acum). In timp, calatorii necivilizati le-au distrus si in consecinta CFR a ales sa puna scaune din plastic, care nu mai amortizeaza deloc vibratiile specifice automotoarelor pe 2 osii dar pot fi mai usor intretinute desi am vazut si malaxe cu scaune din plastic vandalizate de calatorii necivilizati. In consecinta, avem in trafic ceea ce meritam, nu trebuie sa ne mai plangem de conditii. Ca nu se face mai nimic pentru refactia liniilor scadente la reparatii, asta da, insa si aici tot din cauza necesarului tot mai mare de material rulant nou sau reparat din motivele de mai sus. Poate ca ar fi cazul ca CFR s-o lase mai moale cu reparatii si modernizari la vagoane de calatori si sa investeasca in cresterea sigurantei feroviare prin efectuarea reparatiilor la linii care-s praf... cam peste tot. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 09:10 | |
| Daca CFR nu iti face dreptate iti mai faci si singur , adica ei au dreptul sa isi bata de joc de platitorul de bilete iar *rost*i care au nevoie de un transport civilizat trebuie sa accepte bataia de joc , eu cu asta nu sunt de acord cum multi nu au fostd e acord cu aceasta bataie de joc din partea CFR si simplu au renuntat la tren , in prezent deplasarile de acasa la locul de munca sau in calatoriile ocazionale le fac cu alte mijloace de transport . Sunt foarte multi care au renuntat la transportul feroviar tocmai ca s-a ajuns in situatia din prezent cand CFR nu da 2 bani pe doleantele calatorilor si confortul acestora , sa platesti bilet intreg si sa mergi cu un cotet mergator este demn de lumea a 3-a , o tara inapoiata si necivilizata . Normal ca nu e corect sa dai cu pietre dar nu o data am trecut prin asa ceva , cum merg des cu trenul am intalnit situatii cand m-am trezit cu piatra in compartiment , nu a oprit nimeni trenul sa se ia de x si y , geamurile de la vagoane nu rezista la pietre si se sparg imediat dar la cotetul porcului mergator sunt rezistente , cred ca special au fost facute asa sa reziste in vecii vecilor amin . Iar din punct de vedere ca a fost modernizat cotetul ............. pentru mine unu nu reprezinta nimic , aceste vechituri trebuiau casate si aaduse alte motoare din tarile civilizate asa cum se intampla si in vest , vechiturile se taie si se inlocuiesc cu altceva nou dar la noi nu , se trage m**a de coada , modernizam cotetele de pe vremea razboiului dar in spatele acestor modernizari ce comisioane grase a castigat x si y de ce nu se spune nimic ? Nu a cerut nimeni vagoane poleite cu aur si servitor la picioare , domnule dar conditii decente , demne de anii in care traim , conditii de care se bucura si cei din alte tari din Europa , traiesc in Europa nu in Africa , am fost in tarile civilizate din UE , am vazut ce conditii sunt oferite acolo , am pretentia ca si la noi sa fie la fel , nu imi convine sa merg in aceleasi conditii in care mergea si strabunicu cand pleca pe front . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 10:52 | |
| Cita vreme sint prosti asa cum spui tu , atita vreme unele trenuri o sa mearga, altele o sa fie anulate.
daca tu consideri ca esti prost mergind cu trenul, cu bilet, asa cum e scump, dar pina la urma asa e corect, atunci nu mai calatori cu trenul. Adica ai vrea si ieftin si comod, ca si cum ar zice unu, ca nu isi permite cu avionul asa ca hai sa il arunce in aer.
Nu -ti convine trenul si incepi sa fi derbedeu, sa dormi intins pe 4 locuri, sa mergi fara , bilet sa arunci cu pietre, vrei trenuri directe sa nu te deranjezi sa schimbi, ai doar pretentii.
Treci in tabara desteptilor si nu te mai baga la trenuri, lasa-ne pe noi astia citiva prosti ramasi sa platim la CFR.
Esti contra a orice argumente ti se aduc.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 11:23 | |
| Daca asta s-a inteles ca am doar pretentii atunci imi pare rau , eu doar am spus ce zice lumea , calatorii cu care am intrat in contact din diferitele trenuri si excursii pe care le-am facut , nu am sustinut ceva personal ci am sustinut ceva bun pentru publicul larg daca si dorinta de a face bine este inteleasa ca ceva prost atunci imi pare rau , raman la ideea mea despre romani si tara asta , faptul ca ei fac ce vor cu noi si noi acceptam fara sa ripostam pentru drepturile noastre spune multe despre noi ca natie . In ultimul timp incep sa le dau dreptate celor ce pleaca de aici spre alte tari pentru un trai mai bun si pentru a duce o viata moderna si civilizata , aici daca vrei sa faci bine nu esti lasat ba din contra esti hulit si atunci pentru ce sa te mai agiti , chiar nu are rost . Mereu am aparat drepturile calatorilor dar sa incheiem off topicul ca deja e prea mult . Fiecare sa faca ce crede ca e mai bine pentru el . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 12:20 | |
| Baieti eu am fost cu malaxa cred ca prima si ultima data va bag discutia mea de pe fb :
" Mie imi zici? Am nimerit jegul asta pe Eforie N-CT si am tinut cu spatele scaunul, iar cand a stat jos un alt calator dupa mine l-o impins si nu am mai putut sta deloc asak mi-am pus spatele spre geam si picioarele pe scaun.... "
O voi ocoli de departare cred ca ma intelegeti...Nu ma interseaza ce motor are la interior arata ca un tren deportaj pardon ala este mai civilizat! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 13:14 | |
| Pe Constanţa - Mangalia circulă automotoare seria 700, pe boghiuri. E mare diferenţă şi acolo între lotul refăcut de MARUB şi cel refăcut de Reloc. La cel de Reloc nici nu auzi motorul, doar compresorul e ceva mai gălăgios. La cel de MARUB Dumnezeu cu mila.... vibraţii, zgomot, finisaje proaste, vopsea sărită... _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 14:31 | |
| Ce s-a aprins discutia! Doctore, care sint malaxele cu doua osii mai breze? Din ce am observat eu alea verzi sint mai prapadite. Ce consum au? Karpaty, ti-am mai zis, nu faptul ca sint de pe vremea razboiului (la propriu) e problema. Ci conditiile pe care le ofera: geamuri cu gaurele in care se pune hartie igienica sau de ziar iarna, vibratiile, zgaltaielile, cu alte cuvinte faptul ca au ramas la nivel de clasa a III-a. Sa ii vedeti pe nasii din ele ce fete au. Zici ca la urmatoarea coboara si isi pun gatu' pe sina. Si MAV-ul are AM-uri pe doua osii, dar arata cu totul altfel inauntru. Legat de cele cu boghiuri, am mers o singura data cu unul dintr-astea, de la Medgidia la Tulcea. Dupa ce am mers de la Valcea la Medgidia cu sezonierul mi se pareau fotolii scaunele din respectivul AM. Din ce am citit inainte si dupa ce am mers cu malaxa aia imi dau seama ca am prins unul chiar bun. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |