| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 15 Mar 2014, 14:06 | |
| Deci e clar, urmatorul drum de la Bucuresti la Cluj va fi cu asta, apoi cu Corona. :DChiar era pacat sa nu fie nici un R fara geamuri fixe pe Valea Prahovei. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 15 Mar 2014, 14:22 | |
| la prima vedere vor fi astea 3 cu timpul mai vedem, in functie de nr de calatori poate sa mute cele 3 rosi pe alte trenuri si sa bage 3 etajate, toate sunt vag de Basarab asa ca poate pica orice inclusiv 19/21-80, care sunt pe 5026/5023.
La toti ne plac vagoanele 19/20-55 sau 19/21-80 mai mult ca etajatele dar biciclisti care negresit vor aparea in urmatoarea perioada la 11031/11032 vor ocupa juma de vagon ce nu o sa fie tocmai pe placul celorlalti calatori, d-aia zic trenul asta in maxim 2 luni o sa primeasca etajate, e doar o chestiune de timp in momentul de fata cu numai 174 locuri pe un R spre munte nu da bine la ureche cu 3 etajate nr de locuri poate fi de pana la 360 plus locuri ptr biciclete la capetele etajatelor. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 15 Mar 2014, 15:25 | |
| TRENURI IN STATIILE CFR RAMNICU SARAT SI BUZAU R 5104-EA1 823-2*26-16-36-16 IR 1661 EA/EA1-2*21-76-10-90 IR 382 EA/EA1-2*22-76/96-3 SAU 4 VAGOANE RUSESTI R 5107 EA/EA1-TE ACVILA R 5106 EA1 552 SI 724-36-16-50-50 R 5108-EA 811-TE ACILA-2*26-16 R 5060 EA/EA1-2*20-83 IR 1652 EA/EA1-3*20-83-2*21-76-30-76-84-76 R 15458-VT 623 |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 08:05 | |
| 5106 :roll: :roll: :roll: :roll: |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 8000 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 14:59 | |
| 11091 Bucuresti Nord-Craiova Locomotiva 45 + 21-70 + 21-70 + 22-96.
Ca o observatie legata de noile "trenuri" Nord-Est-Nord. 13101 - vagoane pentru 8011 Obor-Constanta 13103 - vagoane de la 8014 Fetesti-Obor 13105 - vagoane pentru 8017 Obor-Fetesti 13107 - vagoane de la 8020 Constanta-Obor
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 15:18 | |
| Cu ocazia asta mai vedem si noi ce compuneri au trenurile Regio de pe M800. Cat despre 11091, poate il vede careva diseara pe R 2022 TG.Jiu-Buc.Nord cu grupe de la Cluj, TG.Jiu si Craiova. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 15:51 | |
| |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 19:50 | |
| Vorbesti *rost*i ! Nici calatorii de la 1642 / 1641 nu sunt intregi intru totul la cap, cel putin jumatate din ei put a alcool etilic Locul vagoanelor 21-70 era la IC-ul 532 / 533 Cluj - Bucuresti si retur. Iar cei care aveau nevoie de priza sa aiba la dispozitie vagonul BAR + clasa a 2-a 89-87. Sau mai bine le bagau la un tren Bucuresti - Constanta inlocuind cotetele 21-31 si 11-31 :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 20:53 | |
| Nu-mi pasa. Vagoane cu compartimente n-au ce cauta pe trenuri de zi fie IC fie RE ! Luxul asta faceai daca CFR cumpara cele 40 bucati de vagoane ex-db dar ne-a depasit Iranul. Cat timp 533/346 nu are bou vagon 21-86 este ok, pentru 21-90 sau 21-76 poti sa ceri pretul IC-ului ramane problema nerezolvata cu viteza. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 16 Mar 2014, 20:58 | |
| Dragos .. diferenta intre 21-76 si 21-86 este culoare interiorului verde vs albastru si sistemul de supraveghere(prezent doar in 21-76) ... Deci ) ? Nu stiu de tine , dar eu prefer albastru mai mult decat verdele ) ... Mi-a placut mai mult Zarandul decat Expresul .. ca daca e la o adica , sistemul de supraveghere nu stiu daca mai are pe ce stoca in 21-76 ).. si s-ar putea sa fie doar de decor .. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 17 Mar 2014, 07:49 | |
| 21-76 e mai proaspat si mult mai civilizat. In opinia mea bou vagoane 21-86 ce fac non-stop pe transilvnia,traianus si ister dupa 4-5ani de folosire arata ingrozitor tot timpul, in zadar mai face curatenie la toalete mocikos si puturos este cand sta in gara simti de un kilometru "mirosul" ala sa nu vb cand gareaza pe langa tine 3-4vagoane din asta ai parte de a descoperi ce cuprind toalete de pe tot parcursul trenului. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 17 Mar 2014, 08:10 | |
| Pai care e vina CFrului ca asa sint toaletele? inseamna ca aia care le folosesc asa fac si acasa, sau mai rau merg in tufis. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 17 Mar 2014, 12:15 | |
| Diferenta intre ele este de 2 ani .. WC urile pot fi resalubrizate ..pentru ca sunt dotate cu acelasi tip WC atat 21-76 cat si 21-86.. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 17 Mar 2014, 21:05 | |
| În compunerea lui 1833 a apărut un vagon 21-76. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 18 Mar 2014, 10:25 | |
| Sirma 1732/1731 azi are din nou RailJet : 20-83, 10-91, 20-83. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|