|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 06 Feb 2014, 22:11 | |
| 83-76. Nu stiu de ce am tendinta de fiecare data cand e vorba de acest tip de vagon sa zic 84-76 in loc de 83-76. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 00:05 | |
| - phnegativ a scris:
- poate ne ajuta Dr2005 cu ceva statistici ...
În Tulcea ajung, zilnic, vreo 20 de călători de la Bucureşti. Acum câteva luni (nu zic în ce lună), staţia Tulcea Oraş a expediat 1271 călători. Într-o lună întreagă! Asta înseamnă 43 de călători pe zi! Ziceţi voi dacă e rentabil trenul pe acolo. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 00:06 | |
| Avand in vedere ca Desiro are 72 de locuri si 43 au fost ocupate zilnic, e rentabil. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 00:08 | |
| Plus ca este resedinta de judet deci clar trebuie sa circule trenurile ! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 00:12 | |
| Pe Bucuresti-Tulcea, o compunere de tipul: GM-21-80-21-80-21-80-19-80 ar fi poate si mai rentabila circulând la rang de RE |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 00:20 | |
| E nevoie de un RE pe Bucuresti-Tulcea, dar nu stiu daca ar fi rentabil GM-ul. Poate daca ar bate intr-un 80-90% grad de ocupare. Eventual sa fie grupa a unui IR de Constanta si din Medgidia sa le preia o hidraulica. Dar de unde atatea hidraulice? Ca CFR-ul pare sa nu mai aiba de nici unele. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 04:25 | |
| Depinde cati din aia 43/zi sau din totalul de 1271 sunt platitori de bilete intregi ca altfel iar ajungem sa zicem ca nu e rentabil, plus ce mai strange de pe traseu, Medgidia, Cernavoda, Fetesti si Ciulnita eu zic ca nu cara aer.
Ionut pe Tulcea nu e Desiro cu 72 locuri, e celalalt cu clasa 1-a care ajunge la 125 locuri cls 2-a si 12 locuri la cls 1-a. Tocmai din aceasta cauza circula cele cu clasa 1-a pe IR iar cele cu 72 locuri pe Regio, ca la IR trebuie sa asiguri clasa 1-a, serviciu pe care cele cu 72 locuri nu-l au chiar daca is mai confortabile decat cele cu clasa 1-a. |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 08:24 | |
| Daca pe Tulcea ar fi 2 perechi de RE pe zi(vara), ambele ar fi rentabile! Iar iarna doar unul ...
In momentul asta AUGUSTINA SRL cara zilnic pe TL. - Buc. cca 300 calatori pe sens (+/- 40, in fct de zi) cu ATENTIE: 75lei .. Cu niste autocare China de 65 locuri (YouTong, parca) si vreo 6-7 Isuzu de 32 locuri... Singurul avantaj in fata trenului este timpul : oficial 4 ore 45, real 3.50-4h ... Plus cele 5 curse zilnice C&I care mai cara (prin Macin - BAC - Braila) inca cca 100-120 caltori cu 60 lei, in 5 ore - 5 ore jumatate, dupa cum se sta la bac!
Daca CFR ar veni cu conditii si pret, le-ar lua piuitul astora! 42 lei ar fi biletul la RE! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 09:06 | |
| Parca era un reportaj la revista presei unde zicea cine e patron la C&I si cu cat a sponsorizat PDLul din cauza lor nu mai circula trenuri pe 902.Atat timp cat va exista mafia auto transportul feroviar va fi in mocirla |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 09:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- În Tulcea ajung, zilnic, vreo 20 de călători de la Bucureşti. Acum câteva luni (nu zic în ce lună), staţia Tulcea Oraş a expediat 1271 călători. Într-o lună întreagă! Asta înseamnă 43 de călători pe zi! Ziceţi voi dacă e rentabil trenul pe acolo.
- Citat :
- Avand in vedere ca Desiro are 72 de locuri si 43 au fost ocupate zilnic, e rentabil.
E vorba de 43 de călători împărţiţi între cele două trenuri de la Bucureşti, deci media e pe la 22 de călători pe tren. Că pe vremea aia erau 2 trenuri directe. - karpaty a scris:
- Plus ca este resedinta de judet deci clar trebuie sa circule trenurile !
Argumentul tău este, fără supărare, comunist. Trenul trebuie să circule unde are clienţi. Dacă nu îi are... Ca fapt divers, pe Floreni - Dornişoara, trenurile aveau în medie vreo 30 de călători. Pentru CFR Călători era relativ OK să folosească o Malaxa 900 cu motor Volvo. Dar pentru CFR S.A. nu, pentru că erau doar 2 perechi de trenuri... şi astea făcute cu automotoare pe 2 osii, deci TUI mai mic. Ţinând cont că oamenii ăia nu au drum (da, în secolul 21 există localităţi legate de lume doar prin drumuri de pământ şi poteci), impactul social şi economic al anulării acelui tren a fost mult mai mare decât ar fi cel al anulării trenurilor de Tulcea (după care nu prea ar plânge nimeni). Poate s-ar mai putea remedia problema dacă automotoarele ar pendula între Medgidia şi Tulcea (Desiro, Malaxa 700 sau ce or găsi), la legătură cu trenurile Bucureşti - Constanţa. Că pentru grupe directe nu sunt suficienţi călători, iar faptul că Desiro merge gol şi arde motorina pe sub catenară 150 km nu e prea economic. - katalyn a scris:
- Depinde cati din aia 43/zi sau din totalul de 1271 sunt platitori de bilete intregi ca altfel iar ajungem sa zicem ca nu e rentabil, plus ce mai strange de pe traseu, Medgidia, Cernavoda, Fetesti si Ciulnita eu zic ca nu cara aer.
Nu mai există de mult bilete gratuite. Biletele pentru elevi şi studenţi sunt plătite de Ministerul Educaţiei, cele pentru pensionari de Ministerul Muncii, iar permisele de călătorie aşa-zis gratuită (alea 6 pe an) sunt plătite cu vârf şi îndesat de către unităţile care beneficiază de ele (de exemplu, pentru permisul meu, MT plăteşte CFR Călători vreo 375 RON, din care 16% mi-i ia mie din salariu pe post de impozit). Aşa că singura călătorie ,,ieftină" sau gratuită e cea cu naşul, pe care nu am de unde să o scot, nefiind prinsă în statistici. Oficial, peste numărul de bilete vândute se adaugă o marjă de 18 - 20%, reprezentând biletele emise manual de naş, abonamentele şi blatiştii. --- La C&I ştiam că patron era Mitrea sau un tovarăş de-al său, deci numai PDL-işti nu sunt acolo. Mitrea parcă era la PSD. _________________ :TTT:
|
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 10:54 | |
| Preturi Targoviste-Bucuresti: Grup Atyc: 13 lei Amic Transport: 15 lei CFR Calatori - IR: 25,5 lei
Am o curiozitate: cum ar vrea CFR-ul sa atraga calatorii cu asa preturi colosale? Pretul este cu 10-12 lei mai mare decat la autocar/maxi-taxi si timpul este mai mare deact la transporturile auto. Pentru un drum Targoviste-Bucuresti cu IR sunt nevoit sa achit 20 de lei (redus), iar la atyc 10 lei (reducere de 3 lei pentru elevi si studenti). Asa ca toata lumea se orienteaza la Regio sau la maxi-taxi. De la Targoviste la Titu in sageata circula cam 25 de calatori, urmand ca de la Titu sa se umple. Daca vor sa mentina Ir-uri in continuare pe Bucurest-Targoviste/Pitesti sa introduca si ei vagoane mai decente, nu sa fim nevoiti sa ne rupem spatele pe scaunele alea. Dar daca vor sa mentina Desiro in continuare sa le Transforme in RE cu opriri doar in Ciocanesti-Ghergani-Titu-Banesti si Nucet (pentru trenurile de Targoviste). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 12:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- În Tulcea ajung, zilnic, vreo 20 de călători de la Bucureşti. Acum câteva luni (nu zic în ce lună), staţia Tulcea Oraş a expediat 1271 călători. Într-o lună întreagă! Asta înseamnă 43 de călători pe zi! Ziceţi voi dacă e rentabil trenul pe acolo.
Atata timp cat CFR practica preturile care le are la IR nu va merge nici dracu cu trenu pe multe rute , chiar si pe rutele aglomerate unde zici ca se vand multe bilete sunt trenuri care circula cu compartimente goale , gen Bucuresti-Brasov ; Bucuresti-Craiova , rute pe care le divinizezi , deci problema in primul rand este pretul , daca trenul Bucuresti-Tulcea ar fi RE atunci altfel ar sta treaba si la gradul de ocupare si nu doar aici ci in toata tara . Te plangi ca nu ai calatori dar sa mai scazi din pret sau sa il retrogradezi din IR in RE nici poveste , e mai usor sa zici gata nu e rentabil si il anulam dar de ce nu incerci sa gasesti solutii pentru a atrage calatorii ? Lumea cauta sa mearga cat mai ieftin posibil pentru calatoria care o face nu sa plateasca la CFR la IR pentru un drum cat ar da la duba/autocar pentru dus-intors , nu e nimeni asa nebun sa faca asa ceva mai ales in ziua de azi cand viata e asa scumpa . De IR de Pitesti/Targoviste de ce nu te iei , ai gasit sa te iei de singurul tren de Tulcea , dupa ce ca e unul singur pe zi si asta iti sta in spate . Trenurile IR Bucuresti-Ploiesti se merge la greu cu nasul , nu stiu daca 50% au bilete/abonamente dar nici de alea nu zici nimic , sunt trenurile colegilor tai si normal astea trebuie sa circule , de asta nu are ursu coada ............. Daca nu ai calatori la tren trebuie sa incerci sa faci ceva sa atragi calatorii , pui ceva oferte , mai scazi din rangul trenului , il faci R cu mers de IR , faci ceva , te zbati sa aduci calatorii , nu gata anulezi , e mai simplu asa , anulezi si inchizi sectia si dupa 2-3 ani te uiti daca mai gasesti in teren 1-2 km de linie . Am mai explicat acum 2 pagini care e treaba cu resedintele de judet si cu trenul direct la Bucuresti dar vad ca degeaba scriu , aici la Tulcea de exemplu vin oameni din Sulina ; Sf.Gheorghe etc cu vaporul se dau jos si apoi iau trenul spre Bucuresti deci acel tren e folosit de tot judetul nu doar de populatia din orasul Tulcea de asta e normal sa fie tren direct din resedinta de judet la capitala ca asa este in fiecare judet , daca pleci din satul x acea duba/rata/autocar ce naiba este te duce la resedinta de judet iar de acolo pleci in tara , normal ca daca autocarul din Tulcea e mai ieftin si face mai putin automat lumea fuge la autocar dar tu ca CFR ce faci ? stai cu mainile in san si zici aoleu aoleu nu am calatori fara sa faci ceva in acest sens si a doua zi anulezi trenul . Pana la urma totul este voit , sa se aleaga praful de CFR si sa prospere firmele auto ca doar sunt ale lor , ale celor de la putere . |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 13:54 | |
| - adirmvl a scris:
- E nevoie de un RE pe Bucuresti-Tulcea, dar nu stiu daca ar fi rentabil GM-ul. Poate daca ar bate intr-un 80-90% grad de ocupare. Eventual sa fie grupa a unui IR de Constanta si din Medgidia sa le preia o hidraulica. Dar de unde atatea hidraulice? Ca CFR-ul pare sa nu mai aiba de nici unele.
Depoul Medgidia avea vro' doua - trei LDH-uri modernizate... |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 14:14 | |
| - Karpaty a scris:
- ... aici la Tulcea de exemplu vin oameni din Sulina ; Sf.Gheorghe etc cu vaporul se dau jos si apoi iau trenul spre Bucuresti
Uite aici e o problema: oamenii care vin din balta nu prea folosesc trenul... ca nu e nimeni nebun sa stea de la 10..10.30, de cand ajunge pasagerul pana la 4 cand e trenul ... - Karpaty a scris:
- normal ca daca autocarul din Tulcea e mai ieftin (...) lumea fuge la autocar (...)
O alta chestie: Autocarul de la Tl la Buc e MAI SCUMP decat trenul. Chiar si decat IR'ul. Dar face 4 ore, in loc de 6.. Si atunci "flotare logica" simpla: exista 5-600 de clienti zilnic pe aceasta ruta. sunt trei transportatori, fiecare cu avantaje si dezavantaje. Primii doi, auto: Cost mare, incomod, fara toaleta, etc. -500 clienti Al trei-lea, tren: Cost aproape ca auto, timpul mare, mai comod. - 20 clienti. Ce faci tu, transportator cu 20 clienti, sa "papi" din cei 500 ai concurentei??? 1. Pui trenul la o ora in care poti aduna CAT MAI MULTI CLIENTI. De ex.: ora 11.30 (la maxim o ora dupa ce vin toate vapoarele din Delta!). 2. Scazi pretul ca sa compensezi timpii de mers mai mari (de ex. il faci RE). 3. Personalizezi oferta si o PROMOVEZI (De ex.: faci o campanie "cu trenul spre DELTA") Daca ai departament de marketing ai putea face ceva .. Dar cum la CFR Calatori sunt doar fosile sau birocrati in departament ... mai greu cu ofertele astea .. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 14:18 | |
| - Karpaty a scris:
daca trenul Bucuresti-Tulcea ar fi RE atunci altfel ar sta treaba si la gradul de ocupare si nu doar aici ci in toata tara . Te plangi ca nu ai calatori dar sa mai scazi din pret sau sa il retrogradezi din IR in RE nici poveste , e mai usor sa zici gata nu e rentabil si il anulam dar de ce nu incerci sa gasesti solutii pentru a atrage calatorii ?
Pai tocmai asta e.. Ca rentabilizare la CFR inseamna , inchidem taraba .. Tin preturile astronomice de IR , si se intreaba .. De ce ?! De ce nu vine omul la tren.. Pai de prost ce esti ,e raspunsul in cazul CFR Calatori... Acel IR putea fi foarte simplu un RE la un tren IR de Constanta in cel mai rau caz.. Daca-l plimbi ca IR pe Bucuresti-Tulcea e cea mai mare prostie decizie pe care o poti lua. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |