| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 20:36 | |
| Nu stiu daca au locomotiva pentru o eventuala grupa de Botosani... |
|
| |
Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4438 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 23:11 | |
| 07.03.2014 Iernut
R 4533 (Tirgu Mures - Razboieni): Loc + 20-55/54 + 19-50 |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Mar 2014, 11:36 | |
| 08.03.2014
4508 Tirgu Mures - Siculeni : DA 1201 + 20-55 098, 20-55 033, 19-55 010, 19-55 039 _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Mar 2014, 12:33 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- 08.03.2014
4508 Tirgu Mures - Siculeni : DA 1201 + 20-55 098, 20-55 033, 19-55 010, 19-55 039 Merge pana la Siculeni cu DA? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Mar 2014, 12:53 | |
| omu e din Tg.Ms iar trenul e Tg.Ms-Deda-Gheorghieni-Siculeni se deduce de la sine ca din Tg.Ms pleaca cu DA iar la Deda schimba cu EA. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Mar 2014, 09:49 | |
| 08.03.2014 - Timişoara
7688 1*Desiro 7687 1*Desiro 9618 2*Malaxa 900 |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Mar 2014, 12:50 | |
| Compunerile actuale ale trenurilor 1765/1766:
(44-71) (20-49.2) (20-68 001) (19-55) (20-68) (44-71) (20-68) (20-68) (19-55) (20-68) |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Mar 2014, 22:43 | |
| In seara asta IR 1551 Bucuresti Nord 20.00 - Buftea - Ploiesti Sud 20.47- Mizil - Buzau 21.58
a avut urmatoarea compunere
50 53 20 - 83 015 - 9
61 53 10-70 106 - 0 (clasa 1)
50 53 20 - 83 020 - 9 50 53 20 - 83 017 - 5
ce cauta vagoanele astea de Constanta pe trenul asta?? Nu are deloc calatori, la CL 1 era doar un tip care sigur nu avea bilete de CL 1 La un vagon de a 2 erau 4-5 tigani (f + m) In tot trenul erau maxim 10 calatori. Pentru cine circula acest tren (luxos)?? (la 19.52 e TFC care ajunge la 20.53 in Ploiesti) trenul asta trebuie desfintat cel putin S/D si vagoanele puse pe Valea Prahovei Ar putea ca S/D sa faca un IR pe Valea Prahovei de noapte sa ajunga la 22.45 in Bucuresti ca IC de la Cluj are intarzieri, in ultimul timp, de o ora.
IR 1752 de la Suceava avea azi 10 vagoane si cred ca era 100% la clasa 1 a avut vagon "Express" - intr-adevar arata frumos acel vagon |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Mar 2014, 22:58 | |
| Sambata, 8 martie:
4102 (Cluj-Bistrita): 26-16 26-16 36-16 36-16; 4206 (Bistrita-Vatra Dornei): nu retin seria primului vagon (20-55/26-16) 20-50 19-50. Am aruncat un ochi de afara in compartimentele celor doua vagoane si pareau destul de ok; 4144 (Bistrita-Mures): 26-16 20-55.
Grupa de Bucuresti avea 71-31 (visiniu) si un 20-55. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Mar 2014, 09:36 | |
| @Rarau - IR 1551 e tren de navetisti, ziua maxima pentru el este ziua de Vineri. Trenul asta formeaza a doua zi pe IR 1550 care vine zilnic de la Buzau cu maxim 70-80 calatori iar la PLoiesti.Sud se umple de navetisti. Faptul ca aseara a fost aproape gol a fost din cauza ca e duminica, iar duminica nu sunt navetisti, oricum cu el merg cei care vor sa ajunga la Mizil sau la Buzau sau cei cu abonamente la CFR la IR, ca daca e cineva care merge la Ploiesti si stie de Regio 15063 fi sigur ca va merge cu el, pentru cateva minute in plus nu sta nimeni sa plateasca aproape 10 lei in plus.
Garnitura lui 1551/1550 face rocada de cateva ori pe saptamana cu garnitura uni IR de pe Buc-CT-Buc.
IR 1752 la fel ca multe alte trenuri care ajung in Buc duminica mai ales spre seara sunt pline si suplimentate, e acel flux de calatori care se intorc din week-end de la munte, de la tara, studenti la cursuri, vinerea e aglomerat dupa 12 pana seara la aproape tot ce pleaca din Buc spre destinatiile importante si sambata un pic de dimineata iar duminica se intorc inapoi.
Cand eram in generala mi-aduc aminte cum vinerea toti vecini mei o taiau la tara cu parinti cu trenurile spre Urziceni, de la mine din bloc de pe scara mea si inca 2 scari erau cel putin 40 de insi care plecau la Trestieni, Dumbrava, Draganesti, Ciorani, Fulga atunci era trenul de baza acum toti se duc la fel de vinerea si se intorc duminica doar ca se duc cu masinile personale.
Compuneri de ieri :
IR 1580 - 20-83, 84-96, 20-83, 20-83, 10-70, 21-31, 21-31, 21-31 IR 1645 - 22-96, 22-96, 84-87, 84-96 + 22-96, 22-96, 22-96, 19-83. |
|
| |
Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4438 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 11 Mar 2014, 18:11 | |
| 11.03.2014
R 4534 (Razboieni - Tirgu Mures): GM + 19-50 + 20-54 R 4531 (Tirgu Mures - Razboieni): GM + 20-54 + 19-50 + 20-55 |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Mar 2014, 09:50 | |
| cum spuneam de IR Baia Mare - Timisoara suficient un automotor si dimineata a avut unul singur |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7108 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Mar 2014, 01:02 | |
| Compuneri 11.03.2014: IR 1843 Timisoara-Sighet : 20-49 + 19-55 + 20-49 [ Si ca sa nu ne mai miram dece a fost anulat o perioada sa va spun si gradul de ocupare. Din Timisoara a plecat cu 25 de calatori ( 22 calatori la cls 2 si 3 calatori + nasii la clasa 1 ). In Arad am coborat 6 calatori si au urcat inca 16. Deci a plecat din Arad cu 35 de calatori care intrau in jumatate de vagon ] R 3118 Oradea-Timisoara : 3*20-49 + 19-55 . Cand am ajuns in Timisoara am coborat 4 calatori din tot trenul, insa e drept ca din Arad pana la Vinga au fost ceva calatori. R 2613 Timisoara - Aradu Nou + R 2602 Aradu Nou - Timisoara : 3*20-49.200 ( Adica garnitura IR-urilor Timisoara-Drobeta (10163 si 10164) , care ma rog ... de la Drobeta sunt folosite pe post de Regio pana la Craiova |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Mar 2014, 07:58 | |
| Timisoara-Sighet ai 2 autocare pe zi care sunt mai ieftine ca trenul , cum sa vina lumea la tren cand au alta varianta mai ieftina si atentie , durata calatoriei cu autocarul este de 8 ore , cu trenul faci 14 , sa fim seriosi , in ziua de azi pentru romanul de rand transportul feroviar nu este atractiv , este praf si pulbere , mai vin la tren cei cu gratuitati , reduceri si alte *rost*i dar cu bilete intregi prea putini . Trenul in Romania este scump si face mult . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Mar 2014, 08:40 | |
| Nu cumva microbuzul ala de Sighet s-a bagat atunci cind trenul a fost anulat? Ca in perioada aia l-am vazut prima data la gara.
Cred ca trenul asta ar fi mai cistigat daca ar merge fara atitea opriri. Timisoara Nord-Arad-Deva-Simeria si de acolo sa preia calatorii de la celalalt care vine in urma. Apoi cred ca mai e folosit pe ruta SAlva -Sighet. Deputatul ucrainienilor locuieste aici la mine in localitate, cind s-a anulat trenul am discutat cu el pe tema asta, mai ales ca trenul trece printr-un ,,bazin" de populatie ucraineana. Asadar s-a reintrodus.
Ca are vagoane urite circula incet si te ia zbenga pina acolo e alta poveste. din care trenul iasa in pierdere si probabil ca pina la urma va fi iarasi anulat.
Avind in Vedere lucrarile oare nu ar fi mai indicat sa aiba alta ruta? Arad-Timisoara Nord-Lugoj (via Izvin)- Faget-Deva -Simeria. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|