|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 06 Mar 2014, 18:56 | |
| Astazi m-am speriat in Simeria am auzit la statie masina pentru 1837 si la peron gara 1821 am crezut pentru o clipa ca e 1837 ce frumos ar fi fost:lol: 1821 D-C-2x20-76 19-80 21-80 20-49 |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 06 Mar 2014, 19:56 | |
| IR 1753-EA/EA1-4*22-76/96-10-91 R 5106 EA/EA1-36-16-50-50 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 00:20 | |
| - The Legend a scris:
- A vazut cineva recent grupa de Iasi de la 401/402?
doua vagoane... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 08:32 | |
| Poftiti la cotete pe trenuri de peste 100 km.
7101/7104, 7103/7106, 7105/7108, 7107/7110, 7111/7114 pe ruta Pl.Sud-Urziceni si retur precum şi 8133/8132 Pl.Sud-Urziceni-Slobozia.Veche si retur.
7113/7102 : 5 vag 20-55 8131/8584/8152/8153/8154/7116 : 3 vag 20-55
IR 1555/1552 : 26-16, 36-16, 26-16. 1557/1554 : 26-16, 36-16, 26-16 1655/1656 : 21-70, 30-76, 21-70. 3024 : 19-50, 20-55 3001/3006/5025 : 26-16, 26-16, 26-16, 84-16 3008 : 26-16, 84-16, 26-16, 26-16. 5027 : 26-16, 36-16, 36-16 5076 : 26-16, 26-16
402/401 : 20-76, 20-76 + 6 vag CFM. Aseara in 402 erau toate locurile ocupate la grupa de Iasi chiar si dupa coborarea celor 25-30 de navetisti ploiesteni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 10:06 | |
| Ploieşti - Urziceni sunt 60 km, nu 100...
O să îi propun lui Dorobanţu să scoată cele 9 (nouă) perechi de trenuri făcute cu Malaxa 900 şi să le înlocuiască cu 2 perechi făcute cu DA şi TE. Mecanicii ar fi fericiţi, ar putea să mulgă din nou. Păi eficenţă ne trebuie nouă, ne trebuie trenuri multe, ne trebuie consum redus?! Nu, tată, ne trebuie toate gioarsele de motoare de la 1950, ce computer de bord, ce viteză impusă, ce contor de motorină? Sulzer tată, să ai un' să pui canistra! _________________ :TTT:
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 10:15 | |
| 7051/7054 (Ploiesti Sud-Urziceni-Faurei) e facut cu LDH cls 82+ 4*20-55. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 10:45 | |
| Dr2005 Ploiesti.Sud-Urziceni-Slobozia depaseste 110 km. Fi mai atent ca ai scoala multa in spate iar cand te gasesti cu Dorobantu zi sa ia masuri impotriva nasilor si a celor care fura motorina, nu-ti varsa nervi pe trenuri si pe calatori. Pe Buc-Urziceni e Desiro, pe 8133/8132 se putea baga un Desiro, dar o sa incepi iar cu dalea ca Dep Ploiesti nu are Desiro, ca negri de Barbulesti nu merita decat malaxe. Negri au disparut nu mai sunt ce-au fost odata, pentru multi din tara asta este o ruşine sa mearga cu trenul, Regio. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 11:22 | |
| Tomberoanele 20-49 200 incep sa fie folosite intens pe localele Brasov - Tirgu Mures - Brasov si trenuri derivate din acestea, deci sunt la locul lor 4508 AZI : 20-49 206 , 20-31 001, 19-54 021 4508 IERI : 20-49 203, 20-31 006, 20-49 204 IR 1646 va pleca cu compunerea urmatoare : GM 957 + 22-96 050 (DB Bomz), 22-96 051, 22-96 028, 10-91 005 ExpressCum era de asteptat, ultimele 2 vagoane ale trenului 1646 au fost suplimentare azi-dimineata pentru taranoaia 4543 Deda - Tirgu Mures. L-as executa in public pe cel care a dispus aruncarea salonului 10-91 la tarzanii de Reghin si Peris... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Vin 07 Mar 2014, 11:48, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 11:30 | |
| Katalyn, esti baiat destept, cum sa crezi ca Dorobantu ar lua masuri impotriva nasilor si a mecanicilor care fura motorina?
Pe de alta parte e mai complicat cu Desiro-urile: multe zac la gard din diverse motive, altele sint donatoare de organe. IR-urile sint compuse din sobolani, in loc sa aiba compuneri clasice. Vezi Galati-Bucuresti cu trei Desiro. La 3 dimineata pleaca din Sibiu un IR compus dintr-un Desiro. In Valcea se ataseaza sobolanul pentru Bucuresti. Cel de la Sibiu merge la Tg. Jiu/Petrosani, iar in Piatra Olt se ataseaza alt Desiro sosit cu o seara inainte in Piatra Olt. Craiova-Sibiu de dimineata are doua Desiro, ca unul formeaza din Podu Olt un RE pentru Brasov. Desi trenurile pomenite (de pe 201) cara aer!
Clujul are cel putin 5 Desiro cu 72 de locuri. In loc sa formeze cu ele IR-urile de la Cluj la Oradea, Timisoara, Valcea ei pun pe trenurile astea sobolani cu 120 de locuri, ca alea au clasa I. Cum cele cu locuri mai putine nu au clasa I, ce crezi ca fac cu ele? R-uri spre Oradea sau la Baia Mare!
Doctore, inteleg faza cu economia, dar mai inteleg si varianta "platesc bilet/abonament, vreau conditii decente".
Revizuite vagoanele trase la gard, facute IR-urile cu ele, iar sobolanii "pusi pe liber" in felul asta sa fie pusi pe R-uri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 13:32 | |
| De pe Malaxa 900 nu mai poţi fura motorină, iar Desiro sunt prea mari pentru numărul de călători. Chiar s-au luat ceva măsuri pe acolo, mecanicii sunt cam nemulţumiţi, la fel şi naşii, că nu mai sunt câte 3 - 4 pe tren. După cum am mai spus, aia e o secţie pe care se circulă mult mai bine acum decât pe vremea lui DA + TE. Din păcate, sindicatele au un cuvânt greu de spus (prea greu, părerea mea) în mersul trenurilor şi în menţinerea garniturilor ineficiente, formate din locomotivă şi 1 ... 3 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 13:53 | |
| - stefan_br a scris:
- 7051/7054 (Ploiesti Sud-Urziceni-Faurei) e facut cu LDH cls 82+ 4*20-55.
De bine ce a devenit trenul vedeta la tv numit trenul „fantoma” cu 4 calatori, i-au mai adaugat un vagon 20-55. Super tare. Pacat ca nu s-a gandit nimeni din artileria de specialisti ai CFR Calatori sa-l prelungeasca la Galati, poate asa ar avea mai multe sanse sa umple alea 4 vagoane mai mult goale. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 14:36 | |
| Da Doctore, inteleg ce zici. E clar ca trebuie facuta economie. Dar nu mi se pare normal ca CFR Calatori sa o arda ca pedelistii: "trebuie sa fim solidari". A se citi "trageti tot voi, prostilor, ca sa putem noi sa furam in continuare". Bun, faci multe trenuri cu malaxe, ca sint mai ieftin de exploatat, le-ai pus scaune de plastic sa nu fie vandalizate, ai montat pe ele aparate (sau cum le zice) ca sa nu mai poata sa traga nea Fane mecanicu' motorina, etc. Dar daca e vorba de eficienta sa fie peste tot. Nu sa ii pui unuia care trebuie sa faca naveta, si poate nici nu are duba ca alternativa, un cotet de clasa a III-a, dar sa tii multe trenuri cu unul sau cu doua vagoane cu doi nasi, sa o tot tii cu garnituri clasice cu LDE-uri sau cu LE-uri. Apartamentul alor mei, din Valcea, are toate ferestrele spre calea ferata, blocul fiind la vreo 50 de metri de linie si vad cam caticalatori au trenurile de la sau la Babeni. Nu zic, sint multe trenuri care circula destul de goale, dar cele de navetisti au lejet 100 de calatori. Niste sageti ar fi minunate pentru trenurile alea, dar nu, punem DA-uri sa traga doua vagoane sau doar unul. Pe de alta parte compui trenuri din malaxe. O bagi p-aia (nu tu, zic in general de astia de la CFR) cu "malaxele sint mai economice", dar modernizarile le faci pe o caruta de bani, tii locomotive enegofage pentru unele trenuri si pe altele pui carute pe sine. Porcii din sindicate au sarit ca arsi cand au intrat astia in nasi ca luau spaga, vor avantaje, trenuri pentru ei etc. De ce nu au protestat cand CFR Calatori a refuzat sa puna in aplicare mersul ala pus la punct de care povesteai? Nu cred ca nu au auzit de faza aia. Vor trenuri pentru naveta, sa le fie facute din malaxe, ca doar sint mult mai economice. Ca o fi mai bine cum zici tu, cu legaturi, ca o fi mai bine cum zice Karpaty, cu trenuri sau grupe directe, nu stiu (cel mai probabil trebuie vazut de la caz la caz). Dar sint sigur ca in cazul in care s-ar aplica ideile tale ar fi mult mai bine decat e in prezent.Poate ca nu ar fi cea mai buna varianta, poate ca are drepate Karpaty, dar, din nou, mai rau decat e acum nu ar fi. Insa nu pot accepta ideea ca e bine sa bagi malaxele asta pe unele trenuri cu argumentul ca sint economice, cand tu astupi o gaurica prin care se piert bani, dar lasi niste sparturi enorme prin care se irosesc banii in valuri. Katalyn, sper sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar in mersul de anul trecut sau de acum doi ani era ceva tren Piatra Olt - Podu Olt compus din malaxe. Deci s-a putut si mai rau. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 16:37 | |
| IR 1652 EA/EA1-2*21-86-21-76-22-76-30-76-2*20-83 IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-30-76 R 5106 EA/EA1-26-16-19-54 R 5108 EA/EA1/EA2-TE ACVILA-2*26-16 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 19:32 | |
| fratele meu da ne mai lasi cu 5106 |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Mar 2014, 20:21 | |
| Astazi 07.03.2014 R 5568 Suceava-Botosani Malaxa 906 R 5605/5444 Iasi-Suceava/Bacau EA-36-16,20-49, gr. pt. Bacau 20-49,20-49 este detasata la Pascani. Era asa greu sa puna si un vagon care sa fie detasat la Veresti pentru Botosani? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |