Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 43 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 17:39

iRegio. Buna asta. Smile))))

Acum depinde si de distanta. Ca de Targoviste, spre exemplu, faci o ora si douazeci de minute. Deci fix pix. Sint ore la care faci aproape la fel de mult cu 24B in Cluj, de la Polus la Iulius, adica traversind orasul. Diferenta e ca pentru a sta o ora si ceva in autobuz dai 2 lei, iar pentru iR-ul Targoviste-Bucuresti vreo 25.

Dar in cazul respectivului traseu e o alta problema: R la 03:51, IR la 06:40 si 09:40 si apoi iar un R la 11:55.

De la Pitesti ai IR-uri toata ziua la ora. E foarte bine ca sint cadentate, dar IR-uri pe cat? 108 km?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 18:50

Ieri 1766 20-68 HEXAGON ALBASTRU 19-55 20-68 cuseta


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 06 Feb 2014, 21:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5799
Data de inscriere : 06/02/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 19:34

Eu pe IR Bucuresti-Rm.Valcea as pune 21-87 sau 21-70 (care intr-un timp chiar au circulat pe aceasta ruta). Iar pe Tulcea aceeasi poveste. N-au ce cauta Desiro pe o distanta asa de lunga. Cat despre IR Bucuresti-Targoviste/Pitesti chiar ar trebui transformate in RE, datorita faptului ca circula cu un grad de ocupare de maxim 20% (in cel mai bun caz).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 20:05

Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 20:24

adirmvl a scris:
Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.

Asta ii rog si eu pe specialisti de luni de zile... Nu ai sa vezi asa ceva; nu stiu exact care sunt interesele de a fi carate goale aceste asa-zise IR, nu am reusit sa inteleg exact ce se ascunde in spatele acestei incapatanari. Probabil, pe langa prostie si nepasare fata de publicul calator este si dorinta de a nu supara cotetele (microbuzele) care au impanzit aceasta ruta (mai ales spre Targoviste) si care cara oamenii ca pe cartofi. Sunt interese mari la mijloc (ca de obicei e vorba de bani) iar masuri in favoarea calatorilor nu ai sa mai vezi prea curand la CFR.
Raman un mister aceste sageti cu rang IR pe 80 de km; sfideaza logica si bunul simt elementar; oamenii normali la cap nu merg evident cu asa ceva, mai ales la pret intreg; care este ratiunea mentinerii lor numai specialistii lui peste ne pot spune  Mad
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 20:44

CFR-ul a luat si niste decizii foarte bune. Vezi Cluj-Craiova-Bucuresti tren R, Sibiu-Mangalia (din pacate doar in sezon, pentru ca nu au fost capabili sa il tina pana la Bucuresti in rest, desi l-ar fi putut tine cu un Desiro). Dar nu, in general nu vor sa ia decizii bune atat pentru CFR cat si pentru calatori.

O singura data am fost in afara tarii, anume in Ungaria. Budapesta-Veszprem (plus Cluj-Budapesta-Cluj cu Corona) si retur, pe unde aveam nevoie sa circul ca sa ajung sa vad Oltchimul, e cam la aceeasi distanta ca Pitestiul de Bucuresti. Tren la doua ore. Nu retin cat am dat pe bilet, dar cred ca la fel cat pe un bilet de IR Pitesti-Bucuresti sau chiar mai putin. DAR trenul avea in compunere 5-6 vagoane (crad de ocupare la vreo 50%, avand in vedere ca nu a acut mute opriri si ca plecase pe la vreo 14. Inapoi, pe la 11 dimineata au fost mai multi) curate, cu loc pentru biciclete, etc. Sa mai spun ca saptamana asta am citit prin ceva ziar ca salariul minimum din Ungaria e aproape cat cel mediu de la noi?  :roll: 

Avand in vedere ca stabii din CFR tin in brate transportul auto (nu ca vreau raul cuiva, dar sa dea Dumnezeu si Maica Domnului...) sper sa ia in brate, la propriu, dubele si autocarele care circula in detrimentul transportului feroviar.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 20:49

Sunt avantajoase in cazul celor care-si fac abonament pe Targoviste - Bucuresti. Un abonament lunar pe ruta respectiva la IR, Cls 2a costa 451 Lei, adica 15 Lei/zi dus-intors mi se pare foarte avantajos, daca nu vor sa dea 22 Lei/zi dus-intors la cotetele ATYC-ului si sa-i duca in conditii de aprozar...  Very Happy 
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:05

Luna are deobicei 20 de zile lucratoare, maxim 22, nu cred ca circula nimeni 30 de zile in fiecare zi de nebun pe aceasta ruta. Trenurile respective circula de altfel mereu aproape goale. Ma mir ca CFR-ul, care ne impuie capul cu rentabilitatea trenurilor, nu a observat cat de rentabile sunt aceste gauri negre plimbate goale ani de zile; altceva se ascunde aici, sunt interese murdare fiind evident vorba de bani.

M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:19

cristy79 a scris:


M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de  IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.

Nu te mai agita si enerva ca iti faci nervi aiurea , nu ai cu cine , si eu am trimis propunere sa ramana Bucuresti-Sibiu-Bucuresti RE de noapte ca pe timpul noptii nu este legatura directa , dar ei nu si nu , se vede clar ca refuza orice propunere care vine din partea calatorilor mai si zic ca sunt deschisi la dialogul cu publicul calator , aiurea , praf in ochi , ei fac doar ce vor si cum vor .


_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5106
Data de inscriere : 31/05/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:41

Baieti ... va enervati degeaba ...trenurile alea exista pentru ca SUNT RENTABILE! Au si abonati, si calatori cu bilet, etc...
Eu am fost de cateva ori la Titu anul trecut si, la intoarcere, in zile, sezoane si la ore diferite, de la Titu am primit bilet FARA LOC!!! Cu trei Desiro cuplate. Inclusiv cel de Tgv. era plin ...

Iar pe Rm Valcea si Tulcea, ca si in alte zone, sunt tinute pentru ca, la cati calatori sunt, au cel mai bun raport cost/beneficiu. Pasageri putini, costuri mici de exploatare ...

*Ideal al fi ca la evenimente, in timpul sezonullui, s.a.m.d. pe asemenea destinatii sa nu circule DESIRO ... dar aici intervine prostia CFR Calatori iar din punctul asta in colo, sunt de acord cu voi ...
Un exemplu: in ziua in care s-a incheiat, acu vreo 2 ani, festivalul de film de la Sf Ghe., la "sageata" de dupa-amiaza nasu n-a apucat sa faca revizia completa pana la N Balcescu. Iar la Baia, Cogealac sau M Viteazau au fost oameni care au refuzat sa urce in tren cand au vazut conditiile ...


Ultima editare efectuata de catre phnegativ in Joi 06 Feb 2014, 21:46, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:43

andrey_tm a scris:
adrian78 a scris:
EA008 EA387 si din Brasov GM 910 si 1179
Aseara 1621 a plecat cu EA732 din Simeria
Katalyn a scris:
doua masini de Brasov, cele care au venit ieri cu IR 1746 si IR 1646 la Buc, parca asa era turnusul, nu am vazut locmotivele din cauza la ceata deasa care e si acum , pe web la Predeal pareau a fi 2 Coca-Cola.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Adi, cred că allred se referea că este discriminare pentru că până la Severin trenul are rang Regio, apoi își continuă drumul ca rang InterRegio.
Nu e un caz singular. Altul 9380/1592/1593/9387/1596/1597.

PS de la Timisoara cu ce se intoarce la Craiova garnitura lui 10163 ? daca cu 10164 mai formeaza si alte trenuri ?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:44

Eu de cate ori le-am vazut erau aproape goale...
In acest caz, daca exista oameni dispusi sa dea atatia bani pt ele - propun sa fie facute IC.
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5106
Data de inscriere : 31/05/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 21:47

poate ne ajuta Dr2005 cu ceva statistici ...
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 22:02

Citat :
20-76, 84-76, 84-83, 19-80, 20-76

E, cumva, un substitut al lui 89-87? Sau e o greşeală de tastare a celui care a scris şi e vorba de 83-76? 84-76 este, dacă bine ştiu, acel Business care a fost prezentat ca 32-76 şi care, la rândul lui, provine din 22-34-le german.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2014, 22:09

E 83-76 sau 84-96 cu siguranta...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 21 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 43 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: