|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 00:17 | |
| Nu am facut eu legile DUAL , scrie clar ca la IR trebuie clima si prize deci asta le face sa fie aruncate pe trenuri de rang inferior , da sunt vagoane bune nu am zis nu dar sa nu uitam un lucru , noi suntem pasionati si vedem altfel lucrurile , un calator obisnuit daca plateste un bilet vrea si confort , clima in ziua de azi este ceva "musai" mai ales in zile de vara , cum la noi 99% din trenurile de rang superior sunt IR atunci e normal sa ai vagoane dotate cu clima . Pe calatorul obisnuit il intereseaza sa aibe o priza unde sa incarce un telefon sau sa stea pe laptop in timpul calatoriei si nu sa se deschida geamul cum il intereseaza pe pasionat ca el pozeaza sau filmeaza , deci pentru calatorul de rand geamul poate sa fie fix , clima sa mearga , priza sa functioneze si curatenia in vagon sa existe , astea sunt lucrurile de care are nevoie un calator . Nu am zis ca renunta la ele maine si le arunca pe Regio dar treptat astea sunt urmatoarele vagoane care vor trece la Regio . 20-76 pot scapa de Regio doar daca le baga clima si prize , altfel nu .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mier 16 Apr 2014, 01:05, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 00:21 | |
| DUAL va mai trece multi ani pana sa ajunga 20-76 pe Regio 300x, astea pe Buc-Brasov sunt trenuri cu capacitate mare de locuri minim 3 etajate pana la maxim 6 duminica pe 3006 si 3008 ori sa bagi 20-76 pe trenurile astea nu cred ca e o idee buna.
Dar ar putea face CFR de la noul mers si 1-2 Regio cu mers de RE pe Buc-Brasov compus cu 4-5 vagoane 20-76, ce atatea IR dese si scurte gen 1637/1636 in cursul saptamani. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 00:31 | |
| Anul aceste nu cred ca o sa vad eu 20-492 pe 1821/22 .Asta o sa fie compus din vesnicile aruncaturi 21-70,20-76 .. minim 20-49 nemodernizate.. De asta zic .. pot sa le schimbe de acum.. macar nu omoara calatorul cu scaunele de 20-49 noaptea.. E crunt sa dormi pe ele!De aia 44-31 ruleaza fin ) ! @karpaty .. mori daca ti merge clima noaptea in cap .. si mai ales daca ami stai si la "jeam" .. Eu inca astept sa achizitioneze draq 21-90 023 ala! mor de curiozitate cu ce scaune l-au dotat... si daca are sau nu prize .. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 10:29 | |
| Are cineva idee din ce e format 5001, Bucuresti (05.00)-Buzau (07.52)? tot 26-16 sau mai scapa si vreun 21-80 (Da Doamne) pe el? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 10:59 | |
| ACVILA. 21-80 nu mai e demult pe trenul ăsta. Etajatele ţin locul Acvilei când va fi la revizie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 16 Apr 2014, 14:39 | |
| Acum câteva luni era cu 26-16...
Apropo de climatizare, e chiar mai bine să existe... dispar confruntările cu babele pe care le trage curentul sau ,,nu deschide geamul, că e frig la copil, chiar dacă sunt 50 de grade în compartiment". _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 17 Apr 2014, 17:25 | |
| Ieri, 1838 a avut următoarea compunere: GM 943 + (20-49.0) (19-55) (20-49.0) (20-49.0) (71-31) (41-31)
La plecarea din Timișoara, vagoanele de clasa a II-a și dormitor au avut un grad de ocupare ridicat, vagonul cușetă un grad de ocupare mediu, iar vagonul de clasa I era aproape gol. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 01:55 | |
| IR 1755 : 71-31, 20-76, 89-87, 22-96, 22-96, 22-96, 10-91, 22-96, 22-96. 120%. IR 1658 : 83-76, 20-87, 19-87, 20-87, 20-87. R 11031 : 20-55, 20-55, 20-55, 19-55. Am venit cu acest tren azi de la PL.Triaj la PL.Vest, in tot trenul erau vreo 110 calatori, din PL.Triaj s-au urcat 14 iar din PL.Vest trenul a plecat spre Brasov cu numai 13 calatori IR 1645 : 20-83, 20-83, 22-96, 22-96, 22-96, 19-87. R 14091 : RIO 02 + RIO 05 = 80% R 14032 : RIB 21 = 70% R 14033 : RIB 21 = 100% |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 13:46 | |
| Azi IR Pausa are un Desiro in plus, cu 72 de locuri. Ce teapa isi iau astia cu basini la nas care calatoresc doar la clasa I. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 13:55 | |
| tot ce pleaca din Bucuresti sunt suplimentate, multe din trenuri au si cate 3-4 vagoane in plus, in conditiile in care multe trenuri CFR au in viata de zi cu zi 4-5 vagoane. Cu ocazia asta mai vedem si noi trenuri cat de cat lungi, pana vine varful sezonului estival ne delectam cu astea.
IR 1755 azi noapte a avut cu 166 locuri mai mult decat deobicei, in zi normala ar fi avut 240 locuri azi noapte a avut 406 locuri si in picioare cam 15-20 insi/vagon. CFR cu siguranta ar fi mai suplimentat cu un vagon, dar se cunoaste criza de vagoane de la CFR.
Mai spre seara ies la vanatoare, vreau sa vad ce n-am mai vazut din iarna, adica trenuri lungi si pline ochi, in special cele spre Moldova. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 14:34 | |
| @Katalyn , cine vrei sa iti mearga tie cu 11031 la munte daca multi au fite si figuri in cap ca vai ala e Regio cum sa merg cu asa ceva , cunoastem destui care nu se dau jos din masina sau au aere ca merg doar cu IC pe motiv ca Regio nu e de nivelul lor . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 15:08 | |
| 17 aprilie: 3073 Cluj-Oradea: Desiro Desiro. Unul cu clasa I, celalalt fara; 3082 Cluj-Teius: 19-55 21-47 21-47 11-47. Dupa pofta fiecaruia ; 4101 Bistrita-Cluj a ajuns cu 4 etajate, din care doua cu clasa I; 2565 Sibiu-Sighisoara: ADH 11; 2106 Sibiu-Brasov: Desiro Desiro. Mai era o garnitura langa vagoanele trase la gard cu placute Sibiu-Teius-Sibiu, formata din 20-55 si 21-47, cel mai probabil pentru 2415. Foarte frumos ce se intampla la Sibiu. Au un parc foarte mare de automotoare, astfel ca R-urile formate de ei sint, in mare parte, dimensionate corespunzator, cu un consum acceptabil. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 15:14 | |
| Lasa asta, cauzele sunt cum am mai spus, trenul pleaca din Basarab si nu din Nord, este tren nou, in stati a fost pus pe tabele la 4-5 zile de la circulatie, are 5 cifre cei care merg cu CFR o sa zica ca e particular si tot asa multe chichite, eu tot sper ca in week-end si pe perioada veri sa aibe succes, o sa-l urmaresc si pe 11031 dar si pe 11032 din ce in ce mai mult in urmatoarea perioada. Totusi dimineata cand am vazut cei aproximativ 110 insi din tren, primul lucru mi-am zis gata a inceput sa plece lumea spre casa, spre munte ca doar e vineri iar maine e ajunul Invieri, cand colo tot trenul coboara cu bagaje cu genti cu papornite la Ploiesti Vest. Au ramas 13 calatori in tot trenul si cei 3 nasi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 15:59 | |
| - adirmvl a scris:
- Foarte frumos ce se intampla la Sibiu. Au un parc foarte mare de automotoare, astfel ca R-urile formate de ei sint, in mare parte, dimensionate corespunzator, cu un consum acceptabil.
Dacă nu aveau atâtea ADH şi Desiro crăpate şi dacă Piteştiul ar fi avut mai multe Malaxe, nu mai vedeam roată de locomotivă pe toată Valea Oltului. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 18 Apr 2014, 16:35 | |
| Malaxele... Ihm... Malaxe... Daca s-ar putea sa nu... Dar inteleg la ce te referi. Din pacate cam asta e traficul de pe 201. Sint suficiente cotete sau, cel mult, un Desiro. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |