|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 12:24 pm | |
| Era bine daca existau si trenuri directe Tulcea Oras - Medgidia - Negru Voda (cu automotoare Desiro), dar tot nu se vrea... mai bine sa tina linia Medgidia-Negru Voda inchisa ca sa fie furata bucata cu bucata... |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 2:05 pm | |
| R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 4:35 pm | |
| |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 6:06 pm | |
| Romania in momentul de fata NU poate sa-si permita un astfel de sistem ! si nici nu va putea in urmatoarele 10-15 ani. Ganditi-va cum ar fi sa stai la ora 04.20 in -20C la Deda pana schimbi ramura.. CFR ar pierde pasagerii. Plus ceea ce a zis Karpaty este adevarat trebuie considerat si ceilalti care urca pe drum in grupa trenului dat. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 6:12 pm | |
| Astăzi în Timișoara:
7688-1 Desiro 9593 4*LVT 9576 (20-55) (20-55) (19-55)
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 7:08 pm | |
| - AndiCFR a scris:
- R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM.
Totusi, la R 11070 se emit doar bilete clasa 2a. La vagonul de clasa 1 (19-83) cum se procedeaza? Se emit bilete de clasa 2a ? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 7:12 pm | |
| Da, tot trenul este tarifat clasa a 2-a, la fel este si la trenurile Regio Bucuresti-Brasov ale CFR 3001/3006/3008. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 9:11 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- AndiCFR a scris:
- R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM.
Totusi, la R 11070 se emit doar bilete clasa 2a. La vagonul de clasa 1 (19-83) cum se procedeaza? Se emit bilete de clasa 2a ? E la fel ca si la R7364 care are 19-83+2x20-49-2xx se taxeaza clasa 2 si atat! Mai bine faceau la fel R11071 plecare la 16 ori la 20 ca mergand R expres. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 9:22 pm | |
| Probabil se desteapta mai tarziu (intentionat sau nu), cum au facut si cu 2021: intai ca ramura la 1591, apoi doar vineri si sambata, acum zilnic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 10:46 pm | |
| Poate citeşte şi Karpaty ce scrie mai sus, să vadă mijloace de atragere a călătorilor mai eficente decât grupele directe care stau câte juma' de oră în nodurile feroviare pentru manevră.
Din păcate, CFR Călători spune multe, apoi se trage pe partea dorsală şi nu mai face nimic. Sistemul italian sau cel maghiar, descrise câteva mesaje mai sus ar putea funcţiona bine mersi şi la noi. Să luăm ca exemplu linia de Tulcea: fluxul principal de călători oricum e spre Constanţa. În locul acelui Desiro ar putea circula un tren până la Constanţa, iar în Medgidia să ai legătură la peronul alăturat. Dacă scrii pe tabelă la Bucureşti ,,are legătură spre Tulcea" şi explici frumos omului la ghişeu că e la linia alăturată, că legătura aşteaptă, că timpul de staţionare e mai redus (nu mai stai să rebruseze locomotiva sau să schimbe mecanicul postul) şi că îl costă şi mai puţin astfel, o să meargă mai des. În Occident (chiar şi în Ungaria, dar nu la nivelul Austriei, totuşi) există o foarte bună corelare între modurile de transport. Toate se aşteaptă între ele, există peron comun autobuz-tren ş.a. pentru ca timpul pierdut cu transbordările să fie cât mai redus, iar capacitatea de transport să fie adaptată la fluxurile de călători. Şi nemţii au închis unele linii, înlocuind trenul cu autobuze şi midibuze, din motive de rentabilitate, chiar dacă subvenţia la ei e mult mai generoasă decât la noi. Nu mai zic că la ei nu există rute în formă de cârlig, gen Braşov - Tg. Mureş sau Piteşti - Vâlcea sau dacă există nu sunt făcute pentru mers de la un capăt la altul, existând alternativa auto bine corelată cu trenurile (de ex. vii de la Bucureşti la Piteşti cu trenul, soseşti la linia 1 şi peronul e comun cu autocarul care pleacă în 5 minute), evident cu posibilitatea să cumperi ambele bilete de la acelaşi ghişeu, inclusiv rezervarea locului şi alte servicii suplimentare. Încă mai sper că vom avea şi noi cândva transport integrat. Speranţa moare ultima. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam Feb 08, 2014 11:07 pm | |
| Doctore ,trebuie sa intelegi ca lumea efectiv nu are incredere in "legaturile" CFR ului .. Deci atata reclama negativa si-a facut CFR'ul cu intarzierile cand aude omul ca schimba .. isi baga picioru si paa... E foarte foarte simplu.Nu stiu cat de des mergi tu cu trenul... dar incearca sa socializezi in el,sa intrebi calatorul ala prost (care nu are cu ce altceva sa mearga,sau e constrans de mers) ce parere are de legaturi,ce parere are de CFR si ce zice despre pretul biletului ... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum Feb 09, 2014 1:44 am | |
| Dr2005 , nu am nevoie sa citesc nimic , cand eu mergeam cu trenul tu nici nu erai nascut , cand eu mergeam prin Europa cu trenul tu atunci aflai ce e ala tren iar in prezent eu circul cu trenul si aud ce zice lumea despre tren , pe romanul din ziua de azi il pierzi daca nu are tren direct , poti sa ii pui tu legatura lui peste prajit la acelasi peron , daca nu este tren direct nu iti vine tie la tren sa schimbe trenurile mai ales daca are alte mijloace de transport cum ar fi un autocar direct atunci e pa , poti sa ii faci tu si biletul la jumatate ca nu iti vine la tren sa schimbe trenul , se duce cu autocarul ca e direct si atunci tu vei ramane cu ochii in soare , de ce nu vine lumea la tren ? pai de asta nu vine , ca are alte mijloace directe , cum a spus cineva despre cazul Husi , cand a disparut grupa directa de Bucuresti adio calatori pentru Bucuresti , nu a convenit nimanui sa schimbe trenul in Crasna chiar daca diferenta intre ele era 10-15 minute , lumea a mers la duba/autocar si asa va fi si cu celalalte trenuri pe care vrei tu sa le anuleze pentru ca asta este ambitia ta si nu te schimba nimeni . Pune in aplicare planul tau si ai sa vezi cum scad calatorii , eu nu ma mai agit ca nu are rost , m-am zbatut pentru populatie , pentru oamenii care raman fara tren direct dar mai mult de atat nu am ce sa fac , la urma urmei eu am o masina si ma duce direct acolo unde am nevoie mai tragic este pentru acei oameni care se bazau pe un tren direct si vor constata ca nu il vor mai avea dar cu siguranta pe viitor nu vor mai fi oameni care sa se bazeze pe tren ca nu vor mai fi trenuri deloc , fiecare o sa aibe o masina mai buna sau mai proasta dar va avea cu ce sa isi faca treaba si nu va mai sta dupa tren . Sti vorba aia , "dai cioara din mana pe aia de pe gard" ? cam asta faci si tu acum , renunti la calatorii care inca ii mai ai si visezi ca vor da navala navetistii/tiganii ca le vi pune tu multe trenuri pentru naveta , dar nu va fi asa ceva , numarul navetistilor va fi acelasi iar numarul calatorilor ocazionali va scadea si astfel la total vor fi mai putini calatori transportati . Cam asa va fi adevarul , vrei sa intelegi , bine , nu , iar bine , ai sa vezi singur rezultatul daca se va realiza aceasta distrugere dar va fi prea tarziu ca de regula cine a renuntat la tren nu s-a mai intors , daca x zice gata , imi bag ceva in el tren si in legaturile lor , maine imi cumpar masina si renunt definitiv la tren nu ai sa il mai vezi tu pe x in tren in veci , se vede clar asta pe langa blocuri nu ai unde sa arunci un ac de masini , majoritatea au masini , pe acesti oameni nu ai sa mai prinzi tu in tren . Aici am incheiat , nu ma mai zbat ca nu are rost . p.s.-daca ai cunoaste bine mersul trenurilor nu ai mai spune ca in alte tari nu exista trenuri cu grupe pentru alte destinatii , exista si in Ungaria tren care circula intre A si B dar are vagoane pentru C , la fel si in Germania , dar daca nu sti mersul trenurilor de asta zici ca la altii nu exista si asta e doar la noi ceea ce este total gresit . Si in Polonia exista trenuri cu grupe sa nu mai zic de trenurile internationale care au grupe si grupulete tocmai pentru a oferi calatorului vagon direct adica un confort sporit fara trambalat din tren in tren . Mai invata mersul trenurilor !!! |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum Feb 09, 2014 6:07 am | |
| Asa a ajuns CFR in halul in care este azi, prin implementarea de astfel de idei nesabuite, fara legatura cu situatia din Romania de azi, cu profilul calatorului si extrase automat de afara pe ideea ca daca merge in Germania merge si aici. Lumea fuge de schimbarea a 2-3 trenuri, oamenii nici nu vor sa auda si pe drept cuvant, dar in primul rand lumea fuge de preturile aberante fara nicio legatura cu puterea de cumparare actuala din Romania. Dar ei asta si vor - asta au si urmarit sa alunge lumea spre dube (unde tot ei au interese), spre privati etc - nu mai zic de cei cu masini personale, aceia nu se vor mai intoarce in veci la tren. Eu personal cunosc nenumarate cazuri cand la o simpla cautare pe net oameni care chiar voiau sa aleaga trenul cand au vazut tarifele pur si simplu i-a apucat rasul - si unde lucrez eu chiar nu sunt salarii de 7-800 de lei pe luna. Mentalitatea tampita si hoteasca este asta: hai sa jumulim cativa fraieri cu niste preturi astronomice decat sa vina poate mult mai multi care sa plateasca fiecare mai putin, dar per total incasarile sigur ar fi mai mari. Plus ideea stupida si aberanta ca mersul cu trenul ar fi rezervat unei elite restranse (oricum 90% merg numai cu reduceri sau mai sunt poate cei care nu au alternativa sau nu o cunosc). Doar cu acestia insa CFR va ajunge la groapa de gunoi si asta mai repede decat cred specialistii. Pur si simplu acesti cativa fraieri (tot mai putini de la an la an) nu pot sustine compania sa supravietuiasca si de-aia merge tot mai prost pana va crapa de tot. E usor sa spui ca nu ar merge ideea aia si ailalta dar: au incercat ceva ca sa zica imediat ca nu merge? NU e vorba atat ca nu ii duce mintea, e vorba ca sunt hoti si prosti, au interese grase sa falimenteze tot. Cand nu incerci nimic si tot stai si te vaiti ca ti-au scazut numarul de calatori la jumate inseamna ca ori ai grave probleme de adaptare la realitate, ori ai interese ca lucrurile sa mearga exact asa. In rest, chiar vreau sa incerce ideile astea cu schimbatul trenurilor de 2-3 ori si autobuze cadentate si alte fantezii si o sa vada foarte repede rezultatul. Oamenii s-au saturat de CFR, asta e realitatea trista, nu mai au incredere in tren - este ultimul pe lista de alternative, si asta numai si numai din cauza lor. Daca tot numai 15% se plang de pretul calatoriei, inseamna ca biletele trebuie scumpite din nou - si nu cu 10 ci cu vreo 20-25%... Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar nu stiu cine a facut sondajul acela si unde; dar are ZERO legatura cu realitatea. Ar starni rasul daca nu ar fi deja foarte grava situatia. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8672 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum Feb 09, 2014 10:09 am | |
| La capitolul trenuri internationale cu grupe cel mai bun exemplu ar fi trenul 15 "TISZA" Moskva - Budapest Keleti care are urmatoarele grupe/grupulete: - un vagon Moskva - Budapest Keleti - un vagon Moskva - Koper - un vagon Moskva - Split - un vagon Moskva - Belgrad - un vagon Moskva - Bar - un vagon Kiev - Budapest Keleti - doua vagoane pe parcurs intern Zahony - Budapest Keleti |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum Feb 09, 2014 11:06 am | |
| R 5056 : 20-55, 20-55, 20-55 R 5071 : 20-59, 20-55, 26-16, 26-16 R 7051 : 20-55, 20-55, 19-55 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |