Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 12:24 pm

Era bine daca existau si trenuri directe Tulcea Oras - Medgidia - Negru Voda (cu automotoare Desiro), dar tot nu se vrea... mai bine sa tina linia Medgidia-Negru Voda inchisa ca sa fie furata bucata cu bucata...  Evil or Very Mad 
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8759
Data de inscriere : 10/06/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 2:05 pm

R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM.
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 4:35 pm

Regio 4304:

40-0357
TE 89
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 6:06 pm

Romania in momentul de fata NU poate sa-si permita un astfel de sistem ! si nici nu va putea in urmatoarele 10-15 ani. Ganditi-va cum ar fi sa stai la ora 04.20 in -20C la Deda pana schimbi ramura.. CFR ar pierde pasagerii. Plus ceea ce a zis Karpaty este adevarat trebuie considerat si ceilalti care urca pe drum in grupa trenului dat.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Cats11
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 6:12 pm

Astăzi în Timișoara:

7688-1 Desiro
9593 4*LVT
9576 (20-55) (20-55) (19-55)
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 7:08 pm

AndiCFR a scris:
R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM.

Totusi, la R 11070 se emit doar bilete clasa 2a. La vagonul de clasa 1 (19-83) cum se procedeaza? Se emit bilete de clasa 2a ?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 7:12 pm

Da, tot trenul este tarifat clasa a 2-a, la fel este si la trenurile Regio Bucuresti-Brasov ale CFR 3001/3006/3008.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6322
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 9:11 pm

IonutCFR2009 a scris:
AndiCFR a scris:
R11070 21-76 + 19-83 + 21-76, vagoanele se intorc seara cu IR1675 cu DT GM.

Totusi, la R 11070 se emit doar bilete clasa 2a. La vagonul de clasa 1 (19-83) cum se procedeaza? Se emit bilete de clasa 2a ?

E la fel ca si la R7364 care are 19-83+2x20-49-2xx se taxeaza clasa 2 si atat! Mai bine faceau la fel R11071 plecare la 16 ori la 20 ca mergand R expres.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 9:22 pm

Probabil se desteapta mai tarziu (intentionat sau nu), cum au facut si cu 2021: intai ca ramura la 1591, apoi doar vineri si sambata, acum zilnic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 10:46 pm

Poate citeşte şi Karpaty ce scrie mai sus, să vadă mijloace de atragere a călătorilor mai eficente decât grupele directe care stau câte juma' de oră în nodurile feroviare pentru manevră.

Din păcate, CFR Călători spune multe, apoi se trage pe partea dorsală şi nu mai face nimic. Sistemul italian sau cel maghiar, descrise câteva mesaje mai sus ar putea funcţiona bine mersi şi la noi.
Să luăm ca exemplu linia de Tulcea: fluxul principal de călători oricum e spre Constanţa. În locul acelui Desiro ar putea circula un tren până la Constanţa, iar în Medgidia să ai legătură la peronul alăturat. Dacă scrii pe tabelă la Bucureşti ,,are legătură spre Tulcea" şi explici frumos omului la ghişeu că e la linia alăturată, că legătura aşteaptă, că timpul de staţionare e mai redus (nu mai stai să rebruseze locomotiva sau să schimbe mecanicul postul) şi că îl costă şi mai puţin astfel, o să meargă mai des.
În Occident (chiar şi în Ungaria, dar nu la nivelul Austriei, totuşi) există o foarte bună corelare între modurile de transport. Toate se aşteaptă între ele, există peron comun autobuz-tren ş.a. pentru ca timpul pierdut cu transbordările să fie cât mai redus, iar capacitatea de transport să fie adaptată la fluxurile de călători. Şi nemţii au închis unele linii, înlocuind trenul cu autobuze şi midibuze, din motive de rentabilitate, chiar dacă subvenţia la ei e mult mai generoasă decât la noi. Nu mai zic că la ei nu există rute în formă de cârlig, gen Braşov - Tg. Mureş sau Piteşti - Vâlcea sau dacă există nu sunt făcute pentru mers de la un capăt la altul, existând alternativa auto bine corelată cu trenurile (de ex. vii de la Bucureşti la Piteşti cu trenul, soseşti la linia 1 şi peronul e comun cu autocarul care pleacă în 5 minute), evident cu posibilitatea să cumperi ambele bilete de la acelaşi ghişeu, inclusiv rezervarea locului şi alte servicii suplimentare.
Încă mai sper că vom avea şi noi cândva transport integrat. Speranţa moare ultima.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeSam Feb 08, 2014 11:07 pm

Doctore ,trebuie sa intelegi ca lumea efectiv nu are incredere in "legaturile" CFR ului .. Deci atata reclama negativa si-a facut CFR'ul cu intarzierile cand aude omul ca schimba .. isi baga picioru si paa... E foarte foarte simplu.Nu stiu cat de des mergi tu cu trenul... dar incearca sa socializezi in el,sa intrebi calatorul ala prost (care nu are cu ce altceva sa mearga,sau e constrans de mers) ce parere are de legaturi,ce parere are de CFR si ce zice despre pretul biletului ...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeDum Feb 09, 2014 1:44 am

Dr2005 , nu am nevoie sa citesc nimic , cand eu mergeam cu trenul tu nici nu erai nascut , cand eu mergeam prin Europa cu trenul tu atunci aflai ce e ala tren iar in prezent eu circul cu trenul si aud ce zice lumea despre tren , pe romanul din ziua de azi il pierzi daca nu are tren direct , poti sa ii pui tu legatura lui peste prajit la acelasi peron , daca nu este tren direct nu iti vine tie la tren sa schimbe trenurile mai ales daca are alte mijloace de transport cum ar fi un autocar direct atunci e pa , poti sa ii faci tu si biletul la jumatate ca nu iti vine la tren sa schimbe trenul , se duce cu autocarul ca e direct si atunci tu vei ramane cu ochii in soare ,  Sad Sad Sad Sad  de ce nu vine lumea la tren ? pai de asta nu vine , ca are alte mijloace directe , cum a spus cineva despre cazul Husi , cand a disparut grupa directa de Bucuresti adio calatori pentru Bucuresti , nu a convenit nimanui sa schimbe trenul in Crasna chiar daca diferenta intre ele era 10-15 minute , lumea a mers la duba/autocar si asa va fi si cu celalalte trenuri pe care vrei tu sa le anuleze pentru ca asta este ambitia ta si nu te schimba nimeni . Pune in aplicare planul tau si ai sa vezi cum scad calatorii , eu nu ma mai agit ca nu are rost , m-am zbatut pentru populatie , pentru oamenii care raman fara tren direct dar mai mult de atat nu am ce sa fac , la urma urmei eu am o masina si ma duce direct acolo unde am nevoie mai tragic este pentru acei oameni care se bazau pe un tren direct si vor constata ca nu il vor mai avea dar cu siguranta pe viitor nu vor mai fi oameni care sa se bazeze pe tren ca nu vor mai fi trenuri deloc , fiecare o sa aibe o masina mai buna sau mai proasta dar va avea cu ce sa isi faca treaba si nu va mai sta dupa tren .
Sti vorba aia , "dai cioara din mana pe aia de pe gard" ? cam asta faci si tu acum , renunti la calatorii care inca ii mai ai si visezi ca vor da navala navetistii/tiganii ca le vi pune tu multe trenuri pentru naveta , dar nu va fi asa ceva , numarul navetistilor va fi acelasi iar numarul calatorilor ocazionali va scadea si astfel la total vor fi mai putini calatori transportati .
Cam asa va fi adevarul , vrei sa intelegi , bine , nu , iar bine , ai sa vezi singur rezultatul daca se va realiza aceasta distrugere dar va fi prea tarziu ca de regula cine a renuntat la tren nu s-a mai intors , daca x zice gata , imi bag ceva in el tren si in legaturile lor , maine imi cumpar masina si renunt definitiv la tren nu ai sa il mai vezi tu pe x in tren in veci , se vede clar asta pe langa blocuri nu ai unde sa arunci un ac de masini , majoritatea au masini , pe acesti oameni nu ai sa mai prinzi tu in tren .
Aici am incheiat , nu ma mai zbat ca nu are rost .

p.s.-daca ai cunoaste bine mersul trenurilor nu ai mai spune ca in alte tari nu exista trenuri cu grupe pentru alte destinatii , exista si in Ungaria tren care circula intre A si B dar are vagoane pentru C , la fel si in Germania , dar daca nu sti mersul trenurilor de asta zici ca la altii nu exista si asta e doar la noi ceea ce este total gresit . Si in Polonia exista trenuri cu grupe sa nu mai zic de trenurile internationale care au grupe si grupulete tocmai pentru a oferi calatorului vagon direct adica un confort sporit fara trambalat din tren in tren .
Mai invata mersul trenurilor !!!

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeDum Feb 09, 2014 6:07 am

Asa a ajuns CFR in halul in care este azi, prin implementarea de astfel de idei nesabuite, fara legatura cu situatia din Romania de azi, cu profilul calatorului si extrase automat de afara pe ideea ca daca merge in Germania merge si aici. Lumea fuge de schimbarea a 2-3 trenuri, oamenii nici nu vor sa auda si pe drept cuvant, dar in primul rand lumea fuge de preturile aberante fara nicio legatura cu puterea de cumparare actuala din Romania. Dar ei asta si vor - asta au si urmarit sa alunge lumea spre dube (unde tot ei au interese), spre privati etc - nu mai zic de cei cu masini personale, aceia nu se vor mai intoarce in veci la tren.
Eu personal cunosc nenumarate cazuri cand la o simpla cautare pe net oameni care chiar voiau sa aleaga trenul cand au vazut tarifele pur si simplu i-a apucat rasul - si unde lucrez eu chiar nu sunt salarii de 7-800 de lei pe luna. Mentalitatea tampita si hoteasca este asta: hai sa jumulim cativa fraieri cu niste preturi astronomice decat sa vina poate mult mai multi care sa plateasca fiecare mai putin, dar per total incasarile sigur ar fi mai mari. Plus ideea stupida si aberanta ca mersul cu trenul ar fi rezervat unei elite restranse (oricum 90% merg numai cu reduceri sau mai sunt poate cei care nu au alternativa sau nu o cunosc). Doar cu acestia insa CFR va ajunge la groapa de gunoi si asta mai repede decat cred specialistii. Pur si simplu acesti cativa fraieri (tot mai putini de la an la an) nu pot sustine compania sa supravietuiasca si de-aia merge tot mai prost pana va crapa de tot.
E usor sa spui ca nu ar merge ideea aia si ailalta dar: au incercat ceva ca sa zica imediat ca nu merge? NU e vorba atat ca nu ii duce mintea, e vorba ca sunt hoti si prosti, au interese grase sa falimenteze tot. Cand nu incerci nimic si tot stai si te vaiti ca ti-au scazut numarul de calatori la jumate inseamna ca ori ai grave probleme de adaptare la realitate, ori ai interese ca lucrurile sa mearga exact asa.
In rest, chiar vreau sa incerce ideile astea cu schimbatul trenurilor de 2-3 ori si autobuze cadentate si alte fantezii si o sa vada foarte repede rezultatul. Oamenii s-au saturat de CFR, asta e realitatea trista, nu mai au incredere in tren - este ultimul pe lista de alternative, si asta numai si numai din cauza lor.
Daca tot numai 15% se plang de pretul calatoriei, inseamna ca biletele trebuie scumpite din nou - si nu cu 10 ci cu vreo 20-25%... Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar nu stiu cine a facut sondajul acela si unde; dar are ZERO legatura cu realitatea. Ar starni rasul daca nu ar fi deja foarte grava situatia.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8672
Data de inscriere : 19/04/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeDum Feb 09, 2014 10:09 am

La capitolul trenuri internationale cu grupe cel mai bun exemplu ar fi trenul 15 "TISZA" Moskva - Budapest Keleti care are urmatoarele grupe/grupulete:
- un vagon Moskva - Budapest Keleti
- un vagon Moskva - Koper
- un vagon Moskva - Split
- un vagon Moskva - Belgrad
- un vagon Moskva - Bar
- un vagon Kiev - Budapest Keleti
- doua vagoane pe parcurs intern Zahony - Budapest Keleti
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitimeDum Feb 09, 2014 11:06 am

R 5056 : 20-55, 20-55, 20-55
R 5071 : 20-59, 20-55, 26-16, 26-16
R 7051 : 20-55, 20-55, 19-55
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 24 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: