|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 16:42 | |
| - lifetec a scris:
eu sunt curios cum a circulat ldh-ul asta (ldh87 e pt ecartament ingust) si cum era incalzit trenul
Mda.. era 82 - 337 - 4 . Intr-o vreme era pe la Timisoara ... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 18:00 | |
| - Karpaty a scris:
- deci problema in primul rand este pretul , daca trenul Bucuresti-Tulcea ar fi RE atunci altfel ar sta treaba si la gradul de ocupare si nu doar aici ci in toata tara . Te plangi ca nu ai calatori dar sa mai scazi din pret sau sa il retrogradezi din IR in RE nici poveste , e mai usor sa zici gata nu e rentabil si il anulam dar de ce nu incerci sa gasesti solutii pentru a atrage calatorii ? Lumea cauta sa mearga cat mai ieftin posibil pentru calatoria care o face nu sa plateasca la CFR la IR pentru un drum cat ar da la duba/autocar pentru dus-intors , nu e nimeni asa nebun sa faca asa ceva mai ales in ziua de azi cand viata e asa scumpa . De IR de Pitesti/Targoviste de ce nu te iei , ai gasit sa te iei de singurul tren de Tulcea , dupa ce ca e unul singur pe zi si asta iti sta in spate .
Au fost făcute numeroase studii pe tema asta (dar n-a vrut o anume doamnă să asculte de ele). O să fac o paranteză să prezint şi alte statistici rezultate din sondaje şi studii. De exemplu, motivele pentru care călătorii aleg trenul: a) în interes personal (probleme administrative, medicale, etc.) - 25,76% b) naveta către/de la locul de muncă – 19,70% c) vizitarea prietenilor sau a rudelor – 17,71% d) în interes de serviciu – 17,44% e) naveta către/de la instituţia de învăţământ – 11,43% f) călătorie de plăcere – 4,52% g) merg/vin în/din vacanţă – 2,30% h) altul: competiţie sportivă, concurs, examen, deces, merg acasă, târg agricol – 1,13% Se observă că numărul navetiştilor e extrem de redus (19,7 + 11,43 = 31,13%), în condiţiile în care această categorie de călători călătoreşte zi de zi; restul sunt doar călători ocazionali. Nu mai zic că suntem pe dos, prin afară călătoria pe drum lung o faci ori cu trenul de mare viteză, ori cu maşina personală pe autostradă, nu prea mergi 5 - 600 km cu trenul decât dacă eşti sado-maso. În schimb, naveta o fac cei mai mulţi cu trenul, că îi ia din sat şi îi duce până în centrul oraşului. Un alt studiu, independent, a arătat că vreo 40% dintre călători se plângeau de mersul de tren şi de faptul că legăturile ori se pierd la 3 minute, ori trebuie să stea cu orele prin gări. Vreo 30% se plângeau de timpul de parcurs şi vreo 15% de preţuri. - Citat :
- Trenurile IR Bucuresti-Ploiesti se merge la greu cu nasul , nu stiu daca 50% au bilete/abonamente dar nici de alea nu zici nimic , sunt trenurile colegilor tai si normal astea trebuie sa circule , de asta nu are ursu coada .............
Colegii mei merg cu duba. La 800 RON în mână, nu-ţi permiţi să mergi cu trenul. Să fac o comparaţie cu alt domeniu: într-un hipermarket, îţi permiţi să ţi se fure zilnic 10 ciocolate şi 20 de sticle de suc de la raft. Pentru că profitul pe care îl obţii de la cei care cumpără corect acoperă cu vârf şi îndesat paguba făcută de ăia câţiva care te fură. Aşa şi cu Bucureşti - Ploieşti şi Craiova, când vorbeşti de mii de călători pe zi, 10 blatişti în fiecare tren sunt cantitate neglijabilă. - Citat :
- daca pleci din satul x acea duba/rata/autocar ce naiba este te duce la resedinta de judet iar de acolo pleci in tara , normal ca daca autocarul din Tulcea e mai ieftin si face mai putin automat lumea fuge la autocar dar tu ca CFR ce faci ? stai cu mainile in san si zici aoleu aoleu nu am calatori fara sa faci ceva in acest sens si a doua zi anulezi trenul .
Pana la urma totul este voit , sa se aleaga praful de CFR si sa prospere firmele auto ca doar sunt ale lor , ale celor de la putere. Oricât aş reduce preţurile la tren, 6 ore jumate e mult. Cine se grăbeşte nu o să aleagă trenul. Aşa că aş prefera să deservesc navetiştii, să cresc procentul lor de la 31% măcar până la 50% şi pe cei care au diverse probleme de rezolvat (şi care, de regulă, merg la Tulcea din staţiile din jur, nu merg la Bucureşti), decât să ţin trenul pentru ăia 5% care merg de plăcere şi ăia 2% care merg în vacanţă, mai ales că Delta Dunării, oricât de frumoasă ar fi, nu e prea vizitată de turiştii români, din cauza accesului greoi (şi nu mă refer la tren, ci la călătoria cu n'şpe vapoare şi vaporaşe, din care unele nu circulă decât o zi sau 2 pe săptămână). Şi poate e mai bine să rămână aşa, să nu ajungă Valea Prahovei 2, cu grătare şi manele la tot pasul.Concluzie: pe liniile înfundate - fie ele spre reşedinţe de judeţ, fie spre alte zări - n-au ce să caute trenurile de lung parcurs. Acolo trebuie să penduleze automotoare, la legătură cu trenurile de lung parcurs. Evident, cu anumite excepţii: - număr foarte mare de călători - număr mic sau mediu de călători şi pe trenul de legătură, astfel încât se pot folosi automotoare şi ataşa/detaşa uşor (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor pentru Târgovişte). În rest, să plimbi un tren gol pe Bucureşti - Medgidia doar ca să ai cu ce să formezi trenurile pe Medgidia - Tulcea e sinucidere economică. Tot ai depou la Medgidia, ăla ar trebui să aibă automotoare să formeze trenurile, care trenuri să circule la legătură cu cele de pe Bucureşti - Constanţa. Nu mai zic că ar costa 68 RON în loc de 75,5 cât e acum biletul direct. Deci şi o mică reducere. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 18:17 | |
| Acum nu mai circula tren direct Bucuresti - Tulcea Oras, au pus doua trenuri RE 13071 Medgidia(10:10) - Tulcea Oras(13:06), cu vagoane de la IR 1581 si RE 13072 Tulcea Oras(15:35) - Medgidia(18:36) cu vagoane pentru IR 1588. Grupa de la IR 1581 stationeaza 27 min in Medgidia. Grupa pentru IR 1588 stationeaza 57 min in Medgidia. In aceste conditii tot sa vina calatorii la tren... |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5903 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 18:41 | |
| Eu nu vorbesc de statistici si alte chestii administrative, ci de ce am vazut pe teren legat de IR-ul de Tulcea: - din Bucuresti spre Tulcea (duminica dimineata) a plecat cam cu 40 calatori, iar la Tulcea a ajuns cam cu 30
- de la Tulcea spre Bucuresti (duminica seara) a plecat cu peste 70 de calatori, pana la Medgidia s-au tot urcat, iar de la Lehliu s-a stat si in picioare. Din ce am vazut toti calatorii aveau bilete. Din Lehliu s-a urcat si supracontrolul si a prins doar 2 persoane - urcate tot din Lehliu
- de vreo 5 ori am asteptat in Bucuresti (in cursul saptamanii) niste rude de la Nicolae Balcescu. De fiecare data trenul a venit plin sau chiar s-a stat si in picioare (atat dimineata, cat si seara - pe vremea cand circulau 2 trenuri). La Balcescu trenul venea in medie cam cu 50 calatori, dar se mai urcau din Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Ciulnita, Lehliu si la Bucuresti ajungea plin.
Noi cand ne uitam pe statistici vedem Bucuresti - Tulcea 20 calatori/zi deci circula gol, dar trenul asta nu merge fara oprire pana la Tulcea, ci mai opreste si in alte statii care genereaza calatori. Daca mergem pe principiul asta, atunci hai sa anulam aproape toate trenurile care nu circula pline cap-coada. Pana la urma un tren nu este facut sa fie utilizat in proportie de 100% de la capat si pana la destinatie, el opreste in mai multe statii tocmai pentru a mai cobori/urca niste calatori.
Am fost in Austria pe o linie foarte frumoasa, Linz - Aigen-Schlagl, unde circula Desiro si inca un tip de automotor - cls 5047 ??. Trenul era folosit intens doar pe o distanta de aprox 20 km, in rest spre Schlagl (inca 40 km) mai erau in tren 10-15 calatori maxim, dar OBB nu se gandeste sa anuleze trenurile alea asa cum ne framantam noi zi de zi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 18:45 | |
| Ti in brate prea mult acesti navetisti si o sa iti iei o mare teapa cu ei , vrei sa pui trenuri cadentate sau multe Regio pentru ei dar veniturile fata de prezent eu zic ca nu vor creste asa mult cum speri si vei anula trenurile/grupele directe , astfel vei ramane si cu mai putini calatori ocazionali . Cum am mai spus , daca azi intre A si B ai tren/grupa directa si ai 50 de calatori , maine daca nu mai ai tren/grupa directa si pui lumea sa iti schimbe trenul poate vei ajunge la 25 de calatori dar la 50 nu vei mai ajunge ca lumea prefera trenul direct , cand aude de schimbare fuge ca de dracu de tren . Cu asta am incheiat , nu mai are rost sa imi fac sange rau ca oricum nu pot sa schimb nimic , sa se anuleze sa se distruga ca oricum asta s-a facut in ultimul timp si peste 10 ani daca mai traim o sa ne uitam cum lumea merge cu masina iar trenurile pe multe sectii vor fi o amintire si ne vom uita la poze cu ce a fost pe vremuri ca nu s-a aplicat nici o strategie de a atrage populatia la tren . Ca fapt divers , daca as avea nevoie sa merg in orasul x si nu am tren diret categoric nu as mai merge cu trenul si as merge cu orice alt mijloc de transport care este direct sa nu mai zic ca durata calatoriei cu trenul in Romania este foarte mare si asta alunga multi oameni de la tren , nu ii convine nimanui sa se trambaleze cu bagaje din tren in tren . Raman la ideea ca fiecare resedinta de judet trebuie sa aibe macar un tren direct la capitala dar asta nu depinde de mine , eu am spus ce am avut de spus , ma lupt cu morile de vant ca oricum se va face doar ce vor altii nu ce vrea populatia de asta si multi au renuntat la serviciile CFR , cand vezi ca nimeni nu te baga in seama in tara asta si ti se inchid toate usile in fata , cand toate propunerile trimise de calatori se resping si primesti un raspuns de genul "ce sti tu bai om de rand , noi stim mai bine" te lipsesti . M-am luptat pentru binele calatorului dar se pare ca in Romania nu ai cu cine si asta ma face sa ma gandesc din ce inc e mai mult ca pe viitor sa renunt la plimbarile cu trenul in Romania si sa incerc sa ma orientez spre tarile din Vest , acolo exista trenuri de naveta din ora in ora pe toate sectiile dar ei nu au renuntat la trenurile directe care taie tara in lung si in lat , la noi asta se cam vrea sa se renunte la trenurile care strabat tara pentru a ramane doar cu navetistii ceea ce nu mi se pare normal . Si in Germania si in Austria si in alte tari din Europa exista trenuri de lung parcurs nu inteleg de ce la noi trebuie sa se anuleze pe motivul ca nu circula plin cap-coada ? asta este un motiv de 2 bani pentru ca trenul x nu are cum sa fie plin de la cap la coada , de asta exista statii in parcurs sa urce si sa coboare calatorii dar daca asta e asa greu de inteles pentru noi atunci nu mai am cuvinte .
p.s.-statisticile alea stiu si eu cum sunt facute , imi spunea un controlor ca pe trenul x au venit 2 domni din minister sau de unde erau si trenul era ocupat 150% cu multi oameni in picioare , la finalul cursei in procesul verbal au trecut ca grad de ocupare 25% si nasul s-a luat de ei , la care ei au spus , ca stiu ei mai bine drept pentru care dupa cateva zile dupa ce ca trenul respectiv era aglomerat cu 2 Desiro unul a fost scos , asa au vrut respectivii .......... si lumea ramanea pe jos ca nu mai avea unde urca , deci fara cuvinte . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 20:00 | |
| Pui tren cadentat pentru navetist ?! Pai ala merge la servici .. sta 8 ore se intoarce .. La ce cadentarea?!!? Eventual da .. pui in intervalul 6,7,8 3 trenuri pentru nu stiu Buda-Bucuresti .. si integrat cu un RE care vine din Brasov .. dar pana la ora 14,15,16 .. nu mai vine nici naiba la nevata ... deci ? |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 20:08 | |
| Tin sa cred ca nu din lipsa legaturilor directe nu mai vrea lumea la tren. In ultimii ani s-au schimbat multe, romanii au acces la mai multe modalitati de transport, asta cu romanii n-au bani e vax, daca nu calatoresc cu trenul asta nu inseamna ca nu calatoresc , CFR n-a stiut sa tina pasul, in fiecare an vedem acelasi mers de tren copiat din perioada comunista, timpi de mers care tot cresc, etc . Tin minte ca in perioada studentiei faceam naveta Brasov-Cluj cu celebrul 1741/42. Avea 15 vagoane din care 10 clasa si facea 4 ore jumate. Acum 6 ore e cam mult pt 300 de km. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 20:23 | |
| 6 ore care in realitate se transforma in 7h30 cu intarzierile aferente.. Iara la 1742 faci 4 ore de la Teius la Sighisoara 99km mi se pare o mizerienu stiu de ce i-au lasat sa inceapa modernizarea in halul asta si au facuto pe 3-4 tronsoane cand termina primul incepeau pe al doilea Lumea nu mai vine la tren din cauza preturilor si a timpiilor imensi de parcurs pentru ca mersu e facut din birou copy/paste Ca o paranteza acuma 2 saptamani 1822 de la Baru Mare la Banita mers in spate la un tren de marfa cu 20km/h a mai stat si prin Merisor 3 minute si in Banita avea doar 3 minute intarziere deci daca o luam logic mersul e calculat la o medie de 20km/h nu 40km/h |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 20:29 | |
| R11070: 20-83+20-83+20-54+20-54 (Informatia mi-a furnizat-o un amic care a fot cu el miercuri sau joi ?!) |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Feb 2014, 22:15 | |
| Compuneri 7.02 Arad R 2044- 3x20-54/55 R 2041- 4x20-54/55 Compuneri 7.02 Timisoara Nord R 9618- 4 X AM900 R 9593- 4 x LVT R 14547- 1 AMX R 14289- 1 AMX R 14323- 2 AMX R 14391- 1AMX R 2605- 20-49,19-55, 20-54 |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Feb 2014, 00:44 | |
| Nu-i tin partea lu' Doctoru'2005! Nu-l cunosc, n-am iesit la bere, etc ... Dar oameni buni, intelegeti, ce explica el E UN MODEL CARE DEJA FUNCTIONEAZA IN MAI TOATA EUROPA! Eu l-am vazut prima data functional prin Italia, prin anii 2000 .. Si am ramasa socat de organizare si chiar ma gandeam.. "cand va fi si la noi asa, vreodata???" Cum functiona: plecam dinspre Bologna spre Rimini. Era tren in fiecare ora la si 30', +/- 2 min. Odata InterRegional, odata un RE care venea de la Milano sau din alta parte, apoi iar regional, apoi un IR din Bologna care mergea mai departe din Rimini , spre Ancona! Tot asa, de la 4.30 dimineata, ora de ora, pana dupa miezul noptii! Iar in orele de varf (6.30-9.30 si 14.30-18.30 erau si la fix, deci doua pe ora). Iar regionalele lor aveau cate 10 saloane full, uneori (iar la cele dintre 14-18.00 la plecare sau invers, dimineata, la sosire in Bologna, se mergea inclusiv cu culoarele pline). Si, pe drum, vedeam asa: Din Bologna, prima statie "nod" era Faenza. Trenul oprea la linia 2, iar in cinci minute, de la linia 1, pleca un AM spre Florenta. De la linia 4, cam in acelasi interval de timp, plecau 2 AM cuplate spre Granarolo, unde se desparteau: unul spre Lugo, iar altul spre Ravenna. Urmatoarea statie importanta: Forli. La 5 - 7 minute dupa sosirea in Forli, din fata garii, plecau autobuzul 4, spre centru, si autobuzul nr.2, spre aeroportul local. Daca nu era ora de sosire/plecare tren, puteai sa dai cu tunul si nu gaseai autobuz in fata garii! Apoi soseam in nodul feroviar local Rimini. De obicei, ajungeai pe linia 2 sau 3. De la linia 1 aveai, in maxim 10 min, legatura spre Ancona, iar de la linia 4, tot in 10 min, legatura spre Ravenna. Si cam in 15 min, ca sa ai timp de rezervare, autocar spre San Marino! Iar EUROSTARITALIA (Bari/Milano) sau alte ICE (Pescara/Venezia sau Ancona/Milano) treceau din ora in ora si nu opreau decat in statiile cap de segment: Rimini sau Bologna. (*** - cu cateva exceptii, vezi nota de subsol). Dar ORIUNDE aveai treaba in regiunea Emilia-Romagna aveai legatura imediat, la interval si confort decent! Si toata lumea era ABSOLUT multumita de organizarea si deservirea calatorilor din regiune. ***Spre exemplu, Forli, capitala provinciei Forli-Cesena, desi era pe magistrala, nu avea decat vreo 2-3 Eurostar-uri / zi care opreau acolo. Desi treceau vreo 10-12. Dar NU GENERAU CALATORI pentru acele trenuri. Si nici IC-urile nu opreau toate, tot asa, maxim jumatate din ele opreau la Forli. Oras cu vreo suta de mii de locuitori si resedinta de "judet", cum ii spunem noi, romanii... Da' ce tot povestesc eu ..ia duceti-va, daca nu credeti, si stati vreo 2-3 ore in gara la Beckescsaba sau Debrecen... sa vedeti live cum e cutrenurile astea "de legatura" mai spre vest... *scuze greselile ... ora ...
Ultima editare efectuata de catre phnegativ in Sam 08 Feb 2014, 00:53, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Feb 2014, 00:46 | |
| Daca ar fi dupa Dr2005 ar fi asa : -Bucuresti-Botosani anulat , schimbam trenu in Veresti sau autocar direct -Bucuresti-Tulcea anulat , schimbam trenul in Medgidia sau autocar direct -Bucuresti-Zalau anulat , schimbam trenul in Jibou -Bucuresti-Bistrita anulat , schimbam trenul in Saratel -Bucuresti-Tg Mures anulat , schimbam trenul in Deda sau Razboieni ori duba/autocar direct -Bucuresti-Resita anulat , schimbam trenul in Caransebes -Bucuresti-Rm.Valcea anulat , schimbam trenul in Piatra Olt/Caracal sau autocar direct -Bucuresti-Piatra Neamt/Bicaz anulat , schimbam trenul in Bacau sau duba/autocar direct -Bucuresti-Sibiu anulat , schimbam trenul in Brasov sau autocar direct -Bucuresti-Sighet anulat , schimbam trenul in Beclean/Salva sau cu autocarul din Baia Mare
Probabil lista lui este mai mare cu trenurile pe care le vrea anulate , eu atat stiu in prezent . Deci eu unu zic asa , trenurile/grupele directe atrag calatorii , legaturile cu schimbare nu vor fi atragatoare pentru majoritatea si multi vor fugi de tren cand vor auzi ca nu au tren direct . Planul lui Dr2005 este sa anuleze aceste trenuri si sa puna legaturi din aceste orase spre nodurile feroviare de unde calatorul schimba cu alte trenuri care circula pe magistralele respective , mai multe trenuri pentru navetisti fapt care va duce la o crestere a calatorilor , el asa crede , eu unu zic ca nu va fi asa ceva . Daca de maine se anuleaza aceste trenuri/grupe directe numarul calatorilor transportati pe aceste relatii va scade drastic in prima luna dupa anularea trenurilor/grupelor iar in maxim un an numarul de calatori transportati pe aceste relatii va tinde spre 0 si spun asta pentru ca eu merg cu trenul si aud doleantele calatorilor nu ma iau dupa statistici facute in birou de x si y , persoane care vor sa distruga transportul feroviar . Daca se aplica aceasta masura cu anularea acestor grupe/trenuri , nici numarul navetistilor nu va creste asa cum spera Dr2005 iar numarul calatorilor ocazionali pe aceste relatii va scadea simtitor fapt care va duce la rezultatul final ca numarul calatorilor transportati cu trenul a scazut deci in concluzie planul de mers care vrea Dr2005 sa il implementeze va fi un real esec . La urma urmei ramane de vazut ce va fi , cum am spus , tot ce am scris mai sus este din ce am auzit la calatorii din tren si de la ce aud la alte persoane din jurul meu . Sfatul meu este ca daca tot faci parte din acest minister si daca ai o putere si vrei sa faci ceva bun pentru calatorul de rand care plateste tarifele impuse de tine sa ii oferi si legaturi bune , sa aibe omul trenuri directe , dupa ce ca viteza de deplasare a trenurilor este cum este il mai pui sa schimbe si trenul atunci se duce dracu omu ala si nu iti mai vine tie la tren plus ca ii ceri pe bilet si caruta de bani , deci ca sfat prietenesc zic , daca o ruta nu este asa folosita si acel tren este IR , il retrogradezi , il faci RE si vezi daca are succes asa dar lasa trenurile directe , nu le fragmenta ca nu va fi bine . Trebuie sa te gandesti putin si la confortul oferit calatorului nu doar strict la rentabilitatea trenului pe ruta respectiva . |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Feb 2014, 11:33 | |
| Subscriu la parerea ta. Anularea grupelor directe e echivalent a scadea numarul de calatori.
Hai sa nu comparam Romania cu Europa ca fiecare tara are specificitatea ei. Si ce merge la ei nu neaparat merge la noi si viceversa.
Pai daca clientul (calatorul) afla ca nu mai are tren direct la Botosani sau la Tulcea etc, isi zice: si asa ma lasa la mama zmeului departe de centru... mai trebuie sa ma si trambalez cu bagajele? Nu merci. Mai e si pretul piperat pe deasupra. Asa cum spui faptul ca mai sunt legaturi directe atrag calatorii. NU, o sa iasa plici daca se scot grupele directe. De fapt ganditi-va ca acolo unde au fost grupe directe, dupa scoaterea lor s-a dus naibii tot.
O sa dau un exemplu simplu: Husi - Bucuresti, sunt pline microbuzele pentru ruta aceasta, si nici naiba nu voia sa circule cu trenul cu schimbare in Crasna si/sau dupa caz Vaslui.
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Feb 2014, 11:55 | |
| R 2071 / 2072 : DA 1191 + 21-47. Bestial. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Feb 2014, 12:19 | |
| Discutia asta a inceput de la trenurile de pe Medgidia-Tulcea Oras si legaturile spre capitala cu cei din Delta.
CFR trebuia sa bage sageata albastra pe relatia Mangalia-Constanta-Medgidia-Tulcea.Oras ca Regio cu legaturi din Medgidia de la trenurile IR.
1. R 8651 Constanta-Tulcea.Oras ( Medgidia = 06:03-06:05 ) Malaxa.
2. R 8005 Buc.Nord-Constanta ( Medgidia = 08:15-08:20 ) tren cu vagoane cu plecare din Buc la 05:30 si anuarea IR 1681 R 8XXX Mangalia-Tulcea.Oras ( Medgidia = 08:18-08:25 ) Desiro.
3. R 8XXX Mangalia-Tulcea.Oras ( Medgidia = 12:35-12:45 ) Desiro. 4. R 8XXX Mangalia-Tulcea.Oras ( Medgidia = 16:35-16:42 ) Desiro 5. R 8653 Medgidia-Tulcea.Oras plecare 18:45. Malaxa.
1. Legatura de la R 8031 Fetesti-Constanta 2. Legatura de la R 8005 Buc.Nord-Constanta si R 8343 Calarasi.Sud-Constanta 3. Legatura de la R 8033 Tandarei-Constanta si IR 1583 Buc.Nord-Constanta 4. Legatura de la IR 1585 Buc.Nord-Constanta
La fel se poate face si pe retur sageata directa Tulcea.Oras-Mangalia si cu legatura in Medgidia la trenurile spre Bucuresti dar nu se vrea, uni sunt pentru grupe si grupulete sau trenuri directe pe alti nu-i intereseaza decat sa fie cald si tren la legatura imediata chiar daca trebuie sa coboare din salon si sa urce in sobolan si tot asa dar dupa cum stiti si voi la CFR nu se vrea acest lucru.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 08 Feb 2014, 12:24, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |