| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 11:19 | |
| @Dr2005 La gara keleti vad eu intarzierii cand ar trebui sa plece RJ-ul dar asteapta 372 intarziat sau invers is suparati calatori si nasi pe trenurile care vin din Romania. In plus Mavul nu este vedeta cu exactitate in Austria functioneaza bine acel sistem, iar mi se pare o tampenie ca intr-o tara mica sa n-ai tren direct Szombathely-Lokoshaza, Zalaegerszeg-Miskolc etc mai e putin si o sa ajunga CFR-ul la acest nivel circulatia de long parcurs via capitala. Cat despre submagistrale este asa cum spui vine un accelerat Budapesta-Miskolc si il asteapta automotorul in gara sa porneasca cu calatori luati. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 11:25 | |
| La noi nu exista gandirea aia moderna ca la vestici .. Sa iei trenul sa schimbi la acelasi peron .. La noi intarzie CFR'ul si pierzi legatura sau astepti 10,15,20~50 de minute o legatura.Asta e unul din principalele motive pentru care lumea nu mai prefera trenul.In plus timpii de parcurs au crescut simtitor! Asta iar un factor negativ major. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 13:34 | |
| Mai nou a luat atentia celor de la conducerea CFR trenul spre Buzau asteapta 1645 in GDN... altceva : Un exemplu, vreau de la Arad la Caransebes s-ajung am regio 2602 pana la Timisoara ce nu prinde 1692 la doar cateva minute de diferinta. Nesimtirea asta poti observa oriunde la CFR. Te poti uita in mers de tren original primul tren TgMures-Deda era cel de Bistrita si nu ai prins legatura Deda-Miercurea Ciuc !limitat !.. ala tot timpul avea plecare de la noi.. din 1.februarie au introdus plecare la ora 3.19 din acest tren se formeaza cel de Baile Tusnad BRAVO plus il prinzi rapidul de Brasov ( Inainte l-ai pierdut cu cate 10-15 de minute si asta) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 13:48 | |
| Totuşi, ungurii merg pe profit şi au şi trenurile pline, chiar dacă nu au vagoane directe de oriunde până oriunde. Om ajunge şi noi vreodată la nivelul lor? Apropo de Huşi, nu cred că putem compara o dubă de 15 locuri cu un tren. Nu cred că trebuie să ne comparăm cu Rusia... singurul motiv pentru care ruşii au vagoane de oriunde până oriunde e lipsa zborurilor low-cost şi jungla de pe şosele. Dar şi ei vor renunţa - mai devreme sau mai târziu - la sistemul ăsta. În schimb, într-o Europă cu autostrăzi (nu vorbim de România ), cu drumuri relativ OK, cu aeroporturi şi cu o piaţă a transporturilor liberă, nu o să stea nimeni să facă 2 zile în tren din punctul A în punctul B, din care jumate din timp staţionări prin gări pentru manevre şi schimbat locomotiva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 13:52 | |
| Esti constient ca nivelul de trai e mai ridicat in Ungaria, decat in Romania, nu ? Romanul se uita si la ultimul banut ( si pe buna dreptate). In plus, preturile la ei sunt mult mai scazute decat la noi. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 14:06 | |
| Ungurul plăteşte biletul la distanţă, nu la tren. Nu mai zic că pe liniile cu trafic redus, biletul costă chiar mai puţin. Cu câteva măsuri din astea, poate ar creşte numărul de călători şi la noi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 16:13 | |
| - DUAL a scris:
- In plus timpii de parcurs au crescut simtitor! Asta iar un factor negativ major.
Pe multe secții s-ar putea scădea acești timpi. Dacă viteza din livret este de 100km/h să mergi măcar cu 90km/h, nu cu 70km/h pentru a nu ajunge timpuriu prin stații. Uită-te la 1765 cum ajunge în stațiile dintre Radna și Timișoara, sau la perechea lui. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 16:38 | |
| De astăzi, 09.02.2014, din Timișoara:
3113 (20-55) (20-49) (20-55) (20-49) 1834-1 (22-76) (22-96) (30-76) (22-76) (22-76) 1744 2*Desiro 2602 Desiro 2023-2 EA + GM920 (care se întoarce la Oradea cu 3115) + (20-55) (26-16) (26-16) 1765-2 (20-68) (19-55) (20-68 001) (20-68) (44-31) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 16:54 | |
| De ieri: 3001 - 4 etajate + 21-80 (niciun etajat nu era cu loc de biciclete) 3008: 4 etajate (cele plecate de dimineaţă cu 3001; 21-80-ul s-a pierdut pe drum) 1731: 3 x 20-83 + 19-83 _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Feb 2014, 19:58 | |
| 2061/2070 Craiova-Sibiu-Craiova au avut azi un 19-54 in compunere, pe langa 20-54/5. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7108 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Feb 2014, 01:02 | |
| Ca romanul are o mentalitate invechita si `` nesanatoasa `` asta se stie ... Ce e mare lucru sa schimbi un tren pe care il iei de la peronul alaturat ? Cand mergi la gara sa iei trenul scrie exact ora plecarii, peronul, ruta si tot ce trebuie, pe cand daca mergi sa iei autocarul din te miri ce autogara ``No Name`` trebuie sa te trambalezi cu bagajele sa vezi de la ce peron pleaca, sa vezi care e autocarul de fapt, una alta ... Asta asa, ca sa vedeti ca si daca mergi la autocar e alergatura cu bagajul, nu doar doar daca esti nevoit sa schimbi trenurile. Nu consider ca acest lucru reprezinta un efort de neimaginat si de nerealizat, incat toata lumea sa fuga de tren. Dar asta inseamna in ziua de azi sa fii comod sau mai ``cu mot`` decat trebuie. Cand am fost anul acesta in Germania chiar nu m-a deranjat deloc sa schimb trenul in Budapesta in lipsa unui tren (sau vagon) direct Bucuresti-Berlin. Asta este, am fost multumit ca macar am avut legatura buna si de unde alege ( sunt 3 trenuri/zi Budapesta spre Berlin si la toate ai legatura dinspre RO cat de cat ok ). Sa stiti ca faptul ca nu am avut tren direct nu m-a determinat sa aleg alt mijloc de transport |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Feb 2014, 12:42 | |
| Daca la CFR ar circula regulat trenurile si ar mai gindi sa le primeasca la peroane comune nu alaturate( adica in Timisoara Nord liniile 1 si 2 sint alaturate dar cu peroane separate in timp ce 2cu 3 au peroane comune) atunci oamenii s-ar invata cu acest stil.
Cred ca deja discutiile o iau razna cu atita incrincenare pentru trenuri directe. Nu peste tot e posibil. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Feb 2014, 19:12 | |
| 8018 de ieri duminica 09.02.2014
20-54, 2*20-50, 20-55, 2*20-50
si un grad ridicat de ocupare |
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Feb 2014, 20:26 | |
| - Marius 926 a scris:
- 8018 de ieri duminica 09.02.2014
20-54, 2*20-50, 20-55, 2*20-50
si un grad ridicat de ocupare Niciun vagon clasa I? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 10 Feb 2014, 20:29 | |
| Nu se pot vinde bilete de clasa I la acest tren. Nu figurează în mers cu vagon clasa I, doar clasa a II-a. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|