| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 12 Mai 2015, 15:45 | |
| Pai sa le faca regio expres ca si asa nu trebuie sa opreasca in toate catunele gen Botarlau. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 12 Mai 2015, 15:51 | |
| Rangul de RE nu mai figureaza, de la noul mers vor fi doar R si IR. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 12 Mai 2015, 16:25 | |
| - Karpaty a scris:
- bobi a scris:
- Pai nu mai bine le-ar face direct pana la Iasi daca tot se formeaza imediat altele in Tecuci?
Nu se poate, trenurile R nu au voie sa depaseasca 250 km. Se poate dacă dacă există voinţă. Îi schimbi numărul şi ai un tren mai departe, nu scrie nicăieri că trebuie să ai altă garnitură pentru trenul de legătură. După noile reglementări ale guvernului Ponta "sponsorizate" de mafia transportatorilor rutieri, un tren regio are voie să fenteze 30% din staţiile de pe traseu, deci nu-i musai să oprească chiar peste tot. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 14 Mai 2015, 15:28 | |
| Trenuri R din Bucuresti la Brasov la 22:30, 0:30 si 2:30 pentru a ajunge dimineata in Brasov, eventual si pentru legatura la trenurile care pleaca din Brasov in intervalul 6-7. In prezent de la 21 pana la 6 nu este NIMIC din Bucuresti la Brasov. Aceeasi treaba si pe retur, poate sunt oameni care vor sa plece la 22 din Brasov si nu au nimic pana la 3. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:20 | |
| Reintroducerea Intercity Bucuresti Nord-Ploiesti Sud-Buzau-Focsani-Bacau-Iasi asa cum a circulat multi ani pe vremuri si a avut un real succes. Compunere :Restaurant,A-B-B-B |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:33 | |
| Unii aveti ceva cu IC-urile. Au disparut. Sint bine asa cum sint: moarte si ingropate. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:36 | |
| IC nu primest subventie de la stat. IC este foarte scump pentru buzunarul romanului. IC nu se justifica ca merge ca melcul si nu este diferenta intre IR si IC Nu exista la CFR vagoane demne de rangul de IC Concluzia, in Romania nu este nevoie de asa ceva in momentul de fata. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:39 | |
| Karpaty draga, a fost primul IC introdus si a avut mare succes;circula full ,era folosit de catre cei care mergeau in delegatie,deci nu prea conta cat costa biletul. Facea de la un cap la altul 4,50 minute pe electrica si prin varianta Pascani.
Ultima editare efectuata de catre bobi in Vin 15 Mai 2015, 14:40, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:40 | |
| - Adirmvl a scris:
- Unii aveti ceva cu IC-urile. Au disparut. Sint bine asa cum sint: moarte si ingropate.
Corect! Singurele ranguri agreate de stat si care vor primi subventie sunt R si IR, ATAT!!! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:42 | |
| - bobi a scris:
- Karpaty draga, a fost primul IC introdus si a avut mare succes;circula full ,era folosit de catre cei care mergeau in delegatie,deci nu prea conta cat costa biletul.
Facea de la un cap la altul 4,50 minute pe electrica si prin varianta Pascani. Nu compara ce era in 1995 cu 2015, e poveste de acum 20 de ani timp in care numarul celor ce mai merg cu trenul a scazut de 3-4 ori, deci nu suporta comparatie. Trenul nu este atractiv in Romania, mergi cu trenul daca ai timp de pierdut si vrei sa te plimbi dar daca te grabesti clar nu alegi trenul. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:44 | |
| Abia astept sa vad noul IR sezonier 1961/1962 Iasi-Braila-Constanta-Mangalia si retur si ce compunere o sa-i bage.Acest tren s-a pus tocmai in urma panaramei care a fost la Iasi in anii trecuti ,pe peron langa tren ,cand nu avea lumea cu ce sa plece la mare ,circuland 2 in 1 cu grupa de la Suceava.
Ultima editare efectuata de catre bobi in Vin 15 Mai 2015, 14:50, editata de 2 ori |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 14:46 | |
| Vagoane se pot pune cam asa: unele mai putin ok de clasa I pe post de clasa a II-a si miezul la clasa I. Si asiguri confortul. Totusi, CFR nu sta chiar asa de rau in sensul asta. Da' ce te faci cu timpii? Ca si io sa fac 4 ore, hai 4 si jumatate de la Valcea la Cluj, mi-as lua TrenPlus si as da vreo 55 de lei razand pentru un drum, dar asa nu prea imi mai vine, mai ales ca timpul e si limitat.
Cam la fel si la IC. Sint destui care au bani si care chiar ar merge cu trenul, dar nu cu vitezele de azi. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 15:13 | |
| - bobi a scris:
- Abia astept sa vad noul IR sezonier 1961/1962 Iasi-Braila-Constanta-Mangalia si retur si ce compunere o sa-i bage.Acest tren s-a pus tocmai in urma panaramei care a fost la Iasi in anii trecuti ,pe peron langa tren ,cand nu avea lumea cu ce sa plece la mare ,circuland 2 in 1 cu grupa de la Suceava.
Va avea 11-31 si 21-31. Am vazut acum cateva zile pe YT o garnitura formata din aceste vagoane ce tocmai mergea spre revizie. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 15:20 | |
| Asta nu ar fi o problema, ma refeream si la numarul lor precum si la cusete.Auzisem ca vor fi mai multe cusete. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 15 Mai 2015, 16:05 | |
| Material rulant de IC am avea... 21-76 la clasa a 2a şi 10-91 sau 10-90.1 (deci cele cu scaune reglabile electric) la clasa I. Prize, climatizare, supraveghere video, bude vacuumatice, măsuţe, routere wireless (doar să cumpere CFR Călători nişte stick-uri de net), tot ce vrei. Dar în afară de vagoane, Dumnezeu cu mila... că medie de peste 65 km/h doar pe Bucureşti - Constanţa scoţi, dar acolo ai concurenţă cu autobuzele şi nu-ţi permiţi trenuri nesubvenţionate. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|