|
| Linii industriale | |
|
+47mielutu zburator florin.lifticariu riciu Jhonyla vatmanul marius_catalin84 dan tm tcm Andrey_tm Sergiu rmn Nesebar Teodor nokia2010 Semafor Adirmvl LDH_HidraulicPower Vlad kristi kkk Rarau Dr2005 nenuandrei andreiutzu cortexedge electrica912 George mihai_cfr_bacau Mircea Condilescu Lafont TVlad membru inactiv eu ldh80 Zoly87 cont dezactivat . jionutz sorinucu COSTACHE MIHAIL cristi CFR kaylyn tudor_toma82 bogdan srl Amiralul dan ciprian loryjonel lovekomotive sorynacio tudor_vl 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mihai_cfr_bacau
Numarul mesajelor : 26 Varsta : 34 Localizare : Comanesti.Bacau Reputatie : 5288 Data de inscriere : 08/07/2010
| Subiect: Linie industriala CPL. Lun Dec 26, 2011 11:12 pm | |
| Linia industriala Comanesti-CPL. De aici linia se ramifica in 3 parti. Una catre fabrica de placi panel Holzindustrie Schweighofer Baco si doua catre fostul CPL. |
| | | George V.I.P Member
Numarul mesajelor : 801 Varsta : 35 Reputatie : 6306 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Mar Dec 27, 2011 12:16 am | |
| Linie industriala din Buftea: :shock: |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5601 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re:Linii industriale Mier Feb 01, 2012 8:50 pm | |
| Una din cele 2 linii ce duc in curtea fabricii de drojdie Pakmaya.Linia se opreste acum in locul in care am facut poza,doar a doua linie ducand pana in curte. Linia industriala ce ducea in curtea fabricii de drojdie Pakmaya by electrica912, on Flickr |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Linii industriale Mar Mar 27, 2012 6:06 pm | |
| Ocna Mures -- _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linii industriale Dum Apr 22, 2012 3:37 pm | |
| O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)
-Botosani: una singura (soseaua spre Suceava, aproape de magazinul "Praktiker"); -Iasi: doua: Bdul. Metalurgiei si Bdul. Tudor Vladimirescu -Galati: una singura str. Henry Coanda -Constanta: una singura (str. Industriala, in dreptul depoului de tramvaie) -Braila: una singura (in zona parcului Monumentului, intre linia de tramvai spre statiunea Lacul Sarat si calea ferata industriala care deserveste zona industriala Sud- 'Santier Naval", "Laminorul", "PAL") -Ploiesti: patru (doua la iesirea din depoul de tramvaie, bdul. Republicii si Soseaua Vestului) -Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group") -Resita: nu exista -Timisoara: doua (calea Stan Vidrighin si Str. 1 Decembrie 1918) -Arad: trei (doua pe Calea Aurel Vlaicu si pe Calea Radnei singura intersectie la nivel din tara dintre o cale ferata electrificata si o linie de tramvai) -Oradea: nu exista -Brasov: doua (bdul. Garii) -Cluj-Napoca: nu exista -Sibiu: nu exista
-Bucuresti: in total 18, astfel: 1. Soseaua Chitilei (cu linia industriala pt. "Laminorul") 2. Strada Ziduri Mosi (cu linia industriala pt. "Halele Obor") 3. Bdul. Theodor Pallady (cu linia industriala pt. platforma "Policolor") 4. Bdul. 1 Decembrie 1918 5. Bdul. Liviu Rebreanu (cu linia industriala ce deservea o betoniera) 6. Bdul. Basarabia/Industriilor (la iesirea din statia Titan, cu fosta linie a tramvaiului 28) 7. Soseaua Giurgiului (cu fosta linie a tramvaiului 29) 8. Strada Alexandrul Anghel 9. Calea Rahovei 10. Calea 13 Septembrie 11. Razoare 12. Bdul. Vasile Milea 13. Strada Valea Cascadelor 14. Soseaua Orhideelor (cu linia industriala pentru fabrica de bere "Grivita") 15. intersectia Calea Giulesti/Calea Plevnei/Soseaua Orhideelor 16. idem- dar pe linia industriala care deservea "Tutunul Romanesc" 17. Strada Progresul 18. strada Uranus (cu linia ferata industriala ce ajungea la fabrica de bere "Rahova") |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Apr 22, 2012 8:11 pm | |
| - ldh80 a scris:
- O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)
-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras! |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Apr 22, 2012 9:01 pm | |
| pe langa M800 mai este una pe langa complexul flora care desevea niste depozite mai multe detali nu stiu |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Apr 22, 2012 10:58 pm | |
| - andreiutzu a scris:
- ldh80 a scris:
- O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)
-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras! Nu MAI există, că ea exista, era o intrare în Electroputere care intersecta Cal. Bucureşti. Să lămurim şi situaţia câtorva dintre celelalte. Constanţa: în 2006 nu mai exista (dar a rămas B-DM-ul dincolo); acum nu mai există nici tramvaiul Ploieşti: mai există doar trecerea din faţa depoului... după ea oricum se termină şi CF (trecerea de pe Bd. Republicii e desfiinţată de mult timp, iar cea de pe Şos. Vestului a dispărut prin 2009) Braşov: nu mai există nici trecerile la nivel, nici tramvaiul. Ultima trecerea, cea spre SIRV, a dispărut în 2006, după ce la ordinul primarului Scripcaru s-a turnat asfalt peste linii, rămânând vagoanele în interiorul SIRV. Din cauza asta, terenul a ajust la un preţ de nimic la un apropiat al primarului. Bucureşti: 1. nu a existat niciodată, tramvaiul întorcea înaintea trecerii la nivel. 2. nu mai există din anii '70, dar strada paralelă cu ea se cheamă Intr. Vagonului 3. există, dar nu era pentru Policolor (care e pe partea opusă a Bd. Th. Pallady), ci pentru Sicomed. E folosită sporadnic 4. nu a existat nicio trecere la nivel acolo, cel puţin nu după construirea blocurilor. Acolo e vorba de o linie de probe a Faur (dispărută oricum înainte să se introducă tramvai pe 1 Decembrie 1918) şi de un racord între reţeau de CF şi linia de tramvai, care încă există 5. nu cunosc 6. nu mai există, a dispărut tramvaiul 7. încă există, deşi tramvaiul nu mai există (dar a rămas traversarea) 8. există, dar trenurile nu mai vin decât până înainta ei, mai departe spre Str. Şinei nu se mai circulă, toţi potenţialii clienţi fiind fier mormane de fier vechi 9. există, dar nu mai există CF 10. demontată în 2009 când s-au înlocuit macazele de tramvai 11. există, dar nu mai e folosită, pentru că pe o parte era terenul lui Adriean Videanu (Titan Mar, acum închiriat celor de la Astaldi pentru depozitarea pieselor pentru TBM-urile ce vor lucra la M5), iar pe partea cealaltă Elena Udrea şi-a făcut parcare pentru Golden Blitz peste linie 12. există, dar s-a montat gard pe mijlocul străzii, iar CF e folosită ca parcare 13. există, funcţională şi pentru trenuri şi pentru tramvaie 14. nu mai există 15. nu mai există 16. cred că e o confuzie, mai mult ca sigur era vorba de linia pentru Spicul, care tăia Şos. orhideelor în apropierea Podului grozăveşti, cam unde e acum rampa de urcare pe pasaj pentru tramvaie 17. din cele 3 treceri existente, nu mai există niciuna. Ultima, cea spre fabrica de ulei Muntenia s-a desfiinţat în 2007, când s-a modernizat linia de tramvai şi s-a demolat fabrica (dar macazul manual cred că mai e şi acum). Tot atunci s-a închis definitiv şi linia paralelă cu Şos. Progresului, iar pe un tronson aproape de Str. Veseliei s-a făcut autobaza unei firme de construcţii. 18. trecerea exista acum câţiva ani, deşi atât CF, cât şi linia de tramvai sunt dispărute de mult timp (2005, respectiv 198x). _________________ :TTT:
|
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Apr 22, 2012 11:22 pm | |
| sa lamurim problema intersesctarii liniei de tramvai din Craiova cu linia CF. daca nu ma insel in a doua jumatate a anilor '80 a fost introdus tramvaiul in Craiova perioada in care traseul linie Craiova Calafat a fost schimbat si nu mai trecea pe langa/prin EP! sinele ramase inaintea Blvd Calea Bucuresti duc in interiorul fabricii de paine si la o statie de betoane, iar a2a parte duce deserveste(a) uzina EP si IMMR-ul de vagoane. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 12:42 am | |
| În 2006 exista o trecere la nivel... cum în 2008, când am revenit nu mai era, iar în poartă la Ep scria mare ,,Denumirea lucrării: dezafectare linie cale ferată" am presupus că a lor era. Oricum, în dreapta Căii Bucureşti (cum mergi spre centru) se vede linia (pe sub buruieni), iar trecerea la nivel cu strada pe unde trece acum linia de autobuz Expres 1 (parcă aşa se cheamă 1R şi 2R acum) încă există. _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 2:19 am | |
| - Dr2005 a scris:
- andreiutzu a scris:
- ldh80 a scris:
- O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)
-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras!
Bucureşti:
12. există, dar s-a montat gard pe mijlocul străzii, iar CF e folosită ca parcare 13. există, funcţională şi pentru trenuri şi pentru tramvaie
12. Bdul. Vasile Milea 13. Strada Valea Cascadelor la 13 te referi la zona tramvaielor 8,35? la 12 daca te referi la zona Afi gardul ala e superficial, la trecerea spre AFI e putin asfaltata calea ferata dar mai exista o linie (erau mai multe?) ; intr-adevar e parcare dar ultima linie mai exista. Eu nu cred ca parcarea a "furat" ceva cat timp in spate (la Plaza) sunt mai multe linii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 3:40 am | |
| Am păstrat ordinea din mesajul lui ldh80
Gardul e superficial... iniţial era o poartă (care să poată fi deschisă la trecerea unui tren) pe lângă care se făcuse o gaură... numai că un bou nu a ştiut să întoarcă pe linie continuă în zonă şi a agăţat gardul... evident, primăria a sudat ce a mai rămas, iar alţi boi au mărit gaura, pe unde mulţi întorc acum, vedea-i-aş păţiţi ca Lucescu. Pe locul AFI era UMEB-ul, care avea şi el racord feroviar. Pe partea opusă era un racord pentru APACA (cred că se mai distinge ceva sub boscheţii de 1,5 m şi gunoaiele de încă o dată pe atât). Pământul de deasupra liniei s-a bătătorit, astfel că atât pe partea cu UM, cât şi pe partea cu AFI se parchează la greu pe linie pe o lungime de vreo 50 - 100 m de la bulevard. Dacă mergi pe linie, după ce se termină AFI dai de cantonul, semnalele şi macazele (mă rog, ce a mai rămas din ele) de intrare în Bucureşti Cotroceni. Cel puţin un macaz e, teoretic, funcţional, că se mai rebrusează locomotive din an în Paşti acolo. _________________ :TTT:
|
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 10:57 am | |
| @Dr2005 confunzi locatiile. Trecerea la nivel este pe Blvd. Decebal si este linia initiala a traseului Craiova-Calafat. Linia respectiva este folosita din an in Paste de catre cei de la MAPN cand opteaza pentru transportul feroviar a echipamentului militar pentru aplicatii. Toata lumea stie de locul acela de rampa militara, linia se continua pana in interiorul Pan Group unde se afla o ldh. Calea Bucuresti de cand ma stiu n-a fost tranzitata de calea ferata! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 11:18 am | |
| Conform wikimapia: din gara Craiova se ramifica o prima linie spre sud, care traverseaza Calea Bucurestiului la vest de pod Electro (si aici ar fi intersectia cu linia de tramvai), apoi coboara spre sud paralel cu Ëlectroputere"" si apoi traverseaza si soseaua spre Caracal, ajungand in gara Jiu. A a doua varianta se ramifica din magistrala 900, coboara spre sud (paralel cu Ďndependentei Busines Park si Ford), traverseaza si ea soseaua spre Caracal (si aici iarasi se intersecteaza cu linia de tramvai), ajungand tot in gara Jiu! |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Apr 23, 2012 11:48 am | |
| In Craiova nu este intersectie linie CF industriala cu linia de tramvai, pe soseaua Caracal este pasaj suprateran peste linia de tramvai. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linii industriale | |
| |
| | | | Linii industriale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |