Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Linii industriale

In jos 
+47
mielutu zburator
florin.lifticariu
riciu
Jhonyla
vatmanul
marius_catalin84
dan tm
tcm
Andrey_tm
Sergiu rmn
Nesebar
Teodor
nokia2010
Semafor
Adirmvl
LDH_HidraulicPower
Vlad
kristi kkk
Rarau
Dr2005
nenuandrei
andreiutzu
cortexedge
electrica912
George
mihai_cfr_bacau
Mircea Condilescu
Lafont
TVlad
membru inactiv
eu
ldh80
Zoly87
cont dezactivat .
jionutz
sorinucu
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
kaylyn
tudor_toma82
bogdan srl
Amiralul
dan ciprian
loryjonel
lovekomotive
sorynacio
tudor_vl
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8385
Data de inscriere : 03/09/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeDum Sept 05, 2010 1:06 pm

veniti la deva acolo sunt linii industriale veniti la simeria triaj si acolo este REVA
Sus In jos
Zoly87




Numarul mesajelor : 189
Reputatie : 5743
Data de inscriere : 16/05/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeDum Sept 05, 2010 1:22 pm

-


Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam Sept 18, 2010 12:17 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6200
Data de inscriere : 16/11/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeDum Sept 05, 2010 1:25 pm

In plus e producator de vagoane , alta cale de transport nu prea le ar folosi...
Sus In jos
dan ciprian

dan ciprian


Numarul mesajelor : 169
Varsta : 45
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 5604
Data de inscriere : 22/01/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeLun Sept 06, 2010 7:53 am

Jono a scris:
am si eu nevoie de niste informatii
de pe m 201 statia zlatarei Hm se ramifica linie spre uzina mecanica dragasani si alta spre fabricile din dragasani
stie cineva despre starea lor?
multumesc
Linia uzinei de armament e scoasa...
Respect!
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8385
Data de inscriere : 03/09/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeLun Sept 06, 2010 1:59 pm

zoli ai gresit in simeria triaj e reva 2 cu o groaza de linii
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8385
Data de inscriere : 03/09/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeLun Sept 06, 2010 2:01 pm

si la deva sunt linii industriale linia de descarcare a petrolului linia de incarcare a fierului vechi la aurel vlaicu linia de incarcare cu traverse si sine la deva mai este linia de incarcat containere
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15503
Data de inscriere : 06/03/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeSam Sept 11, 2010 4:41 pm

O linie ce iese din Portul Constanta

Linii industriale - Pagina 3 P1010561-1
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12285
Data de inscriere : 03/11/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeMier Dec 01, 2010 3:59 pm

Liniile industriale din Bucuresti (inclusiv cele desfiintate)
-De la Gara Bucuresti-Baneasa pentru: Combinatul Fondului Plastic, Mecapol, Depozite Butan-Gas, Depozite Jiului, Romexpo, Casa Presei Libere;
-De la Gara Bucuresti Nord Grupa AT: IFMA, Depozite Posta Romana, Fabrica de Bere Grivita, Fabrica de Paine Plevna, Fabrica ? (langa podul Grozavesti), Termocentrala
Grozavesti (podul feroviar peste Dambovita- desfiintat la sistematizarea Dambovitei, intre 1985-1987)
-De la gara Bucuresti Grivita: Uzinele Chimice Grivita, Romexpo;
-De la HM Pajura: Laromet;
-De la gara Chitila: doua linii industriale;
-De la gara Mogosoaia: Bere-Bauturi
-De la gara Bucuresti-Vest ("Ciorogarla"): platforma Industriilor (Cesarom, Urbis, Coca-Cola, Iremoas, Valrom, etc), Depoul Metrorex Industriilor.
-De la gara Cotroceni: Cet-Vest, Comatauto, Decomar, Fricogom, Faberom, Umeb, Semanatoarea, Pumac, Depoul Metrorex Ciurel.
-Ram. Razoare: Ventilatoare, Recom;
-fosta Gara Dealul Spirii: Romtrans, Bere Rahova, Vulcan, Electromagnetica.
-linia industriala a Rocar/Autobuzul.
-de la gara Bucuresti-Progresu: Energoutilaj, Procema, Otelul, Cet-Progresu.
-de la gara Jilava: Bumbacaria Jilava, portul Bucuresti-1 Decembrie (urma sa fie construita)
-de la gara Varteju: o linie industriala (ce deserveste ?)
-de la gara Berceni: IMGB, UMUC, Admeb, Silvour-Move. La iesirea din IMGB exista si un minitriaj.
-de la gara Popesti-Leordeni: Viscofil, Tmucb, Danubiana, Baduc, Depoul Metrorex IMGB.
-de la Ram. Titan: sere Bucuresti, Abator (linia care merge paralul cu Dambovita)
-de la Titan Grupa Marfuri: Cet-Sud-Vitan, Platforma Dudesti (Policolor, Chimopar, Stirom), Republica, Platforma Faur, o betoniera. La iesirea din uzina Republica exista si un
minitriaj, in zona strazii Ghetu-Anghel.
-de la Titan Grupa Calatori: o linie industriala
-de la Titan Sud HM: Granitul, Platforma Morarilor, Prodplast, + inca o linie industriala.
-de la gara Bucuresti-Obor: Frigotehnica, Sintofarm, Halele Obor, sectii a Electronica.
-de la Ram. Fundeni: o linie industriala (pentru ?)
-de la Pantelimon: o linie industriala, care merge paralel cu M800, si care deserveste: Heliatub, Armob, Platforma Pipera (UPA-Carpati, CIL-Pipera, Electronica; o intrebare: de ce
nu s-a prelungit aceasta linie industriala si peste Bdul.Dimitrie Pompei, pentru a deservi si: Iema, Conect- situate de partea cealalta a bulevardului).
-Ram. Baneasa: Panificatie Baneasa, Betoniera de langa strada Avionului.
Totusi, pentru a nu mai realiza si aceasta ramificatie in linie curenta M800, nu era mai simplu de prelungit linia industriala care vine de la gara Pantelimon, pana la Panificatie
Baneasa?
-De la gara Pasarea: Neferal, Acumulatorul.
-De la gara Balotesti: depozite de carburant a aeroportului Otopeni.

Pe fosta linie Bucuresti Baneasa-Herastrau-Bucuresti Obor (se ramifica din M800 intre fosta bariera de pe Soseaua Nordului si actualul pasaj Baneasa), mai existau si: Fabrica de Glucoza, fabricile din zona Tei, URAC.
De la fosta gara Bucuresti-Filaret o linie industriala deservea Romgaz, Electromontaj, Antefrig, uzina "Timpuri Noi".
Si o intrebare: fosta "Fabrica de Avioane" (Romaero) era deservita de cale ferata industriala?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12285
Data de inscriere : 03/11/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeMar Dec 07, 2010 5:04 pm

In judetul Vaslui exista urmatoarele linii industriale:
-Barlad: doua (una deserveste platforma FEPA-RULMENTII, si este folosita destul de rar, si a a doua deserveste o baza de receptie a cerealelor, situata langa gara);
-Vaslui: doua (una deservea fosta platforma Rediu- MECANICA, IAMC, HIDROM, CFS, Depozit Peco. In spatele acestor fabrici exista si un minitriaj. In prezent, linia nu mai
este folosita. A doua deservea fosta fabrica de mobila MOVAS. In prezent, grupa de triere a garii Vaslui a fost complet desfiintata)
-Husi: doua (una deservea depozitele CENTROCOOP. In 1990 se renunta la linie, in prezent aceasta fiind complet demontata din teren. A doua deservea Exploadarea
Forestiera si "Constructorul". In prezent este impracticabila- arbusti crescuti pe linie, sine ruginite si acoperite de pamant).
-Falciu Nord HM: liniile industriale pentru fosta fabrica de zahar, acum complet abandonate.

In anii 1987-1988 apare un proiect de constructie a unei linii industriale, care sa lege gara cu platforma industriala a orasului Husi (SUC, MOLDOTEXT, HUSANA, IPILF, Filatura de Bumbac, Sectia Lemn, Fabrica de Conserve, Abator, ICIL). S-au analizat doua posibilitati de traseu: unul care sa plece de la fosta HM Podgoriile Husului, sa urmeze terasamentul fostei cai ferate inguste (Podgoriile Husului- Bucovat, construita intre 1916-1918 si desfiintata intre 1940-1944), sa strabata dealurile Sara si Dric (s-ar fi impus defrisarea unor vii), sa mearga paralel cu strada Ana Ipatescu, sa iasa in spatele cimitirului si sa ajunga in zona industriala.
A doua varianta de traseu (care se pare ca a si fost preferata): linia urma sa se desprinda de la linia 8 a statiei Husi, sa iasa in zona vaii Saca, sa treaca pe langa Combinatul de Vinificatie, sa se intersecteze cu strada Calarasi, sa mearga paralel cu cartierul Brosteni ( pe 'coama" dealului), paralel cu strada Fundatura Viilor, apoi sa intersecteze strada Capitan Carp, apoi paralel cu paraul Draslavat, sa ajunga in apropiere de cismeaua "Dragoi", dupa care sa strabata cartierul Plopeni (se impunea demolarea unor case), sa intersecteze strada A.I.Cuza in dreptul SUC (Sectia de Utilaj Complex, actualul Petal SA; la capatul strazii AICuza exista si singurul pod rulant pentru transcontainere din Husi), sa treaca paraul Raesti in zona Abatorului, sa intersecteze drumul Husi-Falciu in dreptul bazei de receptie a cerealelor, si sa ajunga in spatele fabricilor, unde urma sa fie amenajat si un minitriaj. Din acest minitriaj urmau sa se desprinda linii pentru fiecare fabrica in parte.
In 1989, dupa spusele unui cunoscut, acesta ar fi insotit o echipa de ingineri, care studiau traseul.
Dupa 1990, in contextul falimentarii fabricilor din Husi, proiectul este abandonat.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5728
Data de inscriere : 05/05/2010

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: raureni-ocnele mari   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeDum Dec 12, 2010 1:57 pm

Daca este cineva din zona, se mai transporta sare pe aceasta linie?? poate si fotografii
Multumesc!
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6523
Data de inscriere : 12/06/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeDum Dec 19, 2010 4:16 pm

O poza veche cu linii industriale din UD Resita:
Linii industriale - Pagina 3 Resita18
Se poate observa ca linia este incalecata pentru locomotivele ecartement 948 mm fabricate inainte de 1900 si ecartament normal.
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6291
Data de inscriere : 04/05/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeMier Feb 09, 2011 12:50 pm

Am vazut aici pe forum imagini cu linia industriala Raureni - Ocnele Mari. Dar stie cineva daca a mai ramas ceva din linia care se continua pana la Ocnita?
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6291
Data de inscriere : 04/05/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeJoi Feb 10, 2011 4:04 pm

In data de 10 februarie 2011, profitand de vremea frumoasa si calda, am facut un drum sa vad in ce stare se afla linia industriala Raureni - Salina Ocnele Mari. Aceasta linie a fost construita pe la inceputul secolului XX si mergea pana la Ocnita (vreo 3-4 km mai sus de Ocnele Mari) iar pana pe la inceputul anilor 1960 pe aceasta linie circulau si trenuri de calatori. Actualmente linia mai este folosita doar de la Raureni pana la Salina Ocnele Mari pentru a facilita transportul de sare de la salina.

Pentru inceput, o harta a traseului:
Linii industriale - Pagina 3 Raureni-OcneleMari

Si sa incepem. Linia se desprinde din sectia 201 Piatra Olt - Podu Olt in capatul dinspre Ramnicu Valcea al statiei Raureni. In dreapta, linia 201 continua spre Ramnicu Valcea. In stanga linia spre Salina Ocnele Mari se inscrie printr-o usoara curba la stanga. Dupa cum vedeti, linia este destul de lucioasa, semn ca se circula pe ea
Linii industriale - Pagina 3 P2101504-1
----------
Linii industriale - Pagina 3 P2101505

La o distanta scurta de la racordare apare prima trecere la nivel
Linii industriale - Pagina 3 P2101506

Dupa trecerea la nivel apar si primele macazuri ale altor linii care duceau la fabricile din zona
Linii industriale - Pagina 3 P2101508
-------------
Linii industriale - Pagina 3 P2101509

In fata, fosta linie care ducea la fabrica de ata, actualmente inchisa. In stanga, linia continua spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101510

Acelasi macaz, vedere spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101511

Apare o noua trecere la nivel si de aici pana la trecerea la nivel cu DN 67 linia merge paralel cu Strada Depozitelor. Tot pana acolo se merge in linie dreapta. Vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101513

Si spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101514

Imagini facute viz-a-vis de RAR. Spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101519

Spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101520

Gaura de canal sub linie
Linii industriale - Pagina 3 P2101521

Vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101524

Spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101525

Trecerea la nivel cu DN 67 Ramnicu Valcea - Targu Jiu, vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101526

Si spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101527

Dupa trecerea la nivel apare un canton folosit candva pentru activarea si dezactivarea semnalizarii de la trecerea la nivel. Usa are lacat asa ca nu mai sta nimeni aici. As mai putea sa intuiesc ceva. In MT 1956 pentru aceasta linie, inainte de Ocnele Mari era halta Copacel, la doi kilometri de Raureni. Avand in vedere ca din Raureni pana aici sunt doi kilometri, ma gandesc ca aici era candva halta Copacel.
Linii industriale - Pagina 3 P2101529

SI un semnalizator
Linii industriale - Pagina 3 P2101530

Dupa aceea linia merge paralel cu o ulita. Vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101534

Spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101535

Linia face o usoara curba la dreapta. Vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101538

Spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101539

Apare o noua trecere la nivel iar linia paraseste acea ulita de pe stanga iar pe dreapta apare o noua ulita care merge pana la salina
Linii industriale - Pagina 3 P2101540

Sare pe sine
Linii industriale - Pagina 3 P2101543

Tot inainte pe langa ulita. Vedere spre Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101544

Spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101545

Linia face din nou usoara curba la dreapta. In fundal, cladirea alba este salina
Linii industriale - Pagina 3 P2101551

Vedere spre Raureni
Linii industriale - Pagina 3 P2101554

Incet-incet linia se apropie de salina. Am intrebat un localnic cum este traficul pe aceasta linie si mi-a spus ca depinde de activitatea de la salina. Atunci cand e activitate serioasa e trafic destul de intens, uneori chiar si noaptea. De asemenea, am intrebat daca a mai ramas ceva din prelungirea liniei care mergea pana la Ocnita. Mi-a spus ca linia a fost demontata prin '64-'65 asa ca nu a mai ramas nimic
Linii industriale - Pagina 3 P2101553

Si ajung la salina. Am avut surpriza sa vad ca in incinta salinei este activitate
Linii industriale - Pagina 3 P2101555
-------
Linii industriale - Pagina 3 P2101559

Salina Ocnele Mari
Linii industriale - Pagina 3 P2101560

Cand stateam in statie sa astept autobuzul de Valcea am vazut ca trenul care astepta sa fi incarcat a plecat spre Raureni cu un singur vagon
Linii industriale - Pagina 3 P2101562

Doi domni cumsecade, care lucreaza la salina, mi-au spus ca terasamentul liniei este acelasi care a fost construit acum aproape 100 de ani dar sinele si traversele au fost schimbate pe la mijlocul anilor 1990.

Si cam atat. Sper ca v-a placut!


Ultima editare efectuata de catre tudor_vl in Vin Feb 11, 2011 3:40 am, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9704
Data de inscriere : 02/11/2008

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeJoi Feb 10, 2011 5:27 pm

Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni Very Happy
Linia se termina in fabrica ?

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6291
Data de inscriere : 04/05/2009

Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitimeJoi Feb 10, 2011 5:33 pm

cristi CFR a scris:
Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni Very Happy
Linia se termina in fabrica ?

Acuma da. In trecut, linia se continua inca vreo 3-4 km pana la Ocnita unde este un strand pe vremea cand pe aceasta ruta circulau si trenuri de calatori, dar acum linia se termina la salina pentru ca linia pana la Ocnita a fost demontata acum aproape 50 de ani.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
Continut sponsorizat





Linii industriale - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Linii industriale   Linii industriale - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Linii industriale
Sus 
Pagina 3 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Liniile ferate industriale din Bucuresti
» Linii industriale in Bucuresti!
» Cai ferate industriale din municipiu Resita
» Fostele linii ferate industriale din interiorul municipiului brasov
» Cai ferate industriale din Jud. Dâmbovita

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: