|
| Linii industriale | |
|
+47mielutu zburator florin.lifticariu riciu Jhonyla vatmanul marius_catalin84 dan tm tcm Andrey_tm Sergiu rmn Nesebar Teodor nokia2010 Semafor Adirmvl LDH_HidraulicPower Vlad kristi kkk Rarau Dr2005 nenuandrei andreiutzu cortexedge electrica912 George mihai_cfr_bacau Mircea Condilescu Lafont TVlad membru inactiv eu ldh80 Zoly87 cont dezactivat . jionutz sorinucu COSTACHE MIHAIL cristi CFR kaylyn tudor_toma82 bogdan srl Amiralul dan ciprian loryjonel lovekomotive sorynacio tudor_vl 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8385 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Sept 05, 2010 1:06 pm | |
| veniti la deva acolo sunt linii industriale veniti la simeria triaj si acolo este REVA |
| | | Zoly87
Numarul mesajelor : 189 Reputatie : 5743 Data de inscriere : 16/05/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Sept 05, 2010 1:22 pm | |
|
Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam Sept 18, 2010 12:17 pm, editata de 1 ori |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6200 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Sept 05, 2010 1:25 pm | |
| In plus e producator de vagoane , alta cale de transport nu prea le ar folosi... |
| | | dan ciprian
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 45 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 5604 Data de inscriere : 22/01/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Sept 06, 2010 7:53 am | |
| - Jono a scris:
- am si eu nevoie de niste informatii
de pe m 201 statia zlatarei Hm se ramifica linie spre uzina mecanica dragasani si alta spre fabricile din dragasani stie cineva despre starea lor? multumesc Linia uzinei de armament e scoasa... Respect! |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8385 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Sept 06, 2010 1:59 pm | |
| zoli ai gresit in simeria triaj e reva 2 cu o groaza de linii |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8385 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Linii industriale Lun Sept 06, 2010 2:01 pm | |
| si la deva sunt linii industriale linia de descarcare a petrolului linia de incarcare a fierului vechi la aurel vlaicu linia de incarcare cu traverse si sine la deva mai este linia de incarcat containere |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Sam Sept 11, 2010 4:41 pm | |
| O linie ce iese din Portul Constanta |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linii industriale Mier Dec 01, 2010 3:59 pm | |
| Liniile industriale din Bucuresti (inclusiv cele desfiintate) -De la Gara Bucuresti-Baneasa pentru: Combinatul Fondului Plastic, Mecapol, Depozite Butan-Gas, Depozite Jiului, Romexpo, Casa Presei Libere; -De la Gara Bucuresti Nord Grupa AT: IFMA, Depozite Posta Romana, Fabrica de Bere Grivita, Fabrica de Paine Plevna, Fabrica ? (langa podul Grozavesti), Termocentrala Grozavesti (podul feroviar peste Dambovita- desfiintat la sistematizarea Dambovitei, intre 1985-1987) -De la gara Bucuresti Grivita: Uzinele Chimice Grivita, Romexpo; -De la HM Pajura: Laromet; -De la gara Chitila: doua linii industriale; -De la gara Mogosoaia: Bere-Bauturi -De la gara Bucuresti-Vest ("Ciorogarla"): platforma Industriilor (Cesarom, Urbis, Coca-Cola, Iremoas, Valrom, etc), Depoul Metrorex Industriilor. -De la gara Cotroceni: Cet-Vest, Comatauto, Decomar, Fricogom, Faberom, Umeb, Semanatoarea, Pumac, Depoul Metrorex Ciurel. -Ram. Razoare: Ventilatoare, Recom; -fosta Gara Dealul Spirii: Romtrans, Bere Rahova, Vulcan, Electromagnetica. -linia industriala a Rocar/Autobuzul. -de la gara Bucuresti-Progresu: Energoutilaj, Procema, Otelul, Cet-Progresu. -de la gara Jilava: Bumbacaria Jilava, portul Bucuresti-1 Decembrie (urma sa fie construita) -de la gara Varteju: o linie industriala (ce deserveste ?) -de la gara Berceni: IMGB, UMUC, Admeb, Silvour-Move. La iesirea din IMGB exista si un minitriaj. -de la gara Popesti-Leordeni: Viscofil, Tmucb, Danubiana, Baduc, Depoul Metrorex IMGB. -de la Ram. Titan: sere Bucuresti, Abator (linia care merge paralul cu Dambovita) -de la Titan Grupa Marfuri: Cet-Sud-Vitan, Platforma Dudesti (Policolor, Chimopar, Stirom), Republica, Platforma Faur, o betoniera. La iesirea din uzina Republica exista si un minitriaj, in zona strazii Ghetu-Anghel. -de la Titan Grupa Calatori: o linie industriala -de la Titan Sud HM: Granitul, Platforma Morarilor, Prodplast, + inca o linie industriala. -de la gara Bucuresti-Obor: Frigotehnica, Sintofarm, Halele Obor, sectii a Electronica. -de la Ram. Fundeni: o linie industriala (pentru ?) -de la Pantelimon: o linie industriala, care merge paralel cu M800, si care deserveste: Heliatub, Armob, Platforma Pipera (UPA-Carpati, CIL-Pipera, Electronica; o intrebare: de ce nu s-a prelungit aceasta linie industriala si peste Bdul.Dimitrie Pompei, pentru a deservi si: Iema, Conect- situate de partea cealalta a bulevardului). -Ram. Baneasa: Panificatie Baneasa, Betoniera de langa strada Avionului. Totusi, pentru a nu mai realiza si aceasta ramificatie in linie curenta M800, nu era mai simplu de prelungit linia industriala care vine de la gara Pantelimon, pana la Panificatie Baneasa? -De la gara Pasarea: Neferal, Acumulatorul. -De la gara Balotesti: depozite de carburant a aeroportului Otopeni.
Pe fosta linie Bucuresti Baneasa-Herastrau-Bucuresti Obor (se ramifica din M800 intre fosta bariera de pe Soseaua Nordului si actualul pasaj Baneasa), mai existau si: Fabrica de Glucoza, fabricile din zona Tei, URAC. De la fosta gara Bucuresti-Filaret o linie industriala deservea Romgaz, Electromontaj, Antefrig, uzina "Timpuri Noi". Si o intrebare: fosta "Fabrica de Avioane" (Romaero) era deservita de cale ferata industriala? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linii industriale Mar Dec 07, 2010 5:04 pm | |
| In judetul Vaslui exista urmatoarele linii industriale: -Barlad: doua (una deserveste platforma FEPA-RULMENTII, si este folosita destul de rar, si a a doua deserveste o baza de receptie a cerealelor, situata langa gara); -Vaslui: doua (una deservea fosta platforma Rediu- MECANICA, IAMC, HIDROM, CFS, Depozit Peco. In spatele acestor fabrici exista si un minitriaj. In prezent, linia nu mai este folosita. A doua deservea fosta fabrica de mobila MOVAS. In prezent, grupa de triere a garii Vaslui a fost complet desfiintata) -Husi: doua (una deservea depozitele CENTROCOOP. In 1990 se renunta la linie, in prezent aceasta fiind complet demontata din teren. A doua deservea Exploadarea Forestiera si "Constructorul". In prezent este impracticabila- arbusti crescuti pe linie, sine ruginite si acoperite de pamant). -Falciu Nord HM: liniile industriale pentru fosta fabrica de zahar, acum complet abandonate.
In anii 1987-1988 apare un proiect de constructie a unei linii industriale, care sa lege gara cu platforma industriala a orasului Husi (SUC, MOLDOTEXT, HUSANA, IPILF, Filatura de Bumbac, Sectia Lemn, Fabrica de Conserve, Abator, ICIL). S-au analizat doua posibilitati de traseu: unul care sa plece de la fosta HM Podgoriile Husului, sa urmeze terasamentul fostei cai ferate inguste (Podgoriile Husului- Bucovat, construita intre 1916-1918 si desfiintata intre 1940-1944), sa strabata dealurile Sara si Dric (s-ar fi impus defrisarea unor vii), sa mearga paralel cu strada Ana Ipatescu, sa iasa in spatele cimitirului si sa ajunga in zona industriala. A doua varianta de traseu (care se pare ca a si fost preferata): linia urma sa se desprinda de la linia 8 a statiei Husi, sa iasa in zona vaii Saca, sa treaca pe langa Combinatul de Vinificatie, sa se intersecteze cu strada Calarasi, sa mearga paralel cu cartierul Brosteni ( pe 'coama" dealului), paralel cu strada Fundatura Viilor, apoi sa intersecteze strada Capitan Carp, apoi paralel cu paraul Draslavat, sa ajunga in apropiere de cismeaua "Dragoi", dupa care sa strabata cartierul Plopeni (se impunea demolarea unor case), sa intersecteze strada A.I.Cuza in dreptul SUC (Sectia de Utilaj Complex, actualul Petal SA; la capatul strazii AICuza exista si singurul pod rulant pentru transcontainere din Husi), sa treaca paraul Raesti in zona Abatorului, sa intersecteze drumul Husi-Falciu in dreptul bazei de receptie a cerealelor, si sa ajunga in spatele fabricilor, unde urma sa fie amenajat si un minitriaj. Din acest minitriaj urmau sa se desprinda linii pentru fiecare fabrica in parte. In 1989, dupa spusele unui cunoscut, acesta ar fi insotit o echipa de ingineri, care studiau traseul. Dupa 1990, in contextul falimentarii fabricilor din Husi, proiectul este abandonat. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5728 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: raureni-ocnele mari Dum Dec 12, 2010 1:57 pm | |
| Daca este cineva din zona, se mai transporta sare pe aceasta linie?? poate si fotografii Multumesc! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6523 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Dum Dec 19, 2010 4:16 pm | |
| O poza veche cu linii industriale din UD Resita: Se poate observa ca linia este incalecata pentru locomotivele ecartement 948 mm fabricate inainte de 1900 si ecartament normal. |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Mier Feb 09, 2011 12:50 pm | |
| Am vazut aici pe forum imagini cu linia industriala Raureni - Ocnele Mari. Dar stie cineva daca a mai ramas ceva din linia care se continua pana la Ocnita? |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Joi Feb 10, 2011 4:04 pm | |
| In data de 10 februarie 2011, profitand de vremea frumoasa si calda, am facut un drum sa vad in ce stare se afla linia industriala Raureni - Salina Ocnele Mari. Aceasta linie a fost construita pe la inceputul secolului XX si mergea pana la Ocnita (vreo 3-4 km mai sus de Ocnele Mari) iar pana pe la inceputul anilor 1960 pe aceasta linie circulau si trenuri de calatori. Actualmente linia mai este folosita doar de la Raureni pana la Salina Ocnele Mari pentru a facilita transportul de sare de la salina. Pentru inceput, o harta a traseului: Si sa incepem. Linia se desprinde din sectia 201 Piatra Olt - Podu Olt in capatul dinspre Ramnicu Valcea al statiei Raureni. In dreapta, linia 201 continua spre Ramnicu Valcea. In stanga linia spre Salina Ocnele Mari se inscrie printr-o usoara curba la stanga. Dupa cum vedeti, linia este destul de lucioasa, semn ca se circula pe ea ---------- La o distanta scurta de la racordare apare prima trecere la nivel Dupa trecerea la nivel apar si primele macazuri ale altor linii care duceau la fabricile din zona ------------- In fata, fosta linie care ducea la fabrica de ata, actualmente inchisa. In stanga, linia continua spre Ocnele Mari Acelasi macaz, vedere spre Raureni Apare o noua trecere la nivel si de aici pana la trecerea la nivel cu DN 67 linia merge paralel cu Strada Depozitelor. Tot pana acolo se merge in linie dreapta. Vedere spre Ocnele Mari Si spre Raureni Imagini facute viz-a-vis de RAR. Spre Ocnele Mari Spre Raureni Gaura de canal sub linie Vedere spre Ocnele Mari Spre Raureni Trecerea la nivel cu DN 67 Ramnicu Valcea - Targu Jiu, vedere spre Ocnele Mari Si spre Raureni Dupa trecerea la nivel apare un canton folosit candva pentru activarea si dezactivarea semnalizarii de la trecerea la nivel. Usa are lacat asa ca nu mai sta nimeni aici. As mai putea sa intuiesc ceva. In MT 1956 pentru aceasta linie, inainte de Ocnele Mari era halta Copacel, la doi kilometri de Raureni. Avand in vedere ca din Raureni pana aici sunt doi kilometri, ma gandesc ca aici era candva halta Copacel. SI un semnalizator Dupa aceea linia merge paralel cu o ulita. Vedere spre Ocnele Mari Spre Raureni Linia face o usoara curba la dreapta. Vedere spre Ocnele Mari Spre Raureni Apare o noua trecere la nivel iar linia paraseste acea ulita de pe stanga iar pe dreapta apare o noua ulita care merge pana la salina Sare pe sine Tot inainte pe langa ulita. Vedere spre Ocnele Mari Spre Raureni Linia face din nou usoara curba la dreapta. In fundal, cladirea alba este salina Vedere spre Raureni Incet-incet linia se apropie de salina. Am intrebat un localnic cum este traficul pe aceasta linie si mi-a spus ca depinde de activitatea de la salina. Atunci cand e activitate serioasa e trafic destul de intens, uneori chiar si noaptea. De asemenea, am intrebat daca a mai ramas ceva din prelungirea liniei care mergea pana la Ocnita. Mi-a spus ca linia a fost demontata prin '64-'65 asa ca nu a mai ramas nimic Si ajung la salina. Am avut surpriza sa vad ca in incinta salinei este activitate ------- Salina Ocnele Mari Cand stateam in statie sa astept autobuzul de Valcea am vazut ca trenul care astepta sa fi incarcat a plecat spre Raureni cu un singur vagon Doi domni cumsecade, care lucreaza la salina, mi-au spus ca terasamentul liniei este acelasi care a fost construit acum aproape 100 de ani dar sinele si traversele au fost schimbate pe la mijlocul anilor 1990. Si cam atat. Sper ca v-a placut!
Ultima editare efectuata de catre tudor_vl in Vin Feb 11, 2011 3:40 am, editata de 1 ori |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9704 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Linii industriale Joi Feb 10, 2011 5:27 pm | |
| Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni Linia se termina in fabrica ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Linii industriale Joi Feb 10, 2011 5:33 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni
Linia se termina in fabrica ? Acuma da. In trecut, linia se continua inca vreo 3-4 km pana la Ocnita unde este un strand pe vremea cand pe aceasta ruta circulau si trenuri de calatori, dar acum linia se termina la salina pentru ca linia pana la Ocnita a fost demontata acum aproape 50 de ani. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linii industriale | |
| |
| | | | Linii industriale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |