Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4853 Data de inscriere : 28/05/2012
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 23:37
adrian78 a scris:
De la 1 septembrie trenurile IC 472/473 devin IR
Pe cfrcalatori inca nu e afisata modificarea.De unde stii? E o veste foarte buna.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 23:39
Dar nici macar legaturile in nodul Ploiesti nu sint gindite bine. Degeaba coaboara calatorii din Ardeal in Ploiesti Vest daca leagurile spre Moldova sint din ploiesti Sud.
Am mai scris cindva, trenurile ar trebui gindite sa se intilneasca la Ploiesti triaj. Dar pentru asta ar trebui sa aiba mersurile corelate, unul soseste de la Bucuresti pentru Moldova , pe linia alaturata dar cu peronul comun sa soseasca cel dinspre Ardeal pentru Bucuresti si invers.
Ce il incalzeste pe calator ca trebuie sa mearga din Vest la Sud sau invers cu RAT cind la CFR nici nu prea afla ca are legaturi, nici nu primeste bilet ca o continuare a calatoriei?
Ne mai descurcam noi care mai stim cite ceva, dar daca cineva cauta pe net o legatura Rimnicu Sarat - Blaj sa zicem, o sa il duca prin Bucuresti, in sistemul ala aberant ca sistemul iti cauta nustiu ce legaturi.
Nu o sa ii scrie ca trebuie sa schimbe in Ploiesti si sa foloseasca alte mijloace intre trenuri.
Degeaba mai vorbim de legaturi directe.
Decit sa repare liniile sa circule trenuri destul de repede intre marile orase prefera sa mentina restrictii si niste personale amarite care fac ore bune. Apoi se mira ca nu au calatori.Iar unde au accelerate le opresc in orice comuna mare, nod sau mai stiu eu ce catun.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 00:46
CFR CALATORI (angajatii economisti "foarte competenti") considera ca lumea trebuie sa schimbe trenuri in Bucuresti si gata!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 00:46
Exista grupe si grupulete in toate Europa! .. In special trenuri combinate, dar ma rog .. ai nostrii sunt mai specialisti.
@Karpaty nu vreau sa ma bag ca musca, dar uneori cand scrii de pe telefonul mobil, iti scrie cu litera mica .. Bine aici e o intreaga discutie, si depinde de tastatura .. Eu folosesc de ceva vreme Swift Key, si s-a invatat foarte bine la scrisul meu, si ce-i mai important scrie cu litere mari .. Ah inca o chestie, e nasoala ca te mai corecteaza uneori, ca scri una,ea crede alta.. dar te scapa si de anumite greseli gramaticale, si de anumite despartiri ... ca asta e mai mare problema, aici pe forum.
@Adihd .. stai tu linistit ca nu arata ale noastre asa ) .. gasesc ei scaune de 20-49 sa tranteasca in ea ).. Si aici rad eu rad, dar nu e rasul meu..
Cat despre defunctul Galati-Tg Mures-Timisoara, eu am fost cu el in ultimul lui an de viata, odata la 3,4 saptamani!Sunt cred ca primele mele mesaje pe acest forum, si nu-mi sta in caracter sa mint .. avea 5,6 vagoane dar erau calatori de 3.. totusi cu o grupa de Cluj,ca oricum la Razboieni schima GM-ul ar fi un aer cald si-o paine de mancat pentru CFR. Prefer sa-si faca mecanicii si nasii turnusul cu un astfel de tren, decat cu tot felul de franturi.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 00:59
La rama Bombardier AGC Hybrid trecererea de pe electric pe Diesel si invers se poate face si in timpul mersului.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 01:28
razvan-trenuri a scris:
CFR CALATORI (angajatii economisti "foarte competenti") considera ca lumea trebuie sa schimbe trenuri in Bucuresti si gata!
Bucureşti Nord e gară înfundată la un capăt... asta înseamnă probleme mari cu manevra, cu schimbat locomotiva, care consumă mult timp. Şi la Budapesta sunt probleme asemănătoare, de unde şi staţionările măricele de acolo. Însă 30 de minute de stat la un drum de 20 de ore nu e mult, dar pentru un drum de genul Galaţi/Constanţa - Craiova, 30 de minute pierdute aiurea e mult. De aia sunt foarte puţine trenuri care trec prin Bucureşti Nord şi nu au cap de linie aici.
catalin2014 a scris:
La rama Bombardier AGC Hybrid trecererea de pe electric pe Diesel si invers se poate face si in timpul mersului.
Păi e nevoie doar de un întrerupător (de fapt vreo 3), nu necesită cine ştie ce piese complicate treaba asta.
_________________ :TTT:
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 08:34
De ce sa resuscitam un tren IR Galati-Cluj care a fost scurtat pentru lipsa calatori. Mai bine sa propunem o legatura noua: Galati - Brasov - Sibiu - Timisoara. Poate iese ceva mai bine la vanzari de bilete.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 09:39
dan tm a scris:
Dar nici macar legaturile in nodul Ploiesti nu sint gindite bine. Degeaba coaboara calatorii din Ardeal in Ploiesti Vest daca leagurile spre Moldova sint din ploiesti Sud.
Acum i-au nenorocit de tot pe cei care vroiau sa vina dinspre Ardeal la Ploiesti Vest si apoi la Sud pentru trenurile spre Moldova si invers. id***ti de la RATP ( Actuala TCE ) au scurtat traseul de baza 2 Gara de Vest - Liceul Mihai Viteazu - Gara De Sud pe motiv ca vor sa descongestioneze traficul pe Bulevardul Independentei. Dupa ce ca era vai de steaua lui acest traseu care pe timpul veri e facut cu Bmc-uri acum nu mai ajunge nici la Gara de Sud.
Trebuie sa iei 2-ul Gara de Vest-Gara de Sud L-D : in intervalul 05:00-07:59 dupa aceasta ora traseul 2 nu mai exista insa avem 2S Gara De Vest-Liceul Mihai Viteazu-Palatul Culturi si inapoi la Gara De Vest. I-au omorat pe cei care nu erau din oras si stiau ca de la Vest la Sud iei 2-ul si ajungi la trenul celalalt, acum fie isi vor lua tzeapa uni din ei urcandu-se in 2S fie vor merge la taxiu care nu e scump dar asta este cand la o regie precum TCE se gandeste cu picioarele. Cand am semnalat aceste lucruri negative despre RATP, depsre acest oras si populatia lui care in cativa ani de zile vom ajunge nr 1 pe Romania la numarul de negri mi-au sarit in cap tot felul de experti, inclusiv Dr2005 care are o pasiune iesita din comun pentru aceasta regie de 2 lei si acest oras plin de negri.
Solutia era sa lase 2-ul normal pana la Sud cu 2 curse pe ora cu MAN-uri si 2S sa circule pana no mai putea cu Bmc-uri nu poti sa iti bati joc de cateva mii de calatori care intr-o luna de zile folosesc acest traseu ca sa prinda legatura de la Vest la Sud, dupa ce ca se circula cum se circula cu trenul in Romania acum le-au mai pus un bat in roate. Taxiul e 1,79 lei iar de la Gara de Vest la Gara de Sud faci maxim 8 minute si te costa pe aparat undeva la 9 lei ziua si 11 lei noaptea.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 11:54
IonutCFR2009 a scris:
De ce sa resuscitam un tren IR Galati-Cluj care a fost scurtat pentru lipsa calatori. Mai bine sa propunem o legatura noua: Galati - Brasov - Sibiu - Timisoara. Poate iese ceva mai bine la vanzari de bilete.
IR Galati-Cluj via Tg Mures nu a fost in ultimii 10 ani .. Il resuscitam pe Galati-Tg Mures-Timisoara,si ii dam ramura de CJ(Oradea/SM).De la Cluj circula ca RE.
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 15 Aug 2014, 14:09
adrian78 a scris:
Oare sa porneasca proiectul cu Remarul pentru ramele AGC? Mi s-ar parea un colac de salvare pentru Remarul care sunt in colaps dar sper sa nu fie o afacere de spaga electorala cu preturi umflate mai ales ca peste 2 ani vin alegerile Ar fi minunate ramele hybride pe Galati-Cluj Bucuresti-Tulcea Bucuresti-Sibiu Bucuresti-Ramnicu Valcea Timisoara-Sibiu
Daca ar exista o politica pe termen lung ( 5-10 ani ), s-ar gasi si bani de material rulant performant, care este problema acuta a tuturor operatorilor in momentul de fata. Banii pe subventionarea transportului feroviar de calatori ( cca 300 mil.E / an ) sustin un transport energofag si trase prost alese care cara aer. Daca s-ar lua 20 - 25% din acesti bani si s-ar da operatorilor sub forma de material rulant produs in Romania, cred ca problema se poate rezolva. Ganditi-va la niste automotoare de mica capacitate ( 60-80 locuri ) gen Malaxa seria 78-750, produse de o firma din Romania dupa standardele actuale, care sa permita circulatia pe sectii cu trafic redus, dar care sunt trasee de deal si de munte, cu declivitati mari si curbe stranse, date gratis operatorilor privati care inchiriaza linii neinteroperabile. Se salveaza astfel multe linii care stau sa se inchida, confortul calatorilor ar creste, costuri de exploatare mici. De asemenea se poate relua productia de Desiro, se poate demara productia de AGC pentru CFR Calatori, care inseamna locuri de munca, cu acceasi bani pe care acum bugetul ii da pe subventii. Altfel continuam sa bagam bani in SH-uri, in conservarea liniilor inchise, in trenuri care plimba aer...Dar viteza cu care se perinda ministri priceputi la MT depaseste viteza de circulatie feroviara, slabe sanse. A fost doar o parere...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Mier 20 Aug 2014, 20:09
Saptamana trecuta pana aseara s-a circulat cu tractiune diesel intre Lokozshaza si Curtici Interesant la unguri se poate circula cu locomotiva diesel la urma
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Sam 23 Aug 2014, 19:38
Spuneau unii că ar fi mai bine dacă 1837/1838 ar circula prin Arad. Alaltăieri am mers cu 1837 și au coborât cinci călători în Buziaș. Au coborât câțiva și în Lugoj, Margina și Făget. Astăzi, cu aproape două ore înainte de a sosi 1838 în gara Buziaș, erau șase călători care au făcut tratamente la băi. Doi dintre ei mergeau la Cluj-Napoca. 1837/1838 este bun așa cum e. Poate ajunge lumea la băi. De ce să fie două trenuri pe la Arad la interval de trei-patru ore?
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Sam 23 Aug 2014, 21:40
Mai bine baga 1765/1766 prin Arad, Oradea, Cluj.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Sam 23 Aug 2014, 21:51
Și atunci ce fac călătorii din Deva, Hunedoara/Simeria, Alba Iulia etc.?
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Sam 23 Aug 2014, 21:59
Merg cu 1837/1838, de la Deva la Iasi sunt 2 trenuri de noapte la interval mic intre ele iar Oradeni ce calatoresc spre moldova, folosesc mai mult perechea 1765/1766 cu schimbare in Cluj decat cel de zi direct!