|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 27 Feb 2015, 23:22 | |
| Ăia care gândesc ca mine au adus vreo 10 milioane de călători în plus la calea ferată anul trecut. Iar pierderile CFR Călători s-au redus la jumătate. Şi toate astea în condiţiile în care Ministerul Finanţelor a tot pus beţe în roate la pachetele minime sociale. Date fiind condiţiile, e un progres, care sperăm să continue, chiar dacă unii nu-l vor. Ţinte există: un număr de călători-km şi unul de tren-km, care se stabilesc înainte. Şi asta înseamnă fix creşterea activităţii, nu reducerea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Feb 2015, 01:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Iar înainte aveai tren la 4 după amiaza şi ajungeai la 12 noaptea. Acum, de bine, de rău, pleci la 4 şi la 12 fără ceva eşti la Timişoara. Ce nu-ţi convine? Faptul că CFR Călători refuză să plimbe un tren direct pentru 10 călători?
O să propun să se aducă o Malaxa 900 şi să circule aia ca tren direct. La fel şi pe alte relaţii cu 10 - 15 călători. Numai oameni incompetenti in functiile astea de conducere de asta tot tineretu da de carnet si cumpara masina de la 18 ani de bun ce e transportul public. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am nevoie de transport public si il folosesc doar de placere ca in rest nu ai ce sa cauti la tren, e cel mai prost mijloc de transport din tara asta. Din partea mea poti sa pui doar cotete in toata tara daca asta e gandirea voastra din 2015, sunteti total inapoiati cu malexele astea in era tehnologiei si a vitezei unde lumea cauta confort, dar nu ai cu cine sa te intelegi, atata timp cat exista oameni care nu vad mai departe de curtea lor o sa ramanem o tara de inapoiati. Nu e greu de gandit de ce sosele sunt pline 24 de ore din 24, cine mai merge cu trenu, pomanagii din minister care au gratuit si se plimba pe carca statului, elevii/studentii ca au reducere, pensionarii si 2-3 care nu au o masina ca in rest majoritatea au o masina si nu stau dupa trenurile voastre de 2 bani puse la 4 dimineata sau la cine stie ce ora idioata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Feb 2015, 01:38 | |
| Trebuie să recunosc că chiar mi se fâlfâie (steagul, nu vă gândiţi la prostii; era şi o reclamă la o fabrică de steaguri cu sloganul ,,Nouă ni se fâlfâie") de şosele, chiar dacă ,,calitatea" şi întreţinerea lor îmi fac probleme (joc în furcă, în 2 ani deja 2 rânduri de bile + un ax cu conuri, nu mai vorbesc de centrări de roţi, distrugeri de lanţ, pinioane, rotiţe de schimbător din cauza mizeriei de pe drum)... din fericire, întreţinerea unei biciclete e ceva mai ieftină decât a unei maşini.
Am luat în calcul 2 indicatori de performanţă: creşterea numărului de călători şi reducerea pierderilor la CFR Călători. Au fost atinşi, chiar dacă nu vrei tu să crezi (ştiu, tu de pe margine ştii mai bine decât cei din sistem, că doar tu mergi cu trenul şi conversezi cu naşul!). Pentru anul ăsta încă o creştere a numărului de călători, cu condiţia ca Ministerul de Finanţe să nu reducă subvenţiile.
N-ar strica o reducere a TUI... s-ar putea face foarte uşor dacă s-ar percepe TUI în avans pe 30 de zile la solicitarea unei trase. În felul ăsta, s-ar încasa bani mai mulţi de pe seama operatorilor neserioşi, care rezervă trase aiurea şi blochează planificarea altor operatori care poate chiar ar vrea să opereze. Asta aş face eu dacă aş ajunge pe vreo funcţie care să-mi permită asta. _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Feb 2015, 02:54 | |
| - Karpaty a scris:
Nu e greu de gandit de ce sosele sunt pline 24 de ore din 24
As face o observatie si anume ca...nu Am avut "norocul" ca in ultimele 4-5 luni sa merg mult prin tara (Bucuresti-Cluj, Bucuresti-Tg. Mures, Bucuresti-Roman si mai rar si Tg. Mures-Roman). Si ziua, si noaptea si cu tren, si cu masina si cu autocar. Noaptea pe DN1 eram un singur autocar si cateva masini personale uitate de lume pe toata Valea Prahovei. Lunea trecuta am facut seara un drum de la Roman la Iasi si inapoi. N-am vazut in viata mea soseaua aia atat de goala, parea zona parasita complet de lume. In afara de soselele mari (DN1, DN2, bucata aia Turda-Mures-Reghin care nu stiu cum se numeste) n-am vazut traficul de pe lume, dar si ala la ore de zi. Poate faptul ca in multe zone sunt drumuri cu o banda/sens ajuta la creearea senzatiei ca e si mai mult trafic decat e in realitate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |