Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Informaţii generale

In jos 
+96
DPS
gabrielcr
TVlad
lifetec
truscamihai
matei vulcan
mielutu zburator
ultras
bobi
Elful
stefan_br
ttavi
Amiralul
florin.lifticariu
florin29sv
bubu
cfr500
alex1987
cardinal
LanceR
mtk
get.
Vale
DAS 2011
Desiro256
legolass
TonyGFR
didinul
Dutzu
frank81
dan tm
Nk11
Ryan Anderson
phnegativ
cortexedge
M.I.C.I.
Caspar
Norbi
alinx3330
gardianlinux
Razvan Tudor
alexpopa
Luna
92Dragos
vatmanul
ALEXCFR
marius664
mureseanu_976
alex.alexus.tm
Gabry Gabriel
lapsanszkitamas
riciu
Rarau
AlexD
apmatei
marius_catalin84
user dezactivat...
cnusi
rich1974
Spartan1948
c o r v i n
Lafont
rizelgeorgel2004
maris.constantin
Arsen22
Cont.dezactivat
Simply18
Sabik
IonutCFR2009
membru dezactivat ,
Vitosa
COSTACHE MIHAIL
Petre_IFTE
cstefan
yeu1
Balto
Radu Tudor
Teodor
Dr2005
Jhonyla
Adrian78
Vlad
kristi kkk
NicuS
Andrey_tm
Katalin4653
baiazid
allred
AndiCFR
Tomi13leu
cristi CFR
cristy79
Adirmvl
DUAL
razvan - trenuri
Nesebar
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 52 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 19:32

De la Galati la Cluj cu 1732 nu ai legatura spre Cluj , 1732 ajunge la 12:15 in Brasov si apoi pauza, stai de astepti un IC amarat care te duce la Cluj cu viteza melcului turbat si dupa ce ai plecat la 6:00 din Galati ajungi in Cluj la 23:00 asta in cazul in care nu ai intarziere, deci 17 ore Galati-Cluj  :shock:  :shock:  :shock:  . Biletul la aceasta legatura este exagerat de mare . Pe retur pleci din Cluj cu 1746 dar daca intarzie, 1731 pleaca, nu sta dupa 1746 , am vazut cazuri cand 1746 a avut o ora jumate iar 1731 a plecat, in aceasta situatie ala esti, cobori in Ploiesti si stai pana noaptea cand iei un IR la Buzau dupa care un Regio si ajungi dupa 20 de ore in Galati .  :shock: :shock: :shock: 
In aceasta situatie nu iti merge nici dracu cu trenu, cei ce merg Galati-Cluj se duc prin Iasi, pe acolo au leagura buna 1831/1832 cu 1864/1865 !
Galati-Tg Mures a mai fost dar degeaba a fost deci DEGEABA ! ca din Tg Mures nu ai leagtura spre nicaieri, de asta trebuie sa circule la Cluj acel tren ca de acolo ai legatura spre tot Ardealul . Deci practic degeaba ar circula acel tren Galati-Tg Mures ca din Tg Mures nu ai cuc e merge la Cluj iar acel tren Galati-Tg Mures este o bucata, jumatate din fostul Galati-Timisoara .
Eu am mai spus de atatea ori, daca un tren care circula pe ruta x il spargi in doua trenuri s-a terminat cu acel tren, lumea cand aude ca nu are tren direct fuge de tren, drept dovada acel tren Galati-Timisoara limitat la Tg Mures, calatorii au scazut drastic dar si pentru faptul ca nu ai leagtura din Mures mai departe, exact ce am spus mai sus si e normal ca daca nu mai sunt calatori au anulat trenul dar de ce au limitat acel tren de au ajuns sa il anuleze ca tot din cauza specialistilor cu capetele patrate din CFR s-a ajuns in cazul asta ca daca il lasa asa cum era Galati-Timisoara prin Tg Mures si azi avea clienti, dar si iar dar e vorba de capetele patrate din CFR  Mad 
Deci trebuie sa existe acest tren Galati-Comanesti-Tg Mures-Cluj . Ca timp de parcurs ar fi undeva pe la 9 ore pe aceasta ruta directa cu tren direct, deci nici nu se poate compara cu 17-20 de ore cat faci prin Brasov, aia practic nici nu exista acea legatura prin Brasov ! Singura legatura buna din Galati la Cluj este prin Iasi, fostul tren direct care acum este impartit in 2 ca sa aibe fiecare regionala activitate sa nu cumva sa treaca tren prin Iasi fara sa ramana acolo sau sa se formeze de acolo ca era problema mare daca trecea doar cu o oprire de 15 min .

_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 19:55

Probabil se va prelungi 1731/2 la Cluj după finalizarea lucrărilor pe Coridorul IV.
Situaţia actuală, cu ocolul imens pe la Iaşi, e ilogică... cea mai bună soluţie ar fi prelungirea lui 1731/2. Dacă pe Braşov - Teiuş s-ar circula normal, 1731/2 nu ar trebui să facă mai mult de 10 ore, cu tot cu o eventuală manevră de ataşat/detaşat vagoane de la/pentru Bucureşti în staţia Ploieşti Vest.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 20:19

... în plus datorita politicii proaste de tarifare a CFR Călători, 2 trenuri mai scurte sunt mai scumpe decât unul mai lung
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 20:51

nici macar pe autogari.ro nu e vreo legatura Galati Cluj.
parca e bancul ăla cu bătrâna ajutată să treacă strada, desi ea nu voia Razz
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:13

Ma bucur ca am starnit o adevarata dezbatere pe tema legaturii sudului Moldovei cu Ardealul, va spun sigur ca este potential. Si apropo de rame, am o intrebare pentru Dragos. A aparut pe Railway Insider un articol despre intentia CFR Calatori de a achizitiona 60-120 rame electrice sau hibrid, cu consultarea Jaspers. Ramele hibrid ar fi un pas fantastic inainte pentru multe trasee. Dar de unde bani ? Daca sunt bani dela buget, deci au miros a ajutor de stat, se va pune problema impartirii materialului rulant intre toti operatorii ?
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6606
Data de inscriere : 02/08/2012

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:18

Asta in conditiile in care o treime (sau mai mult) din Dsirouri stau defecte. Totusi, e bine ca nu vor sa cumpere locomotive si vagoane Smile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:21

Proiecte există de mult, pentru 120 de automotoare diesel şi 120 rame electrice. Însă bani nu, pentru că Statul Român nu mai are voie să finanţeze CFR Călători, considerându-se concurenţă neloială faţă de operatorii privaţi (de aia ziceam că singura metodă legală ar fi să se dea din nou autorizaţiile de călătorie, de pe urma cărora CFR Călători ar mai încasa nişte bănuţi).
Bugetul CFR Călători abia ajunge pentru salarii şi cheltuieli... poate să se ia un credit garantat de stat? Dar nici asta nu cred că e posibil. Om trăi şi om vedea (nu ştiu de ce se bagă JASPERS precum musca la miere în toate proiectele româneşti).

--
Politica de tarifare a fost impusă printr-un OMT acum câţiva ani... e o tâmpenie, dar ca să fie rectificată, tot CFR Călători trebuie să iniţieze un proiect de OMT de modificare... însă CFR Călători are tot interesul să aplice această politică de tarifare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:25

Oare sa porneasca proiectul cu Remarul pentru ramele AGC?
Mi s-ar parea un colac de salvare pentru Remarul care sunt in colaps dar sper sa nu fie o afacere de spaga electorala cu preturi umflate mai ales ca peste 2 ani vin alegerile
Ar fi minunate ramele hybride pe Galati-Cluj Bucuresti-Tulcea Bucuresti-Sibiu Bucuresti-Ramnicu Valcea Timisoara-Sibiu
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:36

deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:38

În articolul de pe Railway Insider scrie ,,4 vagoane şi 5 boghiuri". Or asta înseamnă Bombardier Talent, Stadler FLIRT, Desiro Electric sau... Hyperion.

cardinal a scris:
sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?
Şi ICE-ul tot ramă este...
Depinde de numărul de călători, dacă sunt călători pentru 2 - 3 vagoane, nu are rost să foloseşti o locomotivă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:38

cardinal a scris:
deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?

Daca ai scrie si tu cu litera mare cand incepi o propozitie/fraza ar fi mult mai corect  Mad 

_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:53

cardinal a scris:
deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?

Uite cum arata un interior de rama Bombardier AGC Hybrid
clasa 1
 Informaţii generale - Pagina 39 El1fe1
 Informaţii generale - Pagina 39 314c6sy
clasa 2
 Informaţii generale - Pagina 39 2hrog3t
 Informaţii generale - Pagina 39 2lvlbhe
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 22:55

Karpaty a scris:
cardinal a scris:
deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?

Daca ai scrie si tu cu litera mare cand incepi o propozitie/fraza ar fi mult mai corect  Mad 
In loc sa ataci ideea, ataci gramatica, asta e un argument ad gramaticum Razz
Parerea mea de galatean e ca nu prea e cerere pentru Galati Cluj
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 23:03

De la 1 septembrie trenurile IC 472/473 devin IR Very Happy 
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 23:11

Nu am ce sa atac, nu ma lupt cu morile de vant ! Am explicat ce am avut de explicat si pace, cine intelege bine cine nu iar bine, nu vad ce rost are sa lungesti o discutie la infinit adica pentru ce sa vin acum sa te contrazic la nesfarsit .
Eu raman la parearea mea ca trebuie si e normal sa legi orasele importante din tara prin trenuri directe iar un tren care merge din Est in Vest opreste pe parcurs in 20-30 de statii deci acolo urca si coboara x calatori, trenul respectiv nu circula doar pentru a avea locurile ocupate de la cap la coada .
Pentru faptul ca tu nu ai nevoie de un tren Galati-Cluj asta nu inseamna ca altii nu ar avea nevoie ! Am vazut destui calatori in gara la Ploiesti Vest sau la Brasov care au coborat din 1746 iar 1731 era plecat iar acei calatori ce mergeau la Braila sau Galati au ramas cu degetul in gura si se uitau la stele .
Iar pentru ca in prezent pe 501 nu exista tren IR ci doar Regio amarate cu etajate, este bine venit un tren de rang superior, singurele trenuri care ar putea sa circule si sa aibe clienti ar fi Galati-Cluj si Brasov-Iasi/Suceava, eventual Satu Mare-Constanta dar nu sezonier ci pe tot timpul anului dar slabe sanse, raman la ideea ca cel mai solicitat dintre astea ar fi Galati-Cluj .

_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Informaţii generale - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 39 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 52 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» INFORMATII GENERALE
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: