|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 19:32 | |
| De la Galati la Cluj cu 1732 nu ai legatura spre Cluj , 1732 ajunge la 12:15 in Brasov si apoi pauza, stai de astepti un IC amarat care te duce la Cluj cu viteza melcului turbat si dupa ce ai plecat la 6:00 din Galati ajungi in Cluj la 23:00 asta in cazul in care nu ai intarziere, deci 17 ore Galati-Cluj :shock: :shock: :shock: . Biletul la aceasta legatura este exagerat de mare . Pe retur pleci din Cluj cu 1746 dar daca intarzie, 1731 pleaca, nu sta dupa 1746 , am vazut cazuri cand 1746 a avut o ora jumate iar 1731 a plecat, in aceasta situatie ala esti, cobori in Ploiesti si stai pana noaptea cand iei un IR la Buzau dupa care un Regio si ajungi dupa 20 de ore in Galati . :shock: :shock: :shock: In aceasta situatie nu iti merge nici dracu cu trenu, cei ce merg Galati-Cluj se duc prin Iasi, pe acolo au leagura buna 1831/1832 cu 1864/1865 ! Galati-Tg Mures a mai fost dar degeaba a fost deci DEGEABA ! ca din Tg Mures nu ai leagtura spre nicaieri, de asta trebuie sa circule la Cluj acel tren ca de acolo ai legatura spre tot Ardealul . Deci practic degeaba ar circula acel tren Galati-Tg Mures ca din Tg Mures nu ai cuc e merge la Cluj iar acel tren Galati-Tg Mures este o bucata, jumatate din fostul Galati-Timisoara . Eu am mai spus de atatea ori, daca un tren care circula pe ruta x il spargi in doua trenuri s-a terminat cu acel tren, lumea cand aude ca nu are tren direct fuge de tren, drept dovada acel tren Galati-Timisoara limitat la Tg Mures, calatorii au scazut drastic dar si pentru faptul ca nu ai leagtura din Mures mai departe, exact ce am spus mai sus si e normal ca daca nu mai sunt calatori au anulat trenul dar de ce au limitat acel tren de au ajuns sa il anuleze ca tot din cauza specialistilor cu capetele patrate din CFR s-a ajuns in cazul asta ca daca il lasa asa cum era Galati-Timisoara prin Tg Mures si azi avea clienti, dar si iar dar e vorba de capetele patrate din CFR Deci trebuie sa existe acest tren Galati-Comanesti-Tg Mures-Cluj . Ca timp de parcurs ar fi undeva pe la 9 ore pe aceasta ruta directa cu tren direct, deci nici nu se poate compara cu 17-20 de ore cat faci prin Brasov, aia practic nici nu exista acea legatura prin Brasov ! Singura legatura buna din Galati la Cluj este prin Iasi, fostul tren direct care acum este impartit in 2 ca sa aibe fiecare regionala activitate sa nu cumva sa treaca tren prin Iasi fara sa ramana acolo sau sa se formeze de acolo ca era problema mare daca trecea doar cu o oprire de 15 min . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 19:55 | |
| Probabil se va prelungi 1731/2 la Cluj după finalizarea lucrărilor pe Coridorul IV. Situaţia actuală, cu ocolul imens pe la Iaşi, e ilogică... cea mai bună soluţie ar fi prelungirea lui 1731/2. Dacă pe Braşov - Teiuş s-ar circula normal, 1731/2 nu ar trebui să facă mai mult de 10 ore, cu tot cu o eventuală manevră de ataşat/detaşat vagoane de la/pentru Bucureşti în staţia Ploieşti Vest. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 20:19 | |
| ... în plus datorita politicii proaste de tarifare a CFR Călători, 2 trenuri mai scurte sunt mai scumpe decât unul mai lung
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 20:51 | |
| nici macar pe autogari.ro nu e vreo legatura Galati Cluj. parca e bancul ăla cu bătrâna ajutată să treacă strada, desi ea nu voia |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:13 | |
| Ma bucur ca am starnit o adevarata dezbatere pe tema legaturii sudului Moldovei cu Ardealul, va spun sigur ca este potential. Si apropo de rame, am o intrebare pentru Dragos. A aparut pe Railway Insider un articol despre intentia CFR Calatori de a achizitiona 60-120 rame electrice sau hibrid, cu consultarea Jaspers. Ramele hibrid ar fi un pas fantastic inainte pentru multe trasee. Dar de unde bani ? Daca sunt bani dela buget, deci au miros a ajutor de stat, se va pune problema impartirii materialului rulant intre toti operatorii ? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6606 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:18 | |
| Asta in conditiile in care o treime (sau mai mult) din Dsirouri stau defecte. Totusi, e bine ca nu vor sa cumpere locomotive si vagoane . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:21 | |
| Proiecte există de mult, pentru 120 de automotoare diesel şi 120 rame electrice. Însă bani nu, pentru că Statul Român nu mai are voie să finanţeze CFR Călători, considerându-se concurenţă neloială faţă de operatorii privaţi (de aia ziceam că singura metodă legală ar fi să se dea din nou autorizaţiile de călătorie, de pe urma cărora CFR Călători ar mai încasa nişte bănuţi). Bugetul CFR Călători abia ajunge pentru salarii şi cheltuieli... poate să se ia un credit garantat de stat? Dar nici asta nu cred că e posibil. Om trăi şi om vedea (nu ştiu de ce se bagă JASPERS precum musca la miere în toate proiectele româneşti).
-- Politica de tarifare a fost impusă printr-un OMT acum câţiva ani... e o tâmpenie, dar ca să fie rectificată, tot CFR Călători trebuie să iniţieze un proiect de OMT de modificare... însă CFR Călători are tot interesul să aplice această politică de tarifare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:25 | |
| Oare sa porneasca proiectul cu Remarul pentru ramele AGC? Mi s-ar parea un colac de salvare pentru Remarul care sunt in colaps dar sper sa nu fie o afacere de spaga electorala cu preturi umflate mai ales ca peste 2 ani vin alegerile Ar fi minunate ramele hybride pe Galati-Cluj Bucuresti-Tulcea Bucuresti-Sibiu Bucuresti-Ramnicu Valcea Timisoara-Sibiu |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:36 | |
| deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km nu e cam obositor ?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:38 | |
| În articolul de pe Railway Insider scrie ,,4 vagoane şi 5 boghiuri". Or asta înseamnă Bombardier Talent, Stadler FLIRT, Desiro Electric sau... Hyperion. - cardinal a scris:
- sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ? Şi ICE-ul tot ramă este... Depinde de numărul de călători, dacă sunt călători pentru 2 - 3 vagoane, nu are rost să foloseşti o locomotivă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:38 | |
| - cardinal a scris:
- deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?
Daca ai scrie si tu cu litera mare cand incepi o propozitie/fraza ar fi mult mai corect |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:53 | |
| - cardinal a scris:
- deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?
Uite cum arata un interior de rama Bombardier AGC Hybrid clasa 1 clasa 2 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 22:55 | |
| - Karpaty a scris:
- cardinal a scris:
- deci sa mergi cu rama Galati Cluj, 550 km
nu e cam obositor ?
Daca ai scrie si tu cu litera mare cand incepi o propozitie/fraza ar fi mult mai corect In loc sa ataci ideea, ataci gramatica, asta e un argument ad gramaticum Parerea mea de galatean e ca nu prea e cerere pentru Galati Cluj |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 23:03 | |
| De la 1 septembrie trenurile IC 472/473 devin IR |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 23:11 | |
| Nu am ce sa atac, nu ma lupt cu morile de vant ! Am explicat ce am avut de explicat si pace, cine intelege bine cine nu iar bine, nu vad ce rost are sa lungesti o discutie la infinit adica pentru ce sa vin acum sa te contrazic la nesfarsit . Eu raman la parearea mea ca trebuie si e normal sa legi orasele importante din tara prin trenuri directe iar un tren care merge din Est in Vest opreste pe parcurs in 20-30 de statii deci acolo urca si coboara x calatori, trenul respectiv nu circula doar pentru a avea locurile ocupate de la cap la coada . Pentru faptul ca tu nu ai nevoie de un tren Galati-Cluj asta nu inseamna ca altii nu ar avea nevoie ! Am vazut destui calatori in gara la Ploiesti Vest sau la Brasov care au coborat din 1746 iar 1731 era plecat iar acei calatori ce mergeau la Braila sau Galati au ramas cu degetul in gura si se uitau la stele . Iar pentru ca in prezent pe 501 nu exista tren IR ci doar Regio amarate cu etajate, este bine venit un tren de rang superior, singurele trenuri care ar putea sa circule si sa aibe clienti ar fi Galati-Cluj si Brasov-Iasi/Suceava, eventual Satu Mare-Constanta dar nu sezonier ci pe tot timpul anului dar slabe sanse, raman la ideea ca cel mai solicitat dintre astea ar fi Galati-Cluj . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |