Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Informaţii generale

In jos 
+96
DPS
gabrielcr
TVlad
lifetec
truscamihai
matei vulcan
mielutu zburator
ultras
bobi
Elful
stefan_br
ttavi
Amiralul
florin.lifticariu
florin29sv
bubu
cfr500
alex1987
cardinal
LanceR
mtk
get.
Vale
DAS 2011
Desiro256
legolass
TonyGFR
didinul
Dutzu
frank81
dan tm
Nk11
Ryan Anderson
phnegativ
cortexedge
M.I.C.I.
Caspar
Norbi
alinx3330
gardianlinux
Razvan Tudor
alexpopa
Luna
92Dragos
vatmanul
ALEXCFR
marius664
mureseanu_976
alex.alexus.tm
Gabry Gabriel
lapsanszkitamas
riciu
Rarau
AlexD
apmatei
marius_catalin84
user dezactivat...
cnusi
rich1974
Spartan1948
c o r v i n
Lafont
rizelgeorgel2004
maris.constantin
Arsen22
Cont.dezactivat
Simply18
Sabik
IonutCFR2009
membru dezactivat ,
Vitosa
COSTACHE MIHAIL
Petre_IFTE
cstefan
yeu1
Balto
Radu Tudor
Teodor
Dr2005
Jhonyla
Adrian78
Vlad
kristi kkk
NicuS
Andrey_tm
Katalin4653
baiazid
allred
AndiCFR
Tomi13leu
cristi CFR
cristy79
Adirmvl
DUAL
razvan - trenuri
Nesebar
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 09:19

@riciu, da. Ferotrans operează cu trenuri de călători. Momentan nu are trenuri în circulație.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5794
Data de inscriere : 21/07/2012

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 10:19

Karpaty a scris:
DAS 2011 a scris:
Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin.

Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC .

Un lucru e sigur, pe TgMures-Cluj ar avea calatori, presupunand ca are un orar/tarif acceptabil
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 10:58

@cristy79 - Nu se exagereaza deloc cu acel tren in spatele lui RE 2801. Asa a fost mereu din 2006 incoace ultimile 3 week-end-uri ale luni august care reprezinta varful sezonului estival. Nu e prima data cand trenul personal/regio care pleaca dupa miezul nopti spre litoral este suplimentat cu inca o garnitura. Eu am prins pe viu in 17-18 august 2006 pe P 13961 Buc.Nord-Mangalia 16 vagoane 19/20-57 pline pana la refuz iar in spate la o ora suplimentarul P 13963 cu 12 vagoane 19/20-57 si 2 vagoane 20-55. Nu cred ca a mai fost cineva in GDN in noaptea aceea sa auda la statie : "Stimati calatori va informam ca la trenul P 13963 nu se mai vand bilete" iar ciocanari si IDM-ul vorbeau ca la cele 2 trenuri au fost vandute peste 2.800 bilete. Presimt ca si in urmatoarele 2 week-end-uri vor mai circula trenuri suplimentare spre litoral.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 11:48

DAS 2011 a scris:
Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin.
poate doar Galati, Tecuci.
de la Marasesti incolo, au pe 1653 pentru Vatra Dornei
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 12:02

Daca CFR ar avea cu ce si daca ar fi cerere pentru trenuri, nu vad unde ar fi exagerarea daca ar circula trenuri la o ora unul dupa celalalt? sa circule chiar si sector de bloc daca sint pline, asta e menirea trenurilor, sa transporte calatorii.

Daca asta in urma lui 2801 merge plin, pai ce omor ar fi fost pe 2801 sau calatorii s-ar fi dus la autobuze.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 12:31

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC .
Nu e mai scurt Galaţi - Făurei - Buzău - Ploieşti - Braşov - C. Turzii - Cluj? Nu de alta, dar pe ruta propusă de tine ai nevoie de 2 schimbări de locomotivă + încă o rebrusare la Siculeni... asta înseamnă minim 45 minute pierdute aiurea, ca să nu mai vorbim de faptul că de la Adjud şi până la... Războieni linia e simplă (deci încrucişări cu alte trenuri), iar halul în care e linia (mai ales linia 501) va duce la viteze de circulaţie foarte mici. Tren Tg. Mureş - Galaţi a mai fost... şi şi-a dovedit (in)eficienţa.

Galati-Tg Mures e una Galati-Cluj e alta, nu suporta comparatie, Tg Mures e jumate din Cluj si e normal ca nu genereaza calatori pentru Galati, Clujul e capitala Ardealului, de aici ai legatura spre Sighet-Baia Mare-Satu Mare-Oradea si alte orase mai mici deci ar putea sa vina calatori din alte orase la Cluj si de aici sa plece cu trenul direct la Galati lucru pe care Tg Mures nu il facea, in Tg Mures nu aveai cu ce sa ajungi din restul Ardealului si plus ca orasul e mic e normal ca nu avea ce calatori sa fie pentru Galati de asta zic, Clujul e Cluj si nu se poate compara cu Tg Mures la numarul de calatori pe care ii poate da unui tren sau la ce lagaturi poate sa ofere cu alte orase .
Cat desprte numarul de km, clar pe 501 e varianta cea mai directa, cu toate ca se schimba locomotivele si se rebruseaza de 2 ori nu se compara cu varianta de pe 300 din cauza lucrarilor de acolo care fac ca trenurile sa doarma pe drum plus la km este mai mult, varianta pe 501 are 587 km , varianta pe 300 are 635 km iar prin Iasi are 713 km, prin Iasi-Suceava-Vatra Dornei a fost ultimul tren direct Galati-Cluj .
Deci clar varianta pe 501 ar fi cea mai buna !

_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 38 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 38 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 38 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 13:41

dupa cum vad eu problema, galatenii, in afara de Bucuresti, nu prea au treaba cu restul tarii
stiu foarte multi (sute) care au plecat la Bucuresti, nici unul la Tirgu mures, doar 1 la Cluj
 Twisted Evil 
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8369
Data de inscriere : 26/05/2011

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 14:25

Eu sunt pentru un tren IR intre Cluj - Beclean - Comanesti - Galati si retur format din 3-4 vagoane. Pe unele portiuni sa fie tarifat cu tarife reduse : Adjud - Siculeni si retur. Din Galati sa aibe plecarea la orele 7, 8 sau 9 dimineata pentru a fi mai solicitat.
Avand in vedere tarifele destul de ridicate din Romania in urmatorii 5 ani tarifele nu vor creste cu mai mult de 20% (doar in caz de situatii neprevazute) asa ca multi oameni se vor intoarce la trenuri sau vor calatori mai des, iar veniturile vor creste cu cel putin 30-40%.  La aceasta crestere redusa a tarifelor vor avea un rol POZITIV si firmele private feroviare si cele rutiere.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 14:32

@Dr2005 Nu si-a demonstrat ineficienta.. A fost spart in 2 de catre "specialisti".... Aceeasi specialisti tampiti care au zis ca trenurile Iasi si Suceava-Mangalia, nu genereaza calatori si ca ar trebuii sa circule impreuna .. Aceeasi specialisti care acum in disperare de cauza arunca cu etajate, ca nu fac fata cererii!!
1998,dupa numarul lui vechi umple un vagon clsa 2-a doar din Deva+Hunedoara.. in conditiile in care trenul circula cu 2 vagoane .. Nu mai bine nu erau ei capete patrate si puneau 4 cls a 2-a direct si evitau atasarea suplimentara de vagoane din Craiova ?
Acel tren ar trebui sa fie Galati-Tg Mures-Cluj/Alba-Deva-Arad-Timisoara.4 vagoane 20-54/55 daca are ar fi minunat..1 sa mearga la CJ impreuna cu RE Tg Mures-Budapesta,iar 3 la Timisoara..
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 16:09

Locomotiva trenului IR 1834 Timişoara - Iaşi s-a defectat în Năsăud. Acum trenul aşteaptă locomotivă de ajutor.
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5679
Data de inscriere : 25/06/2012

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 16:19

Vlad a scris:
Locomotiva trenului IR 1834 Timişoara - Iaşi s-a defectat în Năsăud. Acum trenul aşteaptă locomotivă de ajutor.

Ce locomotiva era?
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 16:23

EA 699
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 16:28

si 461 117 era scoasa cu locomotiva de manevra 89 309 azi de la 2024 chiar cind pleca 1766, deci aproape de ora plecarii.Nu stiu cine l-a preluat pentru ca a trebuit sa plec.(Timisoara Nord).
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 16:43

1834 a plecat din Năsăud. În ajutor i-a venit locomotiva de la R 4485 din Ilva Mică.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 14 Aug 2014, 18:37

Karpaty a scris:
Cat desprte numarul de km, clar pe 501 e varianta cea mai directa, cu toate ca se schimba locomotivele si se rebruseaza de 2 ori nu se compara cu varianta de pe 300 din cauza lucrarilor de acolo care fac ca trenurile sa doarma pe drum plus la km este mai mult, varianta pe 501 are 587 km , varianta pe 300 are 635 km iar prin Iasi are 713 km, prin Iasi-Suceava-Vatra Dornei a fost ultimul tren direct Galati-Cluj .
Deci clar varianta pe 501 ar fi cea mai buna !  
Şi ca timp de parcurs?

De la Tg. Mureş la Cluj ar trebui mai multe trenuri (cu 2 - 3 Desiro se rezolvă problema). Dar Galaţi - Tg. Mureş a mai fost... din moment ce nu avea clienţi, rezulta clar că cei care mergeau pe vremea când circula până la Cluj mergeau... spre Cluj, iar acum au la dispoziţie 1731 şi legătură, iar operatorul are astfel cheltuieli mai mici (de fapt, aproape e pe profit).

Aţi observat că, de la actualul plan de mers, au cam dispărut trenurile care cară aer? Asta înseamnă încasări mai mari... şi care s-ar putea mări dacă parcul de automotoare şi rame electrice ar fi pus la punct şi folosit mai bine.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





 Informaţii generale - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 38 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» INFORMATII GENERALE
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: