|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 09:19 | |
| @riciu, da. Ferotrans operează cu trenuri de călători. Momentan nu are trenuri în circulație. |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5794 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 10:19 | |
| - Karpaty a scris:
- DAS 2011 a scris:
- Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin.
Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC . Un lucru e sigur, pe TgMures-Cluj ar avea calatori, presupunand ca are un orar/tarif acceptabil |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 10:58 | |
| @cristy79 - Nu se exagereaza deloc cu acel tren in spatele lui RE 2801. Asa a fost mereu din 2006 incoace ultimile 3 week-end-uri ale luni august care reprezinta varful sezonului estival. Nu e prima data cand trenul personal/regio care pleaca dupa miezul nopti spre litoral este suplimentat cu inca o garnitura. Eu am prins pe viu in 17-18 august 2006 pe P 13961 Buc.Nord-Mangalia 16 vagoane 19/20-57 pline pana la refuz iar in spate la o ora suplimentarul P 13963 cu 12 vagoane 19/20-57 si 2 vagoane 20-55. Nu cred ca a mai fost cineva in GDN in noaptea aceea sa auda la statie : "Stimati calatori va informam ca la trenul P 13963 nu se mai vand bilete" iar ciocanari si IDM-ul vorbeau ca la cele 2 trenuri au fost vandute peste 2.800 bilete. Presimt ca si in urmatoarele 2 week-end-uri vor mai circula trenuri suplimentare spre litoral. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 11:48 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin.
poate doar Galati, Tecuci. de la Marasesti incolo, au pe 1653 pentru Vatra Dornei |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 12:02 | |
| Daca CFR ar avea cu ce si daca ar fi cerere pentru trenuri, nu vad unde ar fi exagerarea daca ar circula trenuri la o ora unul dupa celalalt? sa circule chiar si sector de bloc daca sint pline, asta e menirea trenurilor, sa transporte calatorii.
Daca asta in urma lui 2801 merge plin, pai ce omor ar fi fost pe 2801 sau calatorii s-ar fi dus la autobuze. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 12:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC .
Nu e mai scurt Galaţi - Făurei - Buzău - Ploieşti - Braşov - C. Turzii - Cluj? Nu de alta, dar pe ruta propusă de tine ai nevoie de 2 schimbări de locomotivă + încă o rebrusare la Siculeni... asta înseamnă minim 45 minute pierdute aiurea, ca să nu mai vorbim de faptul că de la Adjud şi până la... Războieni linia e simplă (deci încrucişări cu alte trenuri), iar halul în care e linia (mai ales linia 501) va duce la viteze de circulaţie foarte mici. Tren Tg. Mureş - Galaţi a mai fost... şi şi-a dovedit (in)eficienţa. Galati-Tg Mures e una Galati-Cluj e alta, nu suporta comparatie, Tg Mures e jumate din Cluj si e normal ca nu genereaza calatori pentru Galati, Clujul e capitala Ardealului, de aici ai legatura spre Sighet-Baia Mare-Satu Mare-Oradea si alte orase mai mici deci ar putea sa vina calatori din alte orase la Cluj si de aici sa plece cu trenul direct la Galati lucru pe care Tg Mures nu il facea, in Tg Mures nu aveai cu ce sa ajungi din restul Ardealului si plus ca orasul e mic e normal ca nu avea ce calatori sa fie pentru Galati de asta zic, Clujul e Cluj si nu se poate compara cu Tg Mures la numarul de calatori pe care ii poate da unui tren sau la ce lagaturi poate sa ofere cu alte orase . Cat desprte numarul de km, clar pe 501 e varianta cea mai directa, cu toate ca se schimba locomotivele si se rebruseaza de 2 ori nu se compara cu varianta de pe 300 din cauza lucrarilor de acolo care fac ca trenurile sa doarma pe drum plus la km este mai mult, varianta pe 501 are 587 km , varianta pe 300 are 635 km iar prin Iasi are 713 km, prin Iasi-Suceava-Vatra Dornei a fost ultimul tren direct Galati-Cluj . Deci clar varianta pe 501 ar fi cea mai buna ! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 13:41 | |
| dupa cum vad eu problema, galatenii, in afara de Bucuresti, nu prea au treaba cu restul tarii stiu foarte multi (sute) care au plecat la Bucuresti, nici unul la Tirgu mures, doar 1 la Cluj |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 14:25 | |
| Eu sunt pentru un tren IR intre Cluj - Beclean - Comanesti - Galati si retur format din 3-4 vagoane. Pe unele portiuni sa fie tarifat cu tarife reduse : Adjud - Siculeni si retur. Din Galati sa aibe plecarea la orele 7, 8 sau 9 dimineata pentru a fi mai solicitat. Avand in vedere tarifele destul de ridicate din Romania in urmatorii 5 ani tarifele nu vor creste cu mai mult de 20% (doar in caz de situatii neprevazute) asa ca multi oameni se vor intoarce la trenuri sau vor calatori mai des, iar veniturile vor creste cu cel putin 30-40%. La aceasta crestere redusa a tarifelor vor avea un rol POZITIV si firmele private feroviare si cele rutiere. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 14:32 | |
| @Dr2005 Nu si-a demonstrat ineficienta.. A fost spart in 2 de catre "specialisti".... Aceeasi specialisti tampiti care au zis ca trenurile Iasi si Suceava-Mangalia, nu genereaza calatori si ca ar trebuii sa circule impreuna .. Aceeasi specialisti care acum in disperare de cauza arunca cu etajate, ca nu fac fata cererii!! 1998,dupa numarul lui vechi umple un vagon clsa 2-a doar din Deva+Hunedoara.. in conditiile in care trenul circula cu 2 vagoane .. Nu mai bine nu erau ei capete patrate si puneau 4 cls a 2-a direct si evitau atasarea suplimentara de vagoane din Craiova ? Acel tren ar trebui sa fie Galati-Tg Mures-Cluj/Alba-Deva-Arad-Timisoara.4 vagoane 20-54/55 daca are ar fi minunat..1 sa mearga la CJ impreuna cu RE Tg Mures-Budapesta,iar 3 la Timisoara.. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 16:09 | |
| Locomotiva trenului IR 1834 Timişoara - Iaşi s-a defectat în Năsăud. Acum trenul aşteaptă locomotivă de ajutor. |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5679 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 16:19 | |
| - Vlad a scris:
- Locomotiva trenului IR 1834 Timişoara - Iaşi s-a defectat în Năsăud. Acum trenul aşteaptă locomotivă de ajutor.
Ce locomotiva era? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 16:23 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 16:28 | |
| si 461 117 era scoasa cu locomotiva de manevra 89 309 azi de la 2024 chiar cind pleca 1766, deci aproape de ora plecarii.Nu stiu cine l-a preluat pentru ca a trebuit sa plec.(Timisoara Nord). |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 16:43 | |
| 1834 a plecat din Năsăud. În ajutor i-a venit locomotiva de la R 4485 din Ilva Mică. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 18:37 | |
| - Karpaty a scris:
- Cat desprte numarul de km, clar pe 501 e varianta cea mai directa, cu toate ca se schimba locomotivele si se rebruseaza de 2 ori nu se compara cu varianta de pe 300 din cauza lucrarilor de acolo care fac ca trenurile sa doarma pe drum plus la km este mai mult, varianta pe 501 are 587 km , varianta pe 300 are 635 km iar prin Iasi are 713 km, prin Iasi-Suceava-Vatra Dornei a fost ultimul tren direct Galati-Cluj .
Deci clar varianta pe 501 ar fi cea mai buna ! Şi ca timp de parcurs? De la Tg. Mureş la Cluj ar trebui mai multe trenuri (cu 2 - 3 Desiro se rezolvă problema). Dar Galaţi - Tg. Mureş a mai fost... din moment ce nu avea clienţi, rezulta clar că cei care mergeau pe vremea când circula până la Cluj mergeau... spre Cluj, iar acum au la dispoziţie 1731 şi legătură, iar operatorul are astfel cheltuieli mai mici (de fapt, aproape e pe profit). Aţi observat că, de la actualul plan de mers, au cam dispărut trenurile care cară aer? Asta înseamnă încasări mai mari... şi care s-ar putea mări dacă parcul de automotoare şi rame electrice ar fi pus la punct şi folosit mai bine. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |