|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 11 Aug 2014, 19:15 | |
| Preia calatori si din Arad ca 1822/1821 nu are locuri.Se stiu, cei care au sarit ca va circula gol,ca de ce pe m202 e nevoie de doua trenuri pentru litoral,uite ca acum realitatea le dovedeste ca sunt nevoie de trenuriile sezoniere directe si separate de cele pentru capitala,a ajuns Timisoara sa aiba doua trenuri catre litoral,Craiova are 3 trenuri,2 de stat si un privat.Nu ii inteleg pe cei de la Calatori de ce ,cele doua vagoane care sunt puse la 10192 in Craiova sa fie puse unul la 10194 si unul la 10196 si grupele atunci ar avea fiecare cate trei vagoane si nu se mai manevra atata in Craiova dar na e bine ca e |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 12 Aug 2014, 19:16 | |
| http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/limitari-de-viteza-in-circulatia-trenurilor-impuse-de-temperaturile-ridicate.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 12 Aug 2014, 19:31 | |
| Cum rezolva tarile de linga desert problema caniculei?
Adica Marocul spre exemplu? Oare in fiecare an trebuie sa punem aceasta intrebare?
Daca pe linga linii ar fi perdele forestiere, nu ar tine umbra si iarna ar proteja de zapada? ce *rost*i intreb.
http://www.tgvmaroc.ma/ |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 12 Aug 2014, 21:38 | |
| in Maroc e frumos;nu e asa arida cum pare.Am vazut in schimb o poza din Mauritania,cu un marfar in plin desert Nu era nici macar un tufis,dar se mergea.Probabil incet |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 12 Aug 2014, 21:45 | |
| A mers un roman cu trenul in Mauritania.E reportajul pe net. Intrebarea se referea la temperatura. Cum fac alte tari sa mearga trenurile.
Sau la noi ar trebui mers de tren de iarna, de canicula si de celelalte situatii?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 12 Aug 2014, 23:57 | |
| Interesant azi nu mai erau locuri la cuseta la 1837 si pentru maine doar 2 locuri |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 13 Aug 2014, 08:35 | |
| In aceasta perioada, toate IR de noapte pe relatia Iasi - Timisoara ( 1765, 1837, 1766, 1838 ) sunt full,cel putin pe relatia Suceava - Cluj, daca nu iti rezervi loc din timp risti sa mergi in picioare. Adevarul este ca s-a scos cate un vagon din fiecare compunere pentru a forma sezonierele. Un pas inainte este introducerea vagoanelor seria 20-68, care au AC si scaune confortabile. Am mers si eu cu 1837 + 1766 si multa lume vorbea despre conditiile mai bune comparativ cu ce stiau ei cu ani in urma. Deci pe ruta Moldova - Ardeal, lumea se intoarce la tren. Si inca un amanunt interesant este ca la Veresti coboara si urca cate 40-50 de persoane din zona Botosani, insa legaturile lasa de dorit. PS - cum partidul este in tot si toate, nu este exclus ca vagoanele venite din Olanda pentru Ferotrans sa fie inchiriate de CFR Calatori, pentru "binele" poporului. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 13 Aug 2014, 09:00 | |
| Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 13 Aug 2014, 09:29 | |
| Doamna mergea pe relatia Deva-Pascani Tot atunci a venit un strain si a intrebat cat e biletul la Timisoara cand a auzit pretul a zis un shit |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 01:07 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Ca o completare la subiect, cred ca o trasa Galati - Marasesti - Suceava - Cluj operata de TFC dupa modelul Buzau - Bucuresti ar avea mare succes, cel putin 6 luni / an, in perioada verii. S-ar scurta timpul de mers fata de relatia Galati - Iasi + Iasi - Cluj cu cel putin 1.30 h, s-ar realiza o legatura directa a locuitorilor din Galati,Tecuci,Marasesti,Adjud,Bacau,Roman cu zonele V.Dornei si Cluj,biletul ar fi mai ieftin.
Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 01:26 | |
| Încă 2 TRENURI SUPLIMENTARE din București către litoral în weekendul 15 - 17 august 13-08-2014 Pentru a veni în întâmpinarea cererilor primite din partea celor care intenționează să călătorească spre litoral în acest weekend, CFR Călători va introduce suplimentar în circulaţie două trenuri, astfel: ˇ Vineri, 15 august, trenul Regio 13801 va pleca din București Gara de Nord la ora 02.50 și va sosi în Mangalia la ora 08.21. Va avea opriri în toate stațiunile de la malul mării; ˇ Duminică dupa amiaza, în data de 17 august, trenul Regio 13802 va pleca din Mangalia la ora 16.20 și va sosi în București Nord la ora 21.45. Reamintim călătorilor că la aceste trenuri, tariful este de 19,9 lei / sens / călătorie, prin oferta Bilet de Weekend. Aceste tarife sunt valabile pentru 4 weekenduri consecutive, iar rezervarea locului nu este obligatorie. CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren și celor care achiziționează abonamente, beneficiind de numeroasele noastre facilități și reduceri comerciale. Vă așteptăm în număr cât mai mare în Trenurile Soarelui! CFR Călători informează că agențiile de voiaj nu vor avea program de lucru cu publicul în data de 15 august. Sâmbătă și duminică, agențiile de voiaj CFR Călători vor funcționa după programul normal. Pentru a evita aglomeraţia de la casele de bilete, recomandăm pasagerilor să îşi cumpere biletele cu anticipaţie, online de pe www.cfrCălători.ro, de la automatele XsellKiosk din gările mari, de la automatele ZebraPay din marile centre comerciale, de la agenții de voiaj CFR şi de la agenţii de turism acreditate.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 01:56 | |
| - Karpaty a scris:
- Galati-Cluj cel mai direct traseu este pe traseul Galati-Marasesti-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Cluj , asa ar fi minunat daca ar baga un tren direct ori CFR ori TFC .
Nu e mai scurt Galaţi - Făurei - Buzău - Ploieşti - Braşov - C. Turzii - Cluj? Nu de alta, dar pe ruta propusă de tine ai nevoie de 2 schimbări de locomotivă + încă o rebrusare la Siculeni... asta înseamnă minim 45 minute pierdute aiurea, ca să nu mai vorbim de faptul că de la Adjud şi până la... Războieni linia e simplă (deci încrucişări cu alte trenuri), iar halul în care e linia (mai ales linia 501) va duce la viteze de circulaţie foarte mici. Tren Tg. Mureş - Galaţi a mai fost... şi şi-a dovedit (in)eficienţa. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 07:55 | |
| Cred ca deja se exagereaza putin cu aceasta noua pereche de Regio pe Bucuresti-Mangalia care este si mult prea apropiata de RE 2801 (circula practic una dupa alta la un sfert de ora distanta). Chiar este asa o cerere imensa de plecare din Bucuresti la 3 dimineata? Daca e asa, chiar ma bucur pentru ei. Mai interesant mi se pare returul Regio 13802 care are putine opriri dupa Constanta si ajunge si la o ora acceptabila in Bucuresti. Timpul total pe Mangalia-Bucuresti este de 5h21 - bun pt un Regio. Cred ca il voi folosi pe 17 August la intoarcere (as da o fuga cu Hyperionul pe 17 dimineata ) . As vrea sa intreb poate stie cineva: Exista vreo sansa ca acest nou tren sa nu fie compus din etajate? Pe infofer il arata ca avand doar clasa a II-a... Oricum imi place cum s-a miscat CFR anul acesta cu sezonierele fata de anii trecuti, incomparabil mai bine si faptul ca baga trenuri noi nu poate decat sa ne bucure. Am calatorit mult in vara asta si trenurile lor erau pline (exceptie facand unele IR pe care le plimba goale pe distante scurte ca asa e intelegerea cu dubarii). |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 09:17 | |
| Sa ma scuze cei care-s mai in tema decat mine: Ferotrans opereaza si trenuri de calatori? |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 14 Aug 2014, 09:19 | |
| Ideea unui tren automotor TFC pe perioada verii pe relatia Galati - Marasesti - Suceava - Cluj este de a acoperi deficitul de material rulant si de a crea o legatura directa sudul Moldovei - Ardeal ( fara schimbare de trenuri in Iasi sau Pascani ). Legaturi Galati - Cluj se pot realiza si pe alte trasee, dar pe ruta Ploiesti - Cluj mai sunt trenuri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |