|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 16:21 | |
| S-a păstrat 1741/2 pentru ruta pe care o are faţă de 1631/2 care mergea numai până la Oradia. Sunt mulţi care coboară/urcă în staţile dintre Oradia - Valea Lui Mihai - Satu.Mare. 1631/2 era peste 1741/2 doar în perioada sezonului estival în rest erau cam la egalitate.
1631/2 era bun pe vremea când avea şi grupa de Sibiu, acum sibieni au RE 2801/2 Să nu uităm de Rapidul Curtici-Deva-Braşov-Buc-Ct-Mangalia ce succes a avut 13-14 vagoane pline. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 18:32 | |
| Ca o completare la ultimele postari trebuia sa existe un tren IR cu plecare din Oradea in jurul orei 7 (+/- min) spre Satu Mare dar stati linistiti ca dupa finalizarea tuturor lucrarilor Predeal-Coslariu Grupa Podu Mures 1741 revine la vechea ora de plecare din Bucuresti adica 20 (+/- min). Poate ca o solutie temporara pana atunci era daca se introducea un IR Oradea pl 7 Satu Mare sos 9 format din vagoane sau AM Desiro. Dar cine sa gandeasca astfel de solutii decat noi pasionatii carora ne pasa de calea ferata! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 18:59 | |
| Parcul de Desiro e la pământ, din păcate.
Acum se încearcă punerea la traseu a tuturor automotoarelor disponibile. S-au făcut transferuri de Malaxe şi LVT-uri, dar Desiro în plus nu s-au găsit pe nicăieri. S-a ajuns la situaţia în care s-au vândut mai multe bilete decât de obicei la un tren şi nu s-a putut suplimenta cu încă un Desiro din lipsă de Desiro. Prin urmare, s-a trimis supracontrol şi n-au urcat în tren decât cei cu bilet. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 19:24 | |
| Las-o Doctore p-asta cu Desiro-urile. Sint aruncate fara nici un sens pe IR-uri: Mures/Sibiu-Timisoara, Baia Mare-Timisoara, Cluj-Valcea, Sibiu-Petrosani, Valcea-Bucuresti, Galati-Bucuresti, Iasi-Galati, etc. Si pe R-uri sint puse Desiro cu fotolii. Dar cand ar fi nevoie de ele pentru legaturi sau R-uri pauza, ori nu punem, ori punem locomotive energofage sa traga unul sau doua vagoane. Se trimit intre Cluj si Oradea sau intre Timisoara/Arad si Oradea garnituri cu 20-55-uri, dar pentru IR-uri baga Desiro. Oare de ce nu sint disponibile? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 20:15 | |
| Vechea problema si vesnica problema la Desiro sunt rotile , cand uzura bandajelor atinge cota cand trebuie schimbate atunci intervine problema banilor si cum aceste roti se schimba cu totul si costa foarte mult atunci schimbarea lor face ca automotorul respectiv sa stea pe tusa cu saptamanile chiar lunile pana sunt bani si primeste roti noi timp in care in teren intervine criza materialului rulant , nu au cu ce sa mai faca trenurile . Asta iarna la Satu Mare imi spunea un revizor ca e jale cu Desiro , majoritatea sunt trase la gard , trimise la Cluj si asteapta bani sa le fie schimbate rotile si ei nu au cu ce sa faca trenurile , erau cazuri in care spunea ca au trimis si un cotet de LVT rupt , jumulit , fara caldura , un jaf total doar pentru a nu anula trenul , era singura solutie pentru respectivul tren . Sunt trenuri cum e cazul la 1671/1674 unde nu au ce sa caute Desiro , acest tren trebuia sa fie facut cu vagoane la fel si 1675/1670 , la Galati exista vagoane pentru IR ce ar putea fi trimise pe aceste trenuri iar Desiro sa fie trimise acolo unde este nevoie de automotor plus ca Desiro sunt strict pentru naveta , pentru Regio nu pentru tren de rang superior , ca CFR prosteste calatorul cu Desiro si pret de IR asta e alta poveste . La fel si 1743/1744 , nici aici nu prea ar avea ce sa caute Desiro dar asta e , daca ei asa cred ca e bine asa au facut , cum Desiro nu prea ofera un confort bun pentru o calatorie de multe ore cum e cazul asta Timisoara-Baia Mare iar pretul e foarte ridicat atunci multi au renuntat la tren si au migrat la autocar , mai ieftin si mai rapid , in trecut acest tren era mandria regionalei Timisoara , 5-6 vagoane din cele mai curate cu huse pe scaune si la tetiere chiar daca modelul vagoanelor era 20-57 ele erau foarte ingrijite si bine puse la punct , cine a prins acea compunere de acum 10-14 ani stie despre ce vorbesc . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 21:17 | |
| Materialul rulant este prost repartizat... la Bucureşti Călători pot să îţi spun sigur că toate automotoarele Desiro funcţionale sunt la traseu şi că nu este loc pentru a suplimenta. Dacă se strică vreunul... probabil o să vedem GM/DA cu vagoane de Basarab, că Basarabul are câteva vagoane în plus faţă de ce are nevoie. Pentru 1671 şi alte trenuri de Galaţi există 2 alternative: Desiro de BC sau vagoane de Basarab. Galaţiul nu poate asigura numărul de locuri cu vagoanele sale. De aia vedem Acvile pe Bucureşti-Galaţi.
De bine, de rău, s-a început un program de reîmpărţire a automotoarelor existente, pentru a fi eliminate compunerile formate din DA şi 1..2 vagoane (de exemplu Roşiori - Alexandria). Sper ca următorul pas să fie eliminarea grupelor directe formate dintr-un singur vagon sau din două vagoane, gen Bucureşti - Reşiţa sau Botoşani. Cu banii cheltuiţi pentru acea grupă, se poate circula cadenţat cu automotor toată ziua.
--- Cam tot ce s-a ,,modernizat" la Remarul 16 Februarie a cam dat chix (să mă scuze colegii de forum care lucrează acolo, dar ăsta e adevărul, curg rapoartele de defectare în termen de garanţie)... LVT-urile modernizate acolo nu prea mai circulă, Z-urile la fel, ADH-urile cad pe capete (şi sunt duse la Cluj la reparat şi se întorc cu locuri plane, pe care Remarul refuză să le repare)... Noroc că Petroutilaj şi Reloc fac treabă mai bună, că altfel nu mai aveam roată de automotor în România. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 22:12 | |
| Are Basarabul vagoane in plus ? duminica trecuta erau vreo 11 retrase cu reviziile expirate in zona podului Grant, majoritatea etajate. Nu fac referire la cele din parcul rece. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 22:21 | |
| La faptul ca Galatiul nu are cu ce sa asigure trenurile IR te contrazic , la Galati sunt multe vagoane pentru IR gen 21-76 ; 10-91 ; 20-83 eventual si 20-49 200 care fac pe REGIO !!!! Galati-Buzau , treaba ca pe IR Bucuresti-Galati circula Acvila se datoreaza faptului ca Grivita vrea sa faca ea aceste trenuri si nu vrea sa le dea la Galati si in lipsa de trenuri IR atunci trimite vagoanele bune la tarani pe Regio , daca trenurile IR 1670-1675 ar fi repartizate la Galati atunci ai sa vezi ca ar fi facute cu aceste vagoane apte de IR ce se afla la ei in revizie . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 22:30 | |
| E destul de ... bizar? sau cum sa spun cind aud ca Remarul Cluj nu le are cu repararea materialului rulant feroviar dar vine alta firma si face reparatii mai bune. Firma pe care o recomanda numele... Petroutilaj.
Petroutilaj face reparatii feroviare bune.
Parca sinem la cai pe bune. Mai bine eram in Crimeea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 22:49 | |
| Karpaty, dacă Galaţiul se apucă să facă trenurile de Bucureşti, nu mai are cu ce să îşi facă trenurile regio... Singura soluţie ca acele vagoane să ajungă pe trenurile IR ar fi ca automotoarele de la Tecuci să înceapă să circule. _________________ :TTT:
|
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: INFORMATII GENERALE Joi 27 Mar 2014, 21:09 | |
| Școala Altfel ... în TREN! 27-03-2014 CFR Călători informează părinții și cadrele didactice din București că atelierele educaționale și distractive pentru copii Poftiți în vagoane, care se desfășoară într-un tren Săgeata Albastră, sunt programate și în cadrul săptămânii Școala Altfel (7-11 aprilie).
Copiii vor petrece o oră și jumătate într-un tren special amenajat ca un atelier de imaginație și creație, perfect pentru toți cei pasionați de călătorii și tehnologie. Cei mici au ocazia unică să viziteze spectaculosul bord de comandă al trenului și să experimenteze cum e să fii mecanic de locomotivă. Copiii vor învăța că trenul este cel mai prietenos mijloc de transport cu mediul înconjurător şi că, regula de bază, pentru efectuarea unei călătorii, este aceea de a avea bilet!
Cei mici vor deveni ‘călători’ creativi, confecţionând din materiale reciclabile, cu propriile mânuțe, sub îndrumarea unor instructori-animatori, diverse amintiri din călătorii imaginare.
Programul educațional sprijinit de CFR Călători, și organizat de Holy & Molly, se desfășoară în Remiza de Automotoare Bucureşti a CFR Călători, o locație ușor accesibilă, fiind situată în imediata apropiere a stației de metrou 1 mai.
Pentru mai multe detalii şi rezervarea biletelor vă rugăm să ne scrieți la adresa comunicare.calatori@cfrcalatori.ro sau să vizitați pagina de FB Poftiti in vagoane.
***
CFR Călători își exprimă disponibilitatea de a încheia parteneriate cu organizatori de programe educaționale pentru copii din întreaga țară care să promoveze călătoria cu trenul, spiritul civic și creativitatea. Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.
Trecerea la ora oficială de vară în transportul feroviar de călători 27-03-2014 CFR Călători informează că, începând din data de 29/30 martie 2014, în activitatea de transport feroviar se va trece la ora oficială de vară, ora 03.00 devenind ora 04.00.
Trecerea la ora oficială de vară nu modifică mersul trenurilor în vigoare.
Trenurile de călători vor pleca din staţiile de formare după ora de iarnă până în noaptea de 29/30 martie 2014 ora 03.00 care devine ora 04.00. După această oră (04.00), trenurile vor pleca la orele din mersul de tren în vigoare, respectând ora oficială de vară.
Astfel, un număr de 70 de trenuri, din care 8 trenuri internaţionale, 31 InterRegio și 31 Regio aflate în circulaţie între 03.01 şi 04.00 (ora iarnă), vor ajunge la destinație cu orarii modificate.
Având în vedere că şi în ţările vecine această trecere se face în aceeaşi zi de duminică, 30 martie 2014, între staţiile de frontieră cu Republica Moldova, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, trenurile vor circula după graficele din mersul de tren în vigoare.
Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.
Despre CFR Călători: Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A.este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 28 Mar 2014, 07:18 | |
| Ca urmare a introducerii accizei pe combustibil,in judetul Arad ,de la 1 aprilie ,toate firmele de transport auto pentru calatori ,isi maresc tarifele pentru pretul unei calatori si abonamentele lunare.De exemplu pe traseul Arad-Seitin(concurenta auto pentru Regiotrans)se mareste abonamentul cu vreo 50Ron,pe Arad-Curtici(concurenta auto pentru Cfr)se mareste abonamentul cu vreo 30 Ron,pe traseul Arad-Lipova(concurenta auto pentru Cfr) se mareste abonamentul cu 40 Ron si pentru Arad-Siria/Pancota(concurenta auto pentru Regiotrans) cu 50 Ron.Daca stai sa te gandesti la o familie din Seitin sau Lipova formata din 3 membri,parintii sa lucreze in Arad si copilul sa fie elev la o scoala din Arad,ar mai trebui sa scoata din buzunar inca vreo 100 Ron pentru abonamente,ceea ce e foarte mult in zilele noastre.Oricum,firmele auto au fost obligate sa isi tina abonamentele mici pentru a atrage calatorii de la trenuri,si mergeau,oarecum,in pierdere,acum chiar nu mai au ce face.Sper ca Ministerul Transporturilor sa nu faca vreo marire de preturi si pentru calea ferata anul asta,dar ma tem ca se va intampla,pentru ca stim prea bine cine e la sefia acestui minister si cine subventioneaza calea ferata,oricum subventiile de anul trecut nici pana acum nu s-au alocat.Ca daca nu s-ar impune o marire a preturiilor,calatorii vor alege din nou trenul pentru naveta ca va fi mai ieftin,sau si daca s-ar impune o marire a preturiilor sa fie cat mai mica,ca sa poata fi sub pretul de la auto.Din nevoia de a ajunge la serviciu,calatorii trebuie sa faca naveta cu ceva,si se uita si la o marire de 10 Ron la un abonament din cauza neajunsuriilor si a scumpiriilor tuturor produselor,ar fi o sansa data pentru Cfr si Regiotrans,ca sa revina macar 20%-25% din navetisti la trenuri.In Vest,sunt calatori pe toate sectiile,dar sunt si aici probleme cu concurenta auto dar fata de alte zone din tara se sta bine. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 28 Mar 2014, 07:56 | |
| Pai abia s-au marit preturile acum cateva luni la tren, iar frate??? Sper ca nu, dar sa nu uitam ca traim in Romanika si absolut orice e posibil. daca tot le maresc sa le mareasca numai la IC ca sa simta mai bine cei ce calatoresc cu IC 532 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 28 Mar 2014, 08:46 | |
| - cristy79 a scris:
- Pai abia s-au marit preturile acum cateva luni la tren, iar frate???
Hai să nu exagerăm... ce s-a făcut la tren, pe distanţe de până în 100 km, a fost doar o rotunjire a preţurilor. Pentru 60 km, de exemplu, scumpirea s-a făcut cu exorbitanta sumă de 20 bani (0,2 RON), aşa că navetiştii nu au fost prea mult afectaţi de ,,scumpirea" asta (oricum nu le dădea restul tanti de la bilete). Partea proastă e că acciza asta se aplică şi motorinei pentru tracţiunea feroviară (la fel ca taxa de drum...), chiar dacă toate încasările merge spre rutier. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |