|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 29 Mar 2014, 22:15 | |
| - karpaty a scris:
- sti de cand cer la specialisti un tren direct Galati-Cluj si retur ?
S-au luat vânzările pe ultimii 2 ani... foarte rar au fost mai mult de 10 - 15 călători care să meargă din Galaţi/Brăila/Buzău/Mizil mai departe de Braşov. Aşa că nu cred că se va face vreodată. Pentru câţiva călători, nu se merită tren direct sau timp pierdut pentru trenurile Bucureşti - Cluj cu manevra la Ploieşti Vest. - Citat :
- r fi bun un tren Galati - Urziceni - Mogosoaia - Ram Buciumeni - Chitila - Chiajna - Videle - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Timisoara Nord, cu tractiune GM pana la Mogosoaia si apoi cu electrica pana la Timisoara Nord.
Nu ştiu de ce aveţi cu toţii o obsesie cu trenurile de Galaţi, de parcă ar fi buricul pământului... Orice tren care trece pe lângă Bucureşti TREBUIE să intre în Bucureşti Nord, altfel nu are călători cât să se susţină (vă place sau nu, Bucureştiul e cam de 10 ori mai mare faţă de orice alt municipiu reşedinţă de judeţ din ţară, inclusiv Galaţi.... iar asta înseamnă călători mai mulţi, deci încasări în plus). Pentru orice punct de pornire de pe secţia Galaţi - Bucureşti către orice destinaţie dintre Bucureşti şi Timişoara (via Craiova) nu au fost, în ultimii 2 ani, mai mult de 30 (treizeci) călători. Crezi că un tren direct ar creşte numărul de călători, eventual suficient de mult cât să justifice un astfel de tren? Păi trenul ăsta ar trebui făcut cu Malaxa 900, altfel ar merge în pierdere la greu. - cristi CFR a scris:
- Am fost marti cu 1692 Timisoara - Craiova, la CL 1 puteam numara calatorii pe degetele de la o mana, la clasa 2 era mai plin, dar daca era sa ii comsez cred ca umpleam 2 vagoane si jumatate , la Severin si Craiova a inceput prapadul.
75.50 lei pret intreg la CL 2 sincer imi pare foarte mult... Dacă sunt călători, nu au de ce să lase la preţ. Se numeşte ,,economie de piaţă", s-a dus comunismul în care toată lumea trebuia să îşi permită orice. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 29 Mar 2014, 22:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- karpaty a scris:
- sti de cand cer la specialisti un tren direct Galati-Cluj si retur ?
S-au luat vânzările pe ultimii 2 ani... foarte rar au fost mai mult de 10 - 15 călători care să meargă din Galaţi/Brăila/Buzău/Mizil mai departe de Braşov. Aşa că nu cred că se va face vreodată. Pentru câţiva călători, nu se merită tren direct sau timp pierdut pentru trenurile Bucureşti - Cluj cu manevra la Ploieşti Vest. . Galati-Cluj se face prin Iasi nu prin Brasov , pe acolo a fost ultimul tren direct care acum e cu schimbare in Iasi si anume 1864 Galati-Iasi cu 1831 Iasi-Cluj , asta e lagtura cea mai buna . Si pe intoarcere la fel 1832 cu 1865 . Nu sunt intarzieri , nu se pierde legatura , totul merge bine , aceste 2 trenuri trebuie sa fie iar legate si sa fie unul singur , de ce Galati , pai este o mare resedinta de judet fara legaturi directe cu tara si da clar un tren direct are mai multi calatori fata de legaturile cu schimbare asta poti sa o verifici la orice ora . Acum 2 zile eram in gara sa iau ceva bilete pentru Aprilie de Paste si in fata mea un tip intreaba la casa de bilete , exista vagon cuseta direct la Bistrita , la care casiera zice da , avem dormitor si vagon clasa , daca vreti cuseta de 6 locuri atunci se poate pana la Saratel si acolo schimbati , omul a zis , aaaaaaaa nu , fara schimbare , doar daca e ceva direct , si a luat la clasa 2 ca era vagonul direct . Lumea asta cauta , legatura directa . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 29 Mar 2014, 22:52 | |
| Ca e si mare lucru sa mai mearga 10 km cu alt tren, vrea direct. Doar la noi sint aberatiile astea ca vreau direct.
Trenurile directe spre Galati si-au trait traiul. Vremurile in care CSG atragea oamenii spre un loc de munca au apus. La fel si cele in care trenurile aveau grupe directe spre Valea Jiului ca acolo erau locuri de munca.
Partea proasta e ca CFR nu stie sau nu vrea sa coreleze legaturile. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 29 Mar 2014, 23:05 | |
| Ia mai circula si tu cu trenul prin tara, sa vezi ce frumos e sa stai sa ingheti de frig prin garile uitate de Dumniezo, sau sa dai ochii cu fel de fel de ciudati, si apoi sa mai spui ca lumea "abereaza" cand cere legaturi directe. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 00:44 | |
| La sfarsit de saptamana ar fi cel putin 40-50 de calatori care ar merge cu trenuri directe Galati - Brasov - Cluj si sa mearga mai departe de Sighisoara. Dar acum cand este necesara schimbarea circula doar 20-30% din potential. Mai conteaza si timpul marei tariful ridicat la IR care descurajeaza. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 07:02 | |
| Ce usor e sa stai in fata calculatorului si sa te minunezi de ce nu se trambaleaza oamenii sa schimbe nu stiu cate trenuri pana la destinatie... Astfel de gandire paguboasa a adus CFR in sapa de lemn. Poate omul ala are sotie, copii, are bagaje si vorba lui Spartan nu cred ca ii surade sa inghete in vreo gara amarata cu toti aurolacii si cersetorii. Dar ce sa facem, la dat cu parerea ce sa faca altii suntem mari specialisti. Trenul direct nu e aberatie, e ceva normal. Acum intr-adevar ce sa zic daca dupa statistici reiese ca nu sunt calatori pt asa ceva - asta e alta mancare de peste. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 12:16 | |
| Voi credeti ca eu nu merg prin tara cu trenul? sau ca nu am mers si n-am stat prin gari?
Nu ati vazut sau ingnorati intentionat ce am scris la urma?
Partea proasta e ca CFR nu stie sau nu vrea sa coreleze legaturile. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 13:26 | |
| - dan tm a scris:
- Partea proasta e ca CFR nu stie sau nu vrea sa coreleze legaturile.
Oricât s-ar corela legaturile, exista mereu sanse ca din cauza intârzierilor aparute sa pierzi o anumita legatura. Prin „tren direct” se elimina din start acest inconvenient. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 13:53 | |
| Nici in laborator nu puteai obtine un prost mai mare decat cel din exemplul lui Karpaty. Tot ce trebuia ala sa faca era sa schimbe vagonul, nu sa degere printr-o gara uitata de lumea, dar plina de boschetari.
Doctore, langa Galati mai e si Braila. Cele doua orase au 250.000+180.000=430.000 de locuitori. Acum nu zic, si eu sint pentru trenurile cu legaturi, dar la modul Iasi-Craiova, cu legatura in Podu Olt pentru Sibiu, nu Galati-Cluj, cu doua IR-uri, avand in vedere ce scoruri practica CFR-ul. Normal ca in statistici apar calatori putini, pentru ca oamenii se reorienteaza, nu doar din cauza ca trebuie sa schimbe trenurile.
La Tulcea am ajuns cu schimb in Medgidia. Am mers la peronul de la care pleca legatura (dupa vreo juma' de ora) cu un ricsac mare in spinare, trecand pe pasarela aia. Dar cand unu' spune ca el nu vrea sa se mute dintr-un vagon in altul... Sper ca astia uita sa respire. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 14:51 | |
| Nu poti condamna pe cineva ca nu vrea sa schimbe trenul , noi suntem sanatosi si pasionati de tren , pentru noi poate ca nu este greu sa schimbam 5 trenuri din Satu Mare la Constanta , eventual pentru noi e o placere ca mai facem o poza ceva in gara unde schimbam dar in tara asta sunt si oameni comozi , oameni bolnavi carora le este greu sa schimbe trenul si din cauza ca nu au tren direct renunta la calatorie sau vin copiii cu masina si se deplaseaza direct cu respectivul om bolnav , nu este de condamnat , nu sti niciodata ce probleme are cel de langa tine si care este motivul pentru care doreste sa aibe legatura directa . Se pot face niste legaturi minunate in tara asta daca ar vrea cineva sa faca ceva pentru noi de nu iti imaginezi , in primul rand Bucuresti sa nu mai fie punct terminus pentru 99% din trenuri si astfel un tren ce vine de la Timisoara se poate combina cu altul care pleaca la Constanta si rezulta tren direct Timisoara-Bucuresti-Constanta , altul care vine de la Timisoara la Bucuresti se combina cu unul care pleaca la Galati si rezulta un tren direct Timisoara-Bucuresti-Galati , un tren ce vine de la Iasi se combina cu altul care pleaca la Craiova si rezulta un tren direct Iasi-Bucuresti-Craiova , si altul care vine de la Suceava/Botosani se combina cu cel ce merge la Tg Jiu sau la Craiova , si rezulta tren direct Suceava-Bucuresti-Craiova , capacitatea trenului sa zicem ca este de 400 calatori , la Bucuresti coboara 300 si se urca alti 300 dar ai castigat aia 100 care merg pe toata distanta si nu mai schimba trenul deci ai facut niste oameni fericiti si multumiti , se pot face multe pentru a atrage calatorii , trenurile directe vor aduce un plus de calatori , oferte tarifare , si multe altele care pot fi un plus in fata calatorului desi viteza e deplasare este mica si asta reprezinta un minus se poate compensa cu trenurile directe si ofertele tarifare , in prezent daca shimbi trenul e posibil sa te coste mai mult fata daca ar fi tren direct si clar din cauza asta se alunga calatorii , pretul ridicat . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 16:09 | |
| Galaţi - Cluj prin... Iaşi?! Sunt 714 km... prin Braşov sunt 641 km, nu mai zic de timpii de parcurs...
Pentru omul prea comod, există întotdeauna varianta autoturismului personal. Comoditatea costă, iar pentru 2 sau 3 d'ăştia, nu se merită să ţii alţi câteva sute 10 minute în plus în Medgidia ca să detaşezi grupa de Tulcea.
Gara de Nord este cap de linie pentru majoritatea trenurilor şi aşa şi trebuie să rămână. Din mai multe motive: - e înfundată la un capăt - vagoanele mai trebuie şi ele salubrizate din când în când, mai trebuie alimentate cu apă (vezi ce e pe sezoniere, că pe 1595 de la Bucureşti la Mangalia coşurile de gunoi dau pe afară, iar budele nu mai au apă, săpun sau hârtie) - manevrele sunt greoaie - numărul de călători nu justifică călătoria de oriunde până oriunde - nu în ultimul rând, Galaţiul nu e buricul pământului, nu trebuie să aibă trenuri până la Timişoara sau Oradea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 16:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Galaţi - Cluj prin... Iaşi?! Sunt 714 km... prin Braşov sunt 641 km, nu mai zic de timpii de parcurs...
Consulta mersul trenurilor vechi , pana in 2008 legatura Galati-Cluj era facuta prin IASI nu prin Brasov , diferenta la km este relativ mica 714-641=73 , deci nu este mult iar ca timp este la fel : Cluj 9:12 - Iasi 18:12 - 18:30 - Galati 22:54 Cluj 9:30 - Ploiesti V 18:19 - 18:33 - Galati 22:46 Cluj - Galati se poate si noaptea tot prin Iasi 1766+1863 Galati-Cluj prin Brasov nu prea se poate , 1731 nu are legatura pentru Cluj si ramane doar varianta prin Iasi Galati 6:08 - Iasi 10:45 - 11:00 - Cluj 20:22 Pana in 2008 aceste 2 trenuri era unul singur direct Galati-Iasi-Cluj Acc 1931/1932 . -biletul acum cu schimbare este 145 lei daca ar fi direct ar fi 125 . - Dr2005 a scris:
- nu în ultimul rând, Galaţiul nu e buricul pământului, nu trebuie să aibă trenuri până la Timişoara sau Oradea.
Dar aer sa respire si oamenii aia le mai trebuie ? Daca tren spre x nu trebuie , spre y nu trebuie , spre z nu trebuie , in concluzie nu le mai trebuie nimic , sa moara eventual , nu este corect , toti suntem cetateni ai acestei tari si toti contribuim la bugetul acestui stat deci toti trebuie sa avem aceleasi drepturi nu unii sa fie favorizati cu legaturi spre orice colt al tarii si altii sa fie izolati , pentru unii muma si pentru altii ciuma , nu prea e normal . p.s.-daca sta trenul 10 minute intr-o gara nu moare nimeni , ba e foarte bine ca are lumea timp sa fumeze o tigara . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 17:52 | |
| De ce sa puna oamenilor tren direct sa le fie mai bine? Cu bagajele coborâte prin toate statiile, doar le modernizam, construim pasaje pe sub linii... oamenii trebuie sa vada unde se ingroapa banii lor din taxe si impozite. Sincer, mi-ar conveni sa schimb 20 trenuri R sau IR pana la Timisoara, daca-mi si acorda CFR-ul 5 % reducere la fiecare tren schimbat, merg aproape gratis... Lasând gluma la o parte, este evident ca CFR-ul n-ar mai atrage nici pe aia 10 % din calatorii anilor 90, daca n-ar acorda anumite reduceri tarifare. Mersul trenurilor actual este facut pe alte principii decât cele menite sa aduca profit companiei... |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5277 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 18:44 | |
| pai ce nu e clar: mersul trenurilor si tarifele sunt concepute in stransa colaborare cu transportatorii auto. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 30 Mar 2014, 19:36 | |
| Oarecum in spiritul celor discutate mai sus iata doua exemple proaspete de azi de ce se intampla pe la CFR:
Am fost pana la Sinaia si retur si am ales (ca sa impac si capra si varza) combinatia R 14091 / R 3006 plus ca am facut si un mic traseu asa de incalzire.
Iata doua constatari emblematice:
1. In gara Ploiesti Vest am vazut asa-zisul IR 1634 Brasov-Bucuresti CARE NU AVEA NICIUN CALATOR, 3 VAGOANE PLIMBATE GOALE :shock:
2. In gara Sinaia nici acum nu era afisata noua pereche de Regio 11031/2 Bucuresti-Brasov si retur. Am vorbit la casierie si la Miscare si au fost foarte draguti, s-au mirat "Cum, nu e afisata?" si au promis ca vor rezolva imediat, ca e pacat sa nu stie lumea de ea, ca de cand asteptau oamenii un Regio mai tarziu spre Bucuresti etc etc....Deci ei nici macar nu stiau ca nu e afisata, incredibil ... :shock: erau sincer mirati...
Ce sa mai zici?
Un lucru pozitiv R 3006 avea muuuulte vagoane (nu le-am numarat dar cred ca erau vreo 6-7), lumea civilizata, cu bilet, dar mersul e de caruta... A mai avut si 10 minute intarziere, aproape 3 ore Sinaia-Bucuresti este enorm. Prin comparatie, trenul Regiotrans compus dintr-o singura rama RIO 04 plina cam 70% m-a adus in fix doua ore la Sinaia la acelasi pret. E o vorba: de-aia nu are coada urs ...))))))
Scuze daca e putin off-topic, nu am stiut unde sa postez. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |