Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Informaţii generale

In jos 
+96
DPS
gabrielcr
TVlad
lifetec
truscamihai
matei vulcan
mielutu zburator
ultras
bobi
Elful
stefan_br
ttavi
Amiralul
florin.lifticariu
florin29sv
bubu
cfr500
alex1987
cardinal
LanceR
mtk
get.
Vale
DAS 2011
Desiro256
legolass
TonyGFR
didinul
Dutzu
frank81
dan tm
Nk11
Ryan Anderson
phnegativ
cortexedge
M.I.C.I.
Caspar
Norbi
alinx3330
gardianlinux
Razvan Tudor
alexpopa
Luna
92Dragos
vatmanul
ALEXCFR
marius664
mureseanu_976
alex.alexus.tm
Gabry Gabriel
lapsanszkitamas
riciu
Rarau
AlexD
apmatei
marius_catalin84
user dezactivat...
cnusi
rich1974
Spartan1948
c o r v i n
Lafont
rizelgeorgel2004
maris.constantin
Arsen22
Cont.dezactivat
Simply18
Sabik
IonutCFR2009
membru dezactivat ,
Vitosa
COSTACHE MIHAIL
Petre_IFTE
cstefan
yeu1
Balto
Radu Tudor
Teodor
Dr2005
Jhonyla
Adrian78
Vlad
kristi kkk
NicuS
Andrey_tm
Katalin4653
baiazid
allred
AndiCFR
Tomi13leu
cristi CFR
cristy79
Adirmvl
DUAL
razvan - trenuri
Nesebar
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeLun 17 Feb 2014, 20:45

Cea mai mare adâncime a metroului este fix la... Universitate.

Apropo de tancuri, la 1 Decembrie, când vin tancurile de pe Ghencea, pe Podul Grant trec pe rând, câte unul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeLun 17 Feb 2014, 21:04

Pot sa puna 2 sau 3 Very Happy.. dar exista riscul sa faca poc vre-o grinda datorita concetrarilor de eforturi Razz..
Eu estimez ca in partea sudica e problema cu solul,de asta a fost mai de suprafata.. E mai mult economica treaba(sa sapi in sol instabil iti mananca o gramada de bani),decat de structura...
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMar 18 Feb 2014, 02:28

Dr2005 a scris:
Metroul nostru numai ,,adânc" nu este. Nu se compară cu cel din Budapesta sau Praga, care sunt de mare adâncime.
Phenianul (Coreea de Nord) conduce: 110m adancime in anumite zone.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMar 18 Feb 2014, 12:48

Dr2005 a scris:
Cea mai mare adâncime a metroului este fix la... Universitate.

Apropo de tancuri, la 1 Decembrie, când vin tancurile de pe Ghencea, pe Podul Grant trec pe rând, câte unul.

Adanc este de asemenea si la Unirii 2 (ca e mai jos de M1, mai jos de Dambovita si mai jos de pasajul de masini).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMier 19 Feb 2014, 16:48

Începând de astăzi, 19 februarie 2014, pasagerii CFR Călători pot achiziţiona bilete/abonamente de la două agenţii de Voiaj CFR nou deschise în zonele Unirii şi Militari din Bucureşti.

CFR Călători informează că decizia de a înfiinţa aceste puncte de vânzare în două zone de maximă vizibilitate şi intens circulate ale Capitalei a fost luată ca urmare a cererilor primite din partea călătorilor.

Agenţia de Voiaj CFR UNIREAfuncţionează în incinta Oficiului Poştal Bucureşti nr. 5, care este situat la adresa B-dul Naţiunilor Unite nr. 3-5, bl B2, parter, sector 3, Bucureşti, în apropiere de staţia RATB Piaţa Naţiunilor Unite (autobuze 123, 104, 124 şi 385). Programul de lucru este de luni până vineri între orele 10:30-17:30, iar numărul de telefon este 0725.504.262. Se vând bilete atât pentru destinaţiile interne, cât şi pentru cele internaţionale.

Agenţia de Voiaj CFR MILITARI funcţionează în incinta Oficiului Poştal Bucureşti nr. 16, care este situat la adresa B-dul Iuliu Maniu nr. 88-92, sector 6, Bucureşti, în apropiere de staţia RATB Veteranilor (troleibuze 61, 62 şi autobuze 106, 136, 236, 336). Programul de lucru este de luni până vineri între 8:30-18:30, sâmbăta între orele 9:30-12:30, iar numărul de telefon este 0725.504.263. Se vând bilete pentru destinaţii interne.


Recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.

Pentru a evita aglomeraţia de la casele de bilete, reamintim pasagerilor că legitimaţiile de călătorie pot fi cumpărate cu anticipaţie, online de pe www.cfrCălători.ro, de la automatele XsellKiosk din gările mari, de la automatele ZebraPay din marile centrele comerciale, de la agenții de voiaj CFR şi de la agenţii de turism acreditate.

_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMier 19 Feb 2014, 21:37

Prin proiectul de hotărâre, se modifică și completează anexele nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011, pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora.

Modificările constau în trecerea din Anexa nr. 2 - secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară interoperabilă, în Anexa nr. 3 - secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară neinteroperabilă a unui număr de 8 secții de circulație, respectiv:

Slobozia Veche – Ţăndărei
Zorleni – Fălciu Nord
Medgidia – Negru Vodă
Urziceni – Făurei
Medgidia –Tulcea Oraș
Ploiești Sud – Armășești
Sibiu – Copșa Mică
Titu – Târgoviște – Aninoasa


cu precizarea că din cadrul secției de circulație Urziceni – Slobozia Nouă – Țăndărei, a fost propusă pentru trecerea în categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile numai porțiunea Slobozia Veche – Țăndărei, deoarece pe aceasta nu se desfășoară trafic de călători, iar traficul de marfă este ocazional.

Lista acestor secții a fost aprobată prin Hotărârea AGA/CNCF"CFR"-SA nr. 48/23.08.2013 și este parte integrantă a materialului de prezentare ce a fost supus aprobării AGA/CNCF "CFR"-SA.

Cele 8 secții de circulație însumează o lungime totală de 491 km exploatare, respectiv 738,28 km lungime desfășurată.

Criteriile de selecție a acestor secții de circulație au constat în:

examinarea tuturor celor 112 secții de circulație interoperabile din punctul de vedere al eficienței economice (venituri totale –cheltuieli necesare), rezultând un număr de 93 secții de circulație nerentabile;
din secțiile rezultate au fost excluse secțiile ce fac parte din rețelele transeuropene (coridoarele pan-europene IV și IX, parte a rețelei cetntrale TEN-T, Coridorul de marfă Est/Mediteranean (fost Orient)) și cele care prezintă importanță din punct de vedere al exploatării rețelei feroviare, rezultând un număr de 18 secții de circulație cu o lungime totală desfășurată de 1.718 km;
pentru cele 18 secții de circulație a fost calculat un punctaj în funcție de traficul zilnic, veniturile realizate și eficiența economică care a fost coroborat cu criterii referitoare la numărul de personal, pierderile pe km de linie și existența unor proiecte europene în curs de derulare pe aceste secții (reabilitare stații).
La finalul analizei, au rezultat, cele 8 secții de circulație mai sus menționate (vezi fişierul ataşat articolului), aceasta reprezentând o primă etapă de aplicare a măsurii stabilită de Guvernul României cu F.M.I. de închiriere a încă 1.500 km, cu termen de aplicare 31.03.2014.

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cum-vrea-guvernul-sa-modifice-infrastructura-neinteroperabila-si-ce-sectii-sunt-trecute-in-aceasta-categorie.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6774
Data de inscriere : 05/12/2010

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMier 19 Feb 2014, 22:35

Si uite asa, la licitatia viitoare, vom avea o lista luuunga de sectii neinteroperabile, de vreo 23, pe care nimeni nu le va inchiria. Sau in cel mai fericit caz 2-3 maxim vor fi inchiriate. Daca mai punem si cele la care renunta RegioTrans (2 parca, nu retin), ajungem la 25 de linii. Cam asta le e sfarsitul, jumate din infrastructura feroviara romaneasca va disparea in urmatorii 5-10 ani. Singura sansa ar fi ca statul sa vina cu o strategie, si sa atraga operatori, iar acestia sa isi permita material rulant, desi bugetul lor e cam mic, iar interesul statului este 0.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeMier 19 Feb 2014, 23:09

Deci sfarsitul la CFR-Calatori pe aceste sectii se cam apropie , maine-poimaine vedem trenurile spre Tulcea/Targoviste , Ploiesti-Urziceni si Sibiu-Copsa anulate .


_________________
595423 Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a Informaţii generale - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 08:44

Trenurile spre Tulcea oricum cară aer, însă Ploieşti - Urziceni şi, mai ales, Sibiu - Copşa Mică sunt în topul vânzărilor de bilete. De altfel, CFR Călători s-a opus proiectului.

Apropo de Târgovişte, m-am luat cu mâinile de cap... pe Vereşti - Botoşani sunt mai mulţi călători plătitori de bilet decât pe Titu - Târgovişte  Laughing 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:11

Poate si niste incasari pe Timisoara-Buzias-Ilia la IR cate bilete se vand?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:28

Dr2005 a scris:
CFR Călători s-a opus proiectului.

Incredibil, cred ca e accident cosmic. Oricum pe Tirgoviste se vede ca mersul e facut cu sau de o fofoloanca, dao in pisici frate 20 de trenuri pe zi, da ce dracu ma e vorba Tirgoviste nu de Ploiesti sau Buzau...
Risipa mai mare de fonduri si material rulant ca pe ruta asta nu cred ca mai exista in tara asta, cat despre Medgidia-Tulcea/Negru Voda nu este decat dovada clara de incompetenta, rutele astea se pot face cu Desiro fara batai de cap si cu legaturi decente pe M800 si cu mers cadentat pentru atragerea de calatori.
Sa nu mai spun de starea liniei pe Medgidia-Negru voda, linie foarte buna fara restrictii la fel ca in cazul Ciulnita-Calarasi VS 90km/h...
Va taiati singuri craca de sub picioare iar in cazul unei privatizari ramaneti toti pe drumuri, daca CFR Marfa era luat de GFR toti cei 9000 de oameni erau dati afara, GFR venea cu oamenii lor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:39

Mersul e făcut în aşa fel încât mecanicii, naşii şi ceilalţi angajaţi să îşi facă numărul de ore. Pentru că, în ultimii ani, toate restructurările au vizat doar personalul TESA de la nivel central, pentru că ăia, săracii, nu erau membrii de sindicat. De mecanici, de naşi, de personalul din depouri nu s-a atins nimeni, iar efectele se văd... nu mai are cine să facă un mers bine, în fiecare an se iau turnusurile din anul anterior şi se modifică puţin.

Pe Timişoara - Buziaş s-au făcut câteva lucrări care mai sunt în garanţie câţiva ani, altfel ajungea şi asta pe lista de neinteroperabile. Pe Ilia - Lugoj se înlocuieşte semnalizarea mecanică, deci vreo ,,câţiva" ani (probabil 10) nu vor putea să o închirieze.

Nu uitaţi că propunerile le face CFR S.A., în funcţie de TUI. Poa' să aibă secţia şi 10 trenuri de călători, că TUIul din automotoare e mic, nu acoperă cheltuielile. Bine.... şi personalul CFR S.A. e supradimensionat, există numeroase halte care nu mai încrucişează nimic de ani buni, dar au IDM, acari şi alţi angajaţi acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6558
Data de inscriere : 30/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:42

parca si la Sacalaz a ramas IDM desi nu se fac incrucisari iar acari nu mai sunt...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:44

Mecanicii, nasii si personalul dun depouri deja 90% din ei sunt la varsta de pensionare sau mai au 5 ani pana la pensie, imbatranire cat cuprinde si nu vine nimeni din urma, astia se restructureaza singuri, nu mai trebuie dati afara...
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6558
Data de inscriere : 30/01/2011

 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Feb 2014, 10:47

eu vreau sa vin din urma Smile asta daca ma lasa ei...
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Informaţii generale - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 14 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» INFORMATII GENERALE
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: