|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 17 Feb 2014, 20:45 | |
| Cea mai mare adâncime a metroului este fix la... Universitate.
Apropo de tancuri, la 1 Decembrie, când vin tancurile de pe Ghencea, pe Podul Grant trec pe rând, câte unul. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 17 Feb 2014, 21:04 | |
| Pot sa puna 2 sau 3 .. dar exista riscul sa faca poc vre-o grinda datorita concetrarilor de eforturi .. Eu estimez ca in partea sudica e problema cu solul,de asta a fost mai de suprafata.. E mai mult economica treaba(sa sapi in sol instabil iti mananca o gramada de bani),decat de structura... |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 18 Feb 2014, 02:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Metroul nostru numai ,,adânc" nu este. Nu se compară cu cel din Budapesta sau Praga, care sunt de mare adâncime.
Phenianul (Coreea de Nord) conduce: 110m adancime in anumite zone. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 18 Feb 2014, 12:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cea mai mare adâncime a metroului este fix la... Universitate.
Apropo de tancuri, la 1 Decembrie, când vin tancurile de pe Ghencea, pe Podul Grant trec pe rând, câte unul. Adanc este de asemenea si la Unirii 2 (ca e mai jos de M1, mai jos de Dambovita si mai jos de pasajul de masini). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 19 Feb 2014, 16:48 | |
| Începând de astăzi, 19 februarie 2014, pasagerii CFR Călători pot achiziţiona bilete/abonamente de la două agenţii de Voiaj CFR nou deschise în zonele Unirii şi Militari din Bucureşti. CFR Călători informează că decizia de a înfiinţa aceste puncte de vânzare în două zone de maximă vizibilitate şi intens circulate ale Capitalei a fost luată ca urmare a cererilor primite din partea călătorilor. Agenţia de Voiaj CFR UNIREAfuncţionează în incinta Oficiului Poştal Bucureşti nr. 5, care este situat la adresa B-dul Naţiunilor Unite nr. 3-5, bl B2, parter, sector 3, Bucureşti, în apropiere de staţia RATB Piaţa Naţiunilor Unite (autobuze 123, 104, 124 şi 385). Programul de lucru este de luni până vineri între orele 10:30-17:30, iar numărul de telefon este 0725.504.262. Se vând bilete atât pentru destinaţiile interne, cât şi pentru cele internaţionale. Agenţia de Voiaj CFR MILITARI funcţionează în incinta Oficiului Poştal Bucureşti nr. 16, care este situat la adresa B-dul Iuliu Maniu nr. 88-92, sector 6, Bucureşti, în apropiere de staţia RATB Veteranilor (troleibuze 61, 62 şi autobuze 106, 136, 236, 336). Programul de lucru este de luni până vineri între 8:30-18:30, sâmbăta între orele 9:30-12:30, iar numărul de telefon este 0725.504.263. Se vând bilete pentru destinaţii interne. Recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru a evita aglomeraţia de la casele de bilete, reamintim pasagerilor că legitimaţiile de călătorie pot fi cumpărate cu anticipaţie, online de pe www.cfrCălători.ro, de la automatele XsellKiosk din gările mari, de la automatele ZebraPay din marile centrele comerciale, de la agenții de voiaj CFR şi de la agenţii de turism acreditate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 19 Feb 2014, 21:37 | |
| Prin proiectul de hotărâre, se modifică și completează anexele nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011, pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora.
Modificările constau în trecerea din Anexa nr. 2 - secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară interoperabilă, în Anexa nr. 3 - secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară neinteroperabilă a unui număr de 8 secții de circulație, respectiv:
Slobozia Veche – Ţăndărei Zorleni – Fălciu Nord Medgidia – Negru Vodă Urziceni – Făurei Medgidia –Tulcea Oraș Ploiești Sud – Armășești Sibiu – Copșa Mică Titu – Târgoviște – Aninoasa
cu precizarea că din cadrul secției de circulație Urziceni – Slobozia Nouă – Țăndărei, a fost propusă pentru trecerea în categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile numai porțiunea Slobozia Veche – Țăndărei, deoarece pe aceasta nu se desfășoară trafic de călători, iar traficul de marfă este ocazional.
Lista acestor secții a fost aprobată prin Hotărârea AGA/CNCF"CFR"-SA nr. 48/23.08.2013 și este parte integrantă a materialului de prezentare ce a fost supus aprobării AGA/CNCF "CFR"-SA.
Cele 8 secții de circulație însumează o lungime totală de 491 km exploatare, respectiv 738,28 km lungime desfășurată.
Criteriile de selecție a acestor secții de circulație au constat în:
examinarea tuturor celor 112 secții de circulație interoperabile din punctul de vedere al eficienței economice (venituri totale –cheltuieli necesare), rezultând un număr de 93 secții de circulație nerentabile; din secțiile rezultate au fost excluse secțiile ce fac parte din rețelele transeuropene (coridoarele pan-europene IV și IX, parte a rețelei cetntrale TEN-T, Coridorul de marfă Est/Mediteranean (fost Orient)) și cele care prezintă importanță din punct de vedere al exploatării rețelei feroviare, rezultând un număr de 18 secții de circulație cu o lungime totală desfășurată de 1.718 km; pentru cele 18 secții de circulație a fost calculat un punctaj în funcție de traficul zilnic, veniturile realizate și eficiența economică care a fost coroborat cu criterii referitoare la numărul de personal, pierderile pe km de linie și existența unor proiecte europene în curs de derulare pe aceste secții (reabilitare stații). La finalul analizei, au rezultat, cele 8 secții de circulație mai sus menționate (vezi fişierul ataşat articolului), aceasta reprezentând o primă etapă de aplicare a măsurii stabilită de Guvernul României cu F.M.I. de închiriere a încă 1.500 km, cu termen de aplicare 31.03.2014.
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cum-vrea-guvernul-sa-modifice-infrastructura-neinteroperabila-si-ce-sectii-sunt-trecute-in-aceasta-categorie.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 19 Feb 2014, 22:35 | |
| Si uite asa, la licitatia viitoare, vom avea o lista luuunga de sectii neinteroperabile, de vreo 23, pe care nimeni nu le va inchiria. Sau in cel mai fericit caz 2-3 maxim vor fi inchiriate. Daca mai punem si cele la care renunta RegioTrans (2 parca, nu retin), ajungem la 25 de linii. Cam asta le e sfarsitul, jumate din infrastructura feroviara romaneasca va disparea in urmatorii 5-10 ani. Singura sansa ar fi ca statul sa vina cu o strategie, si sa atraga operatori, iar acestia sa isi permita material rulant, desi bugetul lor e cam mic, iar interesul statului este 0. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 19 Feb 2014, 23:09 | |
| Deci sfarsitul la CFR-Calatori pe aceste sectii se cam apropie , maine-poimaine vedem trenurile spre Tulcea/Targoviste , Ploiesti-Urziceni si Sibiu-Copsa anulate .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 08:44 | |
| Trenurile spre Tulcea oricum cară aer, însă Ploieşti - Urziceni şi, mai ales, Sibiu - Copşa Mică sunt în topul vânzărilor de bilete. De altfel, CFR Călători s-a opus proiectului. Apropo de Târgovişte, m-am luat cu mâinile de cap... pe Vereşti - Botoşani sunt mai mulţi călători plătitori de bilet decât pe Titu - Târgovişte _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:11 | |
| Poate si niste incasari pe Timisoara-Buzias-Ilia la IR cate bilete se vand? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFR Călători s-a opus proiectului.
Incredibil, cred ca e accident cosmic. Oricum pe Tirgoviste se vede ca mersul e facut cu sau de o fofoloanca, dao in pisici frate 20 de trenuri pe zi, da ce dracu ma e vorba Tirgoviste nu de Ploiesti sau Buzau... Risipa mai mare de fonduri si material rulant ca pe ruta asta nu cred ca mai exista in tara asta, cat despre Medgidia-Tulcea/Negru Voda nu este decat dovada clara de incompetenta, rutele astea se pot face cu Desiro fara batai de cap si cu legaturi decente pe M800 si cu mers cadentat pentru atragerea de calatori. Sa nu mai spun de starea liniei pe Medgidia-Negru voda, linie foarte buna fara restrictii la fel ca in cazul Ciulnita-Calarasi VS 90km/h... Va taiati singuri craca de sub picioare iar in cazul unei privatizari ramaneti toti pe drumuri, daca CFR Marfa era luat de GFR toti cei 9000 de oameni erau dati afara, GFR venea cu oamenii lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:39 | |
| Mersul e făcut în aşa fel încât mecanicii, naşii şi ceilalţi angajaţi să îşi facă numărul de ore. Pentru că, în ultimii ani, toate restructurările au vizat doar personalul TESA de la nivel central, pentru că ăia, săracii, nu erau membrii de sindicat. De mecanici, de naşi, de personalul din depouri nu s-a atins nimeni, iar efectele se văd... nu mai are cine să facă un mers bine, în fiecare an se iau turnusurile din anul anterior şi se modifică puţin.
Pe Timişoara - Buziaş s-au făcut câteva lucrări care mai sunt în garanţie câţiva ani, altfel ajungea şi asta pe lista de neinteroperabile. Pe Ilia - Lugoj se înlocuieşte semnalizarea mecanică, deci vreo ,,câţiva" ani (probabil 10) nu vor putea să o închirieze.
Nu uitaţi că propunerile le face CFR S.A., în funcţie de TUI. Poa' să aibă secţia şi 10 trenuri de călători, că TUIul din automotoare e mic, nu acoperă cheltuielile. Bine.... şi personalul CFR S.A. e supradimensionat, există numeroase halte care nu mai încrucişează nimic de ani buni, dar au IDM, acari şi alţi angajaţi acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:42 | |
| parca si la Sacalaz a ramas IDM desi nu se fac incrucisari iar acari nu mai sunt... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:44 | |
| Mecanicii, nasii si personalul dun depouri deja 90% din ei sunt la varsta de pensionare sau mai au 5 ani pana la pensie, imbatranire cat cuprinde si nu vine nimeni din urma, astia se restructureaza singuri, nu mai trebuie dati afara... |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Feb 2014, 10:47 | |
| eu vreau sa vin din urma asta daca ma lasa ei... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |