| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+78Balto mirceamilitaru Sergiu rmn @ndrey billy752-istu Tomi13leu traian AeroX alex.alexus.tm Rarau Lumunita Stana MariusM AndreiStefan AndreiCFRbv user dezactivat... AlexD Luna Petre_IFTE TonyGFR COSTACHE MIHAIL Vitosa Teodor ttavi Spartan1948 mishu88 Desiro256 orestte marius_catalin84 ionutz72 cfr500 alex.barac.5 yeu1 brotybreaza Norbi dan_dinamo_bm riciu CalinPiatraNeamt stefan_br Andrey_tm Mihay cont sters Alex Avram cristi CFR Adrian78 cosmin37 mureseanu_976 Valentin Sava dandel liviulav33 rizelgeorgel2004 redeme Adirmvl Vlad kristi kkk Costin.H mihai_cfr_bacau ATM cardinal maris.constantin Jhonyla Katalin4653 cristy79 ALEXCFR IonutCFR2009 DUAL Dr2005 allred cristi_tgv vanchorusebulgaria adytm razvan - trenuri 92Dragos Radu Tudor AndiCFR manuela DPS baiazid Nesebar 82 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 20:57 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In acest caz dupa 1-2 saptamani va fi anulat sau limitat la Buzau. Cine e nebun sa dea 69 lei pentru 5 ore de mers Galati-Bucuresti cand la microbuz costa 50 lei si maxim 4 ore de mers.
Ori RE Galati Bucuresti ori nush limitarea asta e aberanta , -pana la BZ ar trebui sa fie RE , de la Buzau un R catre Galati dar nu cu rama Z ! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:01 | |
| Mai simplu e cu transbordare. RE Bucuresti - Buzau apoi cu auto in 40 minute maxim se poate ajunge din fata garii Buzau in fata garii Faurei iar mai departe RE Faurei - Braila - Galati. Tarif unic de regio expres pt Bucuresti-Buzau-Galati. Simplu de tot. Intre timp, zona fiind libera, „specialistii” se pot gandi la o solutie pentru refactia liniei Buzau-Faurei... |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Mai simplu e cu transbordare. RE Bucuresti - Buzau apoi cu auto in 40 minute maxim se poate ajunge din fata garii Buzau in fata garii Faurei iar mai departe RE Faurei - Braila - Galati. Tarif unic de regio expres pt Bucuresti-Buzau-Galati. Simplu de tot. Intre timp, zona fiind libera, „specialistii” se pot gandi la o solutie pentru refactia liniei Buzau-Faurei...
Macar actualul fir 2 pe care se merge cu 50 inca pana in decembrie , sa-l refaca de 120 ca pe Faurei Tandarei si celalalt fir sa il inchida asa ar trebui si pe Faurei Tandarei dar acum daca au scos blocul de linie o sa fie greu cu parcursurile unor trenuri distantele fiind foarte mari intre HMuri ! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:00 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Deci Galati-Braila e BONUS, pentru ca Braila-Bucuresti este tot 45 Lei... :Ddar când va intra TFC-ul via Urziceni cu tarif 32 Lei o sa fie si mai bine.
poate se considera ca brailenii au mai multi bani crezi ca bine sa mergi cu regio prin tinutul mulatrilor de pe langa Urziceni ? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:12 | |
| - cardinal a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Deci Galati-Braila e BONUS, pentru ca Braila-Bucuresti este tot 45 Lei... :Ddar când va intra TFC-ul via Urziceni cu tarif 32 Lei o sa fie si mai bine.
poate se considera ca brailenii au mai multi bani crezi ca bine sa mergi cu regio prin tinutul mulatrilor de pe langa Urziceni ? RE te rog frumos! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:13 | |
| Nu se urca ei in trenul TFC, le prefera pe cele de Urziceni-Ploiesti |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:40 | |
| Partea aia cu transbordare auto de la Buzau la Faurei n-am inteles-o. Adica, hai sa ne gandim, ce presupune asta?
-fie sa-si detaseze CFR-ul vreo doua-trei autobuze (adica macar cat pentru 100-150 de insi ) la Buzau, cu soferii aferenti, sa penduleze ca bezmeticii - motorina, diurna, dormitor. Asta daca or mai si avea astfel de masini. Ultimul autobuz al CFR-ului detasat la depoul Buzau l-am vazut prin 1998, si era un DAC117 care e probabil si casat de ceva timp incoace. -fie sa inchirieze un numar similar de autobuze private buzoiene pentru serviciul asta -plus ca 40 de minute Buzau-Faurei le scoate doar autobuzul efectiv, si asta daca merge destul de repejor, cu 80 la ora si afara si 50 in localitate. Dar trebuie sa mai aloci inca vreo 15 minute pentru transbordarea pasagerilor, cu tot cu bagaje, de la tren la autobuz si invers. Ca doar pasagerii aia n-or sa stea ca Usain Bolt in block-start, gata sa sprinteze catre autobuz de cum opreste trenul in gara. Jum'ate din ei n-or sa stie unde e autobuzul si pe unde se iese din gara, se va gasi mereu cate un intarziat pe care o sa trebuiasca sa-l scoale nasul si sa-l dea jos, sa-l ghideze, autobuzul nu poate pleca fara el ca doar omul si-a platit biletul, nu? s.a.m.d.
...si toate astea pe Buzau-Faurei pentru a scuti calatorul de 20 de minute in plus? neaah...e prea complicat. O sa mearga trenul ca melcu' pe sine, o sa faca o ora si 20 de minute (daca intr-adevar se introduce restrictia asta mareata de 30 la ora) dar n-o sa arunce banii asa cu una cu doua, doar pentru timpul si confortul calatorului. La transbordare se va ajunge doar daca vor fi obligati sa inchida cu totul segmentul Buzau-Faurei pentru modernizari. Insa, din cate imi aduc aminte (si mi-o aduc destul de bine), ultima modernizare a avut loc prin 1987-1988 si linia NU a fost inchisa. Se circula lent, pe un singur fir, dar nu a fost transbordare.
Ultima editare efectuata de catre ATM in Mier 23 Oct 2013, 00:51, editata de 1 ori |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:44 | |
| - ATM a scris:
- Partea aia cu transbordare auto de la Buzau la Faurei n-am inteles-o. Adica hai sa ne gandim, ce presupune asta?
-fie sa-si detaseze CFR-ul vreo doua-trei autobuze (adica macar cat pentru 100-150 de insi ) la Buzau, cu soferii aferenti, sa penduleze ca bezmeticii - motorina, diurna, dormitor. Asta daca or mai si avea astfel de masini. Ultimul autobuz al CFR-ului detasat la depoul Buzau l-am vazut prin 1997, si era un DAC117. -fie sa inchirieze un numar similar de autobuze private buzoiene pentru serviciul asta
...pe Buzau-Faurei pentru a scuti calatorul de 40 de minute in plus? neaah...e prea complicat. O sa mearga ca melcu' pe sine, o sa faca o ora si 20 de minute (daca intr-adevar se introduce restrictia asta mareata) dar n-o sa arunce banii asa cu una cu doua, doar pentru timpul si confortul calatorului. La transbordare se va ajunge doar daca vor fi obligati sa inchida cu totul segmentul Buzau-Faurei pentru modernizari. Insa, din cate imi aduc aminte (si mi-o aduc destul de bine), ultima modernizare a avut loc prin 1986-1988 si linia NU a fost inchisa. Se circula lent, pe un singur fir, dar nu a fost transbordare. 1h si 20 face acum ! De la noul mers ia vezi cat va face .... 1h 30 +1 min adaugate in plus in caz de introducere pe firul de 15! dar vor fi ambele cu 30! |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:53 | |
| Ok pentru o ora si 30 de minute (din punct de vedere al CFR Calatori), tot raman la parerea ca nu se va purcede la transbordare atata timp cat pe linie se va putea inca circula in conditii de siguranta. Chiar daca asta inseamna ca se va merge cu 15 la ora. S-a mers ani in sir pe Oltenita cu 30 la ora, si nici gand de transbordare... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 01:04 | |
| La 5 ore de mers Galati-Bucuresti prin Buzau, nu-l vad sa reziste in grafic mai mult de 1 luna, asta daca intre timp CFR nu il retrogradeaza la RE. Atunci se schimba treaba... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 10:13 | |
| Eu vad treaba in felul urmator:
TFC sa preia ruta via Urziceni si sa trimita automotoare RE din 3 in 3 ore spre Galati CFR sa faca legaturi tot din 3 in 3 ore cu RE schimbat in Buzau pentru Galati la trenurile RE care merg pe M500 gen Bucuresti-Buzau.
Din chestia asta sa iasa o cadenta astfel incat pe tot parcursul zilei la 1 maximum 2 ore sa ai tren spre Galati din Nord.
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 11:45 | |
| - baiazid a scris:
- Eu vad treaba in felul urmator:
TFC sa preia ruta via Urziceni si sa trimita automotoare RE din 3 in 3 ore spre Galati CFR sa faca legaturi tot din 3 in 3 ore cu RE schimbat in Buzau pentru Galati la trenurile RE care merg pe M500 gen Bucuresti-Buzau.
Din chestia asta sa iasa o cadenta astfel incat pe tot parcursul zilei la 1 maximum 2 ore sa ai tren spre Galati din Nord.
Asta o putea face si CFR pe mersul actual cu cadentare de 5 perechi de RE pe M700 BC nord Gaalti si un singur RE prin Buzau dar direct . REurile pe Urziceni sa aibe 20 83 sau 21 76 , iar cel prin Buzau 20 49 2xx ori Acvila. Ca fapt divers pe SM501 sunt prezente vagoane 20 49 2xx de Galati in loc de etajate. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 11:49 | |
| CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 11:53 | |
| - baiazid a scris:
- CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost. |
|
| |
mihai_cfr_bacau
Numarul mesajelor : 26 Varsta : 34 Localizare : Comanesti.Bacau Reputatie : 5288 Data de inscriere : 08/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 14:55 | |
| - Katalin4653 a scris:
- baiazid a scris:
- Eu vad treaba in felul urmator:
TFC sa preia ruta via Urziceni si sa trimita automotoare RE din 3 in 3 ore spre Galati CFR sa faca legaturi tot din 3 in 3 ore cu RE schimbat in Buzau pentru Galati la trenurile RE care merg pe M500 gen Bucuresti-Buzau.
Din chestia asta sa iasa o cadenta astfel incat pe tot parcursul zilei la 1 maximum 2 ore sa ai tren spre Galati din Nord.
Asta o putea face si CFR pe mersul actual cu cadentare de 5 perechi de RE pe M700 BC nord Gaalti si un singur RE prin Buzau dar direct . REurile pe Urziceni sa aibe 20 83 sau 21 76 , iar cel prin Buzau 20 49 2xx ori Acvila. Ca fapt divers pe SM501 sunt prezente vagoane 20 49 2xx de Galati in loc de etajate. Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|