|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+78Balto mirceamilitaru Sergiu rmn @ndrey billy752-istu Tomi13leu traian AeroX alex.alexus.tm Rarau Lumunita Stana MariusM AndreiStefan AndreiCFRbv user dezactivat... AlexD Luna Petre_IFTE TonyGFR COSTACHE MIHAIL Vitosa Teodor ttavi Spartan1948 mishu88 Desiro256 orestte marius_catalin84 ionutz72 cfr500 alex.barac.5 yeu1 brotybreaza Norbi dan_dinamo_bm riciu CalinPiatraNeamt stefan_br Andrey_tm Mihay cont sters Alex Avram cristi CFR Adrian78 cosmin37 mureseanu_976 Valentin Sava dandel liviulav33 rizelgeorgel2004 redeme Adirmvl Vlad kristi kkk Costin.H mihai_cfr_bacau ATM cardinal maris.constantin Jhonyla Katalin4653 cristy79 ALEXCFR IonutCFR2009 DUAL Dr2005 allred cristi_tgv vanchorusebulgaria adytm razvan - trenuri 92Dragos Radu Tudor AndiCFR manuela DPS baiazid Nesebar 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 15:00 | |
| - mihai_cfr_bacau a scris:
- Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures? |
| | | mihai_cfr_bacau
Numarul mesajelor : 26 Varsta : 34 Localizare : Comanesti.Bacau Reputatie : 5288 Data de inscriere : 08/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 15:03 | |
| - Costin.H a scris:
- mihai_cfr_bacau a scris:
- Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures? Ba da ,pe vremea cand circula 1870/1871 era format din 2 astfel de vagoane,dar la regio niciodata,cel putin pana acum |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 17:41 | |
| - Katalin4653 a scris:
- baiazid a scris:
- CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost. Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 18:07 | |
| Cel mai bine e să ai acelaşi timp de material rulant... care are aceeaşi caracteristică de tracţiune, deci acelaşi timpi de accelerare/frânare, prin urmare se poate încadra în aceiaşi timpi de mers. Într-adevăr, e ideal să fie automotoare. Aşa s-ar putea face trenuri la 2 ore spre Braşov şi Buzău (rezultând 1 oră pe Bucureşti - Ploieşti), la 2 - 3 ore spre Constanţa şi Galaţi (prin Urziceni) şi la o oră spre Craiova şi Piteşti (cu motor de Târgovişte). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 18:35 | |
| Dr2005, chiar daca materialul rulant are caracteristici/performante diferite, in functie de numarul de opriri poti sa reglezi si mersul.
Astfel, un tren care genereaza cerere mare si compus astfel in mod logic din locomotiva plus vagoane ar putea sa aibe opriri doar in statiile importante pe cand celelalte RE compuse din automotoare ar putea avea ceva mai multe opriri. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 01:18 | |
| - mihai_cfr_bacau a scris:
- Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
Ba dap sunt acum acolo timp de 2 saptamani si presteaza regio 5207/5212 etajatele sunt la Galati si fac pe Galati Faurei ! caci tocmai ce au fost revizuite ! |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 01:23 | |
| - baiazid a scris:
- Katalin4653 a scris:
- baiazid a scris:
- CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost. Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi. Poi nici n-am pomenit de cadentare era vorba de 5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe..... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 08:37 | |
| - Katalin4653 a scris:
- 5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....
8 vagoane? :shock: :shock: _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 08:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Katalin4653 a scris:
- 5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....
8 vagoane? :shock: :shock: Da ce te miri crezi ca doar pe M300 se face treaba buna e afla ca mai sunt si alte rute care trebuie exploatate , un experiemnt de vreo 6 luni daca s-ar face s-ar vedea cum sta treaba , duminica trenul RE ar avea 14 vagoane 1572 si 574 daca ar circula ca RE prin Urziceni! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 09:24 | |
| Cataline exagerezi cu 14 vagoane chiar si 8 is multe. Nici pe Buc-Brasov ca acolo ai vrut sa bati cu M300 nu e ceea ce cred multi. Sunt cateva trenuri scumpe si cateva trenuri ieftine care doar vinerea si duminica scot untul din ele in rest liniste si pace.
1642 - 5 vag clasa 1644 - 5 vag clasa, duminica numai 3 1648 - 5 vag clasa, duminica anulat 10742 - 5 vag clasa, vesinic intarziat 1624 - Acvila 1528 - 5 vagoane, asta da tren rentabil Ister - 2 vag 1636 - 5 vag, SD are 8 vagoane 1731 - 3 vag, doar duminica sunt pline 1583 - 5 vag, doar duminica e plin 1746 - 4-5 vag, SD are 8 vag si nici macar duminica nu mai sunt pline 1622 - 8-9 vag, si nici duminica nu sunt pline 1646 - 3 vag, trenul asta are numai 180 locuri iar in cursul saptamani circula cu 100 de calatori. 532 - 5 vag
La Regio treaba e la fel
3002 - 6 etajate, duminica 3 3004 - 3 etajate 3006 - 3 etajate, duminica 5-6 3008 - 3 etajate goale, duminica 4 3024 - 3 vag.
Nici RT nu o duce stralucit, pe 14064 are o rama, doua in cursul saptamani si in week-end 3, iar 14060 are o singura rama, doar vinerea si duminica are 2-3 rame.
Pe Brasov-Buc se face treaba pentru ca sunt orase multe pe traseu din Ardeal pana la Brasov, apoi e sectorul de pe Valea Prahovei cu statiunile Predeal, Azuga, Busteni, Sinaia si orasele Comarnic, Campina si Ploiesti, ultimul din urma da foarte multi calatori, navestisti si stundenti trenurilor ce merg la Bucuresti. Pe M700 oricat de mult s-ar intoarce calatori de la dube la RE si tot nu ar avea cum sa aibe 8 sau 14 vagoane. Nu sunt alte orase inainte de Galati iar pe traseu nu sunt statiuni, sunt doar calatori care merg de la Galati si Braila la Bucuresti si mai departe spre alte destinatii. Faurei si Urziceni nu le-am pus la calcul pentru ca oricum nu se urca decat cativa de acolo.
aaaa daca bagi 8 vagoane cu 60 locuri gen 22-96 poate mai stam de vorba dar daca bagi 8 vagoane cu 80-84 locuri cu siguranta nici duminica nu umpli 8, 14 deja e de domeniul anilor 2005-2007. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 09:37 | |
| Pe M300 ai Ploieşti, Câmpina, staţiunile, Braşov... care generează mai mult trafic decât Urziceni, Brăila şi Galaţi. Dacă vrei să pui trenuri mai dese, trebuie să le faci mai scurte. Nişte Desiro ar fi numai bune pentru astfel de trenuri R. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 11:11 | |
| In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16 |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 11:25 | |
| Iar ne intoarcem la situatia sociala din 1989-1990? Pai atunci toti oamenii cu putere de munca erau angajati la stat si nu prea aveau alternativa la tren. In situatia data trenurile oricum aveau vagoane putine fata de nr. de calatori de atunci, tin minte ca atunci cand mergeam la Bucuresti, dupa Videle era trenul arhiplin si avea vagoane, dupa ca azi. In alta ordine de idei, trenurile nu prea mai au ce cara astazi, 2-3 milioane de romani muncesc in Italia si Spania, mastodontii comunisti s-au inchis din incompetenta conducatorilor de dupa '89, piata CAER ce prelua productia tarilor din blocul comunist s-a desfiintat, productia din fabricile si uzinele romanesti nu este conforma cu cerintele pietei din sec. XXI, invazia produselor din Asia ce sunt realizate la un pret mic si multe altele! De aia nu mai avem atatea trenuri cu multe vagoane, sunt mai multe autoturisme proprii si mai multe autobuze! qed |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 22:21 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16
Sincer iti zic mai degraba 20 49 2xx decat 26 16 ! UN RE Galati Bucuresti via Urziceni facut cu toate cele 6 vagoane 20 49 2xx ale Galatiului . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 23:08 | |
| Vremuri mult apuse baieti, adevarul doare.. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie peste 10ani.. daca va mai exista CFR Calatori sau daca o sa mai tina minte cineva cum o fost inainte. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |