Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+78
Balto
mirceamilitaru
Sergiu rmn
@ndrey
billy752-istu
Tomi13leu
traian
AeroX
alex.alexus.tm
Rarau
Lumunita Stana
MariusM
AndreiStefan
AndreiCFRbv
user dezactivat...
AlexD
Luna
Petre_IFTE
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
Vitosa
Teodor
ttavi
Spartan1948
mishu88
Desiro256
orestte
marius_catalin84
ionutz72
cfr500
alex.barac.5
yeu1
brotybreaza
Norbi
dan_dinamo_bm
riciu
CalinPiatraNeamt
stefan_br
Andrey_tm
Mihay
cont sters
Alex Avram
cristi CFR
Adrian78
cosmin37
mureseanu_976
Valentin Sava
dandel
liviulav33
rizelgeorgel2004
redeme
Adirmvl
Vlad
kristi kkk
Costin.H
mihai_cfr_bacau
ATM
cardinal
maris.constantin
Jhonyla
Katalin4653
cristy79
ALEXCFR
IonutCFR2009
DUAL
Dr2005
allred
cristi_tgv
vanchorusebulgaria
adytm
razvan - trenuri
92Dragos
Radu Tudor
AndiCFR
manuela
DPS
baiazid
Nesebar
82 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6095
Data de inscriere : 15/12/2009

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeMier 23 Oct - 15:00

mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures?
Sus In jos
mihai_cfr_bacau

mihai_cfr_bacau


Numarul mesajelor : 26
Varsta : 34
Localizare : Comanesti.Bacau
Reputatie : 5226
Data de inscriere : 08/07/2010

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeMier 23 Oct - 15:03

Costin.H a scris:
mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures?
Ba da ,pe vremea cand circula 1870/1871 era format din 2 astfel de vagoane,dar la regio niciodata,cel putin pana acum
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6674
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeMier 23 Oct - 17:41

Katalin4653 a scris:
baiazid a scris:
CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost.
Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeMier 23 Oct - 18:07

Cel mai bine e să ai acelaşi timp de material rulant... care are aceeaşi caracteristică de tracţiune, deci acelaşi timpi de accelerare/frânare, prin urmare se poate încadra în aceiaşi timpi de mers. Într-adevăr, e ideal să fie automotoare. Aşa s-ar putea face trenuri la 2 ore spre Braşov şi Buzău (rezultând 1 oră pe Bucureşti - Ploieşti), la 2 - 3 ore spre Constanţa şi Galaţi (prin Urziceni) şi la o oră spre Craiova şi Piteşti (cu motor de Târgovişte).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6674
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeMier 23 Oct - 18:35

Dr2005, chiar daca materialul rulant are caracteristici/performante diferite, in functie de numarul de opriri poti sa reglezi si mersul.

Astfel, un tren care genereaza cerere mare si compus astfel in mod logic din locomotiva plus vagoane ar putea sa aibe opriri doar in statiile importante pe cand celelalte RE compuse din automotoare ar putea avea ceva mai multe opriri.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 1:18

mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
Ba dap sunt acum acolo timp de 2 saptamani si presteaza regio 5207/5212 etajatele sunt la Galati si fac pe Galati Faurei ! caci tocmai ce au fost revizuite !
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 1:23

baiazid a scris:
Katalin4653 a scris:
baiazid a scris:
CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost.
Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi.

Poi nici n-am pomenit de cadentare era vorba de 5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 8:37

Katalin4653 a scris:
5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
8 vagoane? :shock: :shock: 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 8:58

Dr2005 a scris:
Katalin4653 a scris:
5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
8 vagoane? :shock: :shock: 
Da ce te miri crezi ca doar pe M300 se face treaba buna e afla ca mai sunt si alte rute care trebuie exploatate , un experiemnt de vreo 6 luni daca s-ar face s-ar vedea cum sta treaba , duminica trenul RE ar avea 14 vagoane 1572 si 574 daca ar circula ca RE prin Urziceni!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 9:24

Cataline exagerezi cu 14 vagoane chiar si 8 is multe. Nici pe Buc-Brasov ca acolo ai vrut sa bati cu M300 nu e ceea ce cred multi. Sunt cateva trenuri scumpe si cateva trenuri ieftine care doar vinerea si duminica scot untul din ele in rest liniste si pace.

1642 - 5 vag clasa
1644 - 5 vag clasa, duminica numai 3
1648 - 5 vag clasa, duminica anulat
10742 - 5 vag clasa, vesinic intarziat
1624 - Acvila
1528 - 5 vagoane, asta da tren rentabil
Ister - 2 vag
1636 - 5 vag, SD are 8 vagoane
1731 - 3 vag, doar duminica sunt pline
1583 - 5 vag, doar duminica e plin
1746 - 4-5 vag, SD are 8 vag si nici macar duminica nu mai sunt pline
1622 - 8-9 vag, si nici duminica nu sunt pline
1646 - 3 vag, trenul asta are numai 180 locuri iar in cursul saptamani circula cu 100 de calatori.
532 - 5 vag

La Regio treaba e la fel

3002 - 6 etajate, duminica 3
3004 - 3 etajate
3006 - 3 etajate, duminica 5-6
3008 - 3 etajate goale, duminica 4
3024 - 3 vag.

Nici RT nu o duce stralucit, pe 14064 are o rama, doua in cursul saptamani si in week-end 3, iar 14060 are o singura rama, doar vinerea si duminica are 2-3 rame.

Pe Brasov-Buc se face treaba pentru ca sunt orase multe pe traseu din Ardeal pana la Brasov, apoi e sectorul de pe Valea Prahovei cu statiunile Predeal, Azuga, Busteni, Sinaia si orasele Comarnic, Campina si Ploiesti, ultimul din urma da foarte multi calatori, navestisti si stundenti trenurilor ce merg la Bucuresti. Pe M700 oricat de mult s-ar intoarce calatori de la dube la RE si tot nu ar avea cum sa aibe 8 sau 14 vagoane. Nu sunt alte orase inainte de Galati iar pe traseu nu sunt statiuni, sunt doar calatori care merg de la Galati si Braila la Bucuresti si mai departe spre alte destinatii. Faurei si Urziceni nu le-am pus la calcul pentru ca oricum nu se urca decat cativa de acolo.


aaaa daca bagi 8 vagoane cu 60 locuri gen 22-96 poate mai stam de vorba dar daca bagi 8 vagoane cu 80-84 locuri cu siguranta nici duminica nu umpli 8, 14 deja e de domeniul anilor 2005-2007.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 9:37

Pe M300 ai Ploieşti, Câmpina, staţiunile, Braşov... care generează mai mult trafic decât Urziceni, Brăila şi Galaţi. Dacă vrei să pui trenuri mai dese, trebuie să le faci mai scurte. Nişte Desiro ar fi numai bune pentru astfel de trenuri R.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 11:11

In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1694
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7589
Data de inscriere : 25/08/2008

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 11:25

Iar ne intoarcem la situatia sociala din 1989-1990? Pai atunci toti oamenii cu putere de munca erau angajati la stat si nu prea aveau alternativa la tren. In situatia data trenurile oricum aveau vagoane putine fata de nr. de calatori de atunci, tin minte ca atunci cand mergeam la Bucuresti, dupa Videle era trenul arhiplin si avea vagoane, dupa ca azi. In alta ordine de idei, trenurile nu prea mai au ce cara astazi, 2-3 milioane de romani muncesc in Italia si Spania, mastodontii comunisti s-au inchis din incompetenta conducatorilor de dupa '89, piata CAER ce prelua productia tarilor din blocul comunist s-a desfiintat, productia din fabricile si uzinele romanesti nu este conforma cu cerintele pietei din sec. XXI, invazia produselor din Asia ce sunt realizate la un pret mic si multe altele! De aia nu mai avem atatea trenuri cu multe vagoane, sunt mai multe autoturisme proprii si mai multe autobuze! qed
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 22:21

IonutCFR2009 a scris:
In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16
Sincer iti zic mai degraba 20 49 2xx decat 26 16 !Razz Wink UN RE Galati Bucuresti via Urziceni facut cu toate cele 6 vagoane 20 49 2xx ale Galatiului .
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8307
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 23:08

Vremuri mult apuse baieti, adevarul doare.. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie peste 10ani.. daca va mai exista CFR Calatori sau daca o sa mai tina minte cineva cum o fost inainte.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: