Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014

In jos 
+55
Norbi
manuela
cont dezactivat .
ATM
billy752-istu
Fantaghiro
Teodor
gardianlinux
get.
Ionutz
mirceamilitaru
kristi kkk
cristi ar
Feroviar_18
allred
Amiralul
Dutzu
ionutz72
Katalin4653
cristi CFR
Vlad
vanchorusebulgaria
catalin_fcn
unguru22
Adirmvl
92Dragos
Alex Avram
AndiCFR
calator
Ryan Anderson
TonyGFR
adytm
marius_catalin84
baiazid
dan_dinamo_bm
alex.barac.5
ALEXCFR
Dr2005
mureseanu_976
IonutCFR2009
DUAL
Vitosa
Nesebar
AMX 97-0548-4
Andrey_tm
orestte
Jhonyla
Radu Tudor
razvan - trenuri
Luna
IR1822
cristy79
cfr500
Adrian78
maris.constantin
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 45  Urmatorul
AutorMesaj
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 20/06/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 13:51

As vrea sa vad niste trenuri, asemenea
IR.- Constanta-Fetesti-Bucuresti Nord-Ploiesti-Brasov-Sibiu-Cluj Napoca(retur)
Regio- Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta(retur)
Un tren care vine din provincie si are capat de linie in Bucuresti Nord sa fie prelungit pana la Constanta(retur)
Regio- Fetesti-Brasov(Retur)
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 14:33

Fetesti-Brasov pentru ce? :roll: 
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 15:30

Aseara,stand la taina cu o cunostiinta care era de serviciu la casa de bilete din Petrosani,am ramas uimit unde s-au dat bilete,exemplu catre Faget si Lugoj,la 13023,cu schimb in Simeria;la 1823 la Cluj Napoca vreo 8 bilete,Oradea doua,Razboieni 1,Bistrita doua,cu schimb in Simeria....Nu mai vorbesc ca la 1822 nu mai erau locuri,si la 13023 catre Arad si Timisoara.Concluzia mea e, ca inca sunt calatori,nu mai sunt cum erau dar sunt, dar Cfr Calatori vrea neaparat ca omu sa se orinteze catre alt mijloc de transport,pacat,si de aia imi mentin o propunere cu mai multe variante,si voi face tot posibilul sa fie din mersul nou,si anume:
Varinta 1:
IR1823/1824 Bucuresti N.-Craiova-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva sa fie prelungit pana la Cluj Napoca,in Simeria sa se detaseze o grupa pentru Deva,ca sa nu mai piarda timpul mergand pana la Deva cu toata garnitura(cum mergea in anii trecuti),atatea modificari s-au facut in ultimi anii....IR 1824 sa circule pe mersul de anul trecut,cu plecare din Cluj Napoca la 9.Binenteles ca imi voi primi raspunsul peste nas ca M200A e saturata,si atunci IR 1823/1824 sa-l lase asa cum e acum si voi veni cu
Varianta 2
Grupa din Craiova atasata la IR 1823,cl 2+cl 2+cuseta,pe distanta Craiova-Simeria si in Simeria ,grupa sa fie atasata la 1843,Timisoara N.-Sighetul Marmatiei,ca oricum actualul IR 1843 e compus din Loc+cl2+cl1+cl2,si ar fi numai buna grupa si ar arata ca un IR ok.La intorcere,sa fie detasata in Simeria si grupa sa formeze un IR sau RE,cu plecare din Simeria la ora 03:15,Calan 03:45,Subcetate 04:00,Pui 04:20,Banita 05:05,Petrosani 05:30,Lainici,Valea Sadului 06:25,Tg.Jiu 06:55,Tg.Carbunesti 07:25,Turburea,Filiasi 08:10,Craiova 08:40.Merg mai bine pe varianta ca si RE ca sa mai castige calatori la intoarcere,pe bucati.Ca sa pleci cu R 2080 din Petrosani la Craiova faci cu nervii,R 2080 sta 37 min in Tg.Jiu.Sunt persoane care sunt nevoite sa plece cu el ca sa ajunga dimineata in Craiova,(facand o paranteza,era numai bun Transbalkan,plecare din Petrosani la 5 ,de regula cu o ora intarziere,si se ajungea in Craiova la 08:00 ,la 08 juma,depinde de intarziere pe care o avea,si in Bucuresti la 11,of ce tren,tot timpul intra in tara intarziat).Vezi veni cu chestia ca nu sunt calatori,eu sunt optimist ca vor fi.Daca nici asa nu vor vin cu:
Varianta 3
Repunerea in circulatie a IR 1835/1836 si sa fie pe distanta Oradea-Cluj Napoca-Simeria-Subcetate-Pui-Petrosani-Tg.Jiu-Filiasi-Craiova,cu plecare din Craiova la 5 ajungand in Cluj Napoca 12:30,Oradea 15:00 si inapoi sa plece din Oradea la 13:00,Cluj Napoca 15:30 ajungand in Craiova la 23:00.Ca sa fie cat mai ok sa aiba o grupa de la/pentru Tg Mures.Daca nici asa nu vor inseamna ca nu se mai vrea pe viitor Cfr Calatori
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 15:43

Am omis ceva,si anume la varianta 3 sa fac precizare ca daca imi vor zice ca nu au vagoane le voi da solutia ca sa nu mai tina vagoanele 20-49 200(modernizate la Brasov) pe Regionale de Craiova-Tg.Jiu.Grupa sa fie ori pe Craiova-Razboieni-Tg.Mures ori pentru Oradea-Cluj Napoca-Tg Mures,unde sunt calatori,mai bine a 2-a varianta,sau sa nu mai aiba grupa
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 15:51

@maris.constantin , inca te imbeti cu apa rece , ei vor sa renunte la cat mai multe trenuri si noi vrem trenuri directe plus grupe si grupulete , nu vor fi , si nici nu vor tine cont de ce spune lumea , cel mult il vor pune pe 1823/1824 iar la Cluj , nimic mai mult .
Eu am trimis propuneri peste propuneri , nimic nu au luat in calcul desi chiar era nevoie de respectivele trenuri , cazul orasului Galati , a ramas izolat de restul tarii , nu au legatura spre nimic , singurele trenuri cu tara mai sunt spre Brasov si Iasi .
Timisoara , Oradea , Satu Mare au disparut , a avut legatura directa si cu Craiova o perioada , cu ele lumea ajungea in celalalt capat al tarii , acum daca mai vrei sa mergi cu trenu din Galati in tara trebuie sa schimbi trenul in gara x si y , pana si cel spre Constanta este sezonier , acum 10-15 ani era permanent si in sezon mergea la Mangalia plus un Regio dupamasa care la fel circula permanent , acum nu mai ai tren Galati-Constanta dar ai autocare/dube din ora in ora , cum suna asta ? favorizarea transportului auto ..................... Evil or Very Mad 

Vorbim degeaba si tot degeaba ne facem nervi , ei vor face tot ce vor , noi suntem simpli cetateni care inghitim ce hotarasc ei . Mad

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 16:12

In mare parte iti dau dreptate,Karpaty,dar imi e ciuda de mor cand vad ce se intampla si as vrea sa fac ceva,si primul lucru pe care l-as face l-as damisiona pe actualul director de la Cfr Calatori.IR 1823/1824 cat il vrem noi,eu,tu,Dual, din nou la Cluj Napoca,nu va fi(poate ma insel,sper sa ma insel).Sincer abia astept sa vad noul mers,si daca va fi prapad,eu,unul,voi renunta sa mai vorbesc de Cfr Calatori,si mi-as dori sa se privatizeze(sa nu imi sariti in cap,pentru ca si eu sunt un fan al Cfr Calatori,si tot ceea ce tine de calea ferata si imi pare nespus de rau sa vad ce se intampla cu ea)in cel mai scurt timp,si sa vina o firma ok,care sa aiba interes pentru calatori si pentru trenuri directe,cu legaturi ok(si reintroducrea grupelor la anumite trenuri,ca sa fie mai atractiv pentru calator,sa aiba legatura directa),sa fie o concurenta pentru dubele de care vorbesti.Si sa-i vad pe toti astia care 'mulg' calea ferata ce fac....
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 16:41

Nu stiu cati ani ai dar eu am prins vremuri si vremuri , tin minte trenul Brasov-Suceava cu grupa de Botosani , 5-6 vagoane pentru Suceava si tot 5-6 pentru Botosani , pline ochi , in ziua plecarii trenului de multe ori nu gaseai loc , am mers cu el intr-o noapte si am stat in picioare din Brasov pana la Roman , in ultima perioada circula cu 2 vagoane si alea mai mult goale doar pentru Suceava , biletele scumpe , durata de calatorie mare , autocarele din Brasov spre Bacau-Botosani exista si sunt pline , fac mai putin si sunt si mai ieftine , uite asa trenul a fost anulat definitiv .

Galati-Timisoara , 10 vagoane pline si ele , lumea calatorea dar daca ei au oferit doar conditii proaste , pretul a tot crescut , lumea s-a orientat spre altceva , mai ieftin , mai comod , unde mai pui ca durata calatoriei a tot crescut de la an la an , in ultima perioada a fost limitat la Tg.Mures deci au vrut sa il rada definitiv pe acest tren si au reusit , in prezent este istorie .

Botosani-Timisoara , pe vremuri cu 5 vagoane (tot trenu 1765 avea 15 vagoane) , pline ochi , tin minte ca am mers cu el de mai multe ori si cum pe vremea respectiva nu puteai sa iei bilet din Bucuresti pentru un tren care pleca din alt oras si nu avea treaba cu Bucurestiul eram nevoit sa iau bilet atunci cand ajungeam in Botosani si plecam mai departe spre Timisoara . Au fost cazuri cand am prins ultimile locuri si alea la mijloc , nici la geam si nici la usa dar bine ca am prins loc dar au fost cazuri (de 2 ori) cand am plecat din Botosani in picioare spre Timisoara , nu mai erau locuri cu 2 zile inainte , am mers asa pana al Vatra Dornei , acolo am coborat si am zis sa astept pe 1837 ca poate ala are locuri , aiurea , nici la ala nu erau locuri , si uite asa am mers in picioare pana la Deva , pe bagaj , nu doar eu , asa se calatorea pe vremuri , lumea s-a saturat de acea bataie de joc si cum am spus mai sus s-a orientat spre altceva , acum au anulat grupa Botosani-Timisoara dar autocarele circula si circula pline ba mai mult nu gasesti loc in ziua plecarii .

Galati-Oradea , cand circula avea 10 vagoane , apoi a scazut la 8 , 7 si tot asa , acum e anulat si impartit in 3 bucatele , Galati-Iasi ; Iasi-Cluj ; Cluj-Oradea , cum nu se mai tarifeaza pe intreaga distanta ci pe fiecare tren in parte face ca un bilet din Galati la Oradea sa coste o sacosa de bani , si asa daca ar fi tren direct tot scump ar fi dar pe bucatele e si mai scump , si ei se plang ca nu au calatori , pai cum sa ai calatori cand bataia de joc fata de calator este fara limite , daca te duci la casa si spui ca nu iti convine una alta primesti raspuns ca daca vrei mergi daca nu nu , ok , adevarat , normal ca merg cu trenu daca vreau si sunt liber sa aleg altceva dar tu ca si companie ce faci sa atragi calatorii ? pana acum tot ce au facut a fost sa ia masuri pentru inlaturarea calatorilor iar pe viitor nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi , probabil ajungem ca in Moldova cu 1-2 trenuri pe zi sau cazul Albaniei unde este la fel si fara trenuri internationale .

Craiova-Cluj , erau o grmada de calatori care apelau la tren pe acea ruta , acum tren nu mai este , vin cu gogosi cum ca linia este in reparatie si nu este loc si pentru acest tren , pe bune ? hai sa fim seriosi , daca vroiau sa faca ceva bun pentru noi , cei ce platim tarifele lor nesimtite bagau un tren Craiova-Valcea-Sibiu-Vintu-Cluj , doar 29 de km pe 200A circula pe linie in curs de reabilitare , refuz sa cred ca nu era loc si pentru el , mai bine zis nu au vrut sa fie loc si pentru el ca doar autocarele lui x si y din Tg.Jiu la Cluj si de la DACOS din Valcea la Cluj trebuie sa aibe clienti nu ? doar nu baga ei tren sa lase autocarele fara clienti , ce naiba sa fim seriosi , pilele si relatiile fac legea .

Alte exemple de trenuri care au fost si erau pline iar acum sunt istorie mai exista , ma opresc aici dar motivul anularii este cam la fel , calatori au fost si ar fi dar sa nu mai fie aceste tarife exagerate plus legaturile directe care dispar de la an la an , daca tren nu este direct si exista autocar atunci nici dracu nu iti vine tie la tren sa schimbe trenu in gara x , se duce fara sa se gandeasca cu autocaru care este direct si de multe ori mai ieftin plus ca face mai putin pe drum .


p.s. - la 15-16 ani imi ajungea alocatia pe o luna sa fac un drum dus-intors Bucuresti-Cluj (la Cluj am rudele) si mergeam cu trenul 1735/1736 care mergea prin Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu (un tren care acum este istorie dar a fost anulat ca ii incurca pe domnii cu autocarele de pe valea Oltului) sau cu 1823/1824 , de regula ma duceam pe Olt si veneam pe Jiu sau invers , nu am putut sa sufar linia Brasov-Sighisoara niciodata , mereu am ocolit acea bucata ca si acum , ce vreau sa spun este puterea de cumparare , ce tarife erau pe vremuri si ce tarife sunt acum , in prezent cu o alocatie pe o luna pana unde mai poti merge .................

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 21:19

Exact aceeasi parere am si eu,ar disparea firmele astea fantome de dube intr-o luna,daca ar fi o schimbare radicala la Cfr Calatori...De aia pe zi ce trece imi doresc tot mai mult privatizarea Cfr Calatori,mai bine asa pentru calea ferata,decat sa isi bata joc in halul asta de ea,preluarea fiind facuta de o companie mare(la chestia asta imi e putin frica,ca cine stie cine o va prelua,dar totusi nimanui nu-i convine sa vina sa arunce banul si dupa sa mearga in pierdere),firma gen DB sau OBB,care sa le bage 'sula-n coasta' ,Statului,pentru infrastructura,si sa isi atraga calatorii cu tot felul de trenuri directe(chiar fostele de la Cfr) si introducerea grupeler unde este nevoie,un pret accesibil,si ai sa vezi cum vor plange 'acesti baieti' cand nu vor mai avea ce mulge si vor vedea ca lucruriile se pot imbunatati la calea ferata.O sa discutam noi peste un an-doi,si daca nu se va pune problema privatizarii,nu stiu ce sa zic....sunt incurcati cu Cfr Marfa dar nu mai e mult si se va termina si cu ea si se vor muta la Calatori.In ceea ce priveste la ce ziceai tu,ca vom fi fara trenuri de calatori,nu se va intampla lucrul asta,pentru ca avem privati mici,care pot sa se mareasca in activitatea asta,si ei stiu ca e o afacere profitabila si sunt calatori,40% din publicul calator,nici nu ar sta pe ganduri, sunt sigur ca s-ar intoarce la calea ferata,mai bine ar prefera un tren decat o duba sau un autocar.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 23:09

maris.constantin a scris:
Crying or Very sad Nu stiu ce se intampla dar daca te uiti cam peste tot intre orele 09-12 nu sunt trenuri.
Sunt închideri de linie, în perioadele astea nu sunt plătiţi angajaţii de la Infra.

ctln91 a scris:
Cfr Calatori nu va pune niciodata Buzau-Botosani eventual ar fi cu grupa de Suceava.
De ce Buzău - Botoşani şi nu Bucureşti - Suceava? Vineri şi duminică pe perioada anului universitar 2 vagoane de Botoşani, în rest Malaxa la legătură. Dar parcă există deja un asemenea tren (cu ecepţia faptului că cele 2 vagoane se târâie zi de zi la Botoşani).

AndiCFR a scris:
IC 346/347 si IC 472/473 sa circule prin Sibiu pana sunt gata lucrarile pe M300.
Prea mult timp pierdut cu schimbările de locomotivă (Braşov şi Vinţu, eventual Sibiu că aşa sunt sibienii pretenţioşi), 346/347 când e cuplat cu 531 s-ar putea să depăşească tonajul maxim pe secţia aia.

Citat :
R 3001 prelungit la Sibiu. Cele doua vagoane 20-76 ale IR 1741 sa mearga la Sibiu in loc sa ramana la Brasov.
R 4503 prelungit la Targu Mures. Tren Regio Express cu plecare la ora 10 din Brasov spre Targu Mures.
Dacă vagoanele lui 3001 merg la Sibiu, nu prea mai au cum să se întoarcă cu 3008 seara. În plus, secţia Braşov - Sibiu e numai bună de mers cadenţat cu ADH/Desiro şi lăasat doar 1621/2 cu vagoane. Pui tren la 6:00, 8:00, 10:00 (doar până la Făgăraş), la 12 vine 1621, la 14 pui doar până la Făgăraş, la 16 la fel, la 18 legătură de la 1527 (am fot cu 1527... la Făgăraş avea 50 de călători, la Sibiu 25. În 3 vagoane...), la 20 tot Sibiu, 22 Făgăraş, 1 noaptea Sibiu la legătură cu RT-ul. Făcută analiză şi văzut care pe unde trebuie să oprească, să nu fie toate cu oprire în toate staţiile. Şi toate la tarif de R. Altfel nu ai cum să rezolvi secţia aia... pentru că nu merg foarte mulţi de la Braşov la Sibiu (nici autocare nu sunt multe), trebuie ţintiţi cei care merg la Codlea, Făgăraş (era midibuz de 25 de locuri cu 40 de oameni în el din oră în oră spre Făgăraş), Avrig şi alte distanţe mai mici.

Karpaty a scris:
@Marius 926 , trenurile de pe ruta Bucuresti-Timisoara propuse de tine sunt perfecte , asa ar fi normal sa fie , cele 2 de noapte asa cum era acum 3-4 ani si in cursul zilei acele cateva nu cum e acum , lipsa totala
2 trenuri pe o distanţă de 500 km, la 2 ore între ele? Nu e normal, de fapt nu e nici logic, nici dacă le pui la rang de Regio nu se vor umple. Unul e arhi-suficient, ba chiar poţi să îi pui mai multe vagoane (să zicem 4 de clasă, 2 cuşete şi un dormitor), altfel târâi 2 EA-uri cu câte 3 vagoane. Nici trenurile de zi de Timişoara nu au foarte mulţi clienţi, după Craiova rămân câţiva. Poţi să pui trenuri din oră în oră pe Bucureşti - Craiova şi pe Lugoj - Timişoara. Dar Bucureşti - Timişoara 3 trenuri ziua + cel de noapte sunt arhi-suficiente.

Citat :
Eu unu vreau fostul 2005/2006 , pleca din Bucuresti la 18 si ajungea in Sibiu la 2 iar retur era din Sibiu la 12 si ajungea in Bucuresti la 20 . Ar fi bine si un R sau RE dimineata din Bucuresti pentru Sibiu dar slabe sanse , trebuie sa castige si aia cu autocarele nu doar CFR , daca se poate CFR sa dea faliment si sa ramana aia cu autocarele , ei ar fi fericiti .
Nu ai 2801/2802? E chiar mai bine noaptea, că ajungi dimineaţă în Sibiu. La 2 noaptea nu ai ce face în Sibiu, cel mult să te duci să bei pe la crâşmele din centru. Ţine cont de faptul că autocarul are un traseu mai scurt (cu vreo 50 km), ceea ce îi permite proprietarilor lui să practice un tarif mai mic. Nu e bine să te ambiţionezi să concurezi ceva ce n-ai nicio şansă să învingi. Altfel am fi discutat dacă aveam linia Vâlcele - Rm. Vâlcea, dar în lipsa ei...
Citat :
autocarele [...] exista si sunt pline , fac mai putin si sunt si mai ieftine
Nici călători nu mai sunt. Un autocar are 52 - 54 locuri. Mai puţin şi decât un 20-55. Şi ăsta e un fapt care trebuie luat în calcul la stabilirea traseului unui tren. Dacă abia umpli un autocar, cum crezi că o să umpli măcar un Desiro de 72 de locuri (că ăsta e cel mai decent automotor de capacitate ,,redusă", ADH-ul fiind prea mare)?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 23:42

Dr2005 a scris:
Nici trenurile de zi de Timişoara nu au foarte mulţi clienţi, după Craiova rămân câţiva.
Normal ca nu au clienti , la ce tarife se practica la noi pentru IR e de inteles , in comparatie cu venitul mediu de 1000 pe luna sa dai 120 pe un bilet la tren este enorm .

Dr2005 a scris:

Citat :
Eu unu vreau fostul 2005/2006 , pleca din Bucuresti la 18 si ajungea in Sibiu la 2 iar retur era din Sibiu la 12 si ajungea in Bucuresti la 20 . Ar fi bine si un R sau RE dimineata din Bucuresti pentru Sibiu dar slabe sanse , trebuie sa castige si aia cu autocarele nu doar CFR , daca se poate CFR sa dea faliment si sa ramana aia cu autocarele , ei ar fi fericiti .
Nu ai 2801/2802? E chiar mai bine noaptea, că ajungi dimineaţă în Sibiu. La 2 noaptea nu ai ce face în Sibiu, cel mult să te duci să bei pe la crâşmele din centru. Ţine cont de faptul că autocarul are un traseu mai scurt (cu vreo 50 km), ceea ce îi permite proprietarilor lui să practice un tarif mai mic. Nu e bine să te ambiţionezi să concurezi ceva ce n-ai nicio şansă să învingi. Altfel am fi discutat dacă aveam linia Vâlcele - Rm. Vâlcea, dar în lipsa ei...
Peste 7 zile dispare 2801/2802 ca asa gandesc capetele luminate din CFR  "specialistii" ...........

Eu unu as avea ce face in Sibiu la 2 cand ar ajunge 2005 , as pleca mai departe spre Mures la 3:08 cu 2442 , asta inseamna legatura buna , si astfel ai putea sa ajungi la Mures cu 2 Regio prin Sibiu adevarat dar platesti putin fiind Regio , tot cu 2442 ai legatura spre Cluj din Teius , deci legaturi ar fi , eu am folosit aceste trenuri si legaturi pe vremea cand circula 2005 si chiar acest tren 2005 sa sti ca nu ducea lipsa de calatori dar a fost ambitia celor din CFR sa limiteze trenurile Regio , sa nu mai circule un tren Regio in regionala Y dar el sa apartina de regionala X , cel mult dupa ce trece in alta regionala sa se opreasca la primul nod de cale ferata sau la primul oras important , de asta au anulat si Bucuresti-Teius si Bucuresti-Pitesti-Craiova plus multe altele .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 00:15

Da, ai pleca tu, poate cu alţi 2 - 3 nebuni. Un Desiro are 72 sau 120 de locuri. Tu eşti unul singur. Gândeşte-te şi la asta, că nu o să pună nimeni tren doar ca să ai tu cu ce să te plimbi de nebun în concediu. Nu ăsta e scopul trenurilor.
Eu să fiu şef la CFR Călători, între un tren de noapte cu 10 - 15 călători şi un tren de zi în plus pe Bucureşti - Craiova sau pe Braşov - Făgăraş, clar aş alege a doua variantă, pentru că scopul unei societăţi comerciale e să facă profit. Pe când CFR Călători... ţine unele grupe directe doar de dragul de a fi tren acolo, în vreme ce alte rute sunt, practic, abandonate, în ciuda potenţialului mai mare, doar pentru că nu ating reşedinţe de judeţ. Pe Botoşani e grupă de un vagon, pe Reşiţa la fel, la Târgovişte sunt nişte Desiro ca IR la un preţ imens (25 RON), iar la Tulcea ai 3 trenuri pe zi. Să zicem că pe Târgovişte poţi păstra ,,grupa" făcută cu Desiro, dar doar dacă o faci la rang de Regio. Dar pe restul e absolut aiurea să ai tren/motor direct pentru Bucureşti. Acolo clar trebuia să ai 2 automotoare, care să penduleze toată ziua şi să facă legătură la toate trenurile de lung parcurs. Păcat, mare păcat, că aceste secţii sunt în continuare interoperabile. Poate un privat ar face treabă mai bună.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 00:38

Vorbesti fara sa sti ce vorbesti , dupa tine bagi toate trenurile pe o ruta si restu le abandonezi de parca aia din alte orase nu sunt tot cetateni ai acestui stat , nu platesc aceleasi taxe si impozite doar ca unii sa beneficieze de tren si altii Dumnezeu cu mila , sa se descurce cu ce pot , si ce conteaza ca schimba trenu in gara X , dai dracu ca sunt prosti ca mai vin la tren , lasa ca bag 100 de trenuri pe Bucuresti Craiova scot bani de aici si restu ...............
Asta e gandirea ta , pacat , toti suntem cetateni ai acestui stat si fiecare resedinta de judet trebuie sa aibe macar un tren direct cu , capitala indiferent ca in trenul ala se afla 10 calatori sau 100 , macar acea legatura sa existe , e ceva normal asta , trebuie sa ne gandim la binele fiecaruia nu doar la profit , profit si iar profit .
Nu este nimeni de vina ca s-a nascut sau ca traieste in varfu muntelui sau altu ca traieste in buricul capitalei , oferai si celui care sta la 600 de km fata de capitala macar o legatura directa cu buricul acestei tari ca toti contribuim la tara asta prin taxe si impozite cum am spus mai sus , de ce sa ii limitezi aceste facilitati , practic il izolezi si apoi tipi ca vai din statia y nu pleaca nimeni cu trenu , pai cu care tren ? cu ala care nu mai este sau cu schimbare in statia z .
O ti langa cu aceste anulari de grupe directe care culmea merg in resedinte de judet nu in catune , te gandesti doar la tine personal dar la restul tarii ioc , CFR-ul este un mijloc de transport public care trebuie sa deserveasca toata populatia acestui stat nu pentru unii muma si pentru altii ciuma . Evil or Very Mad 
Din cauza acestei gandiri de 2 bani au si plecat multi calatori de la tren si s-au orientat spre altceva mai ieftin si mai comod , pe cei pierduti cu greu ii maia duci al tren , poate niciodata si pe fiecare an se pierd calatori , daca nu oferi legaturi bune , calatori care vor pleca de la tren vor fi mereu .

Intre Capitala si fiecare resedinta de judet trebuie sa existe macar un tren direct sau o grupa directa indiferent ca ai sau nu calatori , macar 5 calatori tot ai , e vorba de legatura directa care trebuie sa existe iar calatorii ii atragi prin preturi promotionale , tarife reduse , solutii ar fi , conteaza sa vrea cineva sa se aplice asa ceva , dar la CFR se vrea alungarea calatorilor nu atragerea lor . Wink 

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 01:17

Bucurestiul trebuie sa aibe vagoane sau trenuri directe cu majoritatea resedintelor de judete chiar daca nu sunt mereu pline.  Litoralul trebuie sa aibe cu majoritatea localitatilor trenuri/vagoane directe vara cel putin. Unde sunt linii ce ocolesc introduci RE (ieftine ca la autocar/microbuz) nu IR (scumpe si cu durata mare).

CFR CALATORI trebuie sa fie in slujba cetateanului si sa ofere servicii adaptate nevoilor majoritatii populatiei nu a diferitelor interese ANTI FEROVIARE care o duc spre faliment. In Romania 50% din oameni nu are acces la autoturism si nici nu va avea in urmatorii 10 ani din cauza economiei pentru ca noi nu putem decat visa la prosperitatea germana, franceza (tari foste imperii) din cauza veniturilor mici fata de alte tari europene. Daca vor creste salarile si pensile prea mult vom ajunge aprope de situatia Greciei, Portugaliei cu somajul enorm si oricum populatia tari noastre este din ce in ce mai batrana. Trebuie sa intelegem locul nostru in Europa - UE.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 02 Sept 2013, 02:02, editata de 2 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 01:29

razvan - trenuri a scris:
CFR CALATORI trebuie sa fie in slujba cetateanului nu a diferitelor interese ANTI FEROVIARE.
Nici CFR şi nici orice altă societate din orice ţară nu are principiul ăsta. Doar pe la noi mai avem porcăria aia cu ,,siguranţa naţională" în HG-ul de înfiinţare al CFR Călători. CFR Călători e un operator de transport şi atât. Scopul lui e să facă profit, nu să târâie vagoane dintr-un loc în altul doar ca să meargă 10 oameni cu ele şi să aibă unde să îşi facă mecanicii orele. De ce crezi că DB, SNCF sau MAV au închis o groază de linii în ultimii ani?
Ceauşescu e mort de mult... iar pe vremea aia oamenii stăteau cu orele prin gări pentru că nu aveau de ales... pentru o Dacie aşteptai cu anii, iar după ce o luai nu găseai benzină sau te trezeai că circulă doar maşini cu numere pare şi a ta are impar sau invers. Vremurile s-au schimbat, în Europa civilizată vreo 80% din călătoriile pe drumuri lungi se fac pe autostrăzi, cu maşini personale. Dar tot vreo 80%, însă din traficul de navetă, se face cu trenul. La noi e pe dos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 10:38

Am o intrebare pentru moderatori,si anume:as putea propune cum ar arata mersul trenuriilor ,dupa mine,pe Regionale,de exemplu Regionala Banat-Oltenia,cu plecari a tuturor trenuriilor IR,IRN si RE din Bucuresti,Craiova,Timisoara,Arad(cu orele de plecare si distanta pe care circula)?

Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Sus 
Pagina 10 din 45Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 45  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: