|
| Bucureşti Obor | |
|
+35IonutFanRailway ciprian71 truscamihai dan tm M.I.C.I. TVlad gamezplayi Luna Adrian78 Dr2005 ATM Mircea Hirjau nokia2010 ldh80 IonutChircu Vitosa Silver Boracik TONIghtwish SULZERUL 0733 raoul Ionutz Zoly87 didi IonutCFR2009 Felix 19jimmy84 Alex Avram vrabieionut zenox4500 MariusM Vlad Lde 2100 gicu COSTACHE MIHAIL 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Lun 23 Ian 2012, 22:38 | |
| Cuplarea presupune timp, material rulant şi, mai ales, personal de manevră, care nu mai există. Nici măcar să cuplezi două rame Z6100 (presupunând că ar fi disponibile) nu poţi, pentru că li s-au scos cuplele Scharfenberg. Nu mai zic că nu ai voie să intri cu semnal de chemare din linie curentă direct pe linia ocupată, deci trebuie să tragi automotoarele la două linii diferite, după aia faci parcurs de manevră unuia din ele să intre la linia unde e celălalt. O soluţie mai bună ar fi introducerea unor RegioExpress (rame electrice în extrasezon, LE + etajate în sezon) care să nu oprească în toate staţiile şi să scoată un 3h30 min de la Bucureşti la Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 11:58 | |
| Deci nu ai voie să bagi un tren care vine de la Gara de Nord pe o abătută, iar de Gara de Est (Obor) să vină trenul împins ca să se realizez mai uşor cuplarea? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 12:05 | |
| Nu. Nu ai voie sa primesti un tren in gara la o linie ocupata. Plus ca nu prea ai voie sa circuli intre doua statii prin impingere (doar in cazuri exceptionale). |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 13:32 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 14:32 | |
| Ma scuzati. eram in statia Arad si un regiotrans a fost primit din directia Aradul Nou pe linia 2 peron deja ocupata de alt regiotrans.
Nu este nevoie de personal de manevra pentru cuplarea /decuplarea trenurilor. Aceasta se face de catre personalul de tren, acum nu stiu daca mecanicul sau seful trenului face aceasta operatiune. nu se mentine partida de manevra ca sa decupleze grupa trenul de Motru de trenul de Turceni. este reglementat cine face asta. (scuze Motru nu mai e dar pentru exemplu)
Circulatia prin impingere s-a folosit la CFR pe diferite rute, cea mai cunoscuta fiind Otelu Rosu h-Otelu Rosu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 14:41 | |
| Cea mai cunoscuta ruta unde se imping trenurile cred ca este Vatra Dornei Bai h-Vatra Dornei |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 14:47 | |
| |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 15:31 | |
| Alea sunt cazurile exceptionale de care ziceam, insa acolo trenul pleaca din gara, ajunge in curenta la halta respectiva apoi se intoarce prin impingere. Dar sa circule de la o statie la alta prin impingere nu se poate. La fel cum e cu primitul trenului la o linie ocupata, in primul rand semnalul de intrare nu se pune pe liber, trenul se poate primi cu chemare insa tot nu este voie impiegatul isi pierde locul de munca in cazul asta.
Singura metoda prin care un tren poate intra la o linie ocupata este prin primirea lui la o linie libera, apoi manevrat la linia ocupata pe baza semnalelor de manevra. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Mar 24 Ian 2012, 16:03 | |
| - Vlad a scris:
- Alea sunt cazurile exceptionale de care ziceam, insa acolo trenul pleaca din gara, ajunge in curenta la halta respectiva apoi se intoarce prin impingere.
În plus, alea sunt garnituri goale, nu se iau călători pe acele ,,rute". _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 01:19 | |
| - Citat :
- Singura metoda prin care un tren poate intra la o linie ocupata este prin primirea lui la o linie libera, apoi manevrat la linia ocupata pe baza semnalelor de manevra.
Adica si cuplarea Desiro (de exemplu in Titu) tot asa se face? din timpul de stationare, 9 minute, presupuneam ca intra amandoua - atat grupa principala de Craiova, car si ramura de Targoviste- pe aceeasi linie si se cupleaza direct. Sau poate, fiind automotor, regulile sunt distincte? Un alt exemplu care ma nelamureste. Daca un tren nu are voie sa intre pe o linie cat timp ea ocupata, atunci o locomotiva izolata de ce are voie sa faca asta? ma gandesc de exemplu cum se desfasoara lucrurile in statia Marasesti (dar si altele), la manevra inversa celei pe care o forfecam acuma. Dar ma limitez la Marasesti, pentru IC-urile de Suceava. Electrica pleaca inainte spre Suceava cu grupa de Suceava, iar dupa 3 minute (trenul de dimineata) respectiv 4 minute (trenul de dupa masa) pleaca si dieselul inapoi, rebruseaza (adica iese din Marasesti spre Bucuresti) cu grupa de Iasi. Din timpurile de stationare/plecare, eu presupun ca Dieselul intra pe linie la coada trenului-si se cupleaza la grupa de Iasi cat timp grupa suceveana este inca in statie, cu tot cu locomotiva. Deci, pe aceeasi linie, care trebuie deci sa fie considerata ocupata. ...dar totusi , lasand la o partea tehnica - manevra de combinare/separare, de ce sa se faca doua ramuri de tren pentru Constanta care sa se combine in Pantelimon? care e motivatia social-economica pentru asta? drept ii ca a existat in precedent, cu combinare in Obor, in speta personalul de noapte de Tulcea (care dupa cum stiti, pleca din Bucuresti N Gr. A doar cu 2 vagoane, unul de dormit si unul de posta, iar restul garniturii -clasa 1+2 i se atasa din Obor). Dar ala avea un motiv sa justifice mixtura asta. Insa , un IR sezonier ...de ce sa aiba doua grupe de vagoane? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 11:15 | |
| Dar dupa 1989 nu-mi mai aduc exact aminte anul sau anii cat a circulat acel personal-sezonier Buc Obor-Constanta-Buc Obor, stiu ca pleca pe la 7 si ceva dimineata ca tren 8013, in timp ce 8011 ce pleca la 6 se limita vara la Fetesti, iar cel de ora 13 spre Constanta avea nr 8015 si mai era si 8017 tot ptr Constanta mai pe la ora 16.
@ATM ala de care spui tu circula ca GG Buc Basarab Tehnic-Buc Nord Gr A-Buc Obor si pleca undeva pe la ora 21.45, garnitura propriu-zisa din vag clasa avea st dom Buc Obor, circula la Tulcea Oras cum bine zici (intr-un timp ca 8061 apoi ca 8051 in vechea numerotare) iar din Medgidia circula ca 8359 la Constanta cu 2 vag clasa a 2-a (le vedeai ziua garate la linia 9 langa linia 1 in Constanta) si se intorceau ca 8360.
Of topic locom plus echipa de BC (pe atunci) 827/8360/8062 (8052) remiza la Basarab pe la ora 11 iar seara prezentarea echipei pe la 19.30 pleca cu (8051) 8061/8359/824 (827 actualul 1681, 824 actualul 1682). |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 11:49 | |
| [quote="ATM"] - Citat :
Adica si cuplarea Desiro (de exemplu in Titu) tot asa se face? din timpul de stationare, 9 minute, presupuneam ca intra amandoua - atat grupa principala de Craiova, car si ramura de Targoviste- pe aceeasi linie si se cupleaza direct. Sau poate, fiind automotor, regulile sunt distincte? Sunt aceleasi reguli. Nu se poate primi la linie ocupata pentru ca nu se pune semnalul de intrare pe liber. Nu stiu configuratiile celor 2 statii de care zici dar daca pe aceeasi linie este si un semnal de parcurs se considera ca sunt 2 linii (ex: 2A si 2B un tren intra in gara pe linia 2A pana la semnalul de parcurs apoi cu indicatia alb lunar a acelui semnal merge in continuare la linia 2B si se cupleaza la trenul de acolo) Iti spun sigur ca la Titu daca nu exista cazul de mai sus atunci daca cele 2 Desiro vin amandoua odata vor fi luate SIGUR la 2 linii diferite apoi prin manevrarea unuia din ele in linie curenta si regararea la linia cu celalalt automotor vor fi cuplate. Gandeste-te doar ca daca linia e ocupata semnalul de intrare e rosu si deci pe ce baza ar intra mecanicul in gara? |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 12:04 | |
| Simplu: pentru unii Gara de Est (Obor) e mai aproape decât Gara de Nord. Şi apropos de ce a zis Dr2005: în trecut a existat un personal cu mers de accelerat care pleca de la Gara de Est (Obor). |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 12:07 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Sam 28 Ian 2012, 12:07 | |
| - nokia2010 a scris:
- Simplu: pentru unii Gara de Est (Obor) e mai aproape decât Gara de Nord.
Şi apropos de ce a zis Dr2005: în trecut a existat un personal cu mers de accelerat care pleca de la Gara de Est (Obor). Pleca la 7 si ceva dimineata din Buc Obor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bucureşti Obor | |
| |
| | | | Bucureşti Obor | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |