Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Bucureşti Obor

In jos 
+35
IonutFanRailway
ciprian71
truscamihai
dan tm
M.I.C.I.
TVlad
gamezplayi
Luna
Adrian78
Dr2005
ATM
Mircea Hirjau
nokia2010
ldh80
IonutChircu
Vitosa
Silver
Boracik
TONIghtwish
SULZERUL 0733
raoul
Ionutz
Zoly87
didi
IonutCFR2009
Felix
19jimmy84
Alex Avram
vrabieionut
zenox4500
MariusM
Vlad
Lde 2100
gicu
COSTACHE MIHAIL
39 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 22:38

Cuplarea presupune timp, material rulant şi, mai ales, personal de manevră, care nu mai există. Nici măcar să cuplezi două rame Z6100 (presupunând că ar fi disponibile) nu poţi, pentru că li s-au scos cuplele Scharfenberg. Nu mai zic că nu ai voie să intri cu semnal de chemare din linie curentă direct pe linia ocupată, deci trebuie să tragi automotoarele la două linii diferite, după aia faci parcurs de manevră unuia din ele să intre la linia unde e celălalt.
O soluţie mai bună ar fi introducerea unor RegioExpress (rame electrice în extrasezon, LE + etajate în sezon) care să nu oprească în toate staţiile şi să scoată un 3h30 min de la Bucureşti la Constanţa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 11:58

Deci nu ai voie să bagi un tren care vine de la Gara de Nord pe o abătută, iar de Gara de Est (Obor) să vină trenul împins ca să se realizez mai uşor cuplarea?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 12:05

Nu. Nu ai voie sa primesti un tren in gara la o linie ocupata. Plus ca nu prea ai voie sa circuli intre doua statii prin impingere (doar in cazuri exceptionale).
Sus In jos
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 13:32

Ce dobitocenie.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 14:32

Ma scuzati. eram in statia Arad si un regiotrans a fost primit din directia Aradul Nou pe linia 2 peron deja ocupata de alt regiotrans.

Nu este nevoie de personal de manevra pentru cuplarea /decuplarea trenurilor. Aceasta se face de catre personalul de tren, acum nu stiu daca mecanicul sau seful trenului face aceasta operatiune. nu se mentine partida de manevra ca sa decupleze grupa trenul de Motru de trenul de Turceni. este reglementat cine face asta. (scuze Motru nu mai e dar pentru exemplu)

Circulatia prin impingere s-a folosit la CFR pe diferite rute, cea mai cunoscuta fiind Otelu Rosu h-Otelu Rosu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 14:41

Cea mai cunoscuta ruta unde se imping trenurile cred ca este Vatra Dornei Bai h-Vatra Dornei
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 14:47

Am uitat de ruta aia.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 15:31

Alea sunt cazurile exceptionale de care ziceam, insa acolo trenul pleaca din gara, ajunge in curenta la halta respectiva apoi se intoarce prin impingere.
Dar sa circule de la o statie la alta prin impingere nu se poate. La fel cum e cu primitul trenului la o linie ocupata, in primul rand semnalul de intrare nu se pune pe liber, trenul se poate primi cu chemare insa tot nu este voie impiegatul isi pierde locul de munca in cazul asta.

Singura metoda prin care un tren poate intra la o linie ocupata este prin primirea lui la o linie libera, apoi manevrat la linia ocupata pe baza semnalelor de manevra.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 16:03

Vlad a scris:
Alea sunt cazurile exceptionale de care ziceam, insa acolo trenul pleaca din gara, ajunge in curenta la halta respectiva apoi se intoarce prin impingere.

În plus, alea sunt garnituri goale, nu se iau călători pe acele ,,rute".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 01:19

Citat :
Singura metoda prin care un tren poate intra la o linie ocupata este prin primirea lui la o linie libera, apoi manevrat la linia ocupata pe baza semnalelor de manevra.
Adica si cuplarea Desiro (de exemplu in Titu) tot asa se face? din timpul de stationare, 9 minute, presupuneam ca intra amandoua - atat grupa principala de Craiova, car si ramura de Targoviste- pe aceeasi linie si se cupleaza direct. Sau poate, fiind automotor, regulile sunt distincte?
Un alt exemplu care ma nelamureste. Daca un tren nu are voie sa intre pe o linie cat timp ea ocupata, atunci o locomotiva izolata de ce are voie sa faca asta? ma gandesc de exemplu cum se desfasoara lucrurile in statia Marasesti (dar si altele), la manevra inversa celei pe care o forfecam acuma. Dar ma limitez la Marasesti, pentru IC-urile de Suceava. Electrica pleaca inainte spre Suceava cu grupa de Suceava, iar dupa 3 minute (trenul de dimineata) respectiv 4 minute (trenul de dupa masa) pleaca si dieselul inapoi, rebruseaza (adica iese din Marasesti spre Bucuresti) cu grupa de Iasi. Din timpurile de stationare/plecare, eu presupun ca Dieselul intra pe linie la coada trenului-si se cupleaza la grupa de Iasi cat timp grupa suceveana este inca in statie, cu tot cu locomotiva. Deci, pe aceeasi linie, care trebuie deci sa fie considerata ocupata.


...dar totusi , lasand la o partea tehnica - manevra de combinare/separare, de ce sa se faca doua ramuri de tren pentru Constanta care sa se combine in Pantelimon? care e motivatia social-economica pentru asta? drept ii ca a existat in precedent, cu combinare in Obor, in speta personalul de noapte de Tulcea (care dupa cum stiti, pleca din Bucuresti N Gr. A doar cu 2 vagoane, unul de dormit si unul de posta, iar restul garniturii -clasa 1+2 i se atasa din Obor). Dar ala avea un motiv sa justifice mixtura asta. Insa , un IR sezonier ...de ce sa aiba doua grupe de vagoane?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 11:15

Dar dupa 1989 nu-mi mai aduc exact aminte anul sau anii cat a circulat acel personal-sezonier Buc Obor-Constanta-Buc Obor, stiu ca pleca pe la 7 si ceva dimineata ca tren 8013, in timp ce 8011 ce pleca la 6 se limita vara la Fetesti, iar cel de ora 13 spre Constanta avea nr 8015 si mai era si 8017 tot ptr Constanta mai pe la ora 16.

@ATM ala de care spui tu circula ca GG Buc Basarab Tehnic-Buc Nord Gr A-Buc Obor si pleca undeva pe la ora 21.45, garnitura propriu-zisa din vag clasa avea st dom Buc Obor, circula la Tulcea Oras cum bine zici (intr-un timp ca 8061 apoi ca 8051 in vechea numerotare) iar din Medgidia circula ca 8359 la Constanta cu 2 vag clasa a 2-a (le vedeai ziua garate la linia 9 langa linia 1 in Constanta) si se intorceau ca 8360.

Of topic locom plus echipa de BC (pe atunci) 827/8360/8062 (8052) remiza la Basarab pe la ora 11 iar seara prezentarea echipei pe la 19.30 pleca cu (8051) 8061/8359/824 (827 actualul 1681, 824 actualul 1682).
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 11:49

[quote="ATM"]
Citat :

Adica si cuplarea Desiro (de exemplu in Titu) tot asa se face? din timpul de stationare, 9 minute, presupuneam ca intra amandoua - atat grupa principala de Craiova, car si ramura de Targoviste- pe aceeasi linie si se cupleaza direct. Sau poate, fiind automotor, regulile sunt distincte?

Sunt aceleasi reguli. Nu se poate primi la linie ocupata pentru ca nu se pune semnalul de intrare pe liber.
Nu stiu configuratiile celor 2 statii de care zici dar daca pe aceeasi linie este si un semnal de parcurs se considera ca sunt 2 linii (ex: 2A si 2B un tren intra in gara pe linia 2A pana la semnalul de parcurs apoi cu indicatia alb lunar a acelui semnal merge in continuare la linia 2B si se cupleaza la trenul de acolo)
Iti spun sigur ca la Titu daca nu exista cazul de mai sus atunci daca cele 2 Desiro vin amandoua odata vor fi luate SIGUR la 2 linii diferite apoi prin manevrarea unuia din ele in linie curenta si regararea la linia cu celalalt automotor vor fi cuplate.

Gandeste-te doar ca daca linia e ocupata semnalul de intrare e rosu si deci pe ce baza ar intra mecanicul in gara?
Sus In jos
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 12:04

Simplu: pentru unii Gara de Est (Obor) e mai aproape decât Gara de Nord.
Şi apropos de ce a zis Dr2005: în trecut a existat un personal cu mers de accelerat care pleca de la Gara de Est (Obor).
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 12:07

Ordin de circulatie ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 12:07

nokia2010 a scris:
Simplu: pentru unii Gara de Est (Obor) e mai aproape decât Gara de Nord.
Şi apropos de ce a zis Dr2005: în trecut a existat un personal cu mers de accelerat care pleca de la Gara de Est (Obor).
Pleca la 7 si ceva dimineata din Buc Obor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Bucureşti Obor - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Obor   Bucureşti Obor - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Bucureşti Obor
Sus 
Pagina 7 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Bucuresti Nord - Bucuresti Obor (29 aprilie 2014)
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD
» 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita
» Fetesti-Bucuresti OBOR cu R.8016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (A, B, C)-
Mergi direct la: