Forumul pasionatilor de trenuri din România Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania! |
|
| BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD | |
|
+2COSTACHE MIHAIL vrabieionut 6 participanți | Autor | Mesaj |
---|
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Mar 06 Iul 2010, 11:08 | |
| Ieri am facut o plimbare de la Obor pana la Gara de Nord xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Vin 31 Dec 2010, 20:51 | |
| In ajunul craciunului (24 decembrie 2010) si ajunul Anului Nou (31 decembrie 2010) am efectuat 2 calatorii pe ruta Bucuresti Obor-Dragonul Rosu-Pantelimon-Bucuresti Baneasa cu personalul 8078. In primul rand ca sa vad cati calatori circula in prag de sarbatori cu acest tren si in al doilea rand ca sa cobor in Gara Baneasa, imi place foarte mult acest lucru intrucat ani intregi nu oprea mai nici un tren aici, iar eu nu mai coborasem demult in aceasta statie. Iata statisticile: -24 decembrie 2010 - au circulat in total 5 calatori cu personalul 8078. Din Bucuresti Obor m-am urcat decat eu. In dragon au urcat alte 2 persoane, deci in total 3. In Pantelimon au urcat alte 2 persoane, in total 5. La Gara Baneasa am coborat eu urmand ca in Bucuresti Nord sa coboare si cele 4 persoane. -31 decembrie 2010- au circulat in total 4 calatori cu personalul 8078. In Bucuresti Obor m-am suit eu si doi aurolaci de vreo 15 ani. La dragon nu a coborat si nu s-a urcat nimeni. In Pantelimon a mai urcat inca un boschetar de vreo 35 de ani, deci in total 4 insi. In Gara Baneasa am coborat eu, ramanand ca cele 3 persoane alcatuite din 2 aurolaci si un boschetar sa coboare in Bucuresti Nord. Garniturile au fost alcatuite din rame seria 58. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Vin 31 Dec 2010, 21:22 | |
| Cu alte cuvinte nu prea e rentabila...hai sa o scuzam totusi pt ca e perioada de asa natura...insa in restul timpului.... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Vin 31 Dec 2010, 22:30 | |
| - Razvan a scris:
- Cu alte cuvinte nu prea e rentabila...hai sa o scuzam totusi pt ca e perioada de asa natura...insa in restul timpului....
...vreo 15 - 20 de calatori! |
| | | NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4418 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Lun 25 Iul 2016, 14:35 | |
| Ieri am fost cu 8084 din obor pana in baneasa,am fost singurul nebun in el si cu bilet se uitea aia la mine zici ca ii ceream bani cred ca nu a vindut de mult bilete spre nord,in tren era mizerie zici ca a fost la groapa cu gunoi... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Lun 25 Iul 2016, 21:56 | |
| Scopul acestor trenuri e să ajungă vagoanele la salubrizare în Griviţa. Mai profită şi câţiva ceferişti care stau prin satele de lângă Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD Mar 26 Iul 2016, 07:53 | |
| Era bine daca pastrau functionala revizia de vagoane Bucuresti-Obor (pentru vagoanele care compun trenurile R de pe M800, ca sa nu mai trebuiasca aduse pana la Grivita) si remiza de locomotive Bucuresti-Obor! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD | |
| |
| | | | BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|