|
| IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta | |
|
+20Vale_ntin bobi laurentzu Adrian78 didinul baiazid AeroX kristi kkk cristy79 Katalyn Dr2005 razvan - trenuri Andrey_tm dan tm mielutu zburator Nesebar adibaiacos2003 cardinal stefan_br IonutCFR2009 24 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Mier 22 Iun 2016, 20:35 | |
| - Dr2005 a scris:
Prin ,,bilet întreg" înţeleg bilet pentru adulţi. Dacă pe un tren, toţi adulţii, indiferent dacă îşi cumpără biletul cu 5 minute sau cu 30 zile înainte, fără să existe un număr limitat de locuri la preţ promoţional, plătesc un preţ, de ce nu ar trebui raportate facilităţile la acel preţ? Da, înţeleg dacă erau 100 de locuri la 50 lei (să zicem 100, înlocuiţi 100 cu cât vreţi voi) şi nu tot trenul, atunci da, era o ofertă specială, pentru o parte din călători, cum e şi la avion. E foarte discutabil...Am vazut si la BDZ dar si la sarbi genul asta de oferta pentru tot trenul, nu vad nimic ilegal aici. Pentru ca sa fie implementat un tarif tip oferta ca la avion, CFR Calatori ar trebui sa acopere cam toate intervalele orare fara exceptie, si ar trebui sa aiba grija ca timpii de deplasare pentru trenurile de acelasi rang sa fie acelasi. Eu cred ca a fost pus in dificultate si de faptul ca nu mai poate folosi rangul de regio pentru trenuri care opresc rar, si de aici varianta de rezerva: lasa-l interregiio dar scade-i tariful pana la pret de regio. Foarte multe din trenurile lor care au oferte au probleme la timpul de deplasare, fie sunt prea aproape de trasa unui privat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Mier 22 Iun 2016, 22:36 | |
| - baiazid a scris:
- E foarte discutabil...Am vazut si la BDZ dar si la sarbi genul asta de oferta pentru tot trenul, nu vad nimic ilegal aici. Pentru ca sa fie implementat un tarif tip oferta ca la avion, CFR Calatori ar trebui sa acopere cam toate intervalele orare fara exceptie, si ar trebui sa aiba grija ca timpii de deplasare pentru trenurile de acelasi rang sa fie acelasi.
Ilegal... e discutabil. Dacă pentru toate biletele întregi aplici un preţ, nu ar trebui să aplici reducere la altul. Însă nicio lege nu spune cum trebuie să îşi declare operatorii tarifele şi cum trebuie să le aprobe. E o varză legislativă. Nu e neapărată nevoie ca CFR Călători să acopere toate intervalele, că nici avioanele nu acoperă toate intervalele. Ofertele ar putea fi graduale - primele 10 bilete la 20 lei, următoarele 100 la 40 lei, următoarele 100 la 50 lei şi restul la preţ întreg, pe principiul ,,primul venit, primul servit". Ceva oarecum similar e la trenurile internaţionale, unde numărul de locuri la ofertă e limitat pentru fiecare tren. - baiazid a scris:
- Eu cred ca a fost pus in dificultate si de faptul ca nu mai poate folosi rangul de regio pentru trenuri care opresc rar, si de aici varianta de rezerva: lasa-l interregiio dar scade-i tariful pana la pret de regio. Foarte multe din trenurile lor care au oferte au probleme la timpul de deplasare, fie sunt prea aproape de trasa unui privat.
Erau multe trenuri R cu mers de IR... culmea e că, pe lângă Curtea de Conturi, şi CFR Călători a insistat (!) să se definească clar trenul R, deranjat că privaţii luau subvenţie de R şi aveau mers de IR, în timp ce ei mergeau cu IR cu mers de IR şi luau subvenţie... de IR, deci de vreo 4 ori mai mică. În loc să speculeze legislaţia în favoarea lor, au cerut schimbarea, probabil în ideea că privaţii vor mări preţul. Practic, în loc să concureze cu transportul auto, concurau cu alea câteva trenuri private de pe interoperabile. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 00:41 | |
| DA, concurenta principala vine de la TRANSPORTUL AUTO pentru CFR CALATORI dar si CFR MARFA. Mai putin de la firmele private feroviare de transport pasageri si marfa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 01:35 | |
| CFR-Calatori are ca si concurent principal transportul auto nu privatii feroviari care au 2-3 trenuri, transportul auto e principalul concurent care ofera tarife mici si curse multe iar de multe ori mai rapide, de asta lumea prefera auto si CFR incearca prin pretul scazut ca atraga calatorii ca la viteza nu poate umbla, ce le dicteaza infra asa danseaza. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 10:16 | |
| Asta e tariful de baza http://www.cfrcalatori.ro/244, la care se aplica apoi reduceri pentru elevi, studenti, pensionari. Iar la tariful asta intreg, maximal, normal, de baza, sau cum vreti sa-i spuneti, se aplica si astea : http://www.cfrcalatori.ro/5111 (vezi reducerile procentuale). Dar, dupa cum se observa, ofertele de calatorie si facilitatile pentru anumite categoriui sociale sunt pe acelasi nivel, chiar pe aceiasi pagina. Deci e clar ca la un moment dat si omul de rand poate avea ca sa zicem asa, facilitatea unui student sau pe-acolo, prin oferta. Asta nu inseamna ca studentul poate beneficia si de facilitate, si de oferta in acelasi timp, daca una sau alta din calculele matematice il avantajeaza, el poate chiar renunta la facilitate pentru oferta sau invers...
,,Trenuri IR tarifate R pe anumite distante'' http://www.cfrcalatori.ro/6524 face parte din categoria oferte , adica este deja o reducere la care nu poti sa mai aplici o alta reducere, adica aia din lege pentru studenti etc
Din punctul meu de vedere lucrurile sunt foarte clare, nu scrie nicaieri ca un operator este obligat sa dea ofertele intr-un fel sau altul, nu scrie nicaieri ca trebuie sa le dea ca la avion( unde pretul creste functie de numarul de locuri disponibile si apropierea de data plecarii), si nu la tot trenul. Daca CFR Calatori asa stie sau asa dispune de management, e treaba lor, dar nu inseamna ca este incorect sau ilegal. Si nu vorbim doar de CFRCalatori , ca si la ceilalti operatori e la fel...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 23 Iun 2016, 11:20, editata de 6 ori |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 10:46 | |
| - baiazid a scris:
- file:///C:/Users/test/Downloads/tariful%20integral%202016.pdf
file:///C:/Users/test/Downloads/Tr%20IR%20tarif%20R%20pe%20anumite%20dist%20si%20Abonamente%20R.pdf face parte din Ce ne oferi tu acolo ?! Linkuri catre directorul Users de pe hardisk ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 12:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- CFR-Calatori are ca si concurent principal transportul auto nu privatii feroviari care au 2-3 trenuri, transportul auto e principalul concurent care ofera tarife mici si curse multe iar de multe ori mai rapide, de asta lumea prefera auto si CFR incearca prin pretul scazut ca atraga calatorii ca la viteza nu poate umbla, ce le dicteaza infra asa danseaza.
Mai nou a apărut și aplicatia bla bla car a plecat cineva din Tg Jiu până la București cu Opel Insignia 40 lei de persoana in 4 ore a ajuns si i-a dus până la aeroport |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Joi 23 Iun 2016, 15:11 | |
| - Adrian78 a scris:
Mai nou a apărut și aplicatia bla bla car a plecat cineva din Tg Jiu până la București cu Opel Insignia 40 lei de persoana in 4 ore a ajuns si i-a dus până la aeroport O prostie care ne arata cat de involuati suntem. Tarile fara un transport public frecvent , accesibil si organizat, nu au cum sa faca parte din lumea buna. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Transport auto Joi 23 Iun 2016, 17:13 | |
| - Kapпaтй a scris:
- CFR-Calatori are ca si concurent principal transportul auto nu privatii feroviari care au 2-3 trenuri, transportul auto e principalul concurent care ofera tarife mici si curse multe iar de multe ori mai rapide, de asta lumea prefera auto si CFR incearca prin pretul scazut ca atraga calatorii ca la viteza nu poate umbla, ce le dicteaza infra asa danseaza.
La viteza nu, dar ar putea sa umble la legaturi mai bune pentru distantele acolo unde trebuie sa schimbi un tren ca sa ajungi la destinatie. Nu zic trenuri in plus, ci revizuite cele existente. Sunt unele la care pentru 5 minute pierzi legatura si ai de stat 2 ore pe urma. Ar mai putea cred sa umble si la preturile la IR pe distante scurte (daca mai ales pe urma iei alt tren), e aberant daca de la Iasi la Botosani iau un IR pana la Veresti si de acolo un Regio sa dau 43 de lei sa fac 3 ore jumatate, cand autocarul face 2 ore si e 30 de lei. O sa spuneti ca de ce nu iau Regio cu Regio ca e mai ieftin, da dar sunt anumite intervale cand singurele legaturi ok sa zic sub jumatate de ora de asteptare la Veresti se fac doar prin trenuri Inter-Regio in/dinspre Veresti. Un alt lucru poate ar trebui putin revizuite unele halti, sunt multe care sunt parasite abandonate unde daca se urca 2 calatori pe an si aia probabil cotizeaza la nas. Ar reduce timpul de deplasare la trenurile Regio. In plus cred ca ar trebui inasprite legile pentru dube , si chiar sa fie interzise pe distantele mai lungi. Ei ce fac pariticipa la licitatii si le castiga cu un parc auto format din autocare , si in unele zile merg doar dube care poate nici nu au autorizatie de transport. Pe langa legi ar mai putea interveni cumva si protectia consumatorului, adica uneori suni si faci rezervare la autocar, dar fiind putini calatori ei baga dube. Pai stai putin eu am facut rezervare la autocar nu la duba. Plus ce te faci daca pe parcurs iti apar 10 calatori intr-o statie, ca prin licitatie te-ai anagajat ca asiguri transportul, cel care ramane jos nu ii sunt incalcate niste drepturi? Am vazut cazuri in care dubele daca is pline nici nu mai opresc in statii, inca iti mai si rad in nas din masina sau daca e ploaut afara risti sa fii si stropit. Caz concret, anul trecut am venit din Suceava la 5 dimineata spre Botosani si din autogara era o duba, care de unde credeti ca venea, de la Constanta. Pai nu mi se pare normal ca pentru un asemenea traseu Constanta - Bt, peste 500 de km sa dai autorizatie la duba. Dubele trebuie sa fie doar pe distante scurte. Sa nu uitam cate accidente au fost la dube mai ales. In plus cred ca amenzile pentru dube in caz de viteza sa fie mult mai mari, si nu neaparat sa le plateasca soferul ci firma , pentru ca de multe ori soferii sunt constransi de firme sa ajunga la ora x si la ora y sa fie inapoi pentru ca tre sa plece in alta parte. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Mier 14 Sept 2016, 13:27 | |
| Pe vremuri, 1989, era chiar un personal 8214 Galati Constanta Mangalia ! Ajungea la 1 AM in Mangalia.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Mar 25 Apr 2017, 00:41 | |
| Noul orar, cu plecare la 18:35 din Constanța, e chiar fain.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Lun 19 Iun 2017, 22:26 | |
| Galațiul a rămas singurul mare oraș fără legătură cu stațiunile ...
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Lun 19 Iun 2017, 22:29 | |
| - cardinal a scris:
- Galațiul a rămas singurul mare oraș fără legătură cu stațiunile ...
Ar putea sa vina in Barbosi masina electrica cu 3 vagoane si sa le lipeasca la 1966. Barbosiul este un cartier al Galatiului, deci nu se poate spune ca nu are; dar chestia cu 3 vagoane atasate, ar fi minunat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Lun 19 Iun 2017, 23:06 | |
| A fost sezonier Galati-Mangalia pe vremuri, acum exista autocare din Galati din ora in ora cred ca foarte putini mai aleg trenul, poate studentii ca e moca. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta Lun 19 Iun 2017, 23:13 | |
| Nu sunt toate autocare, majoritatea sunt niște jafuri de dube Nu aș merge cu ele decât la 10 lei Trenul de față are reducere, deci tot se merită, biletul la dubă e vreo 45 de lei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta | |
| |
| | | | IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |