| IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|
+46AlexD IR1822 alinx3330 get. @ndrey 41-0876-7 cosmin br dan tm qew00 mureseanu_976 Dutzu DanyCfrPascani bubu phnegativ Katalin4653 bobi maris.constantin andrei1998 Alex Avram Adirmvl cristy79 stefan_br Spartan1948 AndreiSV cardinal AndiCFR Vlad allred Nesebar iustialex IonutCFR2009 redeme Vitosa Adrian78 Balto NicuS razvan - trenuri 92Dragos ATM Dr2005 DUAL baiazid ALEXCFR AndreiStefan Andrey_tm florin29sv 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 21 Iul 2014, 02:00 | |
| Cand am spus ca vagoanele ar fi normal sa fie alocate in functie de rangul trenului si nu pe revizie de vagoane s-a gasit sa sara x si y cu gura ca dc sa le fie folosite vagoanele lor in alte zone si pe alte trenuri (de exemplu Galati) de parca ar fi ale lor de acasa, totusi am reusit sa schimb compunerea lui 1633/1634 Bucuresti-Brasov-Bucuresti , acesta este facut cu vagoane 20-83 de Galati si sa nu mai fie folosite pe trenurile Regio . Vagoanele apte de IR nu prea au ce cauta pe Regio doar in cazul grupelor directe care devin trenuri RE sa fie vagoane de IR pe Regio dar cam atat iar acele norme in care scrie clar ca la IR trebuie ca vagoanele sa aibe clima de ce nu se respecta si baga vagoane vechi fara clima pe IR, omul plateste o caruta de bani pe IR si face sauna, nu este normal asa ceva, aaa daca pretul era cu 25-30% mai mic as mai fi zis, domnule si asa este ieftin deci se mai accepta dar cand biletul e asa scump sa nu ai macar clima acum vara este total aiurea . |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 21 Iul 2014, 09:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Ceferisti avand gratuitate nu realizeaza cum trebuie sa fie compunerea trenurilor si rangurilor.
Nu mai există gratuitate de vreo 3 ani. Din pacate, acu daca vrei permis dai bani, la fel si pt autorizatii, CFR-isti merg gratis cu ceva "carte", de exemplu tatal meu avea "carte de calatorie" ce-i permitea sa mearga gratis pe rutele Iasi-Podu Iloie, Iasi-Ungheni si Iasi-Buhaiesti parca asa era. Nu mai spun ca acum 6 ani parca permisul inca era de clasa 1 cu 24 calatorii, dupa care permisul s-a mai subtiat devenind de 12 file(calatorii) dar nu mai era de cl 1 ci era de cl 2 a, dupa un timp s-a subtiat din nou la 6 file tot de clasa a 2a si dadeai si bani pe el, 60 lei parca nu mai tin minte exact.(Dar tot ieseai in castig practic iti puteai scoate bani doar dintr-o calatorie ) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 21 Iul 2014, 10:39 | |
| Se dau 6 călătorii pe an, la vreo 30 lei o călătorie (permis cu 6 file). Înainte erau autorizaţii nelimitate pentru tot personalul, iar CFR Călători mai primea bani pentru modernizări şi reparaţii în mod legal şi fără să riscăm infringiment. Nu ştiu cine a venit cu ideea să nu se mai dea autorizaţii, dar decizia asta a distrus CFR Călători, care nu mai poate primi niciun leu de la stat pentru investiţii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 21 Iul 2014, 10:51 | |
| Nici eu nu stiu cineva a avut aceasta inspiratie Parca se dau si autorizatii dar bineinteles contra cost si mi se pare ca sunt mai scumpe ca permisele (parca ) La asa un pret sa tot mergi cu trenu Biletul nu este valabil fara permis, cand vine controlul arati si permisul si biletul astfel risti amenda |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3929 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 21 Iul 2014, 19:42 | |
| Se plange lumea aici destul de mult . Sa stiti ca se poate si mai rau , am calatorit in Polonia cu IC cu vagoane copartimentate cu 8 locuri ce semanau cu 20-57 ale noastre (20-00 cred ca era seria , nu mai tin minte , dar o sa mai merg in gara si sa caut sa aflu seria) , fara clima ( era miez de zi , 31 de grade afara) , si unde mai pui ca s-a defectat locomotiva si am avut 60 de minute intarziere si astfel am ratat conexiune . E adevarat ca e mult mai ieftin ca la noi .
Si era vorba despre un tren ce avea un parcurs de 9 ore .
BTW , permisele CFR parca costa vreo 60 si ceva de lei .
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mar 22 Iul 2014, 01:15 | |
| Avantajul Romaniei este acela ca avem unitati de fabricare si modernizare ale vagoanelor, automotoarelor si locomotivelor. Alte tari mai mici nu au si trebuie sa cumpere din alte parti. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mar 22 Iul 2014, 08:39 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Alte tari mai mici nu au si trebuie sa cumpere din alte parti.
Polonia e de vreo 2 ori mai mare ca România... _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mar 22 Iul 2014, 14:08 | |
| In Romania acum mai locuiesc permanent 18 milioane de oameni (restul sunt plecati) dar in Polonia locuiesc 37 milioane (doar 2 milioane sunt plecati). Populatia totala urbana in Polonia este de 24 milioane iar la noi abia 10 milioane. Am calculat la cei prezenti in ambele tari. Cei plecati vin 1 data la cateva luni sau ani in tara si nu circula cu trenul aproape deloc. Romania are avantajul populatiei rurale numeroase (mai sarace material) dar vad ca CFR CALATORI nu introduce trenuri suficiente cu localitatile rurale. |
|
| |
AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4158 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 23 Iul 2014, 17:57 | |
| Astazi dimineata am ajuns in Suceava cu acest tren. M-am urcat din Eforie Nord iar la vagonul cuseta era full am avut loc sus deoarece jos nu mai erau .Pe la Pascani am observat si eu un vagon etajat dupa locomotiva iar atunci am zis ca astia de la CFR nus normali pe un IR asemenea vagoane? |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 23 Iul 2014, 19:47 | |
| - AndreiSV a scris:
- Astazi dimineata am ajuns in Suceava cu acest tren. M-am urcat din Eforie Nord iar la vagonul cuseta era full am avut loc sus deoarece jos nu mai erau .Pe la Pascani am observat si eu un vagon etajat dupa locomotiva iar atunci am zis ca astia de la CFR nus normali pe un IR asemenea vagoane?
Acum 4-5 ani parca 1862 Mangalia-Iasi si retur erau formate numai din etajate si un 19-54 002 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 23 Iul 2014, 19:50 | |
| Corect Dutzu, pe vremea aia 1861/1862 trecea pe 601 prin Suraia, dar la dus era noaptea si intors era ziua . |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 23 Iul 2014, 20:57 | |
| - Karpaty a scris:
- Corect Dutzu, pe vremea aia 1861/1862 trecea pe 601 prin Suraia, dar la dus era noaptea si intors era ziua .
E mai bine asa 1862-u pleci seara din statiune mai stai la mare ) cateva ore dar e aiurea ca nu ai lumina sa faci poze |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| |
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 24 Iul 2014, 12:00 | |
| Aseara 1862 era cu 2 cusete. Interesant ca nici asta, nici 1944 nu erau full. |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 24 Iul 2014, 12:37 | |
| - NicuS a scris:
- Aseara 1862 era cu 2 cusete. Interesant ca nici asta, nici 1944 nu erau full.
1862 nu a avut 2 cusete doar una singura 1856 la fel tot o cuseta plus acel etajat |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|