| IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|
+46AlexD IR1822 alinx3330 get. @ndrey 41-0876-7 cosmin br dan tm qew00 mureseanu_976 Dutzu DanyCfrPascani bubu phnegativ Katalin4653 bobi maris.constantin andrei1998 Alex Avram Adirmvl cristy79 stefan_br Spartan1948 AndreiSV cardinal AndiCFR Vlad allred Nesebar iustialex IonutCFR2009 redeme Vitosa Adrian78 Balto NicuS razvan - trenuri 92Dragos ATM Dr2005 DUAL baiazid ALEXCFR AndreiStefan Andrey_tm florin29sv 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 13:10 | |
| Daca dublare si electrificare n-a fost posibil de executat, macar CED si BLA se putea monta in 25 de ani. In acest fel incrucisarile se puteau face in toate haltele de miscare in timp mult mai scurt si cu personal mai putin. Acum fiecare statie are cheltuieli mari cu plata acarilor in ambele capete de statii plus intretinerea instalatiilor SBW, destul de scumpa. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 14:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă îl limitează pe 2801 la Constanţa se va lăsa cu scandal şi geamuri sparte prin Constanţa. E ilogic să limitezi trenul plin şi de mare capacitate şi să duci acolo un tren cu capacitate mai redusă. Cei din 2801 nu vor încăpea în 1962.
Aceeasi situatie(scandal,panarama,etc) va fi si cu 1962 daca va ramane limitat la Constanta;acest tren se umple 90% din Iasi si de zeci de ani a circulat permanent doar la Mangalia in sezon si la Constanta in extrasezon. Sa-l limiteze anul acest la Constanta este o crima. Cel de Suceava a mai circulat doar pana la Constanta si pe vremuri. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 14:07 | |
| Se putea baga si Iasi la Mangalia, asa cu intarzieri cum se putea tot ajungea, in fiecare an s-a circulat cum s-a putut dar s-a circulat si au ajuns toate la Mangalia, poate il baga la Mangalia totusi. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 14:20 | |
| Cel mai bine ar fi cum am zis eu, sa-l faca cu putine opriri dupa 2801(care sa opreasca peste tot) sau inaintea lui .Solutii sunt dar din jilturile de la birouri ,nu se pot pune in practica. Seara la retur, nu ar mai fi asa de complicat;distanta dintre trenuri este mai mare iar de la Constanta spre Mangalia nu mai sunt asa de multe trenuri.
Ca sa nu mai spun ca pe cel de Suceava trebuia sa-l faca tren de zi asa cum a circulat zeci de ani, cu plecare in intervalul 5-7 din Suceava. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 17:27 | |
| Între Eforie Sud şi Mangalia se circulă în cale liberă, prin staţii TM/TS. Nu prea ai ce să faci acolo. În plus, pentru 3 luni pe an, nu rentează investiţia. Echiparea unei staţii cu BLA costă peste 100.000 lei, asta doar în condiţiile în care e deja BLA pe secţie. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Între Eforie Sud şi Mangalia se circulă în cale liberă, prin staţii TM/TS. Nu prea ai ce să faci acolo. În plus, pentru 3 luni pe an, nu rentează investiţia. Echiparea unei staţii cu BLA costă peste 100.000 lei, asta doar în condiţiile în care e deja BLA pe secţie.
Eu zic ca se renteaza. Numai salariile celor 6 acari de fiecare statie costa pe an in jur de 150.000 lei. Trebuie sa depasim perioada de ev mediu daca vrem sa avem linii sigure care sa atraga calatorii la tren. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 21:09 | |
| Si au fost destule macaze disponibile din dezafectarile de pe M300 si M200 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 21:51 | |
| Singura solutie este in felul urmator : - 2801 sa ramana asa cum e trasat - 1962 sa aibe plecarea din Constanta pe la 6.45/6.50 - 1944 sa plece mai tarziu din Satu Mare cu 1 ora / 1 ora si 30 minute si sa soseasca in Constanta pe la 10.15, evident tot cu circulatie prin Bucuresti Baneasa - 8800, 8802 si 8804 modificate la mers Dar deja cred si sunt convins ca mersul sezonierelor ramane asa cum il vedem pe site.
@Dr2005 intr-o proportie mica sunt de acord cu tine dar si sa parcurgi 43 km (Constanta-Mangalia) intr-o 1 ora jumate uneori 2 ore lasa de dorit... Macar sa se ridice viteza la 100 km/h, repararea unor podete, montarea unor bariere sau construirea unor poduri peste sau sub calea ferata si tot ar fi ceva prin reducerea semnificativa a timpului de mers. Nu de alta dar suntem in secolul vitezei. Dupa ce ca salariile din Romania si puterea banului sunt cum sunt, pentru carca aia de bani achitata pentru calatorie daca mai faci si 19 ore de la Oradea la Mangalia clar aleg alta solutie decat trenul...
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 22:33 | |
| Nicio investiţie nu se amortizează pe o secţie cu 0 (zero) trafic de marfă şi trenuri de călători trei luni pe an. De aia nici nu se repară nimic. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 22:35 | |
| Mario, eu as modifica mersul lui 1962, eventual cu 30 de minute mai tarziu din Iasi sa aibe si el loc cumva pe CT-Mangalia. Ar fi mai simplu modificat doar el si nu mai multe. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 23:56 | |
| Pe termen lung ar putea renta echiparea cu BLA ș.a.m.d., că scapi de acari, dar îți sar sindicatele în cap că-i dai afară. Poate niște viteze decente de 80-100 km/h cap-coadă și BLA ar convinge portul Mangalia să apeleze și la tren pentru marfă. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Vin 29 Mai 2015, 09:40 | |
| - Karpaty a scris:
- Mario, eu as modifica mersul lui 1962, eventual cu 30 de minute mai tarziu din Iasi sa aibe si el loc cumva pe CT-Mangalia. Ar fi mai simplu modificat doar el si nu mai multe.
Corect! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|