|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|
+46ATM stefan_br COSTACHE MIHAIL colonelu81 frank81 dan_dinamo_bm dincarazvan49 kristi kkk AndreiCFRbv alliens vanchorusebulgaria cristi ar unguru22 MariusM Mihay rizelgeorgel2004 maris.constantin Jhonyla gardianlinux cont dezactivat . adytm cfr500 baiazid Katalin4653 ALEXCFR alex.alexus.tm Cont dezactivat Nesebar mureseanu_976 Vlad Singeorzan DUAL NicuS Dr2005 razvan - trenuri Norbi allred Andrey_tm 92Dragos cristy79 AndiCFR Adirmvl Adrian78 Vitosa IonutCFR2009 cristi CFR Vlad 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 00:18 | |
| A circula la 2 zile iti zic eu garantat .. In 20 l-am prins eu ca m-am intors cu 346 de la Bucuresti.531 avea in grupa sa 4 vagoane + 89-76(WRlee) ... Dacia canci restaurant .. Cealalta grupa cu care am facut cruce nu avea restaurant.Dar 532 in aceasi zi la cruce a avut 89-87 .. ambele 531/532 au 19-87 ca si clasa 1. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6742 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 09:12 | |
| - DUAL a scris:
- baiazid a scris:
- DUAL a scris:
- Baiazid .. In cusete si'n dormitoare nu urca oricine.Exista insotitor care nu iti permite urcarea fara bilet acolo!
Se vede ca esti foarte sigur, dar eu ani intregi am fost cu Dacia la Viena si inca din Nord se urcau tiganii sa dea cu bunghiul si nu cred ca s-au schimbat prea multe in sensul asta recent. Plus de asta, ce insotitor de tren nu doarme noaptea dupa ce si-a parcat toti clientii, astea sunt basme la fel ca si cu nasii care nu iau spaga... Nu stiu in ce era(poate a lu nea Nicu) ai fost tu .. Eu am fost acum 3 ani jumatate cu Dacia iar trecerea era posibila intre vagoanele dormitor si cuseta(dar cam atat) .. Pe vremea aia intre 21-90 uri primul dormitor, WLABmee'ul 71-70 al CFR nu se putea trece decat daca iti deschidea insotitorul usa. Anul acesta am tot fost cu 1822 si 1821.Cusete sunt deschise doar daca statia X are calatori trecuti pe manifest .. Daca nu,nu te urci in cuseta,iti garantez eu ! Apoi atat cusetele cat si dormitoarele deschid 1 singura usa,din cele 4 existente(in cazul cusetelor) sau 3 la dormitoare dupa caz. Apoi multi ani compunerea a fost inteligent facuta cu WRmz ul intre ele.. Acum de 2 ani au venit dobitocii cu grupa de Budapesta .. Iar mai nou Dacia nu mai are restaurant.Restaurantele sunt in grupa IC 531 pana la Teius.Dupa care Dacia ,ramane fara. Mai Dual, tu chiar nu ai ce sa-mi garantezi mie, eu am facut naveta Bucuresti-Viena (si mai departe) intre 2007-2012 aproape saptamanal si stiu exact ce vorbesc, spre deosebire de altii bine pregatiti la teorie. De foarte multe ori mi s-a intamplat sa ma instalez in dormitor si sa asist cum familioane intregi de mustaciosi treceau prin el chiar in capitala ca in branza cu puradeii de mana, basca tot felul de dubiosi care stateau intre vagoane zona W.C. in special in zona Deva-Simeria si pe care nu-i intreba nimeni de sanatate sau bilet atunci cand urcau in vagoane. Iar pe insotitorul ala de bord indiferent de nationalitate, nu l-am auzit niciodata sa ia pe cineva la intrebari, si cum ar putea altfel daca tot timpul statea la el in cabina... In concluzie nu stiu de ce tot ii aperi pe insotitorii astia de vagoane care dispar la o anumita ora si nu-i mai vezi pana dimineata , ii doare la basca de siguranta ta si sunt mana in mana cu toti hotii. Dar tu o tii una si buna contra de parca vrei sa schimbi imaginea unui serviciu trist, a unui tren si mai trist si a unei companii depasite. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 13:16 | |
| Da stiu .. Posteaza biletele sa te si credem ... In primul rand cei din vagoanele OBB nu vorbeau romana.Oriunde ai fi stat ar fi trebuit sa stii asta ca nu aveai cum sa mergi mai departe decat trecand prin vagoanele OBB.2 vagoanele sunt aranjate astfel incat nu puteai intra in vagon fara sa nu treci prin fata cabinei lui. 3 nu-i apar,mi se pare ca serviciul oferit de ex-Gevaro este cel mai decent din toata shandramaua CFR.Daca ar reusii sa imblanzeasca si nepotii de la restaurante,care atunci cand vin pe culoar isi baga un mic "adaos" fata de cei la bar,ar fi mirific. 4 Eu am mers tot la cuseta anul asta in 1822/1 printr-o zona mult mai dubioasa decat cea enumerata de tine;Asa ca am sa rog colegii care au fost la cusete/dormitoare(indiferent de tren) sa isi spuna parerea despre personalul de bord.Nu sunt genul ala comunist cu idei preconcepute Baiazid .. Am calatorit anul acesta foarte des,si ,situatia a ramas la fel.Mai ales ca aia fac prin rotatie.Exista la traficul international o mica bijnita pentru anumite chestii si conditii,dar asta e .. aia se intampla si pe dormitoarele MAV,nu doar la CFR. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 14:24 | |
| Am făcut 3 drumuri dus-întors cu trenul la dormitor: 1) Bucureşti - Timişoara şi retur, 2009: vagon 71-80, am mers cu naşul, dar vagoanele erau descuiate la capete, naşul din vagoanele de clasă aducând de la Bucureşti şi Videle nişte clienţi pentru cuşetă ,,n-au mai găsit loc, poate le dai tu la cuşetă". Nu ştiu cum s-au înţeles (ori au plătit suplimentul, ori au dat ,,ceva" acolo). Şi la dus şi la întors am băut câte o bere cu însoţitorii vagoanelor, după aia eu m-am dus în pat şi ei la încă o băută, iar la Craiova deja dormeau buştean toţi. Am mai consumat şi 2 sticle de apă de 0,5l găsite în cabină.
2) Bucureşti - Viena şi retur, 2008: 71-70, o căruţă de bani pe bilet. Însoţitorul român ne-a avertizat să încuiem uşile, să punem lanţul şi să ne punem toate bagajele sus pe rastel, nu jos lângă pat ,,că cheie pătrată are toată lumea şi în Ungaria au fost cazuri de furt". La întoarcere am nimerit vagonul austriac.. ăla nici nu avea lanţ la toate cabinele (a noastră avea), prin urmare am testat toate uşile cu cheia pătrată, la solicitarea celorlalţi călători. la vreo 2 cabine şi-au scos bărbaţii curelele şi au legat clanţa de pat pe interior. Ambele drumuri au decurs fără incidente notabile, dar prin Ungaria, la întoarcere, s-au perindat tot felul de dubioşi cu pălării mari (gabori de-ai lor) + căpşunari români veniţi să îşi schimbe paşapoartele şi care nu aveau loc (probabil nici bilet), cu puradeii din dotare. CFR Gevaro a dat o sticlă de apă de 0,5l. OBB a dat o sticlă de 0,5 + un prosopel din bumbac cu sigla CIWL.
3) Bucureşti - Budapesta şi retur, aprilie 2013: la dus 71-70 015, însoţitorul mi-a recomandat să încui bine uşa - mai ales în Ungaria - şi ,,puteţi să vă culcaţi şi să încuiaţi, că nu mai am pe nimeni la cabina asta". Am avut o cabină cu toaletă proprie, deci până la vamă nu am mai ieşit. Pe la Bekescsaba am primit din partea însoţitorului ,,micul dejun", adică un Nestea la 0,5l, o pungă de sticks-uri, un pachet de biscuiţi simpli, o cutiuţă de câteva grame de gem şi o cafea/un ceai (după preferinţe), făcut cu apă plată Dorna (!). Însoţitorul a fost de treabă, s-a trezit la fiecare staţie să verifice cine urcă/coboară, nu l-am văzut beat ori să fumeze în tren. La întoarcere nu am primit nimic, că am revenit cu Dacia şi era însoţitorul de acolo era deja beat la Budapesta. Şi la dus şi la întors am găsit în tren un ,,set de igienă personală" format din săpun mic, pastă de dinţi la tub mic, periuţă de dinţi şi şerveţel, toate sigilate. Vagoanele nu au fost încuiate. _________________ :TTT:
|
| | | dan_dinamo_bm
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 49 Localizare : Baia Mare, M400 Reputatie : 4502 Data de inscriere : 22/10/2012
| Subiect: Personal de bord Ok Mar 24 Sept 2013, 15:14 | |
| Am fost anul asta la mare cu sezonierul 1944 la dus si 1945 la intors la vagonul de cuseta. Pot sa spun ca am ramas surprins placut de personalul de bord. Usile vagonului erau inchise intre statii. La fiecare statie, insotitorul de vagon deschidea usile pentru cei care doreau sa fumeze. Cel putin eu cred ca m-am simtit in siguranta in compartiment. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6742 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 15:25 | |
| La Dacia desi am mers de cateva sute de ori, niciodata nu am patit nimic notabil cu exceptia deranjului unora care nu aveau treaba cu vagonul. Dar trebuie sa remarc ca in special dupa ce treceam de granita si intram in Ungaria, de multe ori cineva impingea destul de puternic usa cabinei ca si cum incerca sa vada daca era uitata deschisa iar astia erau veniti si urcati clar pe usa vagonului si nu pe geam. Cateodata mirosea destul de ciudat (intepator) de parca dadea cineva cu un spray si nu cred ca mi se parea...
Personalul intotdeauna era mai o.k. la vagonul romanesc care de fapt era mai intretinut si avea si lenjeria curata, insa cu usile era problema mare de foarte multe ori pentru ca nu erau incuiate, nu era o regula insa nici exceptie nu era. Noaptea dupa o anumita ora, bineinteles dupa ce insotitorul tragea pe dreapta, trebuia sa fi cu ochii in patru daca vroiai sa iesi pe culoar sau la buda pentru ca probabilitatea sa intalnesti oameni care nu aveau bilet acolo era destul de mare. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 19:58 | |
| Deci baiazid , dupa cum relateaza si Doctorul se pare ca la international cam cum ti-e norocul .. Eu am avut parte de personal ok .. Pe intern la fel ca si dan_BM doar insotitori ok am avut.. Eu cand am mers atat cu Dacia ,care nu a deschis usile la vagon decat in statiile in care au coborat pasageri(ca de urcat mai zica si altii(exceptand Budapesta)) .. Eu am fost la cuseta ca nu ma dau banii afara din casa,am fost 3 persoane la dus,2 la intors.Poate daca prindeam ceva dubiosi imi schimbam parerea,dar nu am avut nici un eveniment notabil... @Dr 2005 mie mi s au parut vagoanele OBB mai "luxoase" ca sa zic asa ,chiar daca ambele aveau lenjerii curate si bine intretinute... Bine inteles cu 70-91 recuperam mult,chiar ii intrecem,insa pacat ca se tine tare cu el in serviciul dormitor Deluxe... Nu stiu cum sunt dormitoarele astea noi 71-70 ,pana acum nu am reusit sa urc in unul. Mai asteptam pareri.
LE : Poate ne-am face si noi cu ceva cusete din astea moderne seria *90 sau macar apte de 160 .. Si sa reusim sa introducem ceva servicii si spre Praga si spre Paris/Venetia.. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8098 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 20:28 | |
| - DUAL a scris:
- LE : Poate ne-am face si noi cu ceva cusete din astea moderne seria *90 sau macar apte de 160 .. Si sa reusim sa introducem ceva servicii si spre Praga si spre Paris/Venetia..
Doar daca da comanda CFR Calatori la cusete noi-noute de la Astra, EXCLUSIV cu clasa a 2-a si atat ! Si daca-i serie 90, atunci poate si cu 200 sa alerge, ne-am putea baga singuri un dormitor 70-91 si o cuseta (fictiva) 50-91 Bc10mee grupa de Munchen pentru EN Kalman Imre (Budapest - Munchen) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 23:14 | |
| - DUAL a scris:
- Bine inteles cu 70-91 recuperam mult,chiar ii intrecem,insa pacat ca se tine tare cu el in serviciul dormitor Deluxe... Nu stiu cum sunt dormitoarele astea noi 71-70 ,pana acum nu am reusit sa urc in unul.
Mai asteptam pareri. Sunt destul de confortabile, dar pereţii interiori sunt dintr-un placaj gros care nu e bine izolat de cutie dpdv al vibraţiilor, prin urmare a cam crăpat... Vagoanele OBB-ului, cel puţin cele de dormit, erau nişte MU-uri din 197x, nişte antichităţi în comparaţie cu ce avem noi. Dar aveau climatizare şi... geamuri care se deschideau cât să pici prin ele şi care, o dată închise, nu lăsau să treacă curentul. În schimb, boghiurile MD erau criminale, cum intrai în România nu mai puteai să dormi. - Citat :
- LE : Poate ne-am face si noi cu ceva cusete din astea moderne seria *90 sau macar apte de 160 .. Si sa reusim sa introducem ceva servicii si spre Praga si spre Paris/Venetia..
Avem cuşete de 160. Spre Praga sunt trenuri din Budapesta din 2 în 2 ore, nu văd rostul ataşării unui vagon românesc. Nu mai zic că drumul Budapesta - Praga are cam aceeaşi lungime cu Budapesta - Bucureşti... primul e parcurs în 6 ore jumate, al doilea în vreo 14... - Citat :
- Doar daca da comanda CFR Calatori la cusete noi-noute de la Astra, EXCLUSIV cu clasa a 2-a si atat !
De ce exclusiv cu clasa a doua? Poate unii vor la cuşetă de 4. Cel mai bine e să fie compartimente transformabile, în funcţie de solicitări să dai 4 sau 6 locuri. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mier 25 Sept 2013, 01:12 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- DUAL a scris:
- LE : Poate ne-am face si noi cu ceva cusete din astea moderne seria *90 sau macar apte de 160 .. Si sa reusim sa introducem ceva servicii si spre Praga si spre Paris/Venetia..
Doar daca da comanda CFR Calatori la cusete noi-noute de la Astra, EXCLUSIV cu clasa a 2-a si atat ! Si daca-i serie 90, atunci poate si cu 200 sa alerge, ne-am putea baga singuri un dormitor 70-91 si o cuseta (fictiva) 50-91 Bc10mee grupa de Munchen pentru EN Kalman Imre (Budapest - Munchen) Sunt si pe dincolo .. Nu trebuie neaparat sa dam peste preturile piperate de la Astra .. @Dr 2005 tu ai dat reply mai mult la ce-a zis Murii .. Eu nu m-as duce spre Budapesta .. Eu as face trenul prin Nord si cu legatura Cracovia,Praga,Varsovia.. De legaturile cu Budapesta sunt satul .. ca de mere acre.. Apoi la ce intarzieri se fac intre noi si ei,nu ar ajunge vagonul la Budapesta in timp.Ce propuneam eu era atasat intern pana la Oradea si mai departe ca la carte (via Ungaria) si Kosice-Zilina-Brno-Praga .. Trenul ar circula din weekend sa ajunga lunea acolo ,din 2 in 2 zile.Spre Varsovia e alta schema .. dar vorbim de fabulatii acum )... |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4861 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mier 25 Sept 2013, 09:10 | |
| Eu am fost cu 1822/1821,dus-intors,de la Arad-Bucuresti si Petrosani-Eforie Nord,si am fost placut surprins de insotitorii de la cuseta,usile inchise,vagon curat,lenjerie curata,liniste,o calatorie placuta.A fost o problema,cand am plecat spre Eforie si trenul a oprit in Gradinari cand s-au furat cabluriile,si acolo era un regio oprit, si insotitorul tocmai deschise-se usiile pentru a cobora calatorii in gara de nord si,insotitorul nu s-a asteptat ca ,navetistii dau navala in vagon(sa te tii ce a fost acolo),astia nu au mai tinut cont ca e dormitor ,cuseta(si ceilalti insotitori au muscat-o la fel).Na,nu te pui cu navetistii si blatistii,pe ei ii intereseaza sa ajunga(fara educatie majoritatea) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mier 25 Sept 2013, 15:47 | |
| Pai "animalele" de merg dimineata cu 1822 la Bucuresti se intorc cu 1823 .. Deci aceeasi fauna;o cunosc prea bine. Au tupeuri din alea jegoase in ei .. Am vazut cazuri in care calatori cu bilet si loc,s-au dus pe hol sau la baie,si intra melteanu meu neica ,ca a vazut el loc liber ,si se pune asa ,fara nici o jena ,macar sa intrebe ,pe locul altuia.. Ce sa le ceri ?! De asta cred ca in extrasezon 1822 dimineata ar fi ca o mana cereasca daca ar primi 3 vagoane in Craiova(atasate in capul trenului),iar de la Arad sa plece cu 3. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8378 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 26 Sept 2013, 09:48 | |
| [quote="maris.constantin"] Alea trebuie totii aruncati in timpul mersului cand baga 120 la ora undeva pe 900 in noaptea... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14508 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 26 Sept 2013, 21:29 | |
| Luna lui octombrie vine cu noutati la cfr calatori IR12123 (actualul 1823) Bucuresti Nord pl 16.45 Petrosani sos 22.54. Anulat Petrosani -Deva. Si o greseala flagranta pe site oprirea de la Valea Sadului vezi doamne de 31 min!!! :shock: cand ea in realitate e de doar 1 minut. Se suprima oprirea de la Carbunesti. Garnitura lui 12123 continua drumul la Deva cu R2701 Petrosani pl 3.25 Deva sos 6.03 !!! no comment eficientizare trafic cum ii spune specialistii din cfr :shock: (mai scuteste un TUI cfr calatori) IR12124 (actualul 1824) Deva pl 7.05 Bucuresti Nord sos 15.23 noutatile constau in noi opriri la Simeria Triaj, Calan Bai, Pui, Banita si suprimarea opririi de la Carbunesti. IR12121 (actualul 1821) Bucuresti Nord pl 23.45 Arad sos 10.39 nu mai opreste la Carbunesti IR12122 (actualul 1822) Arad pl 18.53 Bucuresti Nord sos 5.43 nu mai opreste la Carbunesti Trenurile vor circula deviate prin Rovinari. O alta greseala pe site daca introduci plecari/sosiri statia Arad apare IR1620 Arad pl 4.47 -Bucuresti sos 17.11, daca introduci Bucuresti Nord apare IR1636 Arad pl 4.47 -Bucuresti sos 17.11 dar mai conteaza numarul trenului la atatea ore de mers si o galagie de bani platiti pe belet ? In urma a ce se observa studiind mersul lunii octombrie pe toata tara prevad o varza totala de nou mers din decembrie. Macar sa se inlocuiasca trenurile IR de scurt parcurs cu trenuri RE.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Joi 26 Sept 2013, 22:16, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 26 Sept 2013, 21:38 | |
| Stai să înţeleg: se suprimă opririle trenurilor de rang superior în Cărbuneşti, dar vor opri în Pui şi alte halte mici?! _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |