|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|
+46ATM stefan_br COSTACHE MIHAIL colonelu81 frank81 dan_dinamo_bm dincarazvan49 kristi kkk AndreiCFRbv alliens vanchorusebulgaria cristi ar unguru22 MariusM Mihay rizelgeorgel2004 maris.constantin Jhonyla gardianlinux cont dezactivat . adytm cfr500 baiazid Katalin4653 ALEXCFR alex.alexus.tm Cont dezactivat Nesebar mureseanu_976 Vlad Singeorzan DUAL NicuS Dr2005 razvan - trenuri Norbi allred Andrey_tm 92Dragos cristy79 AndiCFR Adirmvl Adrian78 Vitosa IonutCFR2009 cristi CFR Vlad 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Vin 20 Sept 2013, 12:40 | |
| Cu exceptia trenurilor de noapte, cand poti sa adormi si sa nu cobori unde trebuie, nu pot sa inteleg duma cu "daca n-am tren direct ma duc cu autocaru'". Daca ai trenul de legatura la acelasi peron cu trenul in care esti care e problema sa te dai jos dintr-unul ca sa te urci in celalalt? Ce, trenul direct sau autocarul direct te iau din fata scarii si te lasa fix unde trebuie sa ajungi? La fudulie nu ne intrece nimeni. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Vin 20 Sept 2013, 19:18 | |
| @baiazid si seara intervalul de circulatie nu difera cu mult intre ele R11854 Tulcea Oras pl 16.55 Constanta sos 20.43 R11017 Bucuresti Obor pl 16.00 Constanta sos 21.10
Tot legat de M800 Au fost anulate din 16 septembrie si perechile R8692 Constanta pl 7.15 Medgidia sos 8.02 R8693 Medgidia pl 9.25 Constanta sos 10.10
Tot din 16 septembrie s-a modificat circulatia unor trenuri regio R8032 Constanta pl 7.40 Fetesti sos 9.30 R8044 Constanta pl 17.50 Fetesti sos 19.39 R8344 Fetesti pl 19.57 Calarasi Sud sos 21.19
Au reaparut din 16 septembrie odata cu anularea trenurilor RE2802/2801 R8038 Constanta pl 19.45 Fetesti sos 21.36 R8031 Fetesti pl 5.10 Constanta sos 6.52 (circula pe firul 1 direct intre Palas-Constanta evitand astfel ocolul prin Ramificatia Medeea).
Pe sectia Constanta-Mangalia din 16 septembrie s-au produs modificari in circulatia trenurilor regio. Astfel s-a modificat si cadentarea plecarilor din Mangalia cu exceptia celui de 5.20 celelalte pleaca la 8.05, 12.05, 14.05, 16.05, 20.05. Din Constanta trenurile regio pleaca la 6.20, 8.20, 14.20, 16.20, 18.20, 20.20.
Cateva opinii personale IR10984 Constanta pl 8.30 Bucuresti Nord sos 11.30. Foarte prost gandit orar. Trebuia introdus cu o ora mai devreme astfel se realiza in Bucuresti Nord si conexiunea la trenurile IR1691 Bucuresti-Timisoara respectiv IR1645 Bucuresti-Brasov-Targu Mures. Nu mai zic de legatura la IR1753 Bucuresti-Suceava acum ca IR1862/1857 este anulat definitiv, desi unii co-forumisti or sa-mi reproseze ca e ocol prin Bucuresti. Iar timpii de mers Constanta-Bucuresti sunt umflati cu pompa! Ca exemplu mai toata vara IR1631 cu 11 vag a sosit cu 15-20 min mai devreme fata de ora stabilita 20.00. De IR10984 cu 3-4 vag ce sa mai zic, va sosii sau nu mai devreme fata de cele 3 ore stabilite in grafic? Poate de la noul mers daca vor mai exista trenuri de lung parcurs gen IR1632/1822 Oradea/Arad-Constanta inafara sezonului estival se vor gandi si la varianta IR1692/1691 Timisoara-Constanta-Timisoara. Si despre IR1681 am de obiectat. Trebuia sa-i modifice plecarea din Bucuresti la ~10.30 realizandu-se conexiunea la trenul IR1826 Targu Jiu-Bucuresti si asta nu de acum ci din iunie cand a inceput sezonul estival. Se mai descongestionau intr-o oarecare masura trenurile litoralului 1822 respectiv 1696. Dar cine sa gandeasca aceste lucruri? Evident noi, calatorii. Pardon, sardelele.
Surprinde totusi lasarea in circulatie pana la noul mers desi a trecut sezonul estival a trenurilor IR1961 Constanta pl 21.35 Iasi sos 7.38 respectiv ramurei IR1957 Marasesti pl 4.00 Suceava Nord sos 7.21. Compunerea vag A, B, cusete. Nu cumva "cara" aer ? Poate era mai bine daca ramanea tren de zi (1862/1957) alta era situatia probabil. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Sam 21 Sept 2013, 15:36 | |
| Vor mai fi modificari pe M800 in perioada urmatoare atat la mersul regio cat si la interregio iar principala modificare va fi legata de inceperea lucrarilor la podurile dunarene, probabil ca timpii intre Fetesti si Cernavoda vor creste la 26' la fel ca in cazul noului IR 10984 iar pe alte tronsoane (vezi Bucuresti-Ciulnita) chiar vor scadea pentru ca s-a mai rezolvat cu furturile si oricum vine iarna si ingheata mana pe cablu.
Intr-adevar, IR-ul 10984 cu plecare la 08.30 din Constanta este prost gandit, trebuia pus in jur de ora 07.00. sau chiar putin mai devreme tot ca IR (eu personal il puneam la 06.45) dar sa faca 2h29' cu opriri doar in Fetesti si Ciulnita iar 1582/1583 facut RE cu timpi de 3h15', si bagate cateva opriri in plus la Palas, Valu si Murfatlar (zona metropolitana Constanta) si alta la Baneasa pentru ca oricum e limitat la 120 km/h si pleaca foarte devreme. Daca merg si mai departe si spun ca acest viitor RE fost 1582/1583 putea sa faca conexiune la Baneasa cu un regio care vine din Nord si merge spre Obor ce spuneti de asta ? Un regio direct Constanta-Obor nici nu se mai justifica pe la ora aia...
Spun pentru a nu stiu cata oara ca trenurile care fac cinci ore intre Constanta si Obor nu se justifica decat pentru nasi insa daca mai tai din opriri si le aduci la un timp de 3h15'-3h30' s-ar putea sa fi uimit de cat succes ar avea, pentru ca bus-urile fac cam la fel iar pretul si confortul sunt in favoarea trenului. Evident ca actualul material rulant nu ar fi de actualitate pentru astfel de trenuri regioexpres insa niste compartimentate modernizate sau chiar niste TE-uri ar fi O.k. pentru inceput. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Sam 21 Sept 2013, 16:48 | |
| Ultima veste neconfirmata oficial: cica ar intra totusi un tren IR sau IC in intervalul 05.40-07.40 din Constanta spre Bucuresti de la noul mers sau chiar mai devreme, cu opriri putine. Ceva imi spune ca va fi IC. Ce moda cu 1098x-urile astea dom'le ... Poate il muta pana la urma pe 10984 la ora 07.00, chiar sunt curios la 08.30 cam cati calatori o avea ... Sau poate il muta pe 1582 dupa ora 06.00 si nu mai baga nimic... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Sam 21 Sept 2013, 19:21 | |
| - Norbi a scris:
- Din 1 octombrie IR 1981 stationeaza in Medgidia 24 minute. Probablil nu va mai fi compus din Sageata.
Cred ca tot un Desiro o sa fie. Stationeaza mai mult din cauza trenului R 11852 cu sos la 08:47 in Medgidia. In cazul unei intarzieri de 10 - 15 min a trenului R 11852, trenul IR 1981 oricum ar fi retinut in Medgidia, deoarece la Derin nu mai este punct de incrucisare trenuri, asa ca este retinut ceva mai mult in Medgidia trenul IR 1981. Returul IR 1982 stationeaza doar 10 min in Medgidia. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Sam 21 Sept 2013, 19:36 | |
| @baiazid Daca tot exista matinalul IR1582 cu plecare din Constanta la 5.15 de ce acest viitor IR10984 n-ar putea fi introdus cu plecare undeva pe la 7.30 din Constanta ? Parca e prea devreme la 7.00
Si apropo de la noul mers IR sau RE 1582 de ce n-ar pleca din Constanta undeva la ora 6.00 ? Ce mi-e acum ca pleaca din Bucuresti spre Brasov la 8.42 ce mi-e ca pleaca de la noul mers de la 9.10 ? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Sam 21 Sept 2013, 23:36 | |
| Nu uitaţi că trenul IC nu e subvenţionat. Deci are tarife cam măricele. În condiţiile în care diferenţa de timp faţă de IR e nesemnificativă, nu ştiu cine va alege aşa ceva. În plus, chiar dacă ar fi plin ochi, un tren format din EA + 2 vagoane nu va fi rentabil în veci. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Dum 22 Sept 2013, 17:17 | |
| Daca tot s-a amintit de rangul IC am citit pe un alt forum feroviar propuneri pentru introducerea de la noul mers de trenuri de acest rang cu opriri foarte putine si dau un exemplu Bucuresti-Timisoara cu opriri doar in Craiova si Drobeta Turnu-Severin. Pai in conditiile actuale cu infrastructura praf si mare branza de la noul mers nu vad sa se reduca cu mult timpul de mers scazand acum la actualul IR72 circa 17 min prin suprimarea unor opriri nu vad sa ajunga mai devreme in Timisoara de 13.30. Ce mi-e 13.30 ce mi-e 14.05 ? Exceptand posibilele intarzieri care sunt la ordinea zilei. Analizam alt tren IC593 inlocuit din 21.05.2013 de IR1697 suprimam 12 min opriri si tot nu soseste la destinatie mai devreme de 23.20-23.25. Si vorba lui Dr2005 nu vor fi mai lungi de 2-3 vag dar nici posibili calatori care sa umple mai mult de 1 vagon plus consumul unei EA plus uzura materialului rulant si tot nu se scot cheltuielile de transport. O repet a nu stiu cata oara pana nu se face un RK pe toate magistralele tarii si nu se ajunge la cel putini timpii de mers ai anilor '90 nu se mai justifica acest rang. Poate unii or sa-mi sara in cap de ce la timpii acelor ani cand traim in 2013 ? Pai nu vedeti ca Bucuresti-Campina cu RK in 2001 si Bucuresti-Palas cu RK recent si se circula mai rau ca in anii '90 ? Trei ore pana la Constanta in 2013 mi se pare enorm de mult. Pana si acele 2h39min la recent sezonierele 1985 si 12891 sunt exagerat de mult in conditiile in care se circula conform livret cu 140 km/h pe aproximativ 90% din traseu. Acum e problema fiecaruia sa propuna ce trenuri vor poate au alt nivel de trai...
Scuze pentru of-topic |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Lun 23 Sept 2013, 10:59 | |
| - Marius 926 a scris:
- Daca tot s-a amintit de rangul IC am citit pe un alt forum feroviar propuneri pentru introducerea de la noul mers de trenuri de acest rang cu opriri foarte putine si dau un exemplu Bucuresti-Timisoara cu opriri doar in Craiova si Drobeta Turnu-Severin. Pai in conditiile actuale cu infrastructura praf si mare branza de la noul mers nu vad sa se reduca cu mult timpul de mers scazand acum la actualul IR72 circa 17 min prin suprimarea unor opriri nu vad sa ajunga mai devreme in Timisoara de 13.30. Ce mi-e 13.30 ce mi-e 14.05 ?
Trenurile cu putine opriri ar fi bune doar pentru confortul calatorilor, nu e vorba doar de diferenta de timpi aici, eu personal as suprima din opriri in special la trenurile de noapte, nu e placut sa stai intr-un vagon de dormit si sa opreasca trenul de zeci de mii de ori ca sa urce toti dubiosii. Un tren cu opriri putine este si mai sigur si mai usor de controlat. De exemplu tren fara oprire intre Bucuresti si Constanta chiar si in extrasezon poate produce efecte pozitive daca este dublat si de un tren care opreste in mai multe statii, daca ar fi dupa mine as merge pe varianta unui RE dublat la un interval de 15'-30' chiar de un IC, 3h15' versus 2h15' si diferenta de bani in acest caz chiar se justifica. Romania e un stat clar diferentiat din punct de vedere social, deci degeaba incearca sa bage CFR calatorii in aceeasi oala ca nu tine. Iar bus-ul ar trebui sa fie o varianta pentru cei mai saraci si nu pentru cei cu laptop ca pana acum, este foarte clar ca multi care merg cu bus-ul ar da bani si pentru IC doar ca sa ajunga mai repede, mai confortabil si in mai multa siguranta la destinatie. Dar acestia cand aud cat face trenul si ce mari sunt intarzierle, sau cand vad ca boschetarii merg cu nasul iar in vagon ba nu merge clima, ba vreun mos s-a pisat pe el (caz real dar omul chiar nu isi spala niciodata hainele), ba miroase a transpiratie cu tot cu clima, sunt impinsi 100% fortat spre bus, care nu e senzational insa te scuteste de surprize de genul in care poti pierde avionul, cursurile, examenele sau alte conexiuni inclusiv intoarcerea seara in locul din care ai plecat. Si foarte multi care se deplaseaza cu masina personala ar renunta in favoarea trenului in conditiile descrise mai-sus, mai ales ca vor fi costuri din ce in ce mai mari si pentru ei, iar daca nu se deplaseaza in grupuri deja masina devine un moft. In concluzie CFR sa-si revigoreze serviciul Intercity catre middle si high-class cu material rulant aferent si sa curete trenurile de mizeria umana iar astia de la infrastructura sa mentina macar o medie comerciala de 100km/h pentru doua orase mari aflate pe linie modernizata recent. La 2h20' trenul ar fi imbatabil contra bus-ului dar la 1h50'-1h55' s-ar putea ca foarte multi sa lase masina. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Lun 23 Sept 2013, 15:25 | |
| Baiazid .. In cusete si'n dormitoare nu urca oricine.Exista insotitor care nu iti permite urcarea fara bilet acolo! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Lun 23 Sept 2013, 15:49 | |
| - DUAL a scris:
- Baiazid .. In cusete si'n dormitoare nu urca oricine.Exista insotitor care nu iti permite urcarea fara bilet acolo!
Se vede ca esti foarte sigur, dar eu ani intregi am fost cu Dacia la Viena si inca din Nord se urcau tiganii sa dea cu bunghiul si nu cred ca s-au schimbat prea multe in sensul asta recent. Plus de asta, ce insotitor de tren nu doarme noaptea dupa ce si-a parcat toti clientii, astea sunt basme la fel ca si cu nasii care nu iau spaga... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Lun 23 Sept 2013, 16:27 | |
| La trenurile cu vagon bar/bistro/restaurant se lasă descuiate cuşetele şi dormitoarele, pentru ca pasagerii să poată ajunge la acele vagoane. În situaţia asta sunt doar Dacia şi Ister. Restul trenurilor de noapte nu au restaurant şi merg încuiate. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Lun 23 Sept 2013, 20:58 | |
| - baiazid a scris:
- DUAL a scris:
- Baiazid .. In cusete si'n dormitoare nu urca oricine.Exista insotitor care nu iti permite urcarea fara bilet acolo!
Se vede ca esti foarte sigur, dar eu ani intregi am fost cu Dacia la Viena si inca din Nord se urcau tiganii sa dea cu bunghiul si nu cred ca s-au schimbat prea multe in sensul asta recent. Plus de asta, ce insotitor de tren nu doarme noaptea dupa ce si-a parcat toti clientii, astea sunt basme la fel ca si cu nasii care nu iau spaga... Nu stiu in ce era(poate a lu nea Nicu) ai fost tu .. Eu am fost acum 3 ani jumatate cu Dacia iar trecerea era posibila intre vagoanele dormitor si cuseta(dar cam atat) .. Pe vremea aia intre 21-90 uri primul dormitor, WLABmee'ul 71-70 al CFR nu se putea trece decat daca iti deschidea insotitorul usa. Anul acesta am tot fost cu 1822 si 1821.Cusete sunt deschise doar daca statia X are calatori trecuti pe manifest .. Daca nu,nu te urci in cuseta,iti garantez eu ! Apoi atat cusetele cat si dormitoarele deschid 1 singura usa,din cele 4 existente(in cazul cusetelor) sau 3 la dormitoare dupa caz. Apoi multi ani compunerea a fost inteligent facuta cu WRmz ul intre ele.. Acum de 2 ani au venit dobitocii cu grupa de Budapesta .. Iar mai nou Dacia nu mai are restaurant.Restaurantele sunt in grupa IC 531 pana la Teius.Dupa care Dacia ,ramane fara. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Mar 24 Sept 2013, 00:04 | |
| Dacia are restaurant dar nu mereu. Desi trebuia sa fie zilnic, adica 3 vagoane restaurant in prezent daca circula doua bucati. Azi Dacia 347 a avut restaurant dar 346 nu. Cat despre 531/532 acesta nu are restaurant are un amarat de 89-87 un vagon de clasa 2-a cu 46 locuri si restul mini-bar frate cu 21-76. Restaurantul ala de pe 531/532 a circulat vreo 2-3 saptamani in rest e tot cu 89-87. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |