|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 20:04 | |
| Stiu cum vine .. Intrebarea ramane .. A crapat 71-31 care face datoria zilnica,sau supliment? .. Eu tind sa cred ca e supliment.. Si se face si supliment pe 1695 si impusca 2 pasari cu un glont.. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 20:20 | |
| Ieri,27.12.2013,Arad si Aradul Nou: R 3115:GM+cl2+cl2+cl1+cl2 IR 1765:EA+cuseta+cl2+cl2+cl1+cl2+cl2+cl2 R 2024:EA+3*etajate(EC din Arad),compunerea olteneasca IR 72:Trax+cl2+cl1+cl2bar+cl2 IR 1743:2*desiro R 3115:Ldh+cl2+cl1+cl2 IR 1536:desiro R2611:EA+AM(EA venit dimineata cu IR 1844) IR 1843:EA+cl2+cl1+cl2(EA dus de la Arad cu R 2608) IR 79:restaurant(mav)+cl2(cfr)+cl2(cfr)+cl1(mav) IR 1833:GM+cl2+cl2+cl1+cl2+cl2(cu EA de la Arad) IR1621:EA+cl2(bicicleta)+cl2+cl1+cl2(bicicleta)+cl2bar+cl2 Toate trenuriile astea au fost regulate |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 20:49 | |
| Multumim de update,dar fara seriile vagoanelor nu puteam updata topicul compunerilor. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 21:08 | |
| Ai trecut de două ori R3115. Al doilea, cel cu LDH, este R3117. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 21:53 | |
| Scuze Andrey,ai dreptate,era R 3117,Dual data viitoare voi incerca sa le pun cu seriile lor,la Regio sunt 20-55 si 19-55,la IR 1833 cele de clasa a 2 a sunt 20 49 200 si cel de clasa 1 e 19-80, IR 1843 cl 2 seria 20 49 200 si cl 1 19-55 IR 1765 44-31+20-49 200+20-49 200+19-55+20-68+20-49 200+20-55 IR 1621 84-96+22-96+30-76+84-96+21-76+21-76 |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 22:08 | |
| La 2608 și 2611 sunt Malaxa 1000. 1833 e făcut cu 20-49.2 sau 20-49.0? Mi-a spus cineva care a mers cu acest tren că nu erau vagoane cu salon în mijloc (20-49 200). |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 22:15 | |
| Scuze sunt fara salon in mijloc |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 22:37 | |
| Buna seara si la multi ani!
@katalyn @allred
1582 intr-adevar formeaza 1587, dar 1587 nu circula in perioada 25.12.2013-01.01.2014 (idem 1586) iar in perioada asta vagoanele lui 1582 se ataseaza in Grivita la trenul 1585. Asta am vazut cu ochii mei. Celelalte imperecheri de pe Constanta sunt 1581/1588 si 1583/1584, cel putin in perioada asta. 1583/1584 daca nu ma insel face pereche cu 1667/1664 turnus 2 garnituri de Grivita. Alte turnusuri apartinand reviziei de vagoane Constanta sunt, cel putin teoretic ca in practica le mai schimba in functie de evenimente: -8690, 8691, 8030, 8033, 8034, 8035 = 1 garnitura -8016, 8017, 8012, 8013, 8018, 8019, 8014, 8015, 8036, 8031, 8032, 8571, 8015 = 4 garnituri (8571 se ataseaza la Fetesti in capul trenului 8015 si circula cu locom DT la Constanta) -8020, 8011, 8344, 8343 = 2 garnituri
8201, 8202, 8203, 8204 = 1 garnitura de Galati (idem si locom)
Acum daca tot sunt la capitolul asta mai adaug si alte imperecheri de trenuri apartinand reviziei de vagoane Basarab sau Depoului de Automotoare Bucuresti-Calatori -7031, 7034, 7041, 7044 = 1 AM Desiro -1671, 1674 = 2 AM Desiro -7035, 7036, 7039, 7042, 7043, 7046 = 1 AM Desiro (7039 si 7043 se formeaza la peron din 7036 respectiv 7042) -7037, 7040, 9027, 9024 = 1 garnitura -7045, 7032, 7033, 7038 = 1 garnitura (2x26-16, 36-16) 7033 se formeaza la peron din 7032 -1681, 8654, 8651, 1682 = 2 AM Desiro (unul din ele se detaseaza in Medgidia pentru 8653, 8652, 1681 si se intoarce la Bucuresti cu 1682, pacat ca sectia Constanta-Mangalia a ramas cu Malaxe) -9301, 9308, 9313, 9306, 9311, 9304, 9309, 9302 (sambata si duminica cand nu circula 9302 se ataseaza la 9304), 9307, 9314 = 4 garnituri 26/36-16 (de obicei 3 vag) -9351, 9341, 9342, 9343, 9344, 9345, 9346 , de luni pana vineri se ataseaza in Videle la 1522, iar sambata si duminica formeaza 9348) = 1 AM Desiro -9303, 9310 = 1 garnitura 26/36-16 (26/36-16, 3 vag) -9305, 9312 = 1 garnitura 26/36-16 (26/36-16, 3 vag) -9347, 9348, 9349, 9340 = 1 AM Desiro (AM 9347 duminica ramane in Giurgiu pentru a forma a doua zi 9340) -9433, 9432, 9437, 9106 = 1 garnitura (cel putin in perioada sarbatorilor 9433, 9437 si 9106 nu circula iar 9432 se formeaza din 9107 si apropo de 9106 fata de cum e tiparit in carte nu mai corespunde fiind modificat Targoviste pl 14.57 Bucuresti Basarab sos 16.45, deci cartea mersul trenurilor are caracter de colectie) -9101, 9434, 9435, 9112, 9109, 9108 = 1 AM Desiro (9109 se formeaza la peron din 9112) -9021, 9473, 9474, 9028 = 1 garnitura (9473 si 9474 circula numai duminica) -14070, 14071, 14072, 14073 = AM Regiotrans (baza Campulung) -9023, 9026 = 1 garnitura 26/36-16 (3 vag) -9103, 9436, 9441, 9102 = 1 garnitura (26/36-16, de obicei 3 vag) -9025, 9022 = 1 garnitura de Basarab -9105, 9104 = 1 garnitura de Basarab -9107, DG 9102 = 1 garnitura de Basarab (26/36-16, 3 vag) dar cum spuneam mai sus in perioada asta 9107 formeaza 9432, sa vedem daca dupa sarbatori nu ramane masura definitiva -5001, 5107, 5108, 5008 = 1 garnitura -5024, 5021, 8133, 8132 = 1 garnitura Ploiesti Sud (5021 se formeaza la peron din 5024 caruia in zilele de 6 si 7 ii raman vag la peron pentru grupa tehnica Basarab) -5003, 5006, 5027, 5022, 5005, 5113, DG 5401 Marasesti-Adjud, 5104, 5004, 5007, 5002 = 3 garnituri (sambata si duminica cand nu circula 5022 se ataseaza la 5024 si se detaseaza in Bucuresti Basarab, nu am reusit sa aflu daca 5113 mai compune vreun tren local, rog ajutor -5026, 5023 dupa felul cum circula fara 6 si 7 banuiesc ca e al Ploiestiului, n-am avut ocazia sa-l vad doar am aflat ca are 3 etajate, rog ajutor -3001, 3006, 5025, DG 3023, 4581, 4582, 3008 = 2 garnituri etajate (5025 se formeaza la peron din 3 vag 26/36-16 detasate de la 3006 caruia ii mai raman 1-2 rar 3 si le impinge in grupa tehnica Basarab, mai am o dilema aici banuiesc ca 3023 e garnitura de rezerva pentru 4581/4582 atunci cand Brasovul nu asigura rama electrica seria 58 ? -3003, 4583, 4584, 3002 = 1 garnitura etajate (aceeasi intrebare o am si vizavi de 4583/4584) -3005, 3004 = 1 garnitura etajate -3007 , DG 3002 = 1 garnitura 3 etajate 26/36-16 Observatie DG - dubla garnitura Am mai observat ca -1633, 1634 = 1 garnitura TE Acvila, nu are rost sa le notez ele osciland si pe alte trenuri -1673, 1672, 1555, 1552 = 2 garnituri Acvila -1557 se formeaza la peron din 1556 in zilele cand acesta circula iar duminica impinge din grupa tehnica Basarab (perechea 1554 tot la Basarab impinge) -1825, 1826 = 1 garnitura 26/36-16 (cu EA de Bucuresti) rusinos de scandalos tren de rang IR atatia km!!!
@katalyne stiu o sa-mi spui ca 5003/5006 e cu Acvila si formeaza 1555/1552 insa nu mereu, dupa cum am spus mai devreme in functie de evenimente turnusurile oscileaza
Legat de trenurile IR de pe M700 am cateva obiectii: cred ca erau mai in avantaj daca combinau garniturile in felul asta 1673/1670 si 1675/1672 si le dadeau reviziei Galati, asa tine Galatiul toata ziua in Grivita perechea 1670/1675 si inca ce vagoane! iar Basarabul foloseste 2 Acvile pe 1673/1672 dar cred ca au mers pe premisa 1673/1672 sunt mult mai slab ocupate comparativ cu 1670/1675, vorba aia 1577 avea mai mereu 5 vag de multe ori full. Si totusi 1670 asta pana s-a schimbat mersul nu avea mai mult de 3 vag din ce imi aduc eu aminte asa ca poate o Acvila se preta pe trenul asta. Despre 1671/1674 cu 2 AM Desiro nu stiu ce sa zic, sa fi terminat Grivita vagoanele? sau Depoul Bucuresti Calatori GM-urile? Ce se intampla daca in ianuarie-februarie vine o vreme cu zapada si temperaturi de cel putin minus 15 grade Celsius, mai circula trenul asta? ciu-ciu
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Dum 29 Dec 2013, 23:08, editata de 1 ori |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 23:04 | |
| 73-2, la plecarea din Timișoara, astăzi:
(21-76) (21-86) (89-87) (10-90) (21-76) (21-76) (21-86) (21-76) - 29.12.2013 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 23:14 | |
| 5026-5023 o singura data l-am vazut era cu EA 892 si 3 etajate intre Brazi si PL.Sud si avea destui calatori la parter cele 3 etajate avea toate locurile ocupate, plus ca au mai coborat si la Buftea, Peris, Crivina si Brazi.
4581/4582 Brasov-Sfantu-Brasov acum e cu rama, nu se mai face cu vagoane de la 3023/3008. A tinut minunea doar cateva zile.
4583/4584 e facut cu rama sau cu vagoane de Brasov.
5025/3023/3008 si 3001/3006 au cate 4 etajate si 19-80.
3002 duminica vine de la Brasov doar cu garnitura lui 3003 iar vagoanele de la 3007 vin 2 cu 3006 si 1-2 cu 3008, d-aia lasa 3006 vagoane in Buc.Nord.
In schimb garnitura lui 3024/3023 cu 20-55, 19-55, 20-55 in afara de trenul asta de la 07:14 la 19:36, 12 ore sta in remiza nu mai face pe nici un tren. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 29 Dec 2013, 23:18 | |
| Tot de astăzi:
3115: (20-55) (20-55) (20-55) (20-55) - 29.12.2013 |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 30 Dec 2013, 08:09 | |
| Din compunerile trenurilor zilei de ieri:
R 9026 Pitești - București Nord: 19-55 + 4*20-54/55
R 9403: 2*21-47
R 9472: 11-47 + 21-47
R 9477: 11-47 + 3*21-47 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 30 Dec 2013, 11:01 | |
| Proaspat de azi :
IR 1580 = 20-83, 20-83, 84-96, 89-87, 19-83, 20-83 + 21-31, 21-31, 21-31 IR 1732 = 20-83, 19-83, 20-83 + 20-83, 20-83, 20-83 IR 1621 = 84-96, 22-96, 10-91, 84-96, 89-87, 22-96 + 20-76, 20-76, 30-76, 30-76, 21-70, 21-70. IR 1645 = 22-96, 22-96, 22-96, 22-96, 22-96, 10-70, 21-70
Se duce lumea la munte de revelion, pe 1580 nu l-am vazut cat de ocupat era, Galatiul avea toate locurile ocupate dar 1621 era macel pe el mai ales pe grupa de Brasov erau zeci si zeci de oameni in picioare in fiecare vagon. La IR 1645 la fel erau zeci de calatori in vagoane in picioare. Cu siguranta daca CFR ar fi avut vagoane mai multe disponibile l-ar mai fi suplimentat cu 1-2 vagoane.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 30 Dec 2013, 13:27, editata de 2 ori |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5431 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 30 Dec 2013, 12:08 | |
| Dar si multi vin de la munte de revelion. 1636 a plecat lejer ieri din Brasov,la Predeal omor la usi,la fel si la Azuga si Sinaia. La fel tot ieri la 3001 trenu a fost garat la 6:10 in Nord si la si 23 pleca. In etajate lumea statea in picioare si pe scari iar la 19-80 stateau cate 2-3 in compartiment. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 30 Dec 2013, 13:29 | |
| 9196: (20-54) (20-49) (20-54) (22-96) (21-80) (20-49) - 23.12.2013
Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Lun 30 Dec 2013, 13:33, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |