| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 15:31 | |
| O fi bine no fi bine numai cei de pe teren stiu asta. Oricum e o mare confuzie cand ai bilet la clasa a 2-a si te urci la vagon de clasa 1-a uni o sa creada ca au fost pacaliti la casa de bilete. Poate cine stie le zice casiera ca vagonul 22 e vagon de clasa a 2-a sa nu se sperie cand so urca in tren.
|
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 16:01 | |
| Azi in TgMures:
1646 (TgMures-Bucuresti): 65-0927-7 + 22-96 + 22-76 + 22-76 + 22-96 + 22-76 + 10-70 4514 (TgMures-Baile Tusnad): 20-55 + 20-50 - inca nu avea locomotiva cuplata |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 18:38 | |
| - Vale a scris:
- Azi in TgMures:
1646 (TgMures-Bucuresti): 65-0927-7 + 22-96 + 22-76 + 22-76 + 22-96 + 22-76 + 10-70 Banuiam eu ceva ca mai era un personaj in gara la pozat (sau cel putin cu scopul de a se informa in privinta trenului) Dezvolt compunerea pe care ai mentionat-o : 22-96-040 Beem (vag. 1BIS) 22-76-016 Beem (vag. 1) 22-76-002 Beem (vag. 2) (numarul de parc coincide cu numarul din tren ) 22-96-022 Beem (vag. 3) 22-76-008 Beem (vag. 4) (ex-NS 12-37 Am) 10-70-003 A10 (vag. 5) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 18:43 | |
| Mare teapa sa-ti iei bilet la clasa I cu o compunere ca asta. :roll: Are vagonul ala calatori? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 20:23 | |
| Sunt zile si zile cand pot fi pana la 8-10 calatori la clasa 1, inca de la plecarea din Tirgu Mures ! Si da, e cam teapa sa cumperi bilet la clasa 1, cand vorbim de salonul 10-70-003. Dar daca era in schimb un salon Express sau un DWA 19-70 Amee (modernizat), nu mai era tocmai teapa. |
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 22:57 | |
| daca personajul poza cu telefonul atunci ...da eu eram |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 03 Ian 2014, 23:51 | |
| Muri, ziceam de un .0, nu de un .1, ca a doua categorie e miez. Ma rog, ca eu nu as da bani pentru clasa I e alta discutie, dar vorbind strict de 76/96 versus .0 e teapa destul de mare. Dar ce te faci cu clasa I pe fomi sau in Desiro? :roll: |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 04 Ian 2014, 01:45 | |
| - Rarau a scris:
- decward a scris:
- Corona a mai pierdut un 21-90 MAV din compunere.
Deci avem doar 2 vagoane de clasa a 2-a in loc de 3 care circula pline Oradea-Brasov si invers.
sau pentru Dragos
stiu ca erau 2 salon si unul compartimente sau invers, acum cum sunt ? la care din ele s-a renuntat? Ce fel si ce numar ?
p.s. parca Karpaty spunea ca sunt destul de goale, sau doar in perioada asta sunt pline? Sau in ce zile ale sapt e plin? Ma intereseaza f mult acest tren.
Multumesc. Pe 29.12 respectiv 30.12 adica data cand m-am suit si data cand am coborat din tren , acesta a circulat plin de la Cluj-Napoca la Miercurea Ciuc si in proportie de 80% intre Oradea si Cluj si pe Miercurea Ciuc-Brasov. Trenul a pierdut teoretic vagonul ce avea numarul 433 dar practic s-a pierdut 437-le, adica ultimul vagon pentru ca s-au renumerotat, astfel incat vagonul 434 a devenit 433, 435 a devenit 434 si asa mai departe pana cand 437 a devenit 436. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 04 Ian 2014, 09:08 | |
| IR 1656/1666 Bacau/Iasi-Buc.Nord
21-70, 21-90, 30-70, 21-70, 21-70 + 21-86, 21-76, 30-76, 84-83, 21-86, 20-83.
R 5076 Buzau-PL.Sud
11-47, 19-47, 21-47
R 5071 Brazi-Buzau
20-57, 26-16, 26-16 |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 04 Ian 2014, 19:55 | |
| Astăzi, în Timișoara:
1838-1: (20-49) (21-86) (19-55) (20-49) (20-49) (70-31) (44-31) - 04.01.2014 3117: (20-55) (20-55) (20-55) (20-55) - 04.01.2014 2608: AM Malaxa 1000 - 04.01.2014
Numerotarea vagoanelor:
1838: GM 943 + 20-49 (vagon 1) + 21-86 (vagon 2) + 19-55 (vagon 3) + 20-49 (vagon 4) + 20-49 (vagon 5) + 70-31 (vagon 7) + 44-31 (vagon 8?, pe acest vagon, pe afișaj, scria IR1839 Timișoara - Iași) |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: IR 1838 Sam 04 Ian 2014, 21:29 | |
| - andrey_tm a scris:
- Astăzi, în Timișoara:
1838-1: (20-49) (21-86) (19-55) (20-49) (20-49) (70-31) (44-31) - 04.01.2014 3117: (20-55) (20-55) (20-55) (20-55) - 04.01.2014 2608: AM Malaxa 1000 - 04.01.2014
Numerotarea vagoanelor:
1838: GM 943 + 20-49 (vagon 1) + 21-86 (vagon 2) + 19-55 (vagon 3) + 20-49 (vagon 4) + 20-49 (vagon 5) + 70-31 (vagon 7) + 44-31 (vagon 8?, pe acest vagon, pe afișaj, scria IR1839 Timișoara - Iași) Vineri (4 ianuarie) seara am prins IR 1838 pe M212 si avea 2 cusete si un dormitor, probabil ca de aceea avea si azi vagon cu numarul 8; in rest daca mi-a aduc aminte bine era asa: (20-68) (20-49) (19-55) (20-68) (20-68) + 2 cusete + dormitor |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 04 Ian 2014, 23:36 | |
| Mai simplu asa cu corona : 431Avmz,432Wrbumz,433Bpmz,434Bmz,435 Bc,436 Wlab. Au scos un Bmz ala va circula facultativ si are loc in compunere intre Bc si Bmz-ul.. cu nr.834. Tot asa o cuseta facultativa cu nr 835. |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5430 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 05 Ian 2014, 20:42 | |
| Stiti cumva compunerea lui IR 1553? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 06 Ian 2014, 18:39 | |
| Astazi IR 72-1 a sosit la ora 15.00 . a plecat la ora 15.05, statia Timisoara Nord a retinut vagonul 21-90-021-4. Nu stiu daca a circulat cu calatori.(vagonul) |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 06 Ian 2014, 19:15 | |
| Intarzierea a fost facuta intre Recas si Remetea Mare unde au fost furate niste cabluri si cel mai probabil nu au fost inlocuite. Vagonul cel mai probabil a fost lasat in Timisoara pentru ca pana aici era prevazut sa circule asa cum au mai fost zile. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|