Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 22:25

Putregaiul incepe de la serviciile regio, aici e buba, pentru ca desi preturile sunt o.k. nu sunt trenuri, iar daca sunt acestea au compuneri neeconomice.

Pentru ca infrastructura, buna sau rea nu poate sa impiedice un mers cat de cat o.k. regio, aici nu iti trebuie viteza ci mai multa organizare. La noi trenul regional e facut ca sa mearga de doua ori intr-o directie si sa opreasca si in ultima halta in care nu mai urca absolut nimeni de 20 de ani. Apoi linia se inchide pe motiv de nerentabilitate dupa ce ai lasat trenul sa franeze aiurea si sa mearga ca melcul. Apoi mai e si nasul ,,actionar'' la CFR care uita sa taie bilete dar el nu face parte din conspiratie ci dintr-o statornicie dezvoltata de un sistem bolnav.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 22:32

Ideile mele sunt pentru a atrage calatorii la tren si nu cred ca am sustinut niciodata un tren Botosani-Galati sau Alexandria-Iasi , aici deja fabulezi . Am sustinut in schimb trenurile care erau pe vremuri si care erau pline , normal ca tu nu le sti si nici ce grad de ocupare aveau ca doar esti inca un copil dar vorbesti , un Craiova-Iasi , un Galati-Timisoara , Timisoara-Constanta , Galati-Oradea/Satu Mare , Brasov-Iasi/Suceava/Botosani mereu va avea clienti , in Brasov sunt multi cu neamuri in Moldova dar nu trebuie tren ca trebuie sa castige autocarul lui X , asta nu vezi ? Eu sustin trenurile pentru oameni , tu susti trenurile de naveta pentru tigani/boschetari/huligani/derbedei(elevi) care chipurile sunt discriminati dar aceasta categorie de calatori pe care ii tot ti in brate aduc cele mai mari pagube la CFR prin vandalizarea trenurilor si prin neplata calatoriei .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 24/08/2008

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 22:49

Chestia cu pusul trenului la 10 minute dupa ce incep orele de curs de catre elevii de liceu-gimnaziu e in fiecare comuna, copiii de la sate sunt transportati cu microbuzele, sau cu 1 ora inainte de a se termina cele de la pranz sau seara este o magarie pe care nu stiu cum sa o inteleg, ori prostie ori cineva trebuie sa intre la puscarie pt. spaga primita de la dubari. Concret, din Alexandria pleca pana acum 3 ani un tren dupa ora 20.10 spre Rosiori. Dupa aceea a fost pus prima data la 19.30 iar acum e la 19.05. Cursurile la liceu se termina in Alexandria la ora 19.50. In acel moment eram director de liceu si am facut demersuri la seful statiei Alexandria care mi-a zis ca s-au trezit pusi in fata faptului implinit si cand au intrebat si ei de ce s-a schimbat ora au primit un raspuns de genul CFR stie ce face. Am facut o petitie catre CFR, atasand si semnaturile elevilor de la mai multe licee din Alexandria si vax, mi-a raspuns "doamna" Chinde ca in urma consultarii agentilor economici a rezultat ca ora aleasa e mai buna. Ma intreb care agenti economici, dinozaurii industriei comuniste sunt inchisi-doar Rulmentul mai are 600 angajati care nu prea depind de tren-nu mai exista tren cel putin la schimbul de noapte iar acum au contract cu firma de transport auto, o firma de confectii inca din 2001 are contract cu dubarii pentru 150 de angajate. In Alexandria sunt 6 licee care absorb copiii din comunele limitrofe inspre Rosiori. Spre Zimnicea RT-ul a fost mai mult decat cooperant, au tren la 20.55. Chiar nu putea CFR sa puna trenuri pentru a incasa niste bani care oricum sunt decontati de min. educatiei si sunt directionati spre auto? Abonamentul decontat pt. duba este mai mare, DNA de ce o dormi? Nu mai mult de 4-5 luni ministrul Pricopie era suparat rau pe dubari deoarece scumpirea foarte deasa a abonamentelor la dube le-a halit inca din ianuarie bugetul pt. decontul elevilor. Nu putea sa se infoaie si spre colegul director CFR Calatori care este asimilat secretar de stat? Macar unde este tren de ce nu se incearca scaderea cheltuielilor?
P.S. Ma transform in avocatul diavolului, s-ar putea ca Dr2005 sa aiba dreptate, seful CFR sa fie mai bun cotizant la partid decat ministrul si sa taie si spanzure dupa pohta ce-a pohtit, ministrul nefacand decat sa inghita cu noduri. Am experienta ca sef de cabinet al unui secretar de stat si stiu cum stau lucrurile, daca spun ceva pe aici s-ar putea sa citeasca cine nu trebuie si sa ma ia la intrebari, nu poti sa faci nimic daca juristul sef nu vrea sa dea aviz de legalitate unei actiuni de combatere a unor fapte ilicite! Pana la urma el face mersul sau cei de la CFR? Chinde nu e nevasta unui "bos" de la GFR? Unchiul poate e actionar CDI, Atlassib, etc.!
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 05:34

Very Happy Avem un prim ministru idiot si mincinos,o marioneta,care doar se lupta cu Basescu pe plan politic,ca si prim ministru nu a facut nimic doar a marit taxele si impozitele si a crescut preturiile,dupa el vine doamna ministru care nu are nici un habar de calea ferata,mai mult declara ca a renuntat la calatoria cu trenul 'ca e scump si face mult',ea sustine ca are secretari de stat;acestia fac in asa fel sa secatuiasca transporturiile cat mai mult si sa duca in faliment Cfr,pe urma urmeaza cel mai mare director,care ca si primul ministru,minte fara rusine,actualul director de la Cfr Calatori,acest Dorobantu,sau cum il cheama e jalnic,fura tot,isi inmulteste conturiile considerabil ,il doare undeva ca in 10 ani Cfr Calatori va fi doar o amintire,e ca un lup pus de paza la oi(Razz miorele fiind trenuriile);dupa acest manager privat vin specialistii,care imi lasa un gust amar,care nu lucreaza deloc la un mers bine organizat,doar se da copy paste la actualul mers(si cu modificariile lui in timpul anului);se intampla ceva de genu,intr-o zi de luni din octombrie,vin acesti specialisti la serviciu si se trezesc ca au de facut mersul trenului,da un mare copy paste,si aduc modificariile ordonate de Dorobantu(ex bay tine-ti seama ca pe Bucuresti-Constanta e ginerimeo cu firma lui auto,deci cat mai putine trenuri,si nu uita-ti ca sunt actionar si la Pitesti la o alta firma auto,si vede-ti cum faceti ca vreau sa devin actionar si la aeroportul din Timisoara ,deci nu mai vreau trenuri pe Bucuresti-Timisoara,bateti-va joc de calatori ca voi veni eu cu oferte pentru avion,sau tine-ti cont de privati ca dupa ce fur tot de aici am perspective sa devin director si pe acolo,si sa nu uita-ti ca trebuie sa-i rezolv si pe primul ministru si pe doamna ministru,si pe multi alti pe langa ei).In concluzie un lant mare si nenorocit
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 07:05

hmm .. in consecinta acel 10742 este defapt 1742 cu orar modificat si garnitura lui 1632... 1631/1632 au disparut din peisaj .. Eu nu inteleg cum e posibil sa anulezi trenuri pline .. Si nu inteleg de ce nu s-au pastrat grupa de BM...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 07:39

Teoria conspiratiei functioneaza, am baieti de baieti care actioneaza....

Io zic ca astia pun trenurile aiure ca sa nu se fure linia asa direct si nici nu le pot anula pe toate odata.

Si RGT a pus un tren pe saptamina pe Liebling, tot ca sa nu se fure linia.

Asadar pe ,,specialisti" nu ii intereseaza decit smenurile pun trenurile ampulea, mai trag motorina unii si cotizeaza mai sus, se cumpara piese prin firmele unora dintre sefi, sefuti si presedinti de sindicate la preturi de cocaina, nasii au cota de ,,incasari" si la urma n-o sa fie clienti ca pleaca la autocare care culmea desi trec prin localitati si trebuie sa reduca viteza ba mai si opresc de cite ori ii face cineva semn, reusesc sa scoata timpi mai buni decit trenul care are linie prin afara localitatilor dar are KM intregi de restrictie cu 30-50 km/h in loc sa alerge cu 100 km/h.

Dupa ce vor vedea ca nu mai sint clienti decit ei de ei ceferistii si veteranii de razboi, vinzatorii de cafea, bere rece, cipsuri, grisine, alune sarate si aia de pixuri, lanterne, brichete ace brice si lindice specialistii or sa spuna ca trebuie anulate trenurile.

Dupa aceea vor spune ca linia trebuie casata si valorificata, desigur tot de catre firmele lor.

Ma tot gindesc ca daca unii specialisti stiu sa foloseasca netul si eventual intra pe aici se prapadesc de ris daca vad ca se cer trenuri cu opriri putine, cu viteze mari(daca 90 km/h cum zicea baiazid o fi viteza mare).

Am mai dat exemplu nuvela lui Rebreanu, *rost*i pe aici pe undeva. Actiunea se petrece chiar in gara. Desigur ei nu au citit-o dar asa ne considera.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 08:34

Karpaty a scris:
Am sustinut in schimb trenurile care erau pe vremuri si care erau pline , normal ca tu nu le sti si nici ce grad de ocupare aveau ca doar esti inca un copil dar vorbesti , un Craiova-Iasi , un Galati-Timisoara , Timisoara-Constanta , Galati-Oradea/Satu Mare , Brasov-Iasi/Suceava/Botosani mereu va avea clienti , in Brasov sunt multi cu neamuri in Moldova dar nu trebuie tren ca trebuie sa castige autocarul lui X , asta nu vezi ? Eu sustin trenurile pentru oameni ,
Chiar crezi că tot ce avea clienţi acum 20 de ani ar avea şi acum? Atunci nu aveai alternative, n-aveai de ales... de aia era personal Bucureşti - Sibiu prin Valea Oltului, de aia era tren de oriunde până oriunde. Nu se plângea nimeni că linia era ocolită şi că trenul mergea prost, pentru că oricum nu avea altceva. Vremurile s-au schimbat, nu mai poţi obliga omul să facă 5 ore pe drumul pe care autocarul îl face în 3.
Pe Botoşani - Vereşti, încărcarea medie a trenurilor e de 10 (ZECE) călători pe tren. Pentru ăia 10 călători (plus încă vreo 10 blatişti) se plimbă un LDH cu 2 vagoane, care vagoane vin de la Bucureşti şi apoi pendulează toată ziua. Încă mai cred că se poate rentabiliza linia, prin automotoare cu legătură la toate trenurile de lung parcurs. Că dacă o ţinem cu LDH... Dumnezeu cu mila, mai bine închidem prăvălia şi o scoatem la închiriat (sau o scoatem de tot şi o dăm la fier vechi).

Citat :
tu susti trenurile de naveta pentru tigani/boschetari/huligani/derbedei(elevi) care chipurile sunt discriminati dar [...]
... susţin ce susţine toată Europa... din ce crezi că trăiesc MAV, OBB, DB? Din trenuri IR? Nu, din trenuri de navetă şi din trenuri de mare viteză (la MAV nu e cazul încă de mare viteză). Cum trenuri de mare viteză nu avem...
În plus, călătorii ăia care nu îţi plac ţie (că n-ai loc de ei să îţi pui picioarele pe scaunul din faţă sau să te întinzi pe 4 scaune) îi ai mereu, pe când călătorii de pe rutele lungi sunt ocazionali.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 10:59

@Dr2005 , esti rupt de realitate , nu are rost sa mai vorbesc cu tine ca tot pe a ta o ti , pana una alta lumea care s-a saturat de bataia de joc din CFR a migrat la masina personala sau la autocar asa ca trenurile nu mai au cautare au mai ramas 2-3 studenti ca au reduceri dar pana si studentii au inceput sa vina la facultate in Bucuresti cu BMW cumparat de mama si tata asa ca la tren mai raman tiganii si amaratii care cotizeaza la nas cu 1-2-3 lei . Daca tu in acesti calatori vezi un potential care va sustine calea ferata esti liber sa ramai in ideile tale si mai vedem peste 10 ani cu cate trenuri mai ramane CFR .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 12:20

IC 531 : 21-76 21-76 10-91 21-76 + 21-86 10-90 89-87 21-86
IR 1662: 20-49 20-49 20-76 20-76 10-91 20-76 20-76 20-68
Ister 473-2: 71-70 70-91 40-70 89-76 21-90(038) 21-90(004)
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 13:25

allred a scris:
IC 531 : 21-76 21-76 10-91 21-76 + 21-86 10-90 89-87 21-86
Wtf .. restaurantul in grupa lui 521/1620 =))?!Nu cred ca ramane ,asa .. asa ca nu updatez inca compunerea lui..
allred a scris:
21-90(038) 21-90(004)
Astea sunt fix de pe garnitura Daciei fara WRmz...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 13:32

Care e restaurant? 89-87?
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 13:41

Da. 89-87 e salon clasa cu bar.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 13:43

Asa stiam si eu. Chiar am mers odata cu unul, de la Cluj la Bucuresti.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 13:56

Si 10-91 are un micut Bar la mijlocul vagonului.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 14:07

Intrebarea e: se foloseste?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 32 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: