|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 22:25 | |
| Putregaiul incepe de la serviciile regio, aici e buba, pentru ca desi preturile sunt o.k. nu sunt trenuri, iar daca sunt acestea au compuneri neeconomice.
Pentru ca infrastructura, buna sau rea nu poate sa impiedice un mers cat de cat o.k. regio, aici nu iti trebuie viteza ci mai multa organizare. La noi trenul regional e facut ca sa mearga de doua ori intr-o directie si sa opreasca si in ultima halta in care nu mai urca absolut nimeni de 20 de ani. Apoi linia se inchide pe motiv de nerentabilitate dupa ce ai lasat trenul sa franeze aiurea si sa mearga ca melcul. Apoi mai e si nasul ,,actionar'' la CFR care uita sa taie bilete dar el nu face parte din conspiratie ci dintr-o statornicie dezvoltata de un sistem bolnav. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 22:32 | |
| Ideile mele sunt pentru a atrage calatorii la tren si nu cred ca am sustinut niciodata un tren Botosani-Galati sau Alexandria-Iasi , aici deja fabulezi . Am sustinut in schimb trenurile care erau pe vremuri si care erau pline , normal ca tu nu le sti si nici ce grad de ocupare aveau ca doar esti inca un copil dar vorbesti , un Craiova-Iasi , un Galati-Timisoara , Timisoara-Constanta , Galati-Oradea/Satu Mare , Brasov-Iasi/Suceava/Botosani mereu va avea clienti , in Brasov sunt multi cu neamuri in Moldova dar nu trebuie tren ca trebuie sa castige autocarul lui X , asta nu vezi ? Eu sustin trenurile pentru oameni , tu susti trenurile de naveta pentru tigani/boschetari/huligani/derbedei(elevi) care chipurile sunt discriminati dar aceasta categorie de calatori pe care ii tot ti in brate aduc cele mai mari pagube la CFR prin vandalizarea trenurilor si prin neplata calatoriei . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 24/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 22:49 | |
| Chestia cu pusul trenului la 10 minute dupa ce incep orele de curs de catre elevii de liceu-gimnaziu e in fiecare comuna, copiii de la sate sunt transportati cu microbuzele, sau cu 1 ora inainte de a se termina cele de la pranz sau seara este o magarie pe care nu stiu cum sa o inteleg, ori prostie ori cineva trebuie sa intre la puscarie pt. spaga primita de la dubari. Concret, din Alexandria pleca pana acum 3 ani un tren dupa ora 20.10 spre Rosiori. Dupa aceea a fost pus prima data la 19.30 iar acum e la 19.05. Cursurile la liceu se termina in Alexandria la ora 19.50. In acel moment eram director de liceu si am facut demersuri la seful statiei Alexandria care mi-a zis ca s-au trezit pusi in fata faptului implinit si cand au intrebat si ei de ce s-a schimbat ora au primit un raspuns de genul CFR stie ce face. Am facut o petitie catre CFR, atasand si semnaturile elevilor de la mai multe licee din Alexandria si vax, mi-a raspuns "doamna" Chinde ca in urma consultarii agentilor economici a rezultat ca ora aleasa e mai buna. Ma intreb care agenti economici, dinozaurii industriei comuniste sunt inchisi-doar Rulmentul mai are 600 angajati care nu prea depind de tren-nu mai exista tren cel putin la schimbul de noapte iar acum au contract cu firma de transport auto, o firma de confectii inca din 2001 are contract cu dubarii pentru 150 de angajate. In Alexandria sunt 6 licee care absorb copiii din comunele limitrofe inspre Rosiori. Spre Zimnicea RT-ul a fost mai mult decat cooperant, au tren la 20.55. Chiar nu putea CFR sa puna trenuri pentru a incasa niste bani care oricum sunt decontati de min. educatiei si sunt directionati spre auto? Abonamentul decontat pt. duba este mai mare, DNA de ce o dormi? Nu mai mult de 4-5 luni ministrul Pricopie era suparat rau pe dubari deoarece scumpirea foarte deasa a abonamentelor la dube le-a halit inca din ianuarie bugetul pt. decontul elevilor. Nu putea sa se infoaie si spre colegul director CFR Calatori care este asimilat secretar de stat? Macar unde este tren de ce nu se incearca scaderea cheltuielilor? P.S. Ma transform in avocatul diavolului, s-ar putea ca Dr2005 sa aiba dreptate, seful CFR sa fie mai bun cotizant la partid decat ministrul si sa taie si spanzure dupa pohta ce-a pohtit, ministrul nefacand decat sa inghita cu noduri. Am experienta ca sef de cabinet al unui secretar de stat si stiu cum stau lucrurile, daca spun ceva pe aici s-ar putea sa citeasca cine nu trebuie si sa ma ia la intrebari, nu poti sa faci nimic daca juristul sef nu vrea sa dea aviz de legalitate unei actiuni de combatere a unor fapte ilicite! Pana la urma el face mersul sau cei de la CFR? Chinde nu e nevasta unui "bos" de la GFR? Unchiul poate e actionar CDI, Atlassib, etc.! |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 05:34 | |
| Avem un prim ministru idiot si mincinos,o marioneta,care doar se lupta cu Basescu pe plan politic,ca si prim ministru nu a facut nimic doar a marit taxele si impozitele si a crescut preturiile,dupa el vine doamna ministru care nu are nici un habar de calea ferata,mai mult declara ca a renuntat la calatoria cu trenul 'ca e scump si face mult',ea sustine ca are secretari de stat;acestia fac in asa fel sa secatuiasca transporturiile cat mai mult si sa duca in faliment Cfr,pe urma urmeaza cel mai mare director,care ca si primul ministru,minte fara rusine,actualul director de la Cfr Calatori,acest Dorobantu,sau cum il cheama e jalnic,fura tot,isi inmulteste conturiile considerabil ,il doare undeva ca in 10 ani Cfr Calatori va fi doar o amintire,e ca un lup pus de paza la oi( miorele fiind trenuriile);dupa acest manager privat vin specialistii,care imi lasa un gust amar,care nu lucreaza deloc la un mers bine organizat,doar se da copy paste la actualul mers(si cu modificariile lui in timpul anului);se intampla ceva de genu,intr-o zi de luni din octombrie,vin acesti specialisti la serviciu si se trezesc ca au de facut mersul trenului,da un mare copy paste,si aduc modificariile ordonate de Dorobantu(ex bay tine-ti seama ca pe Bucuresti-Constanta e ginerimeo cu firma lui auto,deci cat mai putine trenuri,si nu uita-ti ca sunt actionar si la Pitesti la o alta firma auto,si vede-ti cum faceti ca vreau sa devin actionar si la aeroportul din Timisoara ,deci nu mai vreau trenuri pe Bucuresti-Timisoara,bateti-va joc de calatori ca voi veni eu cu oferte pentru avion,sau tine-ti cont de privati ca dupa ce fur tot de aici am perspective sa devin director si pe acolo,si sa nu uita-ti ca trebuie sa-i rezolv si pe primul ministru si pe doamna ministru,si pe multi alti pe langa ei).In concluzie un lant mare si nenorocit |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 07:05 | |
| hmm .. in consecinta acel 10742 este defapt 1742 cu orar modificat si garnitura lui 1632... 1631/1632 au disparut din peisaj .. Eu nu inteleg cum e posibil sa anulezi trenuri pline .. Si nu inteleg de ce nu s-au pastrat grupa de BM... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 07:39 | |
| Teoria conspiratiei functioneaza, am baieti de baieti care actioneaza....
Io zic ca astia pun trenurile aiure ca sa nu se fure linia asa direct si nici nu le pot anula pe toate odata.
Si RGT a pus un tren pe saptamina pe Liebling, tot ca sa nu se fure linia.
Asadar pe ,,specialisti" nu ii intereseaza decit smenurile pun trenurile ampulea, mai trag motorina unii si cotizeaza mai sus, se cumpara piese prin firmele unora dintre sefi, sefuti si presedinti de sindicate la preturi de cocaina, nasii au cota de ,,incasari" si la urma n-o sa fie clienti ca pleaca la autocare care culmea desi trec prin localitati si trebuie sa reduca viteza ba mai si opresc de cite ori ii face cineva semn, reusesc sa scoata timpi mai buni decit trenul care are linie prin afara localitatilor dar are KM intregi de restrictie cu 30-50 km/h in loc sa alerge cu 100 km/h.
Dupa ce vor vedea ca nu mai sint clienti decit ei de ei ceferistii si veteranii de razboi, vinzatorii de cafea, bere rece, cipsuri, grisine, alune sarate si aia de pixuri, lanterne, brichete ace brice si lindice specialistii or sa spuna ca trebuie anulate trenurile.
Dupa aceea vor spune ca linia trebuie casata si valorificata, desigur tot de catre firmele lor.
Ma tot gindesc ca daca unii specialisti stiu sa foloseasca netul si eventual intra pe aici se prapadesc de ris daca vad ca se cer trenuri cu opriri putine, cu viteze mari(daca 90 km/h cum zicea baiazid o fi viteza mare).
Am mai dat exemplu nuvela lui Rebreanu, *rost*i pe aici pe undeva. Actiunea se petrece chiar in gara. Desigur ei nu au citit-o dar asa ne considera. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 08:34 | |
| - Karpaty a scris:
- Am sustinut in schimb trenurile care erau pe vremuri si care erau pline , normal ca tu nu le sti si nici ce grad de ocupare aveau ca doar esti inca un copil dar vorbesti , un Craiova-Iasi , un Galati-Timisoara , Timisoara-Constanta , Galati-Oradea/Satu Mare , Brasov-Iasi/Suceava/Botosani mereu va avea clienti , in Brasov sunt multi cu neamuri in Moldova dar nu trebuie tren ca trebuie sa castige autocarul lui X , asta nu vezi ? Eu sustin trenurile pentru oameni ,
Chiar crezi că tot ce avea clienţi acum 20 de ani ar avea şi acum? Atunci nu aveai alternative, n-aveai de ales... de aia era personal Bucureşti - Sibiu prin Valea Oltului, de aia era tren de oriunde până oriunde. Nu se plângea nimeni că linia era ocolită şi că trenul mergea prost, pentru că oricum nu avea altceva. Vremurile s-au schimbat, nu mai poţi obliga omul să facă 5 ore pe drumul pe care autocarul îl face în 3. Pe Botoşani - Vereşti, încărcarea medie a trenurilor e de 10 (ZECE) călători pe tren. Pentru ăia 10 călători (plus încă vreo 10 blatişti) se plimbă un LDH cu 2 vagoane, care vagoane vin de la Bucureşti şi apoi pendulează toată ziua. Încă mai cred că se poate rentabiliza linia, prin automotoare cu legătură la toate trenurile de lung parcurs. Că dacă o ţinem cu LDH... Dumnezeu cu mila, mai bine închidem prăvălia şi o scoatem la închiriat (sau o scoatem de tot şi o dăm la fier vechi). - Citat :
- tu susti trenurile de naveta pentru tigani/boschetari/huligani/derbedei(elevi) care chipurile sunt discriminati dar [...]
... susţin ce susţine toată Europa... din ce crezi că trăiesc MAV, OBB, DB? Din trenuri IR? Nu, din trenuri de navetă şi din trenuri de mare viteză (la MAV nu e cazul încă de mare viteză). Cum trenuri de mare viteză nu avem... În plus, călătorii ăia care nu îţi plac ţie (că n-ai loc de ei să îţi pui picioarele pe scaunul din faţă sau să te întinzi pe 4 scaune) îi ai mereu, pe când călătorii de pe rutele lungi sunt ocazionali. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 10:59 | |
| @Dr2005 , esti rupt de realitate , nu are rost sa mai vorbesc cu tine ca tot pe a ta o ti , pana una alta lumea care s-a saturat de bataia de joc din CFR a migrat la masina personala sau la autocar asa ca trenurile nu mai au cautare au mai ramas 2-3 studenti ca au reduceri dar pana si studentii au inceput sa vina la facultate in Bucuresti cu BMW cumparat de mama si tata asa ca la tren mai raman tiganii si amaratii care cotizeaza la nas cu 1-2-3 lei . Daca tu in acesti calatori vezi un potential care va sustine calea ferata esti liber sa ramai in ideile tale si mai vedem peste 10 ani cu cate trenuri mai ramane CFR . |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 12:20 | |
| IC 531 : 21-76 21-76 10-91 21-76 + 21-86 10-90 89-87 21-86 IR 1662: 20-49 20-49 20-76 20-76 10-91 20-76 20-76 20-68 Ister 473-2: 71-70 70-91 40-70 89-76 21-90(038) 21-90(004) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 13:25 | |
| - allred a scris:
- IC 531 : 21-76 21-76 10-91 21-76 + 21-86 10-90 89-87 21-86
Wtf .. restaurantul in grupa lui 521/1620 =))?!Nu cred ca ramane ,asa .. asa ca nu updatez inca compunerea lui.. - allred a scris:
- 21-90(038) 21-90(004)
Astea sunt fix de pe garnitura Daciei fara WRmz... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 13:32 | |
| Care e restaurant? 89-87? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 13:41 | |
| Da. 89-87 e salon clasa cu bar. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 13:43 | |
| Asa stiam si eu. Chiar am mers odata cu unul, de la Cluj la Bucuresti. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 13:56 | |
| Si 10-91 are un micut Bar la mijlocul vagonului. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 04 Oct 2013, 14:07 | |
| Intrebarea e: se foloseste? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |