|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 18:18 | |
| Din păcate, mersul de tren e făcut de nişte oameni total paraleli cu transportul de călători, sprijiniţi de conducere (chiar dacă directorii generali s-au mai schimbat, alte personaje ceva mai influente au rămas). Acest 1527/8 nu avea ce să caute la Sibiu. Se vede asta din vânzări, din mers, ba se vede şi cu ochiul liber. În locul lui trebuia să fie un Desiro, ADH sau alt automotor. Numai că se insistă de sus să nu circule altceva decât Desiro, deşi s-au băgat bani buni în ADH-uri, Malaxe şi LVT-uri, care circulă doar când se strică DA-ul cu 2 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 18:38 | |
| Cred ca ai facut o intelegere cu FNI sa distrugeti definitiv transportul feroviar din Romania , nu cred ca exista tren in tara asta sa nu ai ceva de comentat . Bine ca nu faci tu mersul trenurilor ca ai ramane singurul care sa le foloseasca , ai pune 100 de trenuri pe Bucuresti-Brasov sa ai cu ce te da tu pe valea Prahovei si restul Dumnezeu cu mila . Astia sunt "specialistii" din Romania ! cei care vin cu aceasta idee "ceva trebuie voua trenuri directe la Sibiu ; Mures ; Botosani ; Piatra Neamt si multe altele , schimbati pana va vine rau dar platiti sacosa de bani . Halal gandire ............. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 18:51 | |
| Dupa mine nu ar trebui sa existe trenuri IR intre Brasov si Sibiu cu exceptia vreunui international. Este o linie simpla, neelectrificata si in principal de interes turistic regional si de aceea e de preferat un tren care sa aibe vreo 2-4 statii in plus fata de orice IR in prezent dar sa fie regioexpres.
Nu trebuie sa fie musai tren direct Bucuresti-Sibiu daca ai o pendulare o data la 2 ore la regio intre Brasov si Sibiu si daca la un interval de sa zicem 15' ai legatura la un IR/RE spre Valea Prahovei. Asta cu trenul direct descurajeaza practic lipsa unui mers cadentat si nu este un MUST cand vorbim de linii diferite, una electrica, dubla, mai rapida si alta neelectrificata, simpla adica cu incrucisari, asteptari si alte treburi. Schimba locomotiva, baga locomotiva. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:06 | |
| Problema cu legaturile e ca sint si putori romanii. Si de ce sa se dea jos nea Gheorghe cu tanti Veta jos in Brasov ca sa se urce in AM-ul de Sibiu? Alta mare problema e ca legaturile sunt infecte. Ce propui tu, Baiazid, e de un bun simt elementar cu RE-urile cadentate. Dar n-ai sa vezi bun simt la astia. Pe de alta parte, unii aleg Dacosul, deci locuri de munca pentru valceni. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:13 | |
| In prezent lumea din Romania fuge de tren , legaturile cu schimbare = tarifare pe fiecare tren = pret mai mare fata de tren direct .
In prezent in Romania doar legatura directa mai atrage calatorul , daca omul nu are tren direct dar are autocar direct categoric nu va veni la tren chiar daca timpul de legatura intre trenuri este de 10-20 minute lumea va alege autocarul ca este direct , treaba asta a fost testata de mine pe diverse rute , am mers cu autocar si am auzit ce zice lumea . |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:15 | |
| Si IR-ul Valcea-Cluj circula mai mult gol, tot din cauza Dacos-ului, pentru ca, sincer, autocarul e mult mai ieftin si mai rapid. In tren iti si rupi spatele la Desiro atatea ore. Daca acest tren ar fi retrogradat la rangul RE si s-ar introduce niste vagoane putin mai comode ar fi ok. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:17 | |
| 1736/1737 ar trebui sa fie RE si lasat prin Vintu nu sa ocoleasca prin Copsa
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 03 Oct 2013, 19:28, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:28 | |
| 1736/1737 ramane IR pe aceeasi ruta . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 19:38 | |
| Dacosul e ceva mai rapid decat Cluj-Valcea. Dar Dacosul face 6 ore, nu 7. Si Dacosul e 50, trenul 69. Pe de alta parte, pentru studenti ambele costa vreo 35 de lei. Totusi, e golut. Nu am vazut prea multi studenti sa se urce din Copsa (e drept, e foarte mic orasul) si nici din Blaj (ceva mai mare). Mie imi placea, ca aveam 4 scaune ale mele. Drept sa va spun, ma mira ca inca circula, si mai ales ca o sa mai circule si la anul perechea asta. Pe de alta parte Dacosul, in timpul saptamanii, are niste oferte de sta m**a-n coada. Am vazu si Cluj-Valcea cu 18 lei. :shock: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 20:11 | |
| Am mai spus-o, o mai spun şi o să o mai spun: CFR Călători trebuie să ia modelul operatorilor privaţi - să se doteze cu material rulant adaptat nevoii de trafic (automotoare şi rame electrice, eventual să facă cumva un schimb EA-EC cu CFR Marfă, cât încă mai e Marfa de stat şi acest lucru e posibil prin HG) şi să se axeze pe rutele pe care are avantaj faţă de alte moduri de transport. N-are rost să târâi trenuri directe Bucureşti - Rm. Vâlcea, Piteşti - Sibiu, Braşov - Tg. Mureş, câtă vreme traseul liniei e mult mai ocolit faţă de cel al şoselei. Asta e situaţia, nu ai ce să îi mai faci, nici dacă le pui gratis nu le va folosi nimeni pe toată distanţa. La fel, nu are rost să menţii vagoane directe care cară 10 călători, vagonul ăla târâit aiurea face de 10 ori mai mulţi bani dacă îl pui la un tren Bucureşti - Braşov sau Arad - Oradea. Pentru 10... 50 de călători ai Malaxa 900 modernizată, cu motor mic şi computer bord. De asemenea, nu înţeleg de ce CFR Călători neglijează total traficul de navetă, din care ar putea trăi bine de tot. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 21:34 | |
| Dragul meu Dr2005 (ca numai drag nu imi esti ) asa cum a mai spus cineva pe forum , esti chiar blocat pe ideile tale si daca 1000 de oameni iti zic intr-un fel tu tot la ideea ta ramai , nimeni nu te va scoate din ale tale , esti exact la fel ca "specialistii" din CFR si din minister , nu vedeti care sunt nevoile oamenilor ce pretentii au calatorii , faceti doar cum va taie capul si nimeni nu reuseste sa va schimbe ideile , chiar daca exista calatori pe o anumita relatie voi ziceti ca nu sunt si anulati ca asa visati noaptea si tot nu intelegi ca un tren direct atrage mai multi calatori fata de unul cu schimbare si trambalat din tren in tren . Voi nu vedeti ca lumea tot fuge de tren dar nu se face nimic , in ritmul asta in 10 ani nu va mai ramane nimic din CFR ca doar "specialistii" sunt experti in distrus nu in a face ceva bun . Vai si amar de toti cei ce lucreaza in posturile de decizie ca toti sunt o apa si un pamant , un mare praf s-a ales de acest CFR . Sa va puneti voi trenuri de care aveti nevoie si sa mergeti gratis ca doar atat mai este CFR Calatori si prostul plateste caruta de bani sa mearga cu 7 trenuri din A in B plus conditii de 2 bani . De asta multi au renuntat la tren si au masina personala ca s-au saturat sa primeasca bataie de joc pe banii lor , dar voi nu si nu , nu vedeti si nu vreti sa vedeti acest aspect . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 21:38 | |
| Pai tre sa ajunga cum a ajuns CFR Marfa sa o cumpere Comana cu regiotransu lui |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 21:49 | |
| Pentru ei totu se reduce la cifre toate trebuie sa iasa cu plus de parca undeva transportu fara subventii e profitabil Tipic romanesc daca nu vinzi un bun sau un serviciu il scumpesti adica vinzi mai prost si mai putin decat mult si ieftin |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 23:04 | |
| - Karpaty a scris:
- Sa va puneti voi trenuri de care aveti nevoie si sa mergeti gratis ca doar atat mai este CFR Calatori si prostul plateste caruta de bani sa mearga cu 7 trenuri din A in B plus conditii de 2 bani . De asta multi au renuntat la tren si au masina personala ca s-au saturat sa primeasca bataie de joc pe banii lor , dar voi nu si nu , nu vedeti si nu vreti sa vedeti acest aspect .
Te informez că NIMENI nu mai are autorizaţie de călătorie de aproape 2 ani! Până şi călătoria în interes de serviciu a trebuit să o plătesc din buzunar şi apoi să îmi recuperez banii... O să se facă angajări, dacă s-o ţine ministrul cel nou de cuvânt. Ce te reţine să încerci să te angajezi, poate dacă ai să vezi cum merg lucrurile, ai renunţa la multele idei dezastruase pe care le expui pe forum. Chiar crezi că scopul trenului e să te ducă de oriunde până oriunde, fără schimbare şi doar cu compartimente? Numărul de călători scade pentru că legăturile se pierd la 5 minute, nu pentru că nu e tren direct de la Botoşani la Galaţi sau de la Alexandria la Iaşi. Numărul de călători scade pentru că trenul ajunge în oraş la 8:05 când toţi elevii încep orele la 8. Numărul de călători scade pentru că trenul care ar trebui să aibă 3 vagoane are 2, iar cel care ar trebui să aibă o Malaxa 900 are un vagon de 88 de locuri, că ţine cineva cu dinţii de vagoane de Botoşani, Reşiţa, Salva - V. Dornei şi alte aberaţii. Pe rutele cu trafic de navetă nu poţi să ai mers bun, pentru că ai ordin de sus să ţii Malaxele, LVT-urile şi ADH-urile la gard pe cât posibil. Logic, domn' mecanic trebuie să lucreze pe DA, să tragă 2 vagoane şi să îi iasă şi lui de un plin la Loganul Diesel parcat lângă depou. Că nici afară nu poţi să îl dai, că urlă sindicatele că ăla are familie, copii şi datorii la bănci (deşi când a muls motorina nu s-a mai gândit la consecinţe). Aici trebuie intervenit: - activat toate automotoarele şi ramele electrice şi eliminat toate compunerile cu 1 / 2 vagoane, inclusiv grupuleţe gen Bucureşti - Botoşani - corelat legături - reduceri de personal şi la nivelul mecanicilor, naşilor, RTV-iştilor, nu doar la TESA - pedepse drastice pentru angajaţii care fură de la companie (fie că vorbim de mecanici care trag motorină, duc pachete, fie că vorbim de naşi) În niciun caz soluţia nu e să băgăm mai multe trenuri pe acelaşi principiu cu cele care circulă acum: cu exces de personal, cu compuneri cu 1 - 2 vagoane, musai trase de DA/EA, cu n'şpe grupe directe, eventual trenuri de lung parcurs dublate între ele (sau triplate, cum sunt cele 3 de pe M400) la interval de o juma' de oră. Ce se face acum e calea sigură spre faliment. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |