Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 18:18

Din păcate, mersul de tren e făcut de nişte oameni total paraleli cu transportul de călători, sprijiniţi de conducere (chiar dacă directorii generali s-au mai schimbat, alte personaje ceva mai influente au rămas). Acest 1527/8 nu avea ce să caute la Sibiu. Se vede asta din vânzări, din mers, ba se vede şi cu ochiul liber. În locul lui trebuia să fie un Desiro, ADH sau alt automotor. Numai că se insistă de sus să nu circule altceva decât Desiro, deşi s-au băgat bani buni în ADH-uri, Malaxe şi LVT-uri, care circulă doar când se strică DA-ul cu 2 vagoane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 18:38

Cred ca ai facut o intelegere cu FNI sa distrugeti definitiv transportul feroviar din Romania , nu cred ca exista tren in tara asta sa nu ai ceva de comentat Mad .
Bine ca nu faci tu mersul trenurilor ca ai ramane singurul care sa le foloseasca , ai pune 100 de trenuri pe Bucuresti-Brasov sa ai cu ce te da tu pe valea Prahovei si restul Dumnezeu cu mila .
Astia sunt "specialistii" din Romania ! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad cei care vin cu aceasta idee "ceva trebuie voua trenuri directe la Sibiu ; Mures ; Botosani ; Piatra Neamt si multe altele , schimbati pana va vine rau dar platiti sacosa de bani . Evil or Very Mad  Halal gandire .............

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 18:51

Dupa mine nu ar trebui sa existe trenuri IR intre Brasov si Sibiu cu exceptia vreunui international. Este o linie simpla, neelectrificata si in principal de interes turistic regional si de aceea e de preferat un tren care sa aibe vreo 2-4 statii in plus fata de orice IR in prezent dar sa fie regioexpres.

Nu trebuie sa fie musai tren direct Bucuresti-Sibiu daca ai o pendulare o data la 2 ore la regio intre Brasov si Sibiu si daca la un interval de sa zicem 15' ai legatura la un IR/RE spre Valea Prahovei. Asta cu trenul direct descurajeaza practic lipsa unui mers cadentat si nu este un MUST cand vorbim de linii diferite, una electrica, dubla, mai rapida si alta neelectrificata, simpla adica cu incrucisari, asteptari si alte treburi. Schimba locomotiva, baga locomotiva.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:06

Problema cu legaturile e ca sint si putori romanii. Si de ce sa se dea jos nea Gheorghe cu tanti Veta jos in Brasov ca sa se urce in AM-ul de Sibiu? Alta mare problema e ca legaturile sunt infecte. Ce propui tu, Baiazid, e de un bun simt elementar cu RE-urile cadentate. Dar n-ai sa vezi bun simt la astia.

Pe de alta parte, unii aleg Dacosul, deci locuri de munca pentru valceni. Laughing 
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:13

In prezent lumea din Romania fuge de tren , legaturile cu schimbare = tarifare pe fiecare tren = pret mai mare fata de tren direct .

In prezent in Romania doar legatura directa mai atrage calatorul , daca omul nu are tren direct dar are autocar direct categoric nu va veni la tren chiar daca timpul de legatura intre trenuri este de 10-20 minute lumea va alege autocarul ca este direct , treaba asta a fost testata de mine pe diverse rute , am mers cu autocar si am auzit ce zice lumea .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5796
Data de inscriere : 06/02/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:15

Si IR-ul Valcea-Cluj circula mai mult gol, tot din cauza Dacos-ului, pentru ca, sincer, autocarul e mult mai ieftin si mai rapid. In tren iti si rupi spatele la Desiro atatea ore. Daca acest tren ar fi retrogradat la rangul RE si s-ar introduce niste vagoane putin mai comode ar fi ok.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:17

1736/1737 ar trebui sa fie RE si lasat prin Vintu nu sa ocoleasca prin Copsa


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 03 Oct 2013, 19:28, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:28

1736/1737 ramane IR pe aceeasi ruta . Wink 

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 19:38

Dacosul e ceva mai rapid decat Cluj-Valcea. Dar Dacosul face 6 ore, nu 7. Si Dacosul e 50, trenul 69. Pe de alta parte, pentru studenti ambele costa vreo 35 de lei. Totusi, e golut. Nu am vazut prea multi studenti sa se urce din Copsa (e drept, e foarte mic orasul) si nici din Blaj (ceva mai mare). Mie imi placea, ca aveam 4 scaune ale mele. Very Happy

Drept sa va spun, ma mira ca inca circula, si mai ales ca o sa mai circule si la anul perechea asta.

Pe de alta parte Dacosul, in timpul saptamanii, are niste oferte de sta m**a-n coada. Am vazu si Cluj-Valcea cu 18 lei. :shock: 
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 20:11

Am mai spus-o, o mai spun şi o să o mai spun:
CFR Călători trebuie să ia modelul operatorilor privaţi - să se doteze cu material rulant adaptat nevoii de trafic (automotoare şi rame electrice, eventual să facă cumva un schimb EA-EC cu CFR Marfă, cât încă mai e Marfa de stat şi acest lucru e posibil prin HG) şi să se axeze pe rutele pe care are avantaj faţă de alte moduri de transport. N-are rost să târâi trenuri directe Bucureşti - Rm. Vâlcea, Piteşti - Sibiu, Braşov - Tg. Mureş, câtă vreme traseul liniei e mult mai ocolit faţă de cel al şoselei. Asta e situaţia, nu ai ce să îi mai faci, nici dacă le pui gratis nu le va folosi nimeni pe toată distanţa.
La fel, nu are rost să menţii vagoane directe care cară 10 călători, vagonul ăla târâit aiurea face de 10 ori mai mulţi bani dacă îl pui la un tren Bucureşti - Braşov sau Arad - Oradea. Pentru 10... 50 de călători ai Malaxa 900 modernizată, cu motor mic şi computer bord.
De asemenea, nu înţeleg de ce CFR Călători neglijează total traficul de navetă, din care ar putea trăi bine de tot.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 21:34

Dragul meu Dr2005 (ca numai drag nu imi esti ) asa cum a mai spus cineva pe forum , esti chiar blocat pe ideile tale si daca 1000 de oameni iti zic intr-un fel tu tot la ideea ta ramai , nimeni nu te va scoate din ale tale , esti exact la fel ca "specialistii" din CFR si din minister , nu vedeti care sunt nevoile oamenilor ce pretentii au calatorii , faceti doar cum va taie capul si nimeni nu reuseste sa va schimbe ideile , chiar daca exista calatori pe o anumita relatie voi ziceti ca nu sunt si anulati ca asa visati noaptea si tot nu intelegi ca un tren direct atrage mai multi calatori fata de unul cu schimbare si trambalat din tren in tren .
Voi nu vedeti ca lumea tot fuge de tren dar nu se face nimic , in ritmul asta in 10 ani nu va mai ramane nimic din CFR ca doar "specialistii" sunt experti in distrus nu in a face ceva bun . Mad 
Vai si amar de toti cei ce lucreaza in posturile de decizie ca toti sunt o apa si un pamant , un mare praf s-a ales de acest CFR .
Sa va puneti voi trenuri de care aveti nevoie si sa mergeti gratis ca doar atat mai este CFR Calatori si prostul plateste caruta de bani sa mearga cu 7 trenuri din A in B plus conditii de 2 bani . De asta multi au renuntat la tren si au masina personala ca s-au saturat sa primeasca bataie de joc pe banii lor , dar voi nu si nu , nu vedeti si nu vreti sa vedeti acest aspect .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 21:38

Pai tre sa ajunga cum a ajuns CFR Marfa sa o cumpere Comana cu regiotransu lui
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 21:44

adrian78 a scris:
Pai tre sa ajunga cum a ajuns CFR Marfa sa o cumpere Comana cu regiotransu lui
Sa se duca la .... cu totii ca m-am saturat de atatea capete luminate , mai au si facultati Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Pentru amaratul de rand care plateste biletul impus de ei nu face nimeni nimic , stau in birouri si iau decizii din fata calculatorului dar pe teren cati se duc sa vada care sunt problemele calatorului cu care se confrunta zi de zi , nimeni , dar ce sa mai vorbim ca vorbim degeaba , specialistii sunt specialisti .......... in prostie poate sau in a falimenta definitiv compania , am uitat acest aspect ca la stat nu trebuie sa mai fie nimic , totul ajunge la baietii destepti si hopa ce sa vezi , la privat totul e roz dar cand era de stat nu se putea .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 21:49

Pentru ei totu se reduce la cifre toate trebuie sa iasa cu plus de parca undeva transportu fara subventii e profitabil
Tipic romanesc daca nu vinzi un bun sau un serviciu il scumpesti adica vinzi mai prost si mai putin decat mult si ieftin
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 23:04

Karpaty a scris:
Sa va puneti voi trenuri de care aveti nevoie si sa mergeti gratis ca doar atat mai este CFR Calatori si prostul plateste caruta de bani sa mearga cu 7 trenuri din A in B plus conditii de 2 bani . De asta multi au renuntat la tren si au masina personala ca s-au saturat sa primeasca bataie de joc pe banii lor , dar voi nu si nu , nu vedeti si nu vreti sa vedeti acest aspect .
Te informez că NIMENI nu mai are autorizaţie de călătorie de aproape 2 ani! Până şi călătoria în interes de serviciu a trebuit să o plătesc din buzunar şi apoi să îmi recuperez banii...

O să se facă angajări, dacă s-o ţine ministrul cel nou de cuvânt. Ce te reţine să încerci să te angajezi, poate dacă ai să vezi cum merg lucrurile, ai renunţa la multele idei dezastruase pe care le expui pe forum. Chiar crezi că scopul trenului e să te ducă de oriunde până oriunde, fără schimbare şi doar cu compartimente?
Numărul de călători scade pentru că legăturile se pierd la 5 minute, nu pentru că nu e tren direct de la Botoşani la Galaţi sau de la Alexandria la Iaşi. Numărul de călători scade pentru că trenul ajunge în oraş la 8:05 când toţi elevii încep orele la 8. Numărul de călători scade pentru că trenul care ar trebui să aibă 3 vagoane are 2, iar cel care ar trebui să aibă o Malaxa 900 are un vagon de 88 de locuri, că ţine cineva cu dinţii de vagoane de Botoşani, Reşiţa, Salva - V. Dornei şi alte aberaţii. Pe rutele cu trafic de navetă nu poţi să ai mers bun, pentru că ai ordin de sus să ţii Malaxele, LVT-urile şi ADH-urile la gard pe cât posibil. Logic, domn' mecanic trebuie să lucreze pe DA, să tragă 2 vagoane şi să îi iasă şi lui de un plin la Loganul Diesel parcat lângă depou. Că nici afară nu poţi să îl dai, că urlă sindicatele că ăla are familie, copii şi datorii la bănci (deşi când a muls motorina nu s-a mai gândit la consecinţe). Aici trebuie intervenit:
- activat toate automotoarele şi ramele electrice şi eliminat toate compunerile cu 1 / 2 vagoane, inclusiv grupuleţe gen Bucureşti - Botoşani
- corelat legături
- reduceri de personal şi la nivelul mecanicilor, naşilor, RTV-iştilor, nu doar la TESA
- pedepse drastice pentru angajaţii care fură de la companie (fie că vorbim de mecanici care trag motorină, duc pachete, fie că vorbim de naşi)

În niciun caz soluţia nu e să băgăm mai multe trenuri pe acelaşi principiu cu cele care circulă acum: cu exces de personal, cu compuneri cu 1 - 2 vagoane, musai trase de DA/EA, cu n'şpe grupe directe, eventual trenuri de lung parcurs dublate între ele (sau triplate, cum sunt cele 3 de pe M400) la interval de o juma' de oră. Ce se face acum e calea sigură spre faliment.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 31 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: