| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 04 Aug 2013, 22:14 | |
| Cand ajunge in Bucuresti IR1692 "trage" in Revizia Basarab si formeaza IR1553/1552 Buc-Buzau-Buc (cu EA de Bucuresti) apoi iar "trage" in Revizia Basarab de unde formeaza IR1697. Nu stiu cum procedeaza la Timisoara dar daca IR1692 se formeaza din IR1697 inseamna ca IR1691 presteaza un tren regio la Arad cel mai probabil (poate gresesc) R2613/2602 inainte de a se atasa la IR73-2. Mai multe zile am urmarit trenul IR402 (in seara asta cu EA840) si am tras concluzia ca din Bucuresti cele 6 vag "Moldovenesti" sunt enorm de multe, poate trei ar fi suficiente daca stau sa ma gandesc la asigurarea procentului de franare. Chiar sunt curios gradul de ocupare la intrarea/iesirea din tara al acestui tren? Tot din seara asta R15060/15065 (TFC) cu AM 76-2404/2403 comsi-comsa la gradul de ocupare, deh e luna concediilor/vacantelor... in cursul saptamanii numai DH2-uri pe acest tren prin rotatie AM 3213/3214, 3224/3225 IR1597 (EA538)+20-49.256+5*21-86 un tren luung cat o zi de week-end cam 50% ocupat primele trei vag au turnusul IR1594/1595. Vroiam sa mai adaug cate ceva si despre IR1752 Suceava-Bucuresti dar i-am vazut pe fuga cele 6 vag, primul era un salon albastru iar ultimul un 22-96, bag de seama ca schimba garnitura din cand in cand nu si electrica ca de o saptamana numai EA717 trage de el zi de zi "bai" si-al naibii tren respecta graficul desi parcurge 447 km! |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 04 Aug 2013, 22:55 | |
| Din ce stiu eu R 2613 si 2602 sunt facute de Desiro. |
|
| |
Amalia.Melania.Narita
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4129 Data de inscriere : 05/08/2013
| Subiect: compunere ir 1632 Lun 05 Aug 2013, 22:36 | |
| Imi poate spune cineva compunerea interregio 1632 Oradea-Constanta...ms |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 06 Aug 2013, 21:54 | |
| 1 august:
R 5441 Bacău - Suceava Nord: (36-16) + (26-16) |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6259 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 07 Aug 2013, 19:42 | |
| - Marius 926 a scris:
- ...
Of topic Un scurt remember a ceea ce a fost la cfr in anii de glorie si ce se mai gaseste acum prin ograda sa Bucuresti Grivita trecut ~ 900 vag / ~ 55 perechi trenuri manevrate in 24h / ~ 5 perechi trenuri (diferite de cele 55) in tranzit prezent ~ 300 vag / ~ 37* perechi trenuri / 9 in tranzit *nu am luat in calcul trenurile formate din AM Desiro Bucuresti Basarab trecut ~ 40 perechi trenuri / ~ 60 vag T-F / ~ 60 vag clasa 1 / ~ 250 vag clasa a 2-a prezent ~ 30 perechi trenuri / ~ 100 vag / + 3 rame TE Acvilla
este o statistica personala prin urmare datele nu sunt oficiale In anul 1994 erau cca 5000 vagone de calatori ( fara vagoanele de posta, bagaje, cuseta/dormit, si vagoanele de constructie veche 17-22, 29-21, 37-23, etc.) In anul 2000 erau 4133 vagoane de calatori (fara vagoanele de posta, bagaje, cuseta/dormit etc). |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 07 Aug 2013, 21:00 | |
| Hurricane postarea se referea strict la ce a fost prin Grivita si Basarab studiind compunerile acelor ani. Oricum multumim pentru acesta informatie. On topic din seara asta IR1597 (EA397)+20-49.258, 20-49.256, 21-86 ce s-o fi intamplat cu celalalt vagon 21-86? bag de seama ca "cineva" ne citeste forumul prea se schimba des in ultima vreme compunerile anumitor trenuri |
|
| |
Amalia.Melania.Narita
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4129 Data de inscriere : 05/08/2013
| Subiect: ir 1632 Joi 08 Aug 2013, 08:33 | |
| Imi poate spune cineva compunerea interregio 1632 Oradea-Constanta...ms |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 10:22 | |
| @Amalia.Melania.Narita, din câte am văzut pe youtube, 1632 pleacă cu următoarea compunere din Oradea: dormitor + dormitor + cușetă + cușetă + 20-49 + 19-54 + 20-49 |
|
| |
Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4435 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 11:23 | |
| Azi 08.08.2013
R 2442: GM 957 + 21-47 + 21-47 RE 369: GM 927 + 20-55 + 20-55 + 20-55 + 21-86 + 21-76 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 11:39 | |
| Atatia calatori are acum Mures-Cluj de i-au mai pus trei 20-55-uri? |
|
| |
Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4435 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 13:02 | |
| GM-ul si cele trei 20-55-uri raman la Razboieni, pleaca la 12:04 din Razboieni catre Mures ca R 4536. De la Razboieni la Cluj, 369 (21-86 + 21-76), este tras de o electrica. De la Cluj la Mures, 368 este cuplat cu 3084, iar la Razboieni se cupleaza cu GM-ul si cele trei vagoane sosite cu R 4535, si pleaca impreuna la 17:15 catre Mures. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 13:44 | |
| Cata nevoie are CFR-ul de AM-uri...
Mersi pentru raspuns! |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 20:35 | |
| @Amalia.Melania.Narita, vagoanele de clasa a II-a sunt compartimentate. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 08 Aug 2013, 21:27 | |
| Ziua si schimbarea... IR1597 (EA122) 20-49.256+21-86.041+21-86.022 IR1752 (EA588)+22-96+21-80+30-76+22-76+22-76 R7045 (82-0337)+26-16+36-16+26-16 R5023 (EA734+908)+3*26-16 R9027 (GM1326+1384)+21-80+20-55+21-80+20-55 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 09 Aug 2013, 21:42 | |
| cfr calatori continua "surprizele" de la o zi la alta in seara asta punctez cateva deja devenite traditionale la mine IR1597 Buc Nord-Craiova (EA131)+20-49.256+21-86.041+21-86.022+21-86.015 probabil fiind vineri seara le-a mai venit mintea la cap si s-au gandit sa mai suplimenteze trenul cu inca un vagon, oricum era full trenul iar in vag 20-49 era lume in picioare pe culoar R5023 Buc Basarab-Ploiesti Sud (EA922)+22-96+10-70+22-96+22-96 a fost un soc pentru mine sa vad garnitura lui IR1692(-1697 a doua zi) la un tren specific pentru navetisti si personalul cfr, sa vezi maine dimineata cand se intoarce in Basarab peturi si coji de seminte prin vagoane... as fi curios cu ce aduc maine dimineata aceste vagoane in conditiile in care in week-end nu circula R5020 ? IR1554 sau R5024 ? si inca un amanunt ce o fi pus pe IR1553 in seara asta? R9027 Buc Basarab-Pitesti (GM1384)+19-80+20-55+21-80+20-55 trenul asta nu are doua zile la rand aceeasi garnitura, iar gm-ul asta "vede" doua nopti la rand Pitestiul |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|