|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 01 Oct 2013, 14:28 | |
| Am observat pe infofer că 1833/1834 a rămas fără vagon de clasa 1. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 01 Oct 2013, 14:30 | |
| La ce ii trebuia, la ce vagoane are, aratau mai bine cele de a II-a decit ala de I-a. am vazut ca 12765 are un vagon in plus. o fi in legatura cu seria aia 60 sau 68(alea albe cu dunga ROSIE) care sint pe 1837/1838? ca stai ca in autocar in ele. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 01 Oct 2013, 14:31 | |
| - andrey_tm a scris:
- Am observat pe infofer că 1833/1834 a rămas fără vagon de clasa 1.
Ce nevoie ai de clasa 1 ? |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 02 Oct 2013, 09:23 | |
| Lasati ca acel 19-55 de pe foamea de zi il se poate numi curat fata de vecinii lui de pe 12766 si 1838.. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 07:47 | |
| Azi
IR 1655/1656 Buc.Nord-Bacau si retur : 20-76 053, 20-76 007, 20-76 051, 30-76. R 14064 Brasov-Buc.Nord-Craiova/Iasi : Loc + RIO + RIO + Loc + AM IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Timisoara : 22-96, 84-96, 89-87, 22-96, 22-96. IR 1528 Sibiu-Brasov-Buc.Nord compunere mai speciala azi : 4 vag 21-90, 2 vag 20-76 apoi grupa de la Sibiu 21-86, 19-70, 21-86. Pe vagoanele 21-90 erau coli A4 cu ruta si trenul.
In sfarist 1621 a inceput sa arate a Interregio, vagon de biciclete, vagon cu bar si vagoane clasa 2-a cu 5 locuri in compartiment. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 12:45 | |
| - Katalyn a scris:
- IR 1528 Sibiu-Brasov-Buc.Nord compunere mai speciala azi : 4 vag 21-90, 2 vag 20-76 apoi grupa de la Sibiu 21-86, 19-70, 21-86. Pe vagoanele 21-90 erau coli A4 cu ruta si trenul.
Vagoanele Daciei rămase la Braşov după întârzierile de acum 2 zile? - Citat :
- IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Timisoara : 22-96, 84-96, 89-87, 22-96, 22-96.
[...]In sfarist 1621 a inceput sa arate a Interregio, vagon de biciclete, vagon cu bar si vagoane clasa 2-a cu 5 locuri in compartiment. Aşa arată de 1 an de zile...vagon de biciclete (sau 22-96, că nu mereu găseau vagon de bicle să pună) + 22-96 (sau 22-76, cu 6 locuri, depinde ce se nimereşte) + alt 22-76/96, 89-87, 21-86 sau ce găsesc cei de la Timişoara prin revizie. După astea 3 veneau 2 vagoane care rămâneau la Braşov, dar de obicei erau 21-86. Care din vagoanele din compunerea descrisă de tine mergeau doar până la Braşov? _________________ :TTT:
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 13:29 | |
| La perechea 1646 / 1645 nu umbla nimeni ? Zece luni a circulat trenul subdimensionat, din care maxim 8 zile a fost suplimentat cu un amarat de vagon, insuficient si acela. Personal as vedea o imbunatatire daca ar tranti acolo un 30-76 Aeem si un 22-96 Beem, fiindca nu se mai poate sa vezi snobi din diferite institutii ale statului ca se lafaie la clasa a 2-a cu ce salarii au, sau bosorogi care incurca vagoanele de clasa a 2-a (desi ei si-ar fi dorit sa stea la clasa 1 gratie cupoanelor, cum ala era 1 singur vagon normal ca nu aveau cum sa-l incurce cu celelalte vagoane)... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 14:41 | |
| La IR 1621 doar ultimul vagon ramane in Brasov la compunerea de azi. La IR 1645/1646 frumos ar fi fost sa lase tot 3 vagoane pe intreaga relatie ori 22-96, 84-96, 22-96 ori 21-76, 84-83, 21-76 si VSD sa fi avut grupa de Brasov de 1-2 vagoane in fata care sa ramana cu Electrica in Brasov, in felul asta se rezolva si problema biciclistilor pentru intoarce IR 1646 fiind ultimul tren spre Bucuresti si problema aglomeratiei care a fost toata vara, s-a mers si cu 30-40 de calatori in picoare/vagon intre Bucuresti si Brasov dar CFR nu poate sa vada ca s-au vandut 300 de bilete la un tren cu doar 180 locuri, nu vrea sa vada. Cum IR 1621 are grupa de Brasov de 1 vagon asa putea sa aibe si IR 1645/1646 dar nu se vrea, din aceasta cauza C&I a ajuns sa faca pe Bucuresti-Brasov-TG.Mures de la dube de maxim 20 locuri la autocare cu 40 locuri |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 15:31 | |
| Ce vagoane are 1620? Pe infofer apare un semn cu resraurant. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 15:48 | |
| - Katalyn a scris:
La IR 1645/1646 frumos ar fi fost sa lase tot 3 vagoane pe intreaga relatie Nici vorba ! De sarbatori e teroare dupa Miercurea Ciuc spre Bucuresti (cred ca si inainte de inceperea anului universitar a fost), inca de-acolo se ocupa toate locurile din 3 vagoane. E chiar asa de greu sa tarasca tarabele de Brasov 5 vagoane tot drumul ? Motorina din LDH costa ca sa impingi / scoti 1-2 vagoane ca grupa de Brasov, ori electrica tot atata curent consuma ca are 3 sau 5 vagoane. Raman la ideea sa aiba 5 vagoane cap-coada, nu 3 pe jumatate de traseu si inca 2 bagate la urma / in fata. Valabil si pentru 1622 / 21, 5 vagoane cap-coada si cu asta basta. Nu poti tortura calatorii sa stea inghesuiti in 3 vagoane daca cererea e de 4 jumate' intre Sibiu si Timisoara... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 16:08 | |
| Când am fost la Artmania (deci ditamai festivalul, zeci de mii de oameni veniţi din toată ţara), 1621/2 aveau câte 3 vagoane. Oamenii rămaşi în picioare abia ar fi putut să ocupe juma' de vagon, eventual un vagon cu tot cu cei urcaţi de la Făgăraş. Dar pentru Timişoara - Sibiu 3 vagoane sunt mai mult decât suficiente. O soluţie ar fi ca grupa de Braşov să meargă până la Sibiu, că la Sibiu oricum se schimbă locomotiva, că mecanicul de Timişoara e titular, nu lasă sibianul pe ea. Tot la Artmania 1527 a ajuns gol în Sibiu, vreo 15 oameni în total. Dar pe Bucureşti - Braşov a fost full. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 16:29 | |
| E gol pe Sibiu - Braşov. Pe Bucureşti - Braşov e plin până la refuz. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 16:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- E gol pe Sibiu - Braşov. Pe Bucureşti - Braşov e plin până la refuz.
Bine Gica contra , cum spui tu , conteaza ca si de la noul mers ramane acest tren . Atat ca va opri prin Voila , Arpas , Marsa , Sercaia si multe altele . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 03 Oct 2013, 17:53 | |
| - Karpaty a scris:
- Bine Gica contra , cum spui tu , conteaza ca si de la noul mers ramane acest tren . :lol:Atat ca va opri prin Voila , Arpas , Marsa , Sercaia si multe altele .
Pai de-aia va opri prin toate satele, daca nu merge treaba nici asa il limiteaza de tot. Dupa cum vad, in loc sa bage trenuri RE cei de la CFR adapteaza IR-urile la mers de regioexpres deci la aceiasi bani.[/quote] |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |