| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 12:06 | |
| - Karpaty a scris:
- Asa este si normal , statul sa nu mai favorizeze atat CFR Calatori , fiecare operator sa cumpere material rulant din buzunarul personal ce inseamna asta ca unul sa tot primeasca de la stat mocangeala si privatii sa cumpere din buzunarul propriu , nu este corect , daca statul da ceva atunci sa imparta in mod egal la toti operatorii daca nu , sa nu dea la nimeni nimic , si asa a dat prea mult , vagoanele noi sau cele modernizate au fost facute pe spinarea statului iar privatii au atat cat ii tine buzunarul iar x si y pe aici zice ca vai privatul nu are luxul de la CFR pai normal ca nu are , CFR-ul a primit pomana peste pomana de la stat si privatul se descurca cu ce poate , se intinde cat il tine plapuma .
CFR Calatori este operatorul feroviar al statului roman, deci nu vad care e problema ca statul roman sa-l imprumute sau sa asigure fondurile necesare desfasurarii unei astfel de activitati mai ales daca acest lucru este strict prevazut in legislatia romaneasca. Evident, putem invoca eventuale greseli aparute inainte sau dupa procedura unei achizitii dar nu si faptul ca statul roman nu ar trebui sa asigure functionarea unei institutii care apartine practic tot de statul roman. Cand CFR Calatori va fi un S.A. cu actiuni private pe piata sau un s.r.l. privat atunci putem invoca si cele spuse de tine... In alta ordine de idei ceea ce afirmi tu este ca si cum ne-am intreba, in mod retoric si eronat bineinteles, de ce sa mai asigure statul roman cei 15% necesari lucrarilor actuale de infrastructura pe coridoarele europene cand pot si privatii contribui in acest sens ca doar si ei folosesc linia ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 16:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- La urma urmei, scopul lor e să-şi vândă marfa. Prima ramă oricum e doar un prototip]
Rama asta prima a fost construita pentru un operator de afara(nu spun care, stiu doar din ce tara e) si cand a vazut cum arata si pe ce cer astia 5 milioane de euro au refuzat instant caricatura, care acum vezi doamne e prototip. Si se mai aude un lucru(ca doar se vorbeste cam peste tot) AFERul nu vrea sa omologheze agregatul, nu stiu ce nu au facut astia de la softronic. S-ar putea ca(tine minte ce spun) nici de la 1 Mai sa nu circule. NU ai cum sa promovezi circul asta ca rama de IR/IC cand din start a fost proiectata pentru a inlocui trenurile regio mari consumatoare de energie. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 16:49 | |
| - AlexD a scris:
NU ai cum sa promovezi circul asta ca rama de IR/IC cand din start a fost proiectata pentru a inlocui trenurile regio mari consumatoare de energie.
Lasa ca si Desiro automotor pentru trenurile Regio a fost ca IC si nu doar 1-2-3 luni ci multi ani iar prostimea a platit bilete de IC si a mers cu Desiro , si acum mai sunt persoane care cred ca daca e "sageata albastra" zboara asa ca daca aude la TV ceva romanul o ia de buna , asa cum se spune ca aceasta rama va merge ca vatul si ca gandul . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 16:53 | |
| La CFR e un fel de politica .. Orice trece pe la IC ,apoi IR apoi R,indiferent daca e proiectat sa care lemne sau sunt vagoane de IC .. singurele care au facut exceptia au fost 20-31 si 20-68.. Nu au facut IC niciodata ) ,la polul opus e 21-70 ,vagon de IC .. care ... hmm stiti voi ) |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 16:56 | |
| Ar fi bine daca ar fi revopsita rama respectiva ca nu are nici un farmec asa. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 17:00 | |
| Stati linistiti ca atata timp cat portocalii nu mai pupa ministru la MT sau macar guvernare nu veti vedea nicio Hyperion la CFR.
Iar pretul de vanzare al ramei este mult mai mic decat cel anuntat de presa , 5 milioane de Euro a costat proiectul si nu rama in sine, si aici pui licente si alte treburi legale . Pretul basic minim al ramei ar fi undeva la 2.5mil E fara TVA/unitate si poate ajunge la un maxim 3 milioane de Euro functie de dotari dar avand importanta si numarul de comenzi . |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Mar 2014, 22:51 | |
| Ramele Bombardier Regio ar fi fost bune si la noi cum are Cehia,o tara apropiata ca nivel de dezvoltare dar cu un transport mult mai bine pus la punct. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Mar 2014, 23:15 | |
| Cehia este MULT mai dezvoltata decat noi si ca economie si ca orice altceva ... |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Mar 2014, 23:29 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Cehia este MULT mai dezvoltata decat noi si ca economie si ca orice altceva ...
Da asa este.Am putea sa luam exemplul lor si al tarilor situate in sfera asta a Europei Centrale pentru ca pe cei din Vest n-o sa-i ajungem niciodata in ciuda a ce se fabuleaza pe aici. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 10:46 | |
| Astazi 12581 este creditat de Infofer cu un timp de 16' intre Ciulnita si Fetesti de unde rezulta o viteza de 138.75 km/h imposibil de realizat cu doar 140 km/h. Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 10:51 | |
| Nu prea e creditat cu acele minute, având în vedere că IDM din Ciulniţa nu a introdus ora de sosire şi plecare (de aceea e pe fond alb). Ce se vede acolo e generat automat de IRIS în funcţie de ultima staţie care a raportat trenul. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 10:59 | |
| Da, acum am observat si eu, dar mai devreme nu aparea pe alb. Se pare ca este o problema la Ciulnita, nici 1580 nu este raportat. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 11:20 | |
| - baiazid a scris:
- Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor.
Si basmul de ieri cu 36 minute Buc - Plo cu 1580, in ce categorie intra ? Tot la greseli de introducere date ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 12:13 | |
| - Dragos a scris:
- baiazid a scris:
- Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor.
Si basmul de ieri cu 36 minute Buc - Plo cu 1580, in ce categorie intra ? Tot la greseli de introducere date ? Turcule, eu am fost in trenul ala, CE NU INTELEGI , nu crezi ce-am afirmat eu treaba ta dar nu iti permit sa ma faci pe mine mincinos ! Eu chiar am inceput sa cred ca pe tine te plateste cineva cu mici si bere ca sa bazai pe - aici si sa dansezi !! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Mar 2014, 12:32 | |
| Ai afirmat sus si tare, ca pe ceva senzational, că 1580 a scos 36 min pe Buc-Plo, apoi tot tu ai zis că e posibil ca datele din infofer sa nu fie tocmai exacte. In conditiile in care nu poti prezenta o dovada ca ai circulat (culmea, tocmai in ziua in care apare pe infofer acel timp exceptional pentru 1580), am toate motivele sa cred că tu esti cel platit pentru propaganda si nu eu, pentru ceea ce zic pe aici In plus, mi se pare cel putin ciudat că odata cu lansarea noului infofer, ai inceput sa postezi timpii intermediari pentru diverse trenuri, iar inainte, pe vremea vechiului infofer, nu postai nimic legat de asta. Inainte nu circulai cu trenul ? Intreb si eu la modul cel mai amical posibil... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|