Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 12:06

Karpaty a scris:
Asa este si normal , statul sa nu mai favorizeze atat CFR Calatori , fiecare operator sa cumpere material rulant din buzunarul personal ce inseamna asta ca unul sa tot primeasca de la stat mocangeala si privatii sa cumpere din buzunarul propriu , nu este corect , daca statul da ceva atunci sa imparta in mod egal la toti operatorii daca nu , sa nu dea la nimeni nimic , si asa a dat prea mult , vagoanele noi sau cele modernizate au fost facute pe spinarea statului iar privatii au atat cat ii tine buzunarul iar x si y pe aici zice ca vai privatul nu are luxul de la CFR pai normal ca nu are , CFR-ul a primit pomana peste pomana de la stat si privatul se descurca cu ce poate , se intinde cat il tine plapuma .


CFR Calatori este operatorul feroviar al statului roman, deci nu vad care e problema ca statul roman sa-l imprumute sau sa asigure fondurile necesare desfasurarii unei astfel de activitati mai ales daca acest lucru este strict prevazut in legislatia romaneasca. Evident, putem invoca eventuale greseli aparute inainte sau dupa procedura unei achizitii dar nu si faptul ca statul roman nu ar trebui sa asigure functionarea unei institutii care apartine practic tot de statul roman.

Cand CFR Calatori va fi un S.A. cu actiuni private pe piata sau un s.r.l. privat atunci putem invoca si cele spuse de tine...

In alta ordine de idei ceea ce afirmi tu este ca si cum ne-am intreba, in mod retoric si eronat bineinteles, de ce sa mai asigure statul roman cei 15% necesari lucrarilor actuale de infrastructura pe coridoarele europene cand pot si privatii contribui in acest sens ca doar si ei folosesc linia ?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 16:40

Dr2005 a scris:
La urma urmei, scopul lor e să-şi vândă marfa. Prima ramă oricum e doar un prototip]

Rama asta prima a fost construita pentru un operator de afara(nu spun care, stiu doar din ce tara e) si cand a vazut cum arata si pe ce cer astia 5 milioane de euro au refuzat instant caricatura, care acum vezi doamne e prototip.
Si se mai aude un lucru(ca doar se vorbeste cam peste tot) AFERul nu vrea sa omologheze agregatul, nu stiu ce nu au facut astia de la softronic. S-ar putea ca(tine minte ce spun) nici de la 1 Mai sa nu circule.
NU ai cum sa promovezi circul asta ca rama de IR/IC cand din start a fost proiectata pentru a inlocui trenurile regio mari consumatoare de energie.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 16:49

AlexD a scris:

NU ai cum sa promovezi circul asta ca rama de IR/IC cand din start a fost proiectata pentru a inlocui trenurile regio mari consumatoare de energie.

Lasa ca si Desiro automotor pentru trenurile Regio a fost ca IC si nu doar 1-2-3 luni ci multi ani iar prostimea a platit bilete de IC si a mers cu Desiro , si acum mai sunt persoane care cred ca daca e "sageata albastra" zboara  Laughing  asa ca daca aude la TV ceva romanul o ia de buna , asa cum se spune ca aceasta rama va merge ca vatul si ca gandul .  Laughing 

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 16:53

La CFR e un fel de politica Smile .. Orice trece pe la IC ,apoi IR apoi R,indiferent daca e proiectat sa care lemne sau sunt vagoane de IC .. singurele care au facut exceptia au fost 20-31 si 20-68.. Nu au facut IC niciodata Smile) ,la polul opus e 21-70 ,vagon de IC .. care ... hmm stiti voi Smile)
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 16:56

Ar fi bine daca ar fi revopsita rama respectiva ca nu are nici un farmec asa.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Mar 2014, 17:00

Stati linistiti ca atata timp cat portocalii nu mai pupa ministru la MT sau macar guvernare nu veti vedea nicio Hyperion la CFR.

Iar pretul de vanzare al ramei este mult mai mic decat cel anuntat de presa , 5 milioane de Euro a costat proiectul si nu rama in sine, si aici pui licente si alte treburi legale . Pretul basic minim al ramei ar fi undeva la 2.5mil E fara TVA/unitate si poate ajunge la un maxim 3 milioane de Euro functie de dotari dar avand importanta si numarul de comenzi  .
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Mar 2014, 22:51

Ramele Bombardier Regio ar fi fost bune si la noi cum are Cehia,o tara apropiata ca nivel de dezvoltare dar cu un transport mult mai bine pus la punct.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Mar 2014, 23:15

Cehia este MULT mai dezvoltata decat noi si ca economie si ca orice altceva ...
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Mar 2014, 23:29

alex.alexus.tm a scris:
Cehia este MULT mai dezvoltata decat noi si ca economie si ca orice altceva ...
Da asa este.Am putea sa luam exemplul lor si al tarilor situate in sfera asta a Europei Centrale pentru ca pe cei din Vest n-o sa-i ajungem niciodata in ciuda a ce se fabuleaza pe aici.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 10:46

Astazi 12581 este creditat de Infofer cu un timp de 16' intre Ciulnita si Fetesti de unde rezulta o viteza de 138.75 km/h imposibil de realizat cu doar 140 km/h. Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 10:51

Nu prea e creditat cu acele minute, având în vedere că IDM din Ciulniţa nu a introdus ora de sosire şi plecare (de aceea e pe fond alb). Ce se vede acolo e generat automat de IRIS în funcţie de ultima staţie care a raportat trenul.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 10:59

Da, acum am observat si eu, dar mai devreme nu aparea pe alb. Se pare ca este o problema la Ciulnita, nici 1580 nu este raportat.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 11:20

baiazid a scris:
Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor.

Si basmul de ieri cu 36 minute Buc - Plo cu 1580, in ce categorie intra ? Tot la greseli de introducere date ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 12:13

Dragos a scris:
baiazid a scris:
Este prima dovada clara ca se fac si greseli de introducere a datelor.

Si basmul de ieri cu 36 minute Buc - Plo cu 1580, in ce categorie intra ? Tot la greseli de introducere date ?

Turcule, eu am fost in trenul ala, CE NU INTELEGI , nu crezi ce-am afirmat eu treaba ta dar nu iti permit sa ma faci pe mine mincinos ! Eu chiar am inceput sa cred ca pe tine te plateste cineva cu mici si bere ca sa bazai pe - aici si sa dansezi !!
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 12:32

Ai afirmat sus si tare, ca pe ceva senzational, că 1580 a scos 36 min pe Buc-Plo, apoi tot tu ai zis că e posibil ca datele din infofer sa nu fie tocmai exacte. In conditiile in care nu poti prezenta o dovada ca ai circulat (culmea, tocmai in ziua in care apare pe infofer acel timp exceptional pentru 1580), am toate motivele sa cred că tu esti cel platit pentru propaganda si nu eu, pentru ceea ce zic pe aici Smile

In plus, mi se pare cel putin ciudat că odata cu lansarea noului infofer, ai inceput sa postezi timpii intermediari pentru diverse trenuri, iar inainte, pe vremea vechiului infofer, nu postai nimic legat de asta. Inainte nu circulai cu trenul ? Intreb si eu la modul cel mai amical posibil...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: