|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 15:31 | |
| Am vazut eu vara trecuta ca aveau si ei reduceri pt elevi, studenti, pensionari... deci nicio problema, abia asteapta sa faca CFR prostia cu IC ca ei sunt acolo sa ii culeaga pe cei pe care i-a alungat CFR |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 15:41 | |
| Cine are speranta ca "CFR-ul" va mai fi ce a fost, se amageste teribil !
Cei care au mers cu trenul pe vremuri si apoi si-au cumparat masina (majoritatea platesc si acum la ele) nu se vor mai intoarce niciodata la tren, din 2 motive principale (dupa parerea mea):
1. fasoanele / snobismul tipic romanesc / confortul personal (indiferent de diferenta de pret tren/auto) si 2. imaginea jalnica pe care acestia o au fata de trenul romanesc.
Am cel putin 3 cazuri de insi, foarte apropiati, de la care am primit un raspuns asemanator, in discutia alegerii tren/masina: "Cum ma, de aia mi-am luat masina ? Sa merg cu toti nespalatii in tren ?"
Asa ca...mai ales odata cu finalizarea autostrazii pana la Constanta, nu vad nicio motivatie pentru ei sa aleaga trenul. Tot masina personala primeaza sau duba care-i duce din Bucuresti prin toate statiunile.
Trenul nu mai e ce a fost. Acum (de fapt de multi ani) masina face legea (indiferent de tipul ei). Excludem din discutia asta traficul de naveta pe o raza de ~60 km in jurul Bucurestiului...(similar si pentru celelalte mari orase din tara) |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 15:57 | |
| @Dragos, nu neaparat snobismul te face sa alegi masina, eu cred ca pretul mare de la tren face ca o familie sa aleaga masina in detrimentul trenului! Plus faptul ca in concediu mai ai si bagaj, e mai comod sa pui geamantanul in portbagaj si sa-l dai jos la hotel! Trenul poate mai trebuie si schimbat, pe urma de la gara la hotel mai e o distanta! Clar CFR de altadata ramane o amintire, nu se mai intorc vremurile alea cu trenuri de 15-20 vagoane! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 16:19 | |
| Corect , varianta cu trenul pentru o familie este varianta foarte scumpa si nu plus de asta nu cred ca oamenilor le convine sa schimbe 7 trenuri de acasa la destinatie deci clar masina te ia din fata casei si te duce si in varful muntelui daca vrei ceea ce trenul nu o face deci pica din start .
Daca vreau sa plec la Balea Lac acum la 16 pai asta fac , ma sui in masina si am pornit , nu stau dupa trenurile lor la orele care vor ei si preturile nesimtite plus ca nu ma duce unde vreau si trebuie sa schimb cu alte mijloace de transport pana la destinatie si asta se vede clar in viata de zi cu zi , majoritatea au o masinuta in fata casei sau la scara blocului , acesti oameni nu se vor intoarce la tren in veci , ei la randul lor au copii care de mici sunt invatati in masina si sa nu credeti ca un copil care a crescut in masina cand ajunge la 18 ani nu va da de carnet si nu va avea o masina , este clar ca cei ce cresc cu masina vor avea masina nu vor merge ei cu trenu .
Deci da , ce a fost CFR nu va mai fi in veci , pe vremuri nici nu aveai alte variante si daca atunci cu greu aveai o masina nu acelasi lucru e acum si cum lumea a plans dupa multe acum a venit timpul sa nu mai planga , cu banii jos sau in rate romanul tot cumpara o masina mai ales ca multi s-au saturat de trenurile noastre jegoase si cum mai spune cineva pe aici , trenurile ieftine sunt pline de tigani si de jeg , sa nu credeti ca o familie zdravana la cap va pleca in concediu cu schimbul a 5-6 Regio alaturi de tigani si in plin jeg cu bagaje si eventual si 1-2 copii dupa ei , asa ceva nu se mai intampla in ziua de azi sau daca se intampla acestia aleg trenurile IR si cat mai directe .
Eu mai merg cu trenu doar pentru a ma plimba , daca as fi nevoit sa merg undeva in alte scopuri unde trebuie sa ajung la o ora anume si cat mai repede as merge cu masina , nu cu trenu , de asta cand merg cu trenu mai aleg si trenurile ieftine ca nu ma grabesc , ma plimb si sunt si ieftine dar de multe ori gradul de civilizatie din aceste trenuri e sub orice nivel ...............
Bucuresti-Constanta ca va fi doar IC , o mare pacaleala din partea CFR si sigur se mai gasesc prosti care sa mai foloseasca acele trenuri dar sigur nu prea multi , in cursul saptamanii trenul IR 12588 soseste cu maxim 50 de calatori in ambele grupe , ca are si grupa de la Tulcea , sunt multe locuri libere , de aici se vede clar cati mai utilizeaza trenul dar sa faca ce vor , e fix problema lor , daca vor sa aibe trenurile goale asta e , omul cand pleaca la drum se uita in primul rand la ce pret are biletul , degaba face trenul 2:20 si costa 75-80 de lei ca autocarul face 3 ore si costa 50 , deci clar vor merge cu autocarul , pentru 30 de minute sa dai 30 de lei in plus nu se merita . |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 21:26 | |
| - Karpaty a scris:
- Corect , varianta cu trenul pentru o familie este varianta foarte scumpa si nu plus de asta nu cred ca oamenilor le convine sa schimbe 7 trenuri de acasa la destinatie deci clar masina te ia din fata casei si te duce si in varful muntelui daca vrei ceea ce trenul nu o face deci pica din start .
Daca vreau sa plec la Balea Lac acum la 16 pai asta fac , ma sui in masina si am pornit , nu stau dupa trenurile lor la orele care vor ei si preturile nesimtite plus ca nu ma duce unde vreau si trebuie sa schimb cu alte mijloace de transport pana la destinatie si asta se vede clar in viata de zi cu zi , majoritatea au o masinuta in fata casei sau la scara blocului , acesti oameni nu se vor intoarce la tren in veci , ei la randul lor au copii care de mici sunt invatati in masina si sa nu credeti ca un copil care a crescut in masina cand ajunge la 18 ani nu va da de carnet si nu va avea o masina , este clar ca cei ce cresc cu masina vor avea masina nu vor merge ei cu trenu .
Deci da , ce a fost CFR nu va mai fi in veci , pe vremuri nici nu aveai alte variante si daca atunci cu greu aveai o masina nu acelasi lucru e acum si cum lumea a plans dupa multe acum a venit timpul sa nu mai planga , cu banii jos sau in rate romanul tot cumpara o masina mai ales ca multi s-au saturat de trenurile noastre jegoase si cum mai spune cineva pe aici , trenurile ieftine sunt pline de tigani si de jeg , sa nu credeti ca o familie zdravana la cap va pleca in concediu cu schimbul a 5-6 Regio alaturi de tigani si in plin jeg cu bagaje si eventual si 1-2 copii dupa ei , asa ceva nu se mai intampla in ziua de azi sau daca se intampla acestia aleg trenurile IR si cat mai directe .
Eu mai merg cu trenu doar pentru a ma plimba , daca as fi nevoit sa merg undeva in alte scopuri unde trebuie sa ajung la o ora anume si cat mai repede as merge cu masina , nu cu trenu , de asta cand merg cu trenu mai aleg si trenurile ieftine ca nu ma grabesc , ma plimb si sunt si ieftine dar de multe ori gradul de civilizatie din aceste trenuri e sub orice nivel ...............
Bucuresti-Constanta ca va fi doar IC , o mare pacaleala din partea CFR si sigur se mai gasesc prosti care sa mai foloseasca acele trenuri dar sigur nu prea multi , in cursul saptamanii trenul IR 12588 soseste cu maxim 50 de calatori in ambele grupe , ca are si grupa de la Tulcea , sunt multe locuri libere , de aici se vede clar cati mai utilizeaza trenul dar sa faca ce vor , e fix problema lor , daca vor sa aibe trenurile goale asta e , omul cand pleaca la drum se uita in primul rand la ce pret are biletul , degaba face trenul 2:20 si costa 75-80 de lei ca autocarul face 3 ore si costa 50 , deci clar vor merge cu autocarul , pentru 30 de minute sa dai 30 de lei in plus nu se merita . Si eu sunt de acord cu ce ai spus.Bine punctat.Cei de la orase au renuntat de mult timp la tren.Trenul inca este util celor de la sate care mai fac naveta si mai sunt cei in varsta care n-au alte posibilitati. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: IR1586 Dum 16 Mar 2014, 21:46 | |
| Nu stiu cum e pe alte magistrale, dar pe M800 e cat se poate de decent. Sigur 80% din restul liniilor nu sunt reabilitate deci pot intelege ca nu e acelasi confort, uneori se face rabat si la material rulant, si asa devine trenul o optiune mai putin dezirabila.Oricum cred ca sunt extrem de putine situatii in care duba sa fie o varianta mai buna decat trenul.
Cat despre masini, eu am doua si cu toate astea merg din cand in cand cu trenul, si culmea, mi se pare ok. Dpdv cost e clar mai ieftin, 92 ron trenul vs 130-140 ron masina. Confortul e discutabil, n-am scaune din piele in tren, dar nici nu trebuie sa ocolesc craterele proaspete de pe A2 sau sa ma zgaltaie toate rosturile de la poduri si podete. Sunt argumente pro si contra, mai depinde si contextul in care trebuie sa calatoresti.
Bun, Lehliu-Bucuresti, azi, am circulat exclusiv pe firul doi, dupa cum urmeaza: Lehliu 19:00 - checkin - ordin de mers probabil Apoi 50-70-50-100 kmh pana la intrare in Sarulesti Sarulesti - soseaua de centura 140 kmh soseaua de centura - Pantelimon - 50 kmh Pantelimon - bariera Petricani - 140 kmh apoi am incetinit progresiv pana in Baneasa Baneasa 19:36 Nord 19:47
Patru vagoane in total. Cele de clasa a-IIa pline de la Cta. La clasa I, 10 oameni maxim. S-a umplut si vagonul de clasa I pana la Bucuresti, au vandut probabil bilete fara loc. Banuiesc ca in timpul saptamanii ... bate vantul. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 22:08 | |
| Imposibil Sarulesti-soseaua de centura cu 140 pe firul 2, in conditiile in care pe Sarulesti-Branesti BLA-ul e "mort". Probabil ai mers pe stanga adica firul 1, pe care semnalizarea functioneaza (inca). Cred ca ai venit pe stanga Sarulesti-Branesti, in Branesti ai reintrat pe firul 2 apoi 140 pana in soseaua de centura. Restrictia aia de 50 dintre soseaua de centura (zona neutra) si Pantelimon, daca e pe firul 2, mai mult ca sigur ca e data de o serpuire care a avansat in degradare, o stiu de vreo 2 ani... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 22:38 | |
| Dragos asta s-ar rezolva ,foarte usor .. ca e o problema strict din ciuperca sinei .. Dar pana nu devine mai severa problema,nu pune nimeni problema .. :roll: .CFR Infra nu mai are nimic specializat.A mai ramas doar electrificarea , restul s-au dus pe apa sambetei sau sunt echipamente vechi ... Traiasca Romanica .. Am inteles CFR Calatori nu paote fi ajutat,dar CFR Infra fiind de stat,se lasa sa moara chiar intentionat! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 22:41 | |
| "pana nu devine mai severa problema" ??? pai e deja restrictie de 50 pe tronson de 160 ! Cred ca e deja prea severa ! A...e loc si de "mai mult"...adica 30... Culmea e ca in toamna 2013 cica a trecut Wiebe prin zona, probabil s-au facut ca nu o vad, serpuirea, desi e acolo de 2 ani |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 22:55 | |
| Mai rau .. traverse fisurate,cedari de terasament .. etc |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 16 Mar 2014, 23:52 | |
| Rama Hyperion, dincolo de alte aspecte pe care nu doresc sa le comentez, nu este construita pentru a asigura confort de intercity,ci cel mult interregio. Se va tine insa cu siguranta o licitatie in acest sens iar singurele garnituri convenabile din punctul meu de vedere ar fi Bombardier.
Eu stiu ca mai nou sunt si ceva bani pentru material rulant in urma unui imprumut, pana la sfarsitul anului s-ar putea sa se achizitioneze ceva bun si pentru M800 pentru a incepe serviciul la 160 km/h ala preconizat in 2016. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 01:02 | |
| Nu cred că cei de la Softronic n-ar putea să adapteze interiorul ramei pentru trenuri IC. La urma urmei, scopul lor e să-şi vândă marfa. Prima ramă oricum e doar un prototip, e folosit la teste, urmează să fie omologat (oare când?) apoi probabil se vor apuca să îl prezinte pe la târguri şi expoziţii.
Baiazid, dacă te referi la cele 120 de rame electrice... slabe speranţe, cei de la UE au fost foarte clari: nu avem voie să dăm nici măcar un cent pentru material rulant sau pentru întreţinere la CFR Călători, pentru că asta ar însemna concurenţă neloială faţă de ceilalţi operatori privaţi. Singura soluţie e să se dea rame noi la toţi operatorii. Chiar şi ERTMS-ul montat pe locomotivele CFR Călători e tot proprietatea CFR S.A., că altfel era considerat ajutor de stat pentru CFR Călători (care e caz de infringment). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 10:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Baiazid, dacă te referi la cele 120 de rame electrice... slabe speranţe, cei de la UE au fost foarte clari: nu avem voie să dăm nici măcar un cent pentru material rulant sau pentru întreţinere la CFR Călători, pentru că asta ar însemna concurenţă neloială faţă de ceilalţi operatori privaţi.
Doctore, statul roman poate oricand imprumuta CFR Calatori iar restul banilor pot veni din fonduri europene ca si in cazul PKP, compania care a achizitionat ramele Pendolino chiar in acest fel. Evident ca pentru acest lucru trebuie indeplinite minimum doua conditii: plan de dezvoltare credibil si coerent si reducerea datoriilor existente. Si nu, nu e vorba de cele 120 de rame electrice pentru ca in acest caz nu este nevoie de bani europeni, s-a perfectat deja un contract de imprumut cu statul roman la inceputul anului iar parte din bani pot fi folositi si pentru achizitie de material rulant . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 11:03 | |
| Asa este si normal , statul sa nu mai favorizeze atat CFR Calatori , fiecare operator sa cumpere material rulant din buzunarul personal ce inseamna asta ca unul sa tot primeasca de la stat mocangeala si privatii sa cumpere din buzunarul propriu , nu este corect , daca statul da ceva atunci sa imparta in mod egal la toti operatorii daca nu , sa nu dea la nimeni nimic , si asa a dat prea mult , vagoanele noi sau cele modernizate au fost facute pe spinarea statului iar privatii au atat cat ii tine buzunarul iar x si y pe aici zice ca vai privatul nu are luxul de la CFR pai normal ca nu are , CFR-ul a primit pomana peste pomana de la stat si privatul se descurca cu ce poate , se intinde cat il tine plapuma . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 17 Mar 2014, 11:27 | |
| Nu este un lucru rau ca statu sa investeasca banii in material rulant dar sa fie material rulant adecvat automotoare rame electrice colaborat cu eficientizarea activitatii la cfr calatori Nu I-a oprit nimeni atat pe privati cat si pe cfr calatori sa faca achizitii comuna la fel ca Mav-Gysev dar las ca la noi in Romania merge si asa sa furam de la stat indiferent ca o facem prin firmele statului sau firme private |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |