|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 11:56 | |
| Pai timpii aia nu i-ai masurat tu pe ceas, mergand in tren ? Daca ai mers cu trenul, nu ai vazut si starea semnalizarii pe Lehliu - Bucuresti ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 12:14 | |
| - Dragos a scris:
- Pai timpii aia nu i-ai masurat tu pe ceas, mergand in tren ? Daca ai mers cu trenul, nu ai vazut si starea semnalizarii pe Lehliu - Bucuresti ?
Se circula pe ambele fire fara interdictie iar trenurile nu mai opresc la Sarulesti, de asemenea timpii de stationare in gari s-au micsorat marindu-se pe alte tronsoane. In prezent Bucuresti Nord-Bucuresti Baneasa si retur se parcurge frecvent in 9'-11' , Bucuresti Nord-Lehliu in 38'-40', Bucuresti Nord - Ciulnita in 56'-1h00' . Pentru a nu ajunge prea devreme la destinatie trenurile se forteaza sa parcurga distanta Fetesti-Ciulnita in 21'-24' fata de 18'-19' in perioada in care se stationa mai mult. Timpii sunt diferiti intrucat exista cateva trenuri care ajung cu cateva minute mai devreme la destinatie, insa majoritatea respecta mersul de aici si timpii mai mari pe aceste tronsoane cateodata, pana la 1h06 pe Bucuresti-Nord - Ciulnita sau Fetesti-Ciulnita in 26'-27'. Evident nu comparam cu mersul trenurilor ci cu cei mai buni timpi reali inregistrati in ultima perioada. . Se lucreaza inca in statia Fetesti, de aici si opririle inca mari. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4788 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 12:24 | |
| Fara checkin in Sarulesti ? Asta mi se pare cu adevarat stirea saptamanii. Anul asta, lucrurile chiar se misca. @Dragos, nu am fost azi in 1582, de aceea intreb. - Citat :
- Subiect: daca datele de pe infofer au o acuratete buna...
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 12:48 | |
| Pana acum cateva zile trenurile opreau in Sarulesti. In acest moment trenurile nu mai opresc in Sarulesti, asta se poate observa si pe Infofer, si daca mergi cu trenul. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 17:40 | |
| - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
- Pai timpii aia nu i-ai masurat tu pe ceas, mergand in tren ? Daca ai mers cu trenul, nu ai vazut si starea semnalizarii pe Lehliu - Bucuresti ?
Se circula pe ambele fire fara interdictie iar trenurile nu mai opresc la Sarulesti[...] Informatia e pe jumatate adevarata, adica: 1. intr-adevar, nu se mai opreste in Sarulesti pentru ca: 2. firul 1 este cu BLA complet functional inclusiv in Sarulesti dar nu si firul 2; cand se vine de la Constanta, la Lehliu se trece pe stanga (banalizat) si se merge asa pana la Fundulea, apoi se reintra pe firul 2. Cu alte cuvinte, firul 2 Sarulesti-Fundulea este in continuare deranjat. Am marea banuiala ca in Sarulesti de pe firul 1 nu se mai poate intra la abatuta, indiferent din ce sens se vine. Cel putin o perioada... |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 19:19 | |
| am gasit la nimereala niste reportaje din luna ianuarie anul asta. e vorba de singurul tren romanesc numit hyperion care poate sa faca 160 km/h.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/in-cat-timp-a-ajuns-cel-mai-rapid-tren-construit-in-romania-de-la-craiova-la-bucuresti-a-mers-si-cu-20-km-h.html
http://stirileprotv.ro/stiri/social/cat-o-sa-faca-trenul-de-mare-viteza-care-incepe-sa-circule-luna-aceasta-ruta-bucuresti-craiova.html
daca cititi in linkul de sus un hyperion cica ar putea face 1:36h bucuresti-constanta.
oare stie cineva cand se va merge cu 160? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 19:29 | |
| 1:36' intre Bucuresti si Constanta nu poti sa faci nici cu Pendolino, nici macar daca vorbim de un model cu cutie inclinabila. Cam 1h45' se scot cu 160 km/h daca podurile sunt o.k. , nu se poate circula cu 160 cap-coada, cu 160 se circula doar pe tronsoanele care au acum 140 in livret... - Dragos a scris:
Cu alte cuvinte, firul 2 Sarulesti-Fundulea este in continuare deranjat.
Am marea banuiala ca in Sarulesti de pe firul 1 nu se mai poate intra la abatuta, indiferent din ce sens se vine. Cel putin o perioada... Degeaba, ca nu te credem... Arata-ne biletul ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 20:35 | |
| brutusel daca iei distanta Timisoara nord-Craiova si o impati la viteza de 160 km /h o sa iti rezulte un timp.
Dar trebuie sa iei in considerare ca linia NU ESTE APTA pentru viteza aceea. idem in cazul prezentat de tine.
Nu te lua dupa ziarizde si dupa reporteri care nici macar nu stiu pe unde trece linia spre Craiova. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 20:43 | |
| Mai sa fie, uite ca pe Bucuresti-Constanta am uitat sa iau in calcul si faptul ca unele tronsoane pot fi apte cu minim de costuri chiar si pentru 200 km/h si atunci chiar ca iese si 1:36' Deja se lucreaza la barierele cu 4 cumpene |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 21:19 | |
| - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
Cu alte cuvinte, firul 2 Sarulesti-Fundulea este in continuare deranjat.
Am marea banuiala ca in Sarulesti de pe firul 1 nu se mai poate intra la abatuta, indiferent din ce sens se vine. Cel putin o perioada... Degeaba, ca nu te credem... Arata-ne biletul ! Nu am ce bilet sa arat pentru ca nu am fost pe teren (inca), dar daca m-au mintit cei 2 mecanici cu care am discutat azi, atunci va mint si eu cand zic ca se merge pe stanga de la Lehliu spre Fundulea din cauza deranjamentului BLA. Nu am intrebat daca pentru toate trenurile IR e valabila treaba, desi filmarea din octombrie spune ca nu. P.S. Cica doar de vreo 3 zile s-a remediat semnalizarea in Sarulesti
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Lun 24 Mar 2014, 21:48, editata de 3 ori |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 21:20 | |
| dan tm:
ma refeream mai de graba ca o parte din m800 e apt pentru 160 si ca trenul hyperion ar fii ceva cand se va da drumul la 160.
baiazid:
din 225 de km de pe m800 158 de km e apt pentru 160. auzisem de la cineva ca 84 de km intre fetesti-lehliu e apt pentru 200.
pe unde mai e linia apta pentru 200? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 22:02 | |
| - brutusel a scris:
auzisem de la cineva ca 84 de km intre fetesti-lehliu e apt pentru 200.
pe unde mai e linia apta pentru 200? Cam atat, dar nu se atinge 200 constant de la un cap la altul asa cum s-ar putea merge cu 160, iar cele mai mari probleme tin de solutiile alese in anumite zone in ceea ce priveste terasamentul. Adica se merge cu 200, apoi coboara la 180 si chiar 160, dupa care urca iar la 180 si 200 functie de teren. Desigur ca se poate obtine si +200km/h daca se doreste dar orice linie are un maxim in regim comercial si ala este cel care se atinge cel mai mult. Ca si in cazul A2 exista probleme cu infiltratiile si cu solul instabil, cand se va upgrada linia se vor face si corecturile necesare cu costuri minime astfel incat sa se mearga cu minimum 200 km/h pe portiuni cat mai lungi . Intre timp un document detaliat pe tronsone/lucrari/constructori in ceea ce priveste M800 http://www.cfr.ro/files/proiecte/ISPA/001%20Site.pdf , INTERESANT DE RETINUT CAM CE LUCRARI SUNT INCA IN EXECUTIE CU TERMEN DECEMBRIE 2014. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 22:28 | |
| baiazid. pe tronsonul ala de 84 de km castigul de timp va fii numai de vreo 5 minute cu 200 comparat cu 160. mai ales ca nu se merge constant cu 200 pe tot tronsonul. n-are nici un fel de rost sa se faca un upgrade la 200 pentru 5 minute. un upgrade la 200 se merita daca castigul de timp e cel putin de jumate de ora. mi-a zis cineva de la cfr ca un upgrade la 200 necesita investitii cu inca 40% mai mult. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 22:32 | |
| - baiazid a scris:
- Cam atat, dar nu se atinge 200 constant de la un cap la altul asa cum s-ar putea merge cu 160, iar cele mai mari probleme tin de solutiile alese in anumite zone in ceea ce priveste terasamentul. Adica se merge cu 200, apoi coboara la 180 si chiar 160, dupa care urca iar la 180 si 200 functie de teren. Desigur ca se poate obtine si +200km/h daca se doreste dar orice linie are un maxim in regim comercial si ala este cel care se atinge cel mai mult
La cat s-ar duce acel +200 ? Adica la ce viteze maxime se poate ajunge pe M800 cu ceva investitii ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 24 Mar 2014, 22:50 | |
| - Dragos a scris:
- baiazid a scris:
- Cam atat, dar nu se atinge 200 constant de la un cap la altul asa cum s-ar putea merge cu 160, iar cele mai mari probleme tin de solutiile alese in anumite zone in ceea ce priveste terasamentul. Adica se merge cu 200, apoi coboara la 180 si chiar 160, dupa care urca iar la 180 si 200 functie de teren. Desigur ca se poate obtine si +200km/h daca se doreste dar orice linie are un maxim in regim comercial si ala este cel care se atinge cel mai mult
La cat s-ar duce acel +200 ? Adica la ce viteze maxime se poate ajunge pe M800 cu ceva investitii ? Ma refeream la teste si nu la regim comercial, sunt portiuni pe care se poate circula cativa km cu pana la 220-230km/h in portiune dreapta, dar razele de curbura nu permit ca aceasta viteza sa se mentina constant foarte mult timp. Si mai sunt si alte aspecte care tin de terasament, calitatea sinei sau a traverselor, s.a.m.d.,am mai discutat problema si am argumentat de ce nu cred in upgrade-uri +200 km/h ale unor linii de 160 km/h . De fapt nimeni in Europa nu crede in asa ceva. De fapt acesta este un exemplu clar in sensul in care daca vrei 230-250 km/h mai bine construiesti linie noua. - brutusel a scris:
- baiazid.
pe tronsonul ala de 84 de km castigul de timp va fii numai de vreo 5 minute cu 200 comparat cu 160. mai ales ca nu se merge constant cu 200 pe tot tronsonul. n-are nici un fel de rost sa se faca un upgrade la 200 pentru 5 minute. un upgrade la 200 se merita daca castigul de timp e cel putin de jumate de ora. Pai asta e si rostul upgradeului, sa se mearga cu 200km/h constant pe intreg tronsonul. Iar castigul nu se calculeaza doar intre Fetesti si sa zicem Pantelimon ci intre Bucuresti si Constanta. Daca un tren va ajunge sa faca 1h45' cu 160km/h, dupa upgrade va ajunge la 1h30' ceea ce este destul din punctul meu de vedere, si asta inseamna economie in primul rand in material rulant dar si alte avantaje...Mai apoi dupa ce se va construi tunelul Obor-Nord se vor mai castiga cca 10' fata de varianta pe Baneasa s.a.m.d. Pentru ca rostul upgradarii se vede la final, 30' castig la toata linia pentru o investitie de doar 200-250 mil E. - brutusel a scris:
- mi-a zis cineva de la cfr ca un upgrade la 200 necesita investitii cu inca 40% mai mult.
Foate probabil, mai ales ca reabilitarea in sine raportata la pretul per kilometru a fost un chilipir fata de ce reabilitam acum spre vest. De aceea avem si probleme de proiectare, poate daca mai asteptam un pic iesea mai bine. Dar stii cum e , ieftin platesti, ieftin primesti. Gandeste-te ca in faza initiala podul Sarulesti nici macar nu era in proiect, trebuie sa se intample sa fie probleme cu terenul ca sa se schimbe solutia tehnica.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Lun 24 Mar 2014, 23:08, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |