Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 10:15

Nu am contestat ca transportul pe mare e cel mai eftin, eu am spus ca incepe lumea sa se plictiseasca de asteptat cu saptamanile un container de la Constanta pana la Medias! Unde am eu job la o firma de confectii care isi aduce bumbacul din China, dupa ce in sfarsit am convins chinezii sa nu-l mai trimita la Roterdam, s-a renuntat la CF dupa ce am asteptat 2 saptamani containerul, pe sosea a venit intr-o zi de la data sosirii vaporului! Patronul chiar m-a atentionat sa renunt la ideile astea cu trenul, lui ii trebuie materia prima atunci cand are nevoie nu cand au bunul simt cei de la caile ferate sa trimita un marfar! Ca or mai fi destul trenuri nu contest, dar IMM-urile isi muta transporturile de pe calea ferata pe sosea din cauza timpilor mari!
P.S. @Dragos ai si tu partial dreptate:twisted: !


Ultima editare efectuata de catre kristi kkk in Dum 03 Noi 2013, 10:27, editata de 1 ori
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 10:19

kristi kkk.

iti dau dreptate.
si eu tot incerc sa zic sa nu mai visam la viteze de 160 sau 200.
la ora actuala trenul abia merge cu 140. ce rost are discutia de 160 sau 200 atunci?
sa nu uitam ca trenul merge mai naspa acuma decat cum mergea in anilor 80-90 pe m800.

apoi stiu ca 158 de km din 225 e apta pentru 160 pe m800.
cu 160 pe tronsonul de 158 de km imi iese un timp de aproape fix 60 de minute.
cu 140 pe cei 158 de km imi iese un timp de 68 de minute.
se merita 160 pentru 8-9 minute?

pana in 2017 linia de pe m800 va fi varza.
linia deja a inceput sa arate semne de oboseli.

am fost in romania in septembrie si am ramas dezamagit.
tot ma intreb cand se va mai pune si romania asta pe picioare.
in putin timp pana si albania va intrece pe romania.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 10:35

Azi circula 4 marfare /ora, la anul o sa circule 5, pana in 2017 vor fi 10... Dar daca nu deschizi ochii nu vezi progresul si nu pricepi nimic. Si atunci pentru perspectiva de dupa 2017 trebuie sa incepi sa separi transportul de calatori de cel de marfa, trebuie sa construiesti poduri mai rapide peste Dunare inclusiv pentru A2, pentru ca se apropie perioada cand urmeaza sa adunam si beneficiile investitiilor in infrastructura de orice fel.

Pentru ca pentru Romania nu are cum sa urmeze decat o PERIOADA prosperitate economica, exista absolut toate atuurile sa se intample acest lucru previzibil, in timp ce noi acum doar VORBIM, exista oameni care au investit bani europeni in proiecte mici si mijlocii si care vor aduna roade care se vor vedea intr-un final in bugetul statului. Desigur ca lucrurile nu se misca cu amploarea pe care o dorim noi, insa cert este ca nu stau nici pe loc.

Sa rezumam totusi discutiile de pana acum...Eu am venit pe forum cu o veste buna SI CARE AR TREBUI SA NE BUCURE, adica HSR pentru Romania aprobat de CE si chiar un tronson prins in Core finantabil, si lumea a inceput sa arunce cu pietre, unii chiar au zis ca vand gogosi electorale :lol:iar altii ca visez :shock: Si asta desi documentele sunt deja semnate pe masa. Toate cartile s-au facut de la Bruxelles in ciuda faptului ca Bucurestiul nici nu parea interesat de un eventual progres, pentru ca la capitolul ,,infrastructura'' ceasul nu se mai da de la noi demult.

Si apoi a trebuit sa le explic la fiecare ca prioritatile la nivel de uniune nu bat intotdeuna cu prioritatile nationale, dar e foarte greu de priceput si asta. Ca ne este imposibil sa mutam banii veniti de la Bruxelles de la ,,prioritati'' care sunt PP2 (fostul coridor IV) sau viitoarea HSR ca sa reparam nu stiu ce restrictie de la Buciumeni sau Mostistea sau sa facem linia Cluj-Oradea. Pentru linia Cluj-Oradea exista bani deasemenea, nu se TERMINA banii doar pe constructia HSR.

Apoi a mai venit cineva si a zis ca o sa facem upgrade de la 160 la 250km/h pe M800 iar eu am zis ca tehnic nu se poate, pentru ca e ca si cum ai construi o linie noua iar pentru asta UE are o politica noua numita HSR. Spun ,,noua'' datorita faptului ca pana in acest moment finantarea pe HSR a fost destul de subtire si s-a dus in mod preponderent, asa cum era normal, spre tarile din sud-estul Europei prin prisma dezvoltarii a unei retele feroviare europene de doar 160km/h cu posibilitati ulterioare de upgrade pentru tilting trains la 200km/h. Adica viteze comerciale de maximum 140km/h si asta doar pentru anumite tronsoane.

In ultimii ani UE a inceput sa anticipeze o crestere a volumului de marfa si ca urmare a progresului Chinei si a realizat ca schimburile comerciale ar trebui sa se faca si pe calea ferata. Apoi a inteles foarte repede ca tarile din Sud-est, printre care se numara si Romania , au un potential de crestere feroviar substantial  din toate punctele de vedere, deci au nevoie de coridoare de marfa separate de retelele de mare viteza. Si asa au aparut coridoarele de marfa si ideea de a conecta viitoarea retea de mare viteza din sud-estul Europei la actuala retea de mare viteza din vest.

Deci fostul coridor IV actual pp2 aflat in constructie, se vrea un coridor de BAZA pentru marfa si nu pentru trenurile de calatori, exista intentii foarte clare a CE chiar de a mari viteza trenurilor de marfa pe acest coridor de la 120km/h cat este stipulat in prezent prin acte oficiale. Urmam intr-un fel sau altul istoria feroviara a Germaniei, adica pe viitor rangul IR va disparea de pe coridorul de marfa si va fi inghitit de rangul IC (160km/h), care va ramane si el pe coridorul clasic pana la finalizarea liniei de mare viteza, dupa care se va muta pe HSR operand la 200-250km/h functie de materialul rulant. Iar pe coridorul fost IV vor ramane doar trenuri de importanta regionala, expresuri locale capabile de viteze de pana la 160km/h si cam atat.

Deci pe viitoarele coridoare de marfa se urmareste o mai buna coordonare a traficului de marfa cu cel de calatori prin eliminarea trenurilor long-distance care pot cumula intarzieri si pot aduce perturbari importante, lucru care este putin probabil sa se produca pe o linie HSR dedicata, acolo unde trenurile de calatori circula libere si nu intercalate cu cele de marfa. Iar viceversa este tot atat de valabila, adica trenurile de marfa pot aduce in continuare perturbari pe coridoarele de marfa trenurilor de long-distance.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 10:44

Oooo baiazid ne-am saturat de balivernele celor care ne conduc in rromania totu se face cu viteza melcului si de calitate mizerabila..Deheaba facem linie de 250km/h daca vin tiganii si fura ETCS poate daca o pazesc cu tancurile sa circulam si noi normal
Pai pe M800 nu trebuia sa se circule cu 120km/h la marfa din 2012?Mie greu sa cred ca vor exista trenuri transcontainere Rotterdam Constanta
Un tren de marfa care merge acuma snur Baneasa-Constanta face 5 ore e rezonabil tinand cont ca se mai circula la cale libera si mai is restrictii de viteza
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 11:04

kristi kkk a scris:
Incepe sa fie plictisitor topicul acesta
Chiar ca ai dreptate...se pare ca absolut toate problemele dezbatute aici, care sunt PROBLEME ACTUALE, isi gasesc rezolvare in proiecte care vor fi puse in practica (sau nu) IN VIITOR. Toata "discutia libera despre M800" ajunge, mai devreme sau mai tarziu, in mod obsesiv, la HSR, la poduri dunarene noi si la 250-350 km/h. De parca, daca s-ar realiza, HSR-ul va rezolva absolut toate problemele din prezent de pe actuala retea feroviara din Romania...

Cica "daca nu deschizi ochii nu vezi progresul si nu pricepi nimic"...dar mai grav e sa nu deschizi ochii sa vezi situatia actuala de pe teren ! Sa vezi atunci adevaratul progres cu nuanta de regres (circulati in locomotiva sau la ultimul vagon si studiati linia pe Bucuresti - Fundulea, sa vedeti realitatea din teren (serpuiri, tasari etc))...a avut dreptate cineva cand mi-a zis acum vreo cativa ani "stati sa vedeti pe Constanta...", intrebat fiind, printre altele, de problemele de pe M1000.

In loc sa comentam diverse situatii actuale, "noi" citim si recitim din scripte scenarii pseudo-realizabile peste zeci de ani...
Chiar ca a devenit plictisitor...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 11:18

In general, am fost un om care nu a pastrat traditiile bunicii, dar nu pot sa neg traditia promisiunilor la romani si cati gugustiuci mai sunt care pun botu´, pardon ciocul! Asta cu ce bine o sa fie in Rromanica in 2035 e buna de tot, da´eu vreau sa fie bine in 2013, sunt contaran cu Moromete si timpul nu mai are rabdare cu mine. Ca la anul sau in maxim 2017 m800 o sa fie cu 10 marfare pe ora ma face sa ma intreb pe unde o sa mearga cu 120 km/h trenurile de calatori! Doar nu vor face cei de la CFR Infra peste noapte o alta linie speciala pt. Cfr Calatori! Am dat-o de mult in literatura absurdului, nu degeaba Eugen Ionesco a dus la niste culmi inimaginabile genul literar inovat de Kafka!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 11:29

Dragos, nu te mai vaita ca o baba toata ziua, mai bine du-te pe teren sa pozezi Mostistea aia a ta care te obsedeaza pana nu termina Wiebe treaba. Laughing Ne-ai pus de 50 de ori pe threaduri diferite EXACT aceleasi poze, azi le pui la M800, maine la ,,discutii despre linia M800'' , poimaine la ,,Infrastructura'' si asa mai departe, dar tu consideri ca nu plictisesti pe nimeni.

Aceleasi si aceleasi poze repetate obsesiv... Si mai pui si zeci de intrebari absolut tampite desi toata ziua stai pe linia 800 ca sa o critici, ca are zeci de mii de puncte de restrictie, ca nu stiu ce a gresit constructorul, ca de ce nu circula nu stiu ce operator cu atata pe infrastructura altuia, numai afirmatii si intrebari aberante care nu au legatura cu realitatea ci cu o cultura feroviara limitata si o atitudine de bataie de joc la adresa celor care iti raspund in mod civilizat.

Si ce caracter infect mai au unii de pe-aici sa dea cu pietre in oamenii care le deschid mintea...Asa cum sunt unii care filosofeaza ieftin din fundul tarii. Dar in prostia lor filosofeaza pe ,,teme feroviare'' pe care nu le pricep.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 11:42

baiazid a scris:
Dragos, nu te mai vaita ca o baba toata ziua
Nu ma vait deloc, doar ti se pare

baiazid a scris:
[...]du-te pe teren sa pozezi Mostistea [...] pana nu termina Wiebe treaba
Care treaba sa termine, ca nici n-a inceput-o...

baiazid a scris:
Ne-ai pus de 50 de ori [...] EXACT aceleasi poze
Sunt poze diferite, din unghiuri diferite, din aceeasi zona...tocmai pentru a evidentia clar "carpeala" de care vorbeam. Nu dublez pozele pe forum, "in mod absesiv"...

baiazid a scris:
zeci de intrebari absolut tampite [...] ca are zeci de mii de puncte de restrictie [...] numai afirmatii si intrebari aberante care nu au legatura cu realitatea
Pai tocmai, si punctele de restrictie au mare legatura cu realitatea !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 03 Noi 2013, 16:05

baiazid a scris:
Omul a spus ,, DACA echiparea celor 6 locomotive se va face...''.
... în condiţiile în care echiparea aia costă ceva bănuţi, iar CE ne-a tras de urechi că am dat bani de investiţii la CFR Călători şi nu şi la privaţi. Cum riscam infringmentul pentru ajutoare de stat, în 2013 nu le-am mai dat un leu. Am auzit că ar fi 2 locomotive cu ETCS... dar echipamentul e proprietatea CFR S.A. şi montat de CFR S.A..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 06 Noi 2013, 17:43

A venit TIR-ul cu traverse...
Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Ijzk


...le-am descarcat...
Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 K15o


...si le ducem langa pod la Mostistea sa le inlocuim pe cele cu probleme
Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 48ld

Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
marius.andrei

marius.andrei


Numarul mesajelor : 10
Localizare : Iasi
Reputatie : 4283
Data de inscriere : 16/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: SR1244-1 1996 art. 2.2   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 01:37

baiazid a scris:
Dragos a scris:
nu cred ca lipsa ETCS limiteaza trenurile la 140...
Corect... Asta e doar o justificare oficiala.

Dragos a scris:
ci mai degraba lipsa semi-barierelor duble limiteaza si doar "local" trenurile la 140 (desi puteau fi introduse limitari de 140 la trecerile de nivel...dar daca nu s-au montat semi-bariere duble inca de la reabilitare, e clar ca nu s-a urmarit din start 160...
Incorect, asta e la capitolul ,,amanunte'' la fel ca si fonoabsorbantele, francezii inca mai au treceri din astea iar la 200km/h au avut mai multe accidente cu TGV-ul. Nu exista in metodologiile folosite pentru siguranta circulatiei o asa interdictie la noi in tara, nici in Europa. Putem sa o trecem cel mult la capitolul recomandari dar pe langa justificarile mele nu prea sta in picioare.

Dragos a scris:
As pune un pariu ca si dupa finalizarea proiectului pilot ETCS2 si montarea semi-barierelor duble intre Buftea si Brazi, viteza maxima va fi tot de 120, si doar la cateva trenuri 140...lucrarile sunt in executie, ramane de vazut la final...
O sa pierzi pariul. abere Si Constanta-Brasov va fi cu 160 din 2017 acolo unde constructiv e posibil , altfel dam toti banii inapoi si de ETCS si pentru linii, si pentru poduri. De-aia a si inceput sa se faca intretinerea liniilor.

Dual, cehii au mers cu 160 fara ETCS dar ei au pus trenuri din 2 in 2 ore si tarife mari, tu chiar crezi ca ne permitem asa ceva la buzunarele noastre subtiri ? Eu am zis ca le e frica sa ridice la 160 ca nu vede omul semnul si se intampla ceva rau, dar nu am spus si ca as fi de acord cu acest punct de vedere al CFRInfra.
Dragos a scris:
ci mai degraba lipsa semi-barierelor duble limiteaza si doar "local" trenurile la 140 (desi puteau fi introduse limitari de 140 la trecerile de nivel...dar daca nu s-au montat semi-bariere duble inca de la reabilitare, e clar ca nu s-a urmarit din start 160...
Incorect, asta e la capitolul ,,amanunte'' la fel ca si fonoabsorbantele, francezii inca mai au treceri din astea iar la 200km/h au avut mai multe accidente cu TGV-ul. Nu exista in metodologiile folosite pentru siguranta circulatiei o asa interdictie la noi in tara, nici in Europa. Putem sa o trecem cel mult la capitolul recomandari dar pe langa justificarile mele nu prea sta in picioare.

Baiazid, ia mama, si citeste: SR1244-1 1996 art. 2.2
Pentru linistea ta sufleteasca!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 13:01

marius.andrei a scris:
Baiazid, ia mama, si citeste: SR1244-1 1996 art. 2.2
Pentru linistea ta sufleteasca!
Nu sunt mama ta dar as putea sa fiu bunica-ta, deci ai grija cum mi te adresezi. Asta in general pentru cei veniti de pe tarlale.
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4792
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 15:06

Gata, m-am linistit, de fapt m-a linistit doamna ministru, vin prietenii din republica populara chineza sa ne construiasca HSR-ul, si incep chiar cu Bucuresti-Constanta. Asta da veste! in plus doamna ministru este o inovatoare incurabila, zice ca o sa mute marfa pe HSR, poate asa se mai elibereaza linia clasica si apucam si noi sa mergem cu 160kmh pe ea.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 16:05

Deci vom avea doua HSR Bucuresti-Constanta ? Una construita de chinezi si alta de UE ? Cu actuala M800, vom avea 3 magistrale Bucuresti-Constanta ! Nici prin vis n-am fi asteptat asemenea realizari !!!
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 20:16

Aaaa, 3 magistrale, de calatori, HSR de marfa? si de personale. osom

vor avea astia ce fura, si ailalti ce ,,pazi".

La HSR cine da ordinul de circulatie cu 30 km/h cind se fura cablurili?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 48 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: