|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 14:09 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Cu timpul cred ca toate cursele de autocar/microbuz intre Bucuresti si Constanta vor avea tarife mai scazute de 35 - 45 lei pe sens si multi oamenii le vor alege pentru ca tariful conteaza nu doar viteza si mai opresc si in alte zone din Bucuresti si sunt foarte dese aproape la orice ora ceea ce nu este cazul la trenuri in care poti nimeri in scaun cu spatele. Nu am castigat la loto pentru a plati tariful dorit de angajatii CFR CALATORI care au tarife mai ridicate decat in Ungaria, Cehia, Polonia, Bulgaria si nu este normal. Eu muncesc pentru acei bani si nu vreau sa isi bata joc cineva de banii mei si la fel gandesc multi. 52 lei daca imi iau bilet Chitila - Bucuresti - Constanta pentru a avea reducere desi nu merg decat intre Bucuresti si Constanta si plus biletul cumparat cu 7 zile inainte este o varianta pe care o folosesc nu mai spun de 58 lei tarif intreg.
Daca punem in balanta si viata calatorilor, merita cei 58 Lei in comparatie cu 35 Lei la dube... Intre Bucuresti si Constanta transportul se face cu autocarul si nu cu duba. Soferii de autocar totusi nu sunt soferi de duminica, au ceva experienta. 58 lei pentru 2 ore zic ca ar fi un pret relativ decent. Ce m-a impins pe mine spre transportul auto era teapa care ne-o dadea CFR-ul. Adica pe bilet scria ca face 2 ore si ceva si in realitate facea stie toata lumea cat si nu ma despagubea. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 14:20 | |
| Merita cei 58 lei, dar romanul nu are bani cum are neamtul sau englezul, sa dea 58 la tren cand se poate duce cu autocarul cu 35 si ai mai ramane de un pachet de tigari si un suc la 2 litri. Si cei care au bani multi sunt zgarciti si tot la autocar se duc, trenul ramane numai pentru cei cu reduceri sau cei care merg cu nasul si sunt multi care merg asa. 100 lei 4 insi aseara cu IR 1583 de la Buc.Nord la Constanta, si tot cu acelasi tren dar de la Ploiesti Vest la Buc.Nord dar cu nasi care s-au schimbat la Buc au platit 20 lei. 4 insi PL.Vest-Constanta, tren IR 120 lei = 30 lei/persoana iar daca luau bilete plateau in jud de 250 lei, dublu. Dar in schimb acelasi grup de 4 persoane si-au permis sa stea 1,2 si 3 mai pe Valea Cerbului cu cortul la gratare, plaja, baie, zeci de litri de bere si ursi dar au platit bilete ieri la R 14060 din Busteni pana la Vest. Asta e romanul ciugule mereu de peste tot si de oriunde, numai sa iasa el in castig. De intors vor veni din Vama la Mangalia cu bilete, apoi cu CFR-ul cu nasul pana la Ploiesti Luni 6 mai. Daca ar fi fost sa mearga pe corecte si sa plateasca bilete cu siguranta nu s-ar mai fi dus la mare si isi prelungeau vacanta de pe Valea Cerbului pana luni.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 15:24 | |
| 80 de lei este un bilet clasa a-II-a intre Budapesta si Praga si 120 lei este un bilet la tren de mare viteza intre Lisabona si Porto = 400 kilometri (2 ore si 43 minute) si conditii mai bune decat la noi la IC, si viteza de 200 km/ora. Am dat doua exemple. Sindicatele din CFR CALATORI mai bine ar pune si problema tarifelor de la trenuri in raport cu viteza, durata si conditiile de transport. Daca tarifele ar fii mai mici sau viteza dubla in Romania si numarul de pasageri cu bilet ar fii dublu. Dar firmele auto au stiut ele CUM SA INLATURE o buna parte din CONCURENTA de la trenuri. In momentul de fata la trenurile IR sunt putine trenuri si vagoane in raport cu populatia unei tari de marimea Romaniei si marimea retelei de cale ferata si de aceea ni se pare ca unele trenuri sunt pline dar potentialul este mai mare. In Polonia merg anual 300 milioane de oamenii cu trenuri iar tara este dubla si au mai multe autoturisme/100 locuitori iar la noi 60 milioane CFR CALATORI + TFC + REGIOTRANS etc (sa spunem 80 milioane cu tot cu blatisti).
Pe magistrala 800 nu cred ca in afara sezonului estival trenurile vor mai fii in urmatorii 5 ani foarte pline (cu peste 80% grade de utilizare) deoarece firmele auto nu vor sta pasivi - si bine fac pentru ca sunt multi fraieri la CFR CALATORI care nu inteleg sau nu vor cum este economia de piata. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: vrabia malai viseaza Sam 04 Mai 2013, 16:51 | |
| Zurich-Geneva acum 2 luni, vreo 280km in 3h13 la numai 94 de franci biletul. Cum ti s-ar parea sa platesti de la Cta la Ploiesti in conditii similare de confort si viteza cu ale cfr-ului de 4-5 ori mai mult ? Incetati cu exemple absolut arbitrare din tari semi-dezvoltate ca Portugalia, sau in curs de dezvoltare ca Cehia, Polonia sau Ungaria. Cat costa un bilet Paris-Marseille cu TGV-ul ? Dar un Paris-Frankfurt ? Dar o plimbare prin eurotunel ? Daca CFR-ul e scump, si 58 de lei sunt multi rau de tot, te invit sa bagi 120-150 de lei in carburant si sa iei masina personala. Dubele sau autocarele nu ofera si nu vor oferi nici confortul, nici senzatia din tren, iar daca jandarmeria pune bata pe discriminatii din sarulesti si mircea voda, nu va exista nici de termen de comparatie in materie de viteza.
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:11 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Zurich-Geneva acum 2 luni, vreo 280km in 3h13 la numai 94 de franci biletul.
SBB ca si OBB, DB sau chiar CFR are niste carduri de reducere, deci daca platesti cam 100 de franci pe an ai reducere 50% la toate trenurile din Elvetia inclusiv mare parte din cele private plus vaporase timp de un an de zile. Oricum, Elvetia nu este cel mai fericit exemplu, au printre cele mai mari tarife la transport din UE alaturi de tarile nordice dar au si nivelul de trai cel mai ridicat, la ei 4000E/luna este un salariu normal, la noi 500E/luna este un salariu bun. Elvetia este cel mai prost exemplu pe care puteai sa il dai mai ales din punct de vedere al cresterii artificiale a francului elvetian, fara acoperire in cresterea economica a steatului respectiv ci doar din punct de vedere bancar, francul fiind vazut ca cea mai sigura moneda din Europa si nu numai. Si astfel in doar 4-5 ani acesta a devenit cu peste 50% mai puternic decat Euro si cu 100% fata de leu. Nimeni nu s-a gandit bineinteles sa scada si tarifele de tren cu aceasta ocazie, Elvetia profitand la greu de statutul de destinatie favorita a turistilor bogati. Asa cum se prezinta acum tarifele CFR Calatori nu sunt mari daca ne referim la momentul last minute, adica cu pana la 24 de ore inainte de plecarea trenului. Insa pentru un management fructuos este nevoie de o vanzare a biletelor in sistem discount treptat pentru trenurile de rang superior plus posibilitatea achizitiei de bilete cu discount de 50% pentru celelalte trenuri de calatori in baza unui card achitat anual. In acest moment exista doar discount de 25% insuficient spun eu pentru a realiza cresteri spectaculoase de vanzari ale biletelor. Fie ca iti convine sau nu, Romania nu se poate compara din punct de vedere feroviar si implicit tarifar cu tari precum Franta, Elvetia, Germania, Spania, Italia, Austria, Marea Britanie s.a.m.d., din punctul meu de vedere este greu sa faci o comparatie si cu Cehia, Polonia, Ungaria tocmai datorita faptului ca sistemul feroviar romanesc se afla in urma atat din punct de vedere al organizarii mersului de tren, al starii infrastructurii, al timpilor de parcurs dar si din punct de vedere economic si social, al puterii de cumparare, al mentalitatii...Si totusi in aceste tari tarifele sunt cel mult egale cu cele din Romania, cum iti explici acest lucru ?
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 04 Mai 2013, 17:21, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:16 | |
| Oricum tarifele le stabileste PIATA si CLIENTII nu doar CFR CALATORI, CFR SA. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:24 | |
| - baiazid a scris:
- Capsuneanu a scris:
- Zurich-Geneva acum 2 luni, vreo 280km in 3h13 la numai 94 de franci biletul.
SBB ca si OBB, DB sau chiar CFR are niste carduri de reducere, deci daca platesti cam 100 de franci pe an ai reducere 50% la toate trenurile din Elvetia inclusiv mare parte din cele private plus vaporase timp de un an de zile. Oricum, Elvetia nu este cel mai fericit exemplu, au printre cele mai mari tarife la transport din UE alaturi de tarile nordice dar au si nivelul de trai cel mai ridicat, la ei 4000E/luna este un salariu normal, la noi 500E/luna este un salariu bun.
Elvetia este cel mai prost exemplu pe care puteai sa il dai mai ales din punct de vedere al cresterii artificiale a francului elvetian, fara acoperire in cresterea economica a steatului respectiv ci doar din punct de vedere bancar, francul fiind vazut ca cea mai sigura moneda din Europa si nu numai. Si astfel in doar 4-5 ani acesta a devenit cu peste 50% mai puternic decat Euro si cu 100% fata de leu. Nimeni nu s-a gandit bineinteles sa scada si tarifele de tren cu aceasta ocazie, Elvetia profitand la greu de statutul de destinatie favorita a turistilor bogati.
Asa cum se prezinta acum tarifele CFR Calatori nu sunt mari daca ne referim la momentul last minute, adica cu pana la 24 de ore inainte de plecarea trenului. Insa pentru un management fructuos este nevoie de o vanzare a biletelor in sistem discount treptat pentru trenurile de rang superior plus posibilitatea achizitiei de bilete cu discount de 50% pentru celelalte trenuri de calatori in baza unui card achitat anual. In acest moment exista doar discount de 25% insuficient spun eu pentru a realiza cresteri spectaculoase de vanzari ale biletelor.
Tovarase, elvetia nu este membra in ue. Intradevar elvetia are nivelul de trai ridicat. Elvetia e cunoscuta pentru a avea totul perfect si punctual. Trenurile vin si pleaca la secunda conform orarul. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:26 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum tarifele le stabileste PIATA si CLIENTII nu doar CFR CALATORI, CFR SA.
Incorect. In transportul feroviar de calatori tariful il stabileste statul. Si la CFR Calatori si la operatorii privati acestia din urma fiind obligati sa nu aiba tarife mai mici ca ale CFR |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:27 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum tarifele le stabileste PIATA si CLIENTII nu doar CFR CALATORI, CFR SA.
Tariful normal nu este esential in nici o tara care are implementat un management real de piata ci instrumentul prin care se fidelizeaza calatorul si anume cardul si tariful de tip oferta-discount . La noi ultimul este inexistent iar primul este limitat ca si marja de discount destul pentru a deveni neatractiv si neinteresant. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:30 | |
| - brutusel a scris:
Tovarase, elvetia nu este membra in ue.
Este o greseala intentionata pentru ca nu se poate raporta Elvetia la alte tari din afara UE atata vreme cat Romania face parte din ea. Nu vorbim aici despre Rusia, Ucraina ci despre o comparatie Elvetia-UE... Chiar daca nu face parte din UE fizic, din punct de vedere economic Elvetia este ancorata definitiv in aceasta uniune, exista chiar o interdependenta in acest sens, neutralitatea Elvetiei este mai degraba una politica, istorica dar de fatada. |
| | | KOSTYK
Numarul mesajelor : 189 Varsta : 35 Localizare : Brasov/Blejoi Reputatie : 4735 Data de inscriere : 16/06/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:37 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Zurich-Geneva acum 2 luni, vreo 280km in 3h13 la numai 94 de franci biletul.
Cum ti s-ar parea sa platesti de la Cta la Ploiesti in conditii similare de confort si viteza cu ale cfr-ului de 4-5 ori mai mult ? Incetati cu exemple absolut arbitrare din tari semi-dezvoltate ca Portugalia, sau in curs de dezvoltare ca Cehia, Polonia sau Ungaria.
Dar tu crezi ca Romania este mai dezvoltata decat acele tari semi-dezvoltate ca Portugalia sau ca cele in curs de dezvoltare ca Cehia, Polonia sau Ungaria? Eu vrea sa platesc un bilet cu un pret decent in raport cu serviciile, confortul si viteza oferita de CFR, pret care acum este dublu fata de ceea ce ofera CFR-ul. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 17:48 | |
| - baiazid a scris:
- brutusel a scris:
Tovarase, elvetia nu este membra in ue.
- Citat :
- Este o greseala intentionata pentru ca nu se poate raporta Elvetia la alte tari din UE atata vreme cat Romania face parte din ea. Chiar daca nu face parte din UE fizic, din punct de vedere economic Elvetia este ancorata definitiv in aceasta uniune.
Ai dreptate. buna & rea, e romania noastra. e dureros sa vad in cel hal e totul in romania. am incercat sa rezerv loc la un autocar romania-bulgaria si aia de la agentie s-au comportat ft urat. nici n-am mai comandat loc pana la urma. cum am zis mai devreme mi s-a stricat cheful sa vin in romania la vara. - KOSTYK a scris:
-
Dar tu crezi ca Romania este mai dezvoltata decat acele tari semi-dezvoltate ca Portugalia sau ca cele in curs de dezvoltare ca Cehia, Polonia sau Ungaria? Eu vrea sa platesc un bilet cu un pret decent in raport cu serviciile, confortul si viteza oferita de CFR, pret care acum este dublu fata de ceea ce ofera CFR-ul.
In zece ani pana si albania va intrece romania. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 19:47 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- In tarile din Uniunea Europeana in special in vest se merge cu trenul 10% din totalul transporturilor intre 2 localitati doar ca ei calatoresc mai mult intr-o perioada de 1 an in afara localitatii
Procentul călătoriilor cu trenul pe distanţe lungi la noi e de vreo 42%. Media europeană e de vreo 15%, că ei au şi autostrăzi şi bani de curse low-cost. La ei vreo 50% e numai trafic zilnic de navetă, un trafic de care şi noi am putea să profităm, da' nici nu vrem şi nici nu prea avem cu ce. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 21:46 | |
| Media la tren in Romania este de aproximativ 80 de kilometri pentru fiecare pasager fiind una mare in Europa. Datele conform INSSE. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 08 Mai 2013, 00:38 | |
| am citit in ziar ca jandarmeria nu va mai pazii m800. asta inseamna ca furtul va incepe iarasi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |