|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 15:26 | |
| Linia nu e facuta doar pentru calatori. Gandeste-te numai cate navete cu dacii sau cu forduri trec pe linia asta.
Cadentare as putea spune ca exista. Oarecum... Ai IR-uri la trei ore in ambele sensuri intre Bucuresti si Constanta. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 15:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Ce ne trebuie linie de 200 km/h? Sa mearga in blana electrica cu 138 km/h si tot e ceva... Sa nu mai fie atatea restrictii de viteza, pentru a se obtine un timp de maxim 2h15min Bucuresti-Constanta, sa se respecte cadentarea care nu exista momentan dar ar putea exista... Doar nu o sa ramana M800 cu 5 trenuri/zi, nu cred ca asta au gandit cand s-au pompat milioane de euro in refacerea liniei.
Avantajele sunt imense avand in vedere costurile minime pentru upgradare. La 200 km/h un singur automotor sau tren pe directie ar putea sa faca serviciu pe Bucuresti-Constanta cadentat la 2 ore, pentru ca timpul de parcurs este undeva la 1h30' fara oprire, iar trenurile locale, regionale sau de mai mica importanta ar putea alerga cu 160. Linia in sine a costat cca 3 milioane de euro/km, un cost foarte mic comparabil cu performatele ei, daca mai scoti din buzunar cca 200 milioane de euro inclusiv pentru noi poduri dunarene pentru 200km/h faci chiar o afacere. La 200 km/h sunt mai multe elemente de siguranta, ziduri, garduri, parapeti, sisteme de supraveghere video, poate cu ocazia asta scapam si de hoti. Ma rog, se presupune ca peste 10 ani dispar marfarele cu roti patrate iar ETCS-ul va fi montat obligatoriu pe toate masinile, fie ele de marfa sau calatori, om trai si om vedea. Pentru ca in ceea ce priveste vitezele si capacitatea organizatorica, inca traim in haosul italian al anilor 50'.... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 16:10 | |
| Proiectul cu tunelul între Obor şi Nord este fantezist (şi e considerat aşa şi la nivel oficial). Acum 2 ani, s-a propus formarea unui grup de lucru din mai multe ministere şi autorităţi. Doar MT, Justiţia şi ANRMAP şi-au desemnat reprezntanţii, Finanţele, Economia, SGG şi care mai erau s-au făcut că nu văd adresa respectivă. În plus, costurile sunt imense.
Nici cu chinezii nu cred că vom face ceva. Acele acorduri sunt mai mult decât formale... avem acorduri de colaborare în n'şpe mii de domenii cu n'şpe mii de state. Avem acord de colaborare universitară cu Coreea de Nord (care a închis universităţile un an pentru ca tineretu' socialist să poată face muncă patriotică pe câmpurile patriei)... Chinezii ştiu ei ce vor... vor piaţă de desfacere. România este deja programată ca ţară de consum de către UE, astfel că UE se va opune cât mai mult unei colaborări cu chinezii sau cu oricine care nu e de-al lor (ei sunt inclusiv împotriva metroului de Otopeni, care e făcut prin împrumut JICA). Cum noi nu am avut până acum ouăle să ne opunem UE sau FMI, nu cred că ne vom opune acum. Chinezii s-au mai apucat să construiască infrastructură prin ţările africane (de ex. Angola). Rezultatul nu a fost cel aşteptat... muncitorii au fost 99% chinezi, iar pe noua infrastructură chinezii transportă mărfurile lor, astfel că micii producători (agricoli, de îmbrăcăminte ş.a.) au ajuns şi mai săraci, pentru că marfa chinezească e mai ieftină. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 18:47 | |
| Romania a fost programata dar intre timp a inceput sa produca, anul asta are cea mai mare crestere din UE si va avea in mod constant si in urmatorii ani. Si asta pentru ca nu vorbim despre o tara fara resurse gen Ungaria, Serbia, Croatia sau Grecia, cat de curand produsele UE se plafoneaza pe piata romanesca pe masura ce creste productia interna.
Adica, mai pe romaneste, UE va deveni piata de desfacere pentru Romania ca doar de aceea se baga bani infrastructura si in intreprinzatori.
Ca suntem la nivelul statelor puternice UE din anii 60', si asta este adevarat, dar lucrurile tind sa se schimbe, doar sa ne amintim cum arata Romania in anii 90' si cum arata astazi. Iar peste 10 ani progresul va fi si mai evident. In anii 90' 200$ era un salariu bun, acum vorbim deja de salarii de 600-800E... Nici nu pot sa ma gandesc cat de departe era Romania acum daca nu existau tot felul de escroci si tradatori de tara. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 19:02 | |
| Da baiazid avem o crestere care se datoreaza exporturilor industriei auto si agricultura care depinde de la an la an de clima Eu vrea o crestere economica bazata pe investitii in infrastructura avem potential de pana la 5% pe an eu admir Turcia cum s-a miscat Aveam salarii de 200$ da si preturi acceptabile acuma 600$ da si preturi pe masura |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 19:18 | |
| 600E in Romania are puterea de cumparare a cel putin 1200E in Germania. Cine are 1500E pe luna la noi traieste mai bine ca un german, exceptand calitatea vietii in general pentru ca aici este o alta discutie. Puneti costul chiriei si al utilitatilor, pretul la restaurant dar si la piata si o sa vedeti unde ajungeti. Trebuie sa stai cu ochii pe ofertele din supermarket (ca piata la ei nu exista in adevaratul sens al cuvantului) mai ceva ca pe butelie.
In Germania este 20E internetul /luna, curentul costa dublu fata de Romania, o bere e scumpa rau, tigari si cafea nu iti permiti. Ca sa tii o masina e bine sa ai garaj, sunt tot felul de taxe care te urca pe bicicleta. Sa vorbim si despre U.K. sau tarile nordice ? Pana si in Turcia e mai scumpa viata decat in Romania desi salariile sunt tot pe-acolo iar calitatea vietii per general eu zic ca e mai buna la noi...Cum intri in Turcia acelasi sandwich care in Bulgaria e 1 Euro acolo il iei cu 3. Si cica e misto viata in Turcia, la primul cutremur cad 1 milion de case pe ei.
Cel mai ieftin in Germania e trenul, si ala daca e regio sau cumparat cu 1 luna avans...Dar asta face parte din calitatea vietii deja.
Uite, exemplu ca la noi se misca treaba : mai acum ceva timp nu gaseai la un supermarket decat trei tipuri de ulei alimentar mari si late de la 6-7 lei in sus. Nu tu oferta de pret, nimic... Acum sunt 10 marci iar unele costa si sub 4 lei ca sa nu zic 3. Marcile scumpe au inceput sa faca discounturi de pret ca sa faca fata produselor ieftine si asta este un domeniu concurential real si nu japca de pana acum 1-2 ani, un exemplu minor dar carea rata ca lucrurile se misca in directia buna... Pentru ca atunci cand produci iti permiti sa reduci pretul, exista o presiune normal a pietii . Mai curand cand aflam cat trebuie sa dai spaga la raft ca sa expui un produs mi se ridica parul in cap, acum te roaga pentru ca efectiv nu mai au vanzare... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 23:39 | |
| Viciile sunt scumpe in toate tarile vestice! Cafeaua baiazid nu e considerat un viciu.Are acelasi pret ca in Romania,si la gust e chiar mai buna .. Pana la 200,mai avem ani buni... |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Mar 2014, 10:18 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Ce ne trebuie linie de 200 km/h? Sa mearga in blana electrica cu 138 km/h si tot e ceva... Sa nu mai fie atatea restrictii de viteza, pentru a se obtine un timp de maxim 2h15min Bucuresti-Constanta, sa se respecte cadentarea care nu exista momentan dar ar putea exista... Doar nu o sa ramana M800 cu 5 trenuri/zi, nu cred ca asta au gandit cand s-au pompat milioane de euro in refacerea liniei.
Avem noi cateva locomotive ce sunt proiectate cu viteza maxima de 200 km/h (Phoenix-urile de exemplu), dar linia renovata va fi folosita si de operatorii pentru calatori din alte tari, cu materialele lor rulante, capabile de viteze superioare : TGV, ICE, etc. @Baiazid : Apropos de cei 200km/h, atat s-a fixat viteza maxima? Eu am tot auzit de 250km/h |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Mar 2014, 10:30 | |
| domnul baiazid.
in romania nu s-a finalizat niciun proiect mare de constructie la primul termen prevazut. uite-te numai la constructiile de autostrazi. din cate stiu eu nicio autostrada nu s-a finalizat la primul termen. concluzia mea e ca si podurile dunarene vor intarzia.
pana si m800 trebuia finalizata in 2009 dar nici in ziua de azi nu e gata. din cate am auzit se poate merge teoretic cu 200 intre fetesti-lehliu (84 km). si daca se va face un upgrade la 200 nu cred ca se va merge pe curand cu 200. sa nu uitam ca s-a promis 160 pe m800 dar se merge cu greu cu 140 la ora actuala.
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Mar 2014, 13:39 | |
| - alex.barac.5 a scris:
@Baiazid : Apropos de cei 200km/h, atat s-a fixat viteza maxima? Eu am tot auzit de 250km/h 250km/h va fi cu siguranta viteza proiectata pentru liniile de mare viteza nou construite gen Brasov-Sibiu-Deva. - brutusel a scris:
- domnul baiazid.
in romania nu s-a finalizat niciun proiect mare de constructie la primul termen prevazut.
Stai linistit ca se intampla si la case mai mari gen Germania. Mai mult de 3 ani pentru 2 km de poduri este mai mult decat suficient, mai ales ca nu lucreaza sub trafic. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Mar 2014, 23:27 | |
| Astazi ideea de a cupla vagoanele R-ului de Tulcea Oras la IR-ul 12588 Constanta-Bucuresti si-a atins limitele pentru ca R 13654 a avut intarziere 53' si IR a trebuit sa stea in Medgidia in total 32' fata de 15' cat era programat. Apoi am observat ca se pot lega si in 13' daca vor Si tot e bine ca nu s-au gandit sa ataseze si vagoane de Slobozia, Calarasi sau Tandarei ca ajungea trenul maine. Partea si mai buna este ca IR 12588 a recuperat usurinta din intarziere ajungand cu doar 3' in minus in Bucuresti Nord. A tras tare in mod surprizator intre Cernavoda si Fetesti scotand un 17' dupa care doar 19' intre Fetesti si Ciulnita.Toate calculele merg acum spre 2h15' fara oprire daca se vrea, iar cele alte 10' cu potential de scadere ar putea fi folosite pentru extinderea timpilor odata cu trecerea pe firul III Saligny. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 07 Mar 2014, 00:38 | |
| - baiazid a scris:
- [...]Toate calculele merg acum spre 2h15' fara oprire daca se vrea
De ce nu se vrea ? Se va vrea ? - baiazid a scris:
- iar cele alte 10' cu potential de scadere ar putea fi folosite pentru extinderea timpilor odata cu trecerea pe firul III Saligny.
Se vor face ceva lucrari la firul 3 Saligny (daca da, cand ?) sau se va intra direct pe el cu 3000 de tone (inclusiv pe podurile vechi) dupa 20 de ani de conservare ? |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 07 Mar 2014, 00:59 | |
| - Dragos a scris:
- baiazid a scris:
- [...]Toate calculele merg acum spre 2h15' fara oprire daca se vrea
De ce nu se vrea ? Se va vrea ?
cu un guvern compus de numai hoti si plagiatori nu se va realiza absolut nimic. ba din potriva. o dovada buna e ca trenul face mai mult timp in ziua de azi decat cat facea pe vremea lui ceausescu. daca romania avea un guvern select un tren bucuresti-constanta ar fii facut de mult maxim 2 ore. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 07 Mar 2014, 12:44 | |
| ,,Daca se vrea'' adica in sensul in care se doreste introducerea unor trenuri expres fara oprire din vara pentru ca din cate vad eu sezonierele prevazute in livret au opriri. In mod normal un tren cu 4-5 opriri ar trebui sa faca 2h30-2h35' daca luam in calcul timpii de mers efectiv care se inregistreaza acum.
Si bineinteles ca se va lucra si la firul III Saligny, totul e prevazut in proiect. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 07 Mar 2014, 13:21 | |
| Cei mai buni timpi inregistrati pe Bucuresti-Constanta in ultimele zile:
Bucuresti Nord - Ciulnita 1h07' Ciulnita - Fetesti 18' Fetesti - Cernavoda Pod 17' Cernavoda Pod - Medgidia 15' Medgidia - Constanta 22'
Total timpi de mers efectiv - 139' adica 2h19'
Toti timpii acestia sunt scosi in conditiile in care trenul trebuie sa franeze pentru a opri in 4 statii, altfel daca trenul nu ar avea oprire s-ar inregistra un timp de cca 2h12'. CFR ar trebui sa se gandeasca serios sa introduca un tren fara oprire incepand din aceasta vara.
Plus de asta, in urma finalizarii lucrarilor intre Lehliu si Bucuresti timpii de mers intre Bucuresti si Ciulnita prezentati mai-sus ar trebui sa ajunga la 1h si chiar sub. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |