Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 14:37

baiazid a scris:
Nu am spus ca vom merge cu 350km/h
atunci de ce insisti obsesiv, de ani de zile, cu HSR de 250-300 km/h si noi poduri dunarene, in conditiile in care
baiazid a scris:
Cata vreme mafia nu va fi controlata si de UE si cata vreme transportul national nu se va supune intocmai unei discipline controlate direct de Bruxelles, in Romania un nene cu patru clase va face legea.
?

In alta ordine de idei
baiazid a scris:
un document din 2001 stipula ca dupa reabilitarile din 2006-2011 Bucuresti-Constanta non-stop se va face in 1h59'
Si de ce nu se face in 2 ore cu trenul de calatori? De ce face 225 km in cel putin 6 ore un marfar in extrasezon ? Din cauza celor 2-3 trenuri de calatori ? Si daca "s-ar duce" cu o medie de 60 km/h, tot ar face 4 ore un marfar, hai maxim 5 ore, cu tot cu 30-urile de la poduri...

Si sa nu-mi zici ca din cauza lipsei ETCS sau a echipamentului de pe locomotiva, marfarul face azi minim 6 ore, in loc de maxim 4-5...

baiazid a scris:
dintre HSR Brasov-Sibiu si HSR Bucuresti-Constanta, UE a decis sa iti finanteze mai intai pe ultima . Adica ce-i doare pe ei, portul Constanta si marfa libere pe linie
Deci UE va finanta HSR Bucuresti-Constanta de 250-300 km/h, printre altele, pentru "a face loc marfarelor" ?
Pai reabilitarea M800 nu tocmai pentru asta au finantat-o ? Ca sa ajunga marfa mai repede la port ?

Poate ar trebui sa insisti mai mult cu discutia asupra ceea ce numesti "MAFIA" sau "disciplina" sau mai bine zis lipsa disciplinei...in loc sa umplem zeci si zeci de pagini cu aceeasi tema (SF pentru Romania anului 2013) si anume 250-300 km/h...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 16:25

Dragos a scris:
atunci de ce insisti obsesiv, de ani de zile, cu HSR de 250-300 km/h si noi poduri dunarene, in conditiile in care
Nu eu insist omule, ci UE , statul semi-federal din care facem parte ! Pentru ca toti tatarii ca tine trebuie sa stie ca Romania urmeaza o politica de transporturi unitara, europeana, ferma, de necomentat !  Eu cred ca tu nu citesti absolut deloc ceea ce scriu eu pe forum, si iata de ce...

Ti-am spus deja ca unul dintre tronsoanele HSR din Romania are DEJA asigurata FINANTARE EUROPEANA pentru tine are vreo noima cea ce am spus eu sau vorbesc ca sa ma auda surzii ? Si ti-am mai spus ca UE ne obliga sa priotizam fostul coridor european IV si sa incepem cat mai repede constructia HSR, pentru ca reteaua feroviara europeana de mare viteza are deja un termen de finalizare prevazut, acela de 2030 ! Tu intelegi vreo bucatica din ce afirm eu ?


Dragos a scris:
Si de ce nu se face in 2 ore cu trenul de calatori? De ce face 225 km in cel putin 6 ore un marfar in extrasezon ? Din cauza celor 2-3 trenuri de calatori ? Si daca "s-ar duce" cu o medie de 60 km/h, tot ar face 4 ore un marfar, hai maxim 5 ore, cu tot cu 30-urile de la poduri...
Ce intrebari caraghioase pui ! Exista CLAR un cumul de factori ! Din cauza furturilor, a mafiei transportatorilor, a problemei de la Mostistea si a podurilor dunarene, pentru ca in anii 2000 adica atunci cand s-a formulat documentul nu existau restrictii de 30km/h pe pod.

Exemplu concret in acest sens: mersul ,,pe hartie'' a unui IR in anul 2013: Bucuresti-Constanta cu opriri in Ciulnita, Fetesti, Cernavoda si Medgidia era de 2h35'. Daca aplici la mersul respectivului tren cei mai buni timpi preconizati in istoria liniei plus cei anuntati la inceputul mersului, vei constata ca Bucuresti-Constanta cu 4 opriri ar trebui sa dureze maximum 2h15' ceea ce pare senzational dar foarte adevarat. Si asta cu doar 140km/h dar si cu podurile dunarene reabilitate. Asta inseamna 1h59' exact pentru un tren fara oprire. Deci astept urmatoarea intrebare la care am raspuns deja !

Dragos a scris:
Si sa nu-mi zici ca din cauza lipsei ETCS sau a echipamentului de pe locomotiva, marfarul face azi minim 6 ore, in loc de maxim 4-5...
Care ETCS, pai nu sunt eu ala care ti-a spus ca nu iti trebuie ETCS pentru 160km/h, citeste ce inseamna ETCS 1 si la ce foloseste, degeaba iti pun linkuri si explicatii concrete, preca ca tu oricum nu stii sa le citesti si nici sa le interpretezi. In schimb pui intrebari complet aiurea cum este si cea de fata pe care peste vreo 10 postari o vei repeta obsesiv din nou.

dragos a scris:
Pai reabilitarea M800 nu tocmai pentru asta au finantat-o ? Ca sa ajunga marfa mai repede la port ?
Pai tocmai asta e buba, ca reabilitarea s-a facut in mod expres pentru marfa, pentru calatori trebuie alta linie care sa apropie mult mai mult Constanta de Bucuresti si de restul tarii si invers.


Dragos a scris:
Poate ar trebui sa insisti mai mult cu discutia asupra ceea ce numesti "MAFIA" sau "disciplina" sau mai bine zis lipsa disciplinei...
Poate, dar sincer nu prea am chef, ar fi super-off-topic si nu stiu daca intereseaza pe cineva. Sau nu crezi ca in Romania EXISTA MAFIE ?

Dragos a scris:
in loc sa umplem zeci si zeci de pagini cu aceeasi tema (SF pentru Romania anului 2013) si anume 250-300 km/h...
Da chiar te rog, umple si tu paginile cu ceva ca sa avem ce invata de la tine. Deocamdata eu sunt cel care raspund la intrebari, chiar daca sunt repetitive si stupide.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 16:36

baiazid a scris:
toti tatarii [...] trebuie sa stie ca Romania urmeaza o politica de transporturi unitara, europeana, ferma, de necomentat !
desi

baiazid a scris:
Din cauza furturilor, a mafiei transportatorilor
nu se respecta "mersul ,,pe hartie''"

De asta zic, se vede ce fel urmeaza Romania politica de transporturi Smile Una e pe hartie, alta e pe teren Smile Tu vezi doar ce e pe hartie, ce se preconizeaza ca va fi pe teren peste 20 de ani, dar ce avem pe teren azi, nu vezi, sau nu vrei sa vezi...

baiazid a scris:
Nu eu insist omule (cu HSR), ci UE !
UE insista cu finantarea HSR, tu insisti cu HSR la orice discutie legata de M800 si de probleme de pe M800 Smile

baiazid a scris:
pentru calatori trebuie alta linie care sa apropie mult mai mult Constanta de Bucuresti
Asta chiar e dementiala, pentru Romania anului 2013 si pentru amaratii aia de 225 de km Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:03

popovici a scris:
(24 iun 2012) Fundulea-Sarulesti km.52+975-km.53+025 limitare la 140 !!!???? Foarte interesant , se circula cumva cu mai mult de 140 si nu stiu eu ?
vs

baiazid a scris:
Se pot face teste la 160km/h pe Bucuresti-Ploiesti sau Bucuresti-Constanta, nu cred ca este asta o problema
vs

baiazid a scris:
Eu stiam doar de 160 si nu in 2013
Adica "nu se poate merge cu 160 pe M800 !"...."ba se poate merge !"....."a....ba nu se poate merge !"

Mama lor de teste ...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:09

Dragos a scris:

De asta zic, se vede ce fel urmeaza Romania politica de transporturi :)Una e pe hartie, alta e pe teren :)Tu vezi doar ce e pe hartie, ce se preconizeaza ca va fi pe teren peste 20 de ani, dar ce avem pe teren azi, nu vezi, sau nu vrei sa vezi...
Incerc sa ma dumiresc care e logica punctului tau de vedere si nu inteleg. Pentru ca amesteci problemele feroviare prezente cu lucrarea propriu-zisa. Problema noastra in acest moment nu este daca sa facem sau nu HSR, ci ce anume finantam dupa ce finalizam Bucuresti-Constanta in 2022 si ce viteza sa aibe HSR-ul. Iar chestiile babesti din prezent nu trebuie sa impiedice progresul.

Turcia a inceput sa construiasca HSR in conditiile in care infrastructura feroviara clasica era un dezastru, de ce crezi ca Romania nu poate fi capabila de acelasi lucru in consitiile in care mai are putin si finalizeaza coridorul Curtici-Constanta ?

dragos a scris:
UE insista cu finantarea HSR, tu insisti cu HSR la orice discutie legata de M800 si de probleme de pe M800 Smile
Iar tu ai CLAR ceva personal cu mine, pentru ca eu insist pe un subiect care comisiei europene i se pare logic si fezabil pe banii contribuabililor germani si francezi .

Asta nu inseamna ca sunt si de acord cu acest punct de vedere (EU am sugerat sa incepem cu totul alt tronson decat Bucuresti-Constanta), dar linie de mare viteza tot vom avea exact cum acum avem o linie noua si apta pentru 160km/h pe care merg 4 trenuri pe zi. Eu sunt cel care vine pe forum cu documente si argumente care arata ca Romania va avea curand HSR, iar tu spui NU SE POATE din punctul de vedere al omului simplu pus in fata unui eveniment inevitabil. Cam asta e diferenta DINTRE NOI DOI.

dragos a scris:
Asta chiar e dementiala, pentru Romania anului 2013 si pentru amaratii aia de 225 de km
Nu, pentru Romania anului 2022 tatarule. Iar ,,demential'' esti tu cand pui intrebari, deci nu numai cand raspunzi.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:19

baiazid a scris:
Nu, pentru Romania anului 2022 tatarule
Eu ziceam ca estimarea facuta in Romania anului 2013, de a avea linie separata (inceputa lucrarea) pentru calatori pentru anul 2022, mi se pare "dementiala"...iar cuvantul "demential" trateaza-l ca "senzational", nu ca ceva legat de vreo boala mintala...

baiazid a scris:
Turcia a inceput sa construiasca HSR in conditiile in care infrastructura feroviara clasica era un dezastru, de ce crezi ca Romania nu poate fi capabila de acelasi lucru in consitiile in care mai are putin si finalizeaza coridorul Curtici-Constanta ?
Sa dea Dumnezeu sa ai dreptate si asa sa fie ! Chiar daca, cand vom termina coridorul Curtici - Constanta, va trebui sa incepem din nou reabilitarea, cu Bucuresti - Campina !

popovici a scris:
(4 iulie 2011) Iti promit eu 1h 40' din 2019 cu podurile dunarene reabilitate la 120 si cu 200km/h pe Lehliu-Ciulnita-Fetesti . Numai ca o sa te cam coste biletul
Iti mentii aceasta promisiune ?

Si iti repet, nu am nimic cu tine !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:31

am vorbit cu cineva la cfr si mi-a spus ca mai trebuie cheltuieli de inca 40% pentru ca trenul sa mearga cu 200.
apoi din cate am auzit linia trebuie sa fie imprejmuita cu gard si toate pasajele la nivel terestru eliminate.

am calatorit cu trenul in septembrie si trenul n-a mers nici macar cu 140.
gps-ul imi arata 136-137.
cum dracu sa visam atunci la 160 sau 200 cand abia merge cu 140?
haieti sa fim seriosi.

off topic: bostanescu e suspendat de pe forum?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:31

Dragos a scris:
popovici a scris:
(24 iun 2012) Fundulea-Sarulesti km.52+975-km.53+025 limitare la 140 !!!???? Foarte interesant , se circula cumva cu mai mult de 140 si nu stiu eu ?
vs

baiazid a scris:
Se pot face teste la 160km/h pe Bucuresti-Ploiesti sau Bucuresti-Constanta, nu cred ca este asta o problema
vs

baiazid a scris:
Eu stiam doar de 160 si nu in 2013
Adica "nu se poate merge cu 160 pe M800 !"...."ba se poate merge !"....."a....ba nu se poate merge !"

Mama lor de teste ...
Da cine Popovici asta, e prietenul tau cumva ? Laughing 

Poti sa citestri absolut tot topicul cu pareri de la toti userii si tot nu ai sa intelegi nimic, insa nu este vina mea ca tu ai niste limite de intelegere:

1. ce treaba are Popovici ???
2. ce treaba are viteza DIN TESTE cu CIRCULATIA IN REGIM COMERCIAL a trenurilor ??!!
3. eu nu am spus ca nu se poate merge fizic cu 159 km/h si in regim comercial de maine, eu ti-am zis ca le e frica SA RIDICE VITEZA PE INDUSI de la 140km/h si astepta echiparea cu ETCS, dar si ca din 2017 se va circula cu 160km/h atat intre Bucuresti-Constanta-Brasov dar si din zona Arad spre unguri. Asta este termenul pe care eu il dau ca MAXIM !!!
4. ETCS 1 spune minimum 160km/h, asta inseamna ca pana la 159 km/h se poate merge cu indusi si ce ti-e 159 sau ce ti-e 160 ???

Mai taticu, tu cred ca nu stii cu cine vorbestI, s-au facut deja teste la 160km /h pe noua infrastructura intre Bucuresti si Campina dar niciodata, absolut niciodata NU S-A CIRCULAT IN REGIM COMERCIAL ? Intelegi ?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:35

baiazid a scris:
Mai taticu, tu cred ca nu stii cu cine vorbesti
Ma scuzati ca mi-am permis...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:39

cica in 1998 s-a mers la un test cu 210.
uitati la clipul de aici.
unde a avut loc testul?

https://www.youtube.com/watch?v=OTwQ0w_Xg6Q
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:44

Pe Buda - Floresti Prahova, din cate stiu eu...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:48

Intre Buda si Floresti. Scrie si in comentarii.
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:49

210? E ceva incredibil.

Daca as fi eu la putere, as face totul sa comercializez 200 intre bucuresti-constanta.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:53

brutusel a scris:
Daca as fi eu la putere, as face totul sa comercializez 200 intre bucuresti-constanta.
Asa au zis toti ministrii...si asa au si facut !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2013, 17:55

Dragos a scris:
brutusel a scris:
Daca as fi eu la putere, as face totul sa comercializez 200 intre bucuresti-constanta.
Asa au zis toti ministrii...si asa au si facut !
daaa, ai dreptate.
in ziua de azi trenul face mai mult timp decat cat se facea in anilor 80-90 si cu 1 miliard de euro aruncati in foc.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: