| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Mai 2013, 22:38 | |
| Cu ce material rulant sunt compuse acele trenuri DB?
Că dacă se apucă CFR Călători să pună Desiro/Z6100 cadenţat la 2 ore o să urlaţi că nu sunt bune, că îşi bat joc de voi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Mai 2013, 22:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu ce material rulant sunt compuse acele trenuri DB?
Că dacă se apucă CFR Călători să pună Desiro/Z6100 cadenţat la 2 ore o să urlaţi că nu sunt bune, că îşi bat joc de voi. Sincer sa mergi tu cu Desiro,ADH,Malaxa,LVT sau Rama electrica eu sunt satul de CFR pina peste cap deoarece pe M700 si submagistralele ei sunt rame 58 sau Malaxa/LVT, la mine prin Braila sunt numai rame 58 si e full zilnic si ei zic ca tot nu sunt rentabile iar nasii dau bilete la cei ce au tentative sa mearga cu ei ,daca ar fi toate trenurile doar 20-49-2xx sau 26-16 ori 20-54/55 lumea ar veni , plus legaturile bune ! |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 01:38 | |
| In tarile din Uniunea Europeana in special in vest se merge cu trenul 10% din totalul transporturilor intre 2 localitati doar ca ei calatoresc mai mult intr-o perioada de 1 an in afara localitatii dar la noi procentul este triplu doar ca romani merg mai rar in calatorii din cauza veniturilor scazute, somajului ridicat etc. Germanii, italieni, francezi, austriecii calatoresc foarte mult si cu ce pot/vor pe cand in Romania in general se calatoreste putin cu orice mijloc de transport nu doar cu trenul. Din 100 de romani intr-o perioada de un an 30-40% nu pleaca nicaieri din sat/oras sau Bucuresti. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 09:34 | |
| Salut!... ADH ,Desiro si Ramele electrice sunt VIABILE!!! pentru trenuri regio... Pentru distante de parcurs in maxim 3 ore,sau 5 cum e Teius-Arad(ca nu merge nimeni toata distanta).. sunt foarte OK. Sa nu mai zic ca ADH are scaunele chiar foarte confortabile.Ca e caruta si se strica din 5 in 5 minute,e alta,dar scaunele sunt confortabile.Eu mergeam la Savarsin cu rama electrica seria 58 si eram multumit,curatenie,confort decent,mai ales ca pe distanta scurta nu te doare nici posteriorul .Nu as merge pana la Bucuresti de exemplu cu o astfel de rama.Dar nici sa mergi cu 21-47 cum e acum pe Teius-Arad .. Deci au facut RG(vorba vine) la cotetzele Teiusului ... pana in 2016 nu scapam de ele.Iar pe la olteni se plimba 20-49 2xx pe Regio... Eu am facut Teius-Simeria in 19-47,si dupa RG scaunele alea retapitate erau vai si-amar de mama lor,geamurile se deschid din senin,vagonul era cuplat pe caldura;caldura off doar din siguranta... |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4792 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: azi, IR 12083 Vin 03 Mai 2013, 13:16 | |
| Baneasa 9:08 Pantelimon 9:14 Branesti 9:20 Fundulea 9:26 Sarulesti 9:37 Preasna 9:45 Lehliu 9:53 Dragos-Voda 10:04 Ciulnita 10:11 Perisorul 10:17 Jegalia 10:20 Fetesti 10:29 Cernavoda 10:47 Saligny 10:53 Mircea-Voda 10:58 Medgidia 11:11 Constanta 11:34 |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 13:27 | |
| 12083 a oprit pana la urma pe undeva ? Ciulnita-Fetesti 18' :shock: ? Lehliu-Ciulnita 18' :shock: :shock: Fetesti-Cernavoda Pod 18' :shock: :shock: :shock: ? |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 13:48 | |
| A plecat din Bucuresti si direct in Constanta a oprit...numai daca nu a avut opriri neprogramate |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 14:29 | |
| - baiazid a scris:
- 12083 a oprit pana la urma pe undeva ? Ciulnita-Fetesti 18' :shock: ? Lehliu-Ciulnita 18' :shock: :shock: Fetesti-Cernavoda Pod 18' :shock: :shock: :shock: ?
La Sarulesti si Mircea Voda. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 15:15 | |
| - MariusD a scris:
- baiazid a scris:
- 12083 a oprit pana la urma pe undeva ? Ciulnita-Fetesti 18' :shock: ? Lehliu-Ciulnita 18' :shock: :shock: Fetesti-Cernavoda Pod 18' :shock: :shock: :shock: ?
La Sarulesti si Mircea Voda. O.K., pai daca timpii lui Capsuneanu sunt corecti avem deja raspunsul la intrebarea: cat ar fi trebuit sa faca un tren fara oprire in conditii normale avand ca si comparatie mersul in practica al sezonierelor din 2011. Acum timpii sunt mai mari cu +18' intre Bucuresti Nord si Lehliu si +10' intre Fetesti si Constanta, rezultand un timp mai mare cu +28' deci scazand din 2h34' cele 28' rezulta un timp de 2h06' pentru un tren fara oprire ruland cu o viteza de maximum 140 km/h. Si asta fara podurile dunarene reabilitate. La un mers comparat: 2h06' tren fara oprire 3h15' duba fara oprire deci ma intreb retoric care mai este rostul transportului public auto pe aceasta ruta sau ce sanse ar mai avea el. |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4792 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 18:25 | |
| Sarulesti si Mircea-Voda au fost singurele 2 opriri pentru ordin de mers. M-am uitat de doua ori pe ceas, si de la Lehliu la Fetesti am facut 36 de minute, aici nu am dubii, se merge intins cu 140kmh, au rezolvat inclusiv restrictia de la Jegalia. Asa cum a punctat baiazid, problema mare a ramas la Mostistea-Sarulesti, unde iti vine sa cobori sa iei trenul in spinare. Intre Mircea-Voda si Medgidia e lipsa semnalizarea si se merge cu 30kmh, se pierde enorm acolo. Medgidia-Cta in 23 de minute mi se pare un timp bun, de la Palas pana in Gara linia este proasta spre foarte proasta. Fata de acum 2 saptamani e o imbunatatire sesizabila (atunci am facut 3h58) , avem pana si vagon restaurant, ma rog e bar mai exact, dar e un progres evident. Ma mai plimb si va mai povestesc. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 18:37 | |
| - baiazid a scris:
- MariusD a scris:
- baiazid a scris:
- 12083 a oprit pana la urma pe undeva ? Ciulnita-Fetesti 18' :shock: ? Lehliu-Ciulnita 18' :shock: :shock: Fetesti-Cernavoda Pod 18' :shock: :shock: :shock: ?
La Sarulesti si Mircea Voda. O.K., pai daca timpii lui Capsuneanu sunt corecti avem deja raspunsul la intrebarea: cat ar fi trebuit sa faca un tren fara oprire in conditii normale avand ca si comparatie mersul in practica al sezonierelor din 2011. Acum timpii sunt mai mari cu +18' intre Bucuresti Nord si Lehliu si +10' intre Fetesti si Constanta, rezultand un timp mai mare cu +28' deci scazand din 2h34' cele 28' rezulta un timp de 2h06' pentru un tren fara oprire ruland cu o viteza de maximum 140 km/h.
Si asta fara podurile dunarene reabilitate.
La un mers comparat:
2h06' tren fara oprire 3h15' duba fara oprire
deci ma intreb retoric care mai este rostul transportului public auto pe aceasta ruta sau ce sanse ar mai avea el. cand am fost in romania acum 2 saptamani auzisem un zvon ca si aia de la firmele de autocare/microbuz Bucuresti <-> Constanta sunt implicati in sabotajul de pe m800. parerea mea e ca e posibil asta. iti dai seama, daca un tren fara oprire ar face 2:10 practic a pus firmele de autocar in faliment. aia de la firmele de autocar nu vor mai avea paine pe masa daca trenul fara opriri va face 2:10. dar din pacate mai e pana sa ajungem la 2:06 sau la 2:10-2:15. mai intai trebuie podurile dunarene reabilitate. apoi mai trebuie remediat la mostistea, garile din ciulnita si fetesti si la mircea-voda. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 18:44 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Baneasa 9:08
... Preasna 9:45 .... Constanta 11:34 Preasna nu mai este de multa vreme nici macar HM. |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5052 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 20:50 | |
| Degeaba ajungem la 2 ore si putin daca mersul este fff prost fara trenuri . Azi am ajuns la mare autocarul de la ora 4 a fost plin, asa ca vom face 2 ore pana la mare dar conteaza si la ce ore sunt trenuri. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Mai 2013, 23:53 | |
| Cu timpul cred ca toate cursele de autocar/microbuz intre Bucuresti si Constanta vor avea tarife mai scazute de 35 - 45 lei pe sens si multi oamenii le vor alege pentru ca tariful conteaza nu doar viteza si mai opresc si in alte zone din Bucuresti si sunt foarte dese aproape la orice ora ceea ce nu este cazul la trenuri in care poti nimeri in scaun cu spatele. Nu am castigat la loto pentru a plati tariful dorit de angajatii CFR CALATORI care au tarife mai ridicate decat in Ungaria, Cehia, Polonia, Bulgaria si nu este normal. Eu muncesc pentru acei bani si nu vreau sa isi bata joc cineva de banii mei si la fel gandesc multi. 52 lei daca imi iau bilet Chitila - Bucuresti - Constanta pentru a avea reducere desi nu merg decat intre Bucuresti si Constanta si plus biletul cumparat cu 7 zile inainte este o varianta pe care o folosesc nu mai spun de 58 lei tarif intreg. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Mai 2013, 12:33 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cu timpul cred ca toate cursele de autocar/microbuz intre Bucuresti si Constanta vor avea tarife mai scazute de 35 - 45 lei pe sens si multi oamenii le vor alege pentru ca tariful conteaza nu doar viteza si mai opresc si in alte zone din Bucuresti si sunt foarte dese aproape la orice ora ceea ce nu este cazul la trenuri in care poti nimeri in scaun cu spatele. Nu am castigat la loto pentru a plati tariful dorit de angajatii CFR CALATORI care au tarife mai ridicate decat in Ungaria, Cehia, Polonia, Bulgaria si nu este normal. Eu muncesc pentru acei bani si nu vreau sa isi bata joc cineva de banii mei si la fel gandesc multi. 52 lei daca imi iau bilet Chitila - Bucuresti - Constanta pentru a avea reducere desi nu merg decat intre Bucuresti si Constanta si plus biletul cumparat cu 7 zile inainte este o varianta pe care o folosesc nu mai spun de 58 lei tarif intreg.
Daca punem in balanta si viata calatorilor, merita cei 58 Lei in comparatie cu 35 Lei la dube... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|