|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 28 Feb 2014, 21:37 | |
| Ba o sa se circule pentru ca europenii nu au dat banii degeaba. Ei au interes sa isi transporte marfurile si in final or sa isi piarda rabdarea si o sa faca in asa fel incit sa ii schimbe pe imbecilii din minister/guvern din cauza carora nu merg lucrurile cum trebuie. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 28 Feb 2014, 21:41 | |
| Se va circula pe portiuni .. Ii admiram pe unguri ca circula cu 120,dar circula constant! fara restrictii ! Era o placere sa circuli cu Dacia cand mergea cu 140 constant .. Cea mai nasoala portiune a traseului cu 346 era pe alocuri intre Brasov si Sighisoara ! Acum pretul exorbitant , si faptul ca 21-90 urile au devenit partial cocini,dupa ce-au le-au folosit ,stim noi unde .. nu are rost .. Ultima calatorie care am facut o anul trecut,deja se vedea ca era fortat mersul .. Desi este trasa cu 140,faptul mecanicul frana uneori brusc de la 140 la 70 pentru restrictii sa isi scoata timpii ,era enervant! Totusi de la Ploiesti incolo se circula bine , si pe unele locuri sunt bagate VS la 110 si 80,cu care nu prea sunt de acord.. pentru ca linia nu este in curba.. Acum nici nu stiu care e situatia ca,si pe M300 au fost la un moment dat furturi .. si-au aparut si exfolieri! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 28 Feb 2014, 21:54 | |
| Nu, or să îi convingă pe bulgari să coboare nivelul TUI şi vor merge pe acolo, via Serbia. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 11:20 | |
| - ctln1991 a scris:
- Dragos a scris:
- Nu sunt bani pentru nimic, dovada starea tehnica a retelei feroviare romane...daca nu erau europenii, n-aveam nici coridor 4 in reabilitare nici nimic....
Si dupa ce va fi gata coridul, cred ca tot asa va fi cu restrictii, BLA nefunctional, tasari si tot felul de chestii. Nu se va circula cu 160 la ora niciodata. e posibil i final sa se cricule...insa meritul va fi al Comisiei europene, care va impune asta in ciuda opozitiei guvernantilor d ela Bucuresti....De curand comisia a transmis o notificare in care cere guvernului sa ia masuri pentru imbunatatirea infrastructurii feroviare (in principal alocare de bani pentru mentenanta si realizarea unei scheme de tarifare care sa incurajeze operatorii de transport sa creasca numarul de trenuri, plus incurajarea administratorilor infrastructurii sa reduca costurile operationale), aceasta notificare fiind primul pas pe drumul mai lung catre deschiderea unei proceduri de infrigement impotriva Romaniei....asa ca sansa transportului feroviar la noi ar putea fi o implicarea mai amre a comisiei Europene in dezvoltarea sectorului feroviar, ca din partea guvernantilor nostri nu ne putem astepa la nimic bun |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 12:31 | |
| Pana la urma cand revin IC-urile pe ruta asta si ce vagoane vor avea in compunere ? Viteza comerciala o permite, la ora asta un IR scoate 75-80kmh. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 13:00 | |
| Pana nu se revine macar la 2h15min Bucuresti-Constanta (fara oprire) nu cred ca renteaza reintroducerea de IC-uri pe M800. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 19:52 | |
| - DUAL a scris:
- ! Totusi de la Ploiesti incolo se circula bine ,
mai este o restrictie si la intrare in Buda cand vi pe firul 1 de la Ploiesti. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 20:39 | |
| - Dragos a scris:
- Majoritatea restrictiilor de pe Buc-Plo sunt cauzate de macaze cu probleme (inimi de macaz uzate). Alte cauze: joante uzate, zone tasate. Mai nou, si Crivina se "bucura" de un 70 pe linia 3 directa...
cat facea bucuresti-sinaia in anilor 80-90 si cat face bucuresti-sinaia azi? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 01 Mar 2014, 20:56 | |
| In 85/86 Panonia pleca la 9.35 din Buc ajungea la 12.11 la Brasov 3min oprire la Ploiesti 1min Sinaia 5min Predeal In 95/96 Balt Orient Express Pl Buc 00.25 sos Brasov 3.02 Opriri 3min la Ploiesti 2min Sinaia 7min Predeal in ambele cazuri Bucuresti-Campina 120km/h acuma IC346 2h28 min cu opriri de 2min in Ploiesti-Sinaia-Predeal |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 03 Mar 2014, 12:49 | |
| - adrian78 a scris:
- In 85/86 Panonia pleca la 9.35 din Buc ajungea la 12.11 la Brasov 3min oprire la Ploiesti 1min Sinaia 5min Predeal
In 95/96 Balt Orient Express Pl Buc 00.25 sos Brasov 3.02 Opriri 3min la Ploiesti 2min Sinaia 7min Predeal in ambele cazuri Bucuresti-Campina 120km/h acuma IC346 2h28 min cu opriri de 2min in Ploiesti-Sinaia-Predeal Pe datea de 27.02 am facut 02:10 intre Brasov si Bucuresti ( plecare 21:02 sosire 23:13) |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 04 Mar 2014, 20:46 | |
| IR 1586 astazi: Constanta 16:50 Medgidia 17:12 17:16 Cernavoda Pod 17:32 17:33 Fetesti 17:52 18:01 Ciulnita 18:20 18:32 Bucuresti Nord 19:38 total durata parcurs programata 2h49' total durata parcurs finala 2h48' stationari initiale programate: 5' stationari finale inregistrate: 26' timpi de mers initiali: 2h44' timpi de mers finali: 2h22' :bom: Deci doar 2h22' a mers trenul asta, pentru ca in rest a stat. Insa un tren fara oprire ar putea scoate lejer 2h15' chiar acum cand vorbim, pentru ca se mai castiga minimum 7' fiind vorba de 4 statii, iar acum se stie ca exista statii in care inca se mai lucreaza . Un tren cu patru opriri ca cel de fata ar fi trebuit sa parcurga aceasta ruta in 2h27' avand in vedere cele 21' constand in opriri neprogramate. Intre Ciulnita si Bucuresti Nord timpul mai poate scadea chiar si pana la 1h fata de 1h07' in prezent (in 1976 se facea 1h !!!), pe Fetesti-Ciulnita la 18' ( a mai fost in istorie !!!), iar pe Constanta-Medgidia chiar pana la 20' (cu atat s-a circulat in 2010-2011 dupa ceasul meu). Avem 2h15' minus 10' posibil recuperabili = 2h05'. Totul e sa nu se mai fure linia si sa nu creasca prea mult timpii pe podurile Saligny. Si asa un 2h 15' tot ar trebui sa ramana pana se finalizeaza podurile. Finalizarea podurilor dunarene mai poate aduce un minus de cel putin 5' fata de 2h05' deci 2h00' ar fi timpii reali pentru un tren fara oprire la o viteza maxima de 140 km/h, dar macar din punct de vedere comercial ar trebui sa incerce un 1h59'. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 10:44 | |
| - baiazid a scris:
- IR 1586 astazi:
Constanta 16:50 Medgidia 17:12 17:16 Cernavoda Pod 17:32 17:33 Fetesti 17:52 18:01 Ciulnita 18:20 18:32 Bucuresti Nord 19:38
total durata parcurs programata 2h49' total durata parcurs finala 2h48'
stationari initiale programate: 5' stationari finale inregistrate: 26'
timpi de mers initiali: 2h44' timpi de mers finali: 2h22' :bom:
Deci doar 2h22' a mers trenul asta, pentru ca in rest a stat. Insa un tren fara oprire ar putea scoate lejer 2h15' chiar acum cand vorbim, pentru ca se mai castiga minimum 7' fiind vorba de 4 statii, iar acum se stie ca exista statii in care inca se mai lucreaza . Un tren cu patru opriri ca cel de fata ar fi trebuit sa parcurga aceasta ruta in 2h27' avand in vedere cele 21' constand in opriri neprogramate.
Intre Ciulnita si Bucuresti Nord timpul mai poate scadea chiar si pana la 1h fata de 1h07' in prezent (in 1976 se facea 1h !!!), pe Fetesti-Ciulnita la 18' ( a mai fost in istorie !!!), iar pe Constanta-Medgidia chiar pana la 20' (cu atat s-a circulat in 2010-2011 dupa ceasul meu).
Avem 2h15' minus 10' posibil recuperabili = 2h05'. Totul e sa nu se mai fure linia si sa nu creasca prea mult timpii pe podurile Saligny. Si asa un 2h 15' tot ar trebui sa ramana pana se finalizeaza podurile.
Finalizarea podurilor dunarene mai poate aduce un minus de cel putin 5' fata de 2h05' deci 2h00' ar fi timpii reali pentru un tren fara oprire la o viteza maxima de 140 km/h, dar macar din punct de vedere comercial ar trebui sa incerce un 1h59'. oare nu se pierde timp mai mult decat 5 minute pe podurile dunarene? eu auzisem ca se pierde vreo 10-12 minute. citisem undeva ca daca podurile dunarene se pun la punct castigul de timp va fii de 10 minute. stie cineva cand se termina reabilitarea podurilor dunarene? eu auzisem in 2017 dar fiind vorba de romania mai trebuie sa adaugam inca 2-3 ani de intarziere. hai sa zicem ca podurile dunarene se termina in 2020. eu as zice ca un timp de 1:45 e plauzibil cu toata magistrala 100 la 100 finalizat si cu viteza de 160. din 225 de km un tronson de 158 de km e apt pentru viteza 160. dar din pacate nu vom vedea 1:45 niciodata. cica deja au aparut semne de oboseala pe m800. pana 2020 e riscul ca m800 sa se faca varza. eu as zice ca un tren fara opriri va face cel mai bine 2:10-2:20. voi ceilalti ce pareri aveti? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 10:59 | |
| Ai punctat bine pe final. Pana in 2020, M800 va fi praf, mai ales tronsonul Fetesti-Constanta, care e si printre primele reabilitate si e si cel mai frecat de marfare. Ce vedem azi pe Bucuresti-Ploiesti vom vedea si pe M800, dupa aceiasi ani de exploatare. Sper sa ma insel.... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 13:28 | |
| - brutusel a scris:
oare nu se pierde timp mai mult decat 5 minute pe podurile dunarene? eu auzisem ca se pierde vreo 10-12 minute. citisem undeva ca daca podurile dunarene se pun la punct castigul de timp va fii de 10 minute. O.K. , am sa iti explic. Aici ai mersul lui IR 1586 pe hartie: Cernavoda Pod 17.33 Fetesti 17.59 Adica 26' timpi de mers. Iar aici il ai pe cel real , in practica: Cernavoda Pod 17:33 Fetesti 17:52 Rezulta 19' timpi de mers. Diferenta e de fix 7'... Dupa cum se vede la calculul meu 7' pe langa cele apreciate de mine (5') sunt deja scazute. Deci in total vorbim chiar de 12' fata de timpii de pe hartie din prezent. Oficialul CFR spunea de minimum 10' nu de 10' fix. - brutusel a scris:
- stie cineva cand se termina reabilitarea podurilor dunarene?
eu auzisem in 2017 dar fiind vorba de romania mai trebuie sa adaugam inca 2-3 ani de intarziere. hai sa zicem ca podurile dunarene se termina in 2020. 31 decembrie 2016 este data maxima la care se mai pot face plati structurale pentru lucrarile efectuate. Nu cred ca se vor permite intarzieri intrucat vorbim de fonduri europene din perioada 2007-2013. - brutusel a scris:
- dar din pacate nu vom vedea 1:45 niciodata. cica deja au aparut semne de oboseala pe m800.
pana 2020 e riscul ca m800 sa se faca varza. eu as zice ca un tren fara opriri va face cel mai bine 2:10-2:20
voi ceilalti ce pareri aveti? Eu cred ca vom vedea si mai putin de 1h45' cam peste 10 ani. Din ultimele informatii pe care le detin se da ca sigura upgradarea liniei Bucuresti-Constanta pentru viteze de pana la 200 km/h pentru circulatia trenurilor de mare viteza, acesta este obiectivul MT pentru perioada 2020-2030. Contrar a ceea ce a aparut in presa avida de senzational, nu va fi vorba de o linie noua 100% si nici de vreo linie de mare viteza dedicata, ci de un upgrade cu costuri minime, eventual poduri noi peste Dunare si aliniament nou pe alocuri, proiectul fiind legat de noul tunel feroviar Obor-Bucuresti Nord si de modernizarea garii Bucuresti Nord care ar trebui sa se finalizeze la orizontul anilor 2025-2030. Pentru partea de infrastructura feroviara si de poduri va fi angrenat guvernul Chinei (s-a incheiat un protocol in acest sens), iar pentru partea de underground plus statia centrala Bucuresti s-a incheiat deja o intelegere cu guvernul Belgiei. De fapt nu este niciun secret, de pilda chinezii sunt implicati in upgrade-ul pentru 160-200km/h al liniei Budapesta - Belgrad , sunt interesati si poarta discutii pentru Szeged-Timisoara dar si pentru linia Sofia-Vidin. Chinezii sunt interesati sa construiasca dar si sa opereze propriile trenuri aducand tehnologie ieftina in Europa, deci vor incerca sa obtina serviciul de operare pentru trenuri de mare viteza in concesiune ca si pret pentru lucrarile ce vor fi efectuate. Un termen realist pentru inceperea lucrarilor este 2020, pentru linia in sine Bucuresti-Constanta nu se intrevad sume mari de cost cu exceptia podurilor, iar partea buna este ca lucrarile nu vor afecta timpii de parcurs decat in foarte mica masura. Dupa cum se stie, parte din proiectele coridorului IV European, cu exceptia tronsonului Campina-Predeal, au fost realizate prin prisma obtinerii unor viteze superioare proiectate de pana la 200km/h, iar Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Ploiesti, Curtici frontiera-Arad-km.614 nu fac exceptie. Cu unele costuri minime aceste viteze pot fi obtinute cu usurinta operand trenuri de mare viteza, costurile sunt undeva la 10-15% din cele initiale. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Mar 2014, 15:07 | |
| Ce ne trebuie linie de 200 km/h? Sa mearga in blana electrica cu 138 km/h si tot e ceva... Sa nu mai fie atatea restrictii de viteza, pentru a se obtine un timp de maxim 2h15min Bucuresti-Constanta, sa se respecte cadentarea care nu exista momentan dar ar putea exista... Doar nu o sa ramana M800 cu 5 trenuri/zi, nu cred ca asta au gandit cand s-au pompat milioane de euro in refacerea liniei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |