|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 23:24 | |
| - Dragos a scris:
- Pai s-a dovedit, prin gradul de absorbtie al fondurilor, de ce suntem in stare...despre ce coridor reabilitat si despre ce autostrazi finalizate vorbim ?
Dar tu ce stat european cunosti sa fi reabilitat 800km de cale ferata in doar 6 ani ? Da un exemplu pentru ca eu chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi. Eu am fost foarte clar: facem un coridor european in 15 ani in conditiile bugetare de acum si o parte dintr-un altul de mare viteza cca 500km in 20 de ani in conditiile bugetare de atunci. Si nu mai amesteca auostrazile in discutie, eu ti-am dat de inteles ca acum 20 de ani nimeni nu credea nici macar ca vor exista autostrazi in Romania, e o mare diferenta intre cum gandeau oamenii atunci si cum gandesc acum si asa va fi si pe viitor. - baiazid a scris:
- Care e acel alt amplasament diferit de M200-M300-M1000-M800 ? Pentru 300km/h cred ca trebuie intr-adevar alt amplasament...
In mare parte dar nu in totalitate. De exemplu intre Bucuresti si Constanta amplasamentul ar putea fi chiar langa linia actuala, la fel si pe Bucuresti-Ploiesti, iar viitorul tunel de la Azuga-Predeal va putea fi folosit de ambele retele, atat clasica (pana in 200km/h) cat si de mare viteza. Alte amplasamente identice ar putea fi garile de parcurs Ploiesti Vest, Brasov, Sibiu, Deva, Timisoara, Arad, ruta Simeria - Deva. Traseul nou va fi intre Campina si Azuga, Brasov si Sibiu, Sibiu si Simeria, Deva-Timisoara, Timisoara-Arad, Arad-Nadlac. - baiazid a scris:
- Care "am reabilitat ? 42% in 12 ani ? La 140 in loc de 160 la calatori si la 70 in loc de 120 la marfa ?
Dragos, acum 12 ani nu numai ca nu eram europeni dar eram si mult mai saraci, un apartament costa 15000 E in loc de 50000E iar un hectar de pamant era 100E fata de 2500E in prezent. Asa era acum 12 ani, acum avem miliarde de euro totalizand contracte de infrastructura din care pana la 85% vin de la bugetul uniunii. Iar aia cu 140 inloc de 160 nu face obiectul discutiei, in primul rand pentru ca discutam despre CFR Infra si nu CFRCalatori, adica operatorul asta daca vrea si maine poate baga trenuri care sa mearga cu 160 insa nu stiu daca 4 trenuri pe zi spre Constanta poate aduce beneficii economice sau clienti mai multi. - Dragos a scris:
- Si la aia cu Sarulesti si la celelalte 2
Am raspuns la toate, cauta si vei gasi, am zis ca prin 2025-2030 vom avea o parte din linie finalizata, asta inseamna undeva intre 300-500km. Despre Sarulesti nu am ce sa-ti spun ca nu am vazut proiectul insa foarte probabil noua linia va urma in mare parte actualul aliniament plus poduri noi peste Dunare. - Dragos a scris:
- Tonul meu, mai acid.
Pe bune ? N-am observat... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 23:26 | |
| Dual, noapte buna ! - DUAL a scris:
- Baiazid ... M800 este apta de 200 de km/h .. In Austria RJ circula pe exact aceeasi infrastructura cu viteze de pana la 230 datorita tehnologiei tilt .. Putem sa ne contrazicem pe orice vrei tu..dar in partea de inginerie,asculta-ma,ca nu vorbesc *rost*i.
O sa vezi tu ca vor upgrada HSR la 300 din infrastructura curenta .. Acum par povesti ,dar vorbim in cativa ani. Vezi ca TGV ul circula pe aceleasi tipuri de traverse Pandroll ca pe m300(Campina-Valea Larga(parca)).. Problema unui HSR este raza curbelor si nimic mai mult!Ori M800 nu stiu cand ai fost tu ultima data cu trenul(ca te tot lauzi de Bucuresti-Constanta in sus ,in jos) ,dar sunt kilometrii intregi de linie dreapta. M800 apta de 200km/h pe motiv ca-i dreapta, Railjet pe post de tilt train, infrastructura austriaca ,,salvata'' de el, infrastructura de 160km/h upgradata la 300km/h, TGV in Romania, HSR care consta doar in raza curbelor, sunt totusi mult prea multe informatii feroviare eronate intr-o singura fraza, eu unul ma opresc aici cu discutia. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 23:45 | |
| Nu nuu .. ai inteles(sau vrei sa nu intelegi) gresit ... M800 e apta de 200 prin prisma traverselor,catenarei,infrastructurii,stalpilor,cam tot ce s-a bagat .. Ca-i dreapta poti sa mergi cu viteza mai mare de 200 .. Ti-am facut doar comparatia cu inelul de la Faurei unde s-au folosit exact aceleasi lucruri(si ai in vedere ca esti intr-o curba continua ). Railjet pe post de tilt train,nu stiu ce afirmi aici.. Nu sunt pe post,sunt cocepute sa se incline(inactiv cei drept,dar altfel cum nu poti depasii limita de 140 decat cu saboti pe disc,cam aceeasi poveste e si cu viteze aprox 200 si mai mult) .. sa pivotezeTGV in Romania,ce e asa SF?! Ti-am demonstrat cu documente cu poze,cu filme ca avem aceeasi infrastructura,aceleasi tipuri de traverse,stalpi,infrastructura,catenara,suporti catenara .. Ce vrei mai mult ?!Cat de mult vrei sa ma repet? Adu-mi tu dovada,ca aia folosesc alte traverse,alti stalpi alta catenara,si discutam. Eu nu vorbesc pe povesti aici,nu e fantezie nimic.. Totul e REAL,dar PROST APLICAT si EXECUTAT(in Romania evident) Eu faceam acum corecturile curbelor,si nu mai bagam inca odata banii in HSR,dar asta e .. Romania .. Sper ca pe M200 sa fie viabil traseul cu > 90% viteza > 160. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 23:51 | |
| Dual, ai zis ca de-aia merg austriecii cu 230 ca il au pe Railjet tilt, tu iti dai seama ce-ai spus ? In Austria nu se merge cu mai mult de 200 pe linii upgradate si cu mai mult de 230 pe alea noi , dar alea noi sunt in fapt linii dedicate de 250.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:02 | |
| Exact .. adica ce tot zic , pe Bucuresti-Campina un OBB RJ posibil sa mearga cu 230 fara probleme in conditiile actuale!(cu ETCS evident) , evident limitare la curba de intrare in Campina,si altele(nu stau sa fac bucatarie) .. Pe M800 fiind dreapta,pe anumite zone pot trece de 250 lejer.Am mai postat asta acum cateva mesaje. E ceva normal .. cand vorbesti de viteze ce ating 300 de km,te feresti de acele curbe cu suprainaltare de care am tot povestit,si povestit(aparent singur) .. Si daca ai o linie sherpuita ,o refaci .. Cazul M800 care e dreapta pe multe portiuni , o refacere = bani irositi. Probabil,daca ai o zona cu un fel de S sa zicem .. cum faci la upgrade ?! Refaci linia(M800) ? sau construiesti acolo mai sus de S o ramificatie HSR intr-o usoara curba(aproape ca nici nu o sesizezi la parcurs),sa zicem raza de de 12~20 de km ?! si te reunesti cu M800 dupa S ,unde isi revine calea?! Sau bagi din nou tot tronsonul in reabilitare?! Chiar si M300 are multe zone unde meeerge si mergeee , drept doar.Nu ti imagina linii paralele dublate de m300 pe tot parcursul .. Si oricum vorbim acum de HSR care vine peste cativa ani buni deabia in Romania ... Un alt exemplu pe care l-am dat e M200 .. Exista o varianta propusa care va fi extraordinar de dreapta dupa Km 614 .. Va inculde multe poduri peste mures si traseu nou in proportie de 35~50 %(nu mai stiu exact cifrele,dar le citisem in documentul pus de un coleg din Arad) .. Oare de ce au propus varianta asta noua ?! Nu stiu de VS 300 km/h dar iti zic,cu ce-am reabilitat,avem aceeasi infrastructura ca si ei .. La vitezele alea de peste 250 nu stiu acele prinderi ale catenarei ce au special(sau in plus),ca nu sunt ca si ce-am bagat noi. Ai adus ceva in discutie despre sinele de cale ferata si profilele lor .. Ce e asa diferit fata de avem noi deja si nu e in acest document ? http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_profile |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:12 | |
| Pe M800 pot să vă garantez că viteza maximă proiectată este de 160 km/h, chiar dacă ai cel mai lung aliniament şi palier de pe toată reţeaua feroviară din România. Şi chiar dacă şina ar rezista, catenara nu rezistă la mai mult de 160. Pe linia aia nu se va merge cu mai mult, indiferent câte vise umede au unii.
Da, se poate construi o linie de mare viteză în paralel cu cea actuală. Dar pe cea actuală clar nu poţi să circuli mai repede. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:17 | |
| Catenara=exclusiv firul ,nu ? .. Ca suportii sunt ca ai austriecilor.Defapt de la ei ii aducem. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:18 | |
| Dual, la noi nu se poate circula constant intre 200-230 km/h decat pe portiuni limitate si doar in teste. Siguranta europeana a circulatiei feroviare in regim comercial nu te lasa sa folosesti infrastructura cum vrei tu.
Da, au fost si anii 90' teste cu Pendolino pe Bucuresti-Constanta din ala care se inclina, i-au dat ai nostri si 180 pentru 6-7km dar niciodata nu ar fi circulat in regim comercial cu vitezele astea, pentru ca testul e una iar limita infrastructurii e alta.
Dr 2005, eu cred ca pe M800 catenara tine pana la 200 iar pe Bucuresti-Campina pana la 160, sper ca nu ma insel dar am citit sigur undeva ca stalpii elastici duc mai mult.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 26 Oct 2013, 00:22, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:19 | |
| - baiazid a scris:
- Dual, la noi nu se poate circula constant intre 200-230 km/h decat pe portiuni limitate si doar in teste. Siguranta europeana a circulatiei feroviare in regim comercial nu te lasa sa folosesti infrastructura cum vrei tu.
Da, au fost si anii 90' teste cu Pendolino pe Bucuresti-Constanta din ala care se inclina, i-au dat ai nostri si 180 pentru 6-7km dar niciodata nu ar fi circulat in regim comercial cu vitezele astea, pentru ca testul e una iar limita infrastructurii e alta. Pai nu stiu,nu te contrazic ca nu stiu .. Dar expertii nostrii au afirmat ca Pandol FastClip folosit pe Campina(pana aproape de Predeal) nu e sigur,ca pot sarii clemele .. Si TGV ul circula cu vitezele comerciale enumerate de tine pe astfel de traverse =)) .. Deci,trageti concluziile. Uite zice doctorul ca firul nu duce mai mult de 160 .. Despre asta am si zis ca e facut in Romania.Dar se poate inlocuii mai usor doar catenara decat sa faci o linie noua de la 0.Om traii si-om vedea ce vor europenii cu "to be upgraded" ala pe harta .. Eu zic ca nu va implinca o linie noua .. M-ash bucura sa refaca o linie de la 0 dreapta,din Buc pana in CT ,dar nu ma amagesc prea tare .. ca de statul roman sunt satul. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:27 | |
| Un eventual traseu 'presupus' reabilitat .. Liniile ar trebuii sa fie drepte,dar e 12 noaptea asa ca le-am tras din mouse ... Curbele sunt minore,iar r este mult mai sus decat cel desenat. Urmat de o portiune de traseu dreapta ca-n palma. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:31 | |
| - DUAL a scris:
- Uite zice doctorul ca firul nu duce mai mult de 160 .. Despre asta am si zis ca e facut in Romania.Dar se poate inlocuii mai usor doar catenara decat sa faci o linie noua de la 0.Om traii si-om vedea ce vor europenii cu "to be upgraded" ala pe harta .. Eu zic ca nu va implinca o linie noua .. M-ash bucura sa refaca o linie de la 0 dreapta,din Buc pana in CT ,dar nu ma amagesc prea tare .. ca de statul roman sunt satul.
Stalpii metalici duc mai mult de 160 cu siguranta, au proprietati speciale pentru a rezista la viteze mari, nu sunt de acord cu doctorul in cazul asta. Problema cu upgrade-ul in esenta este ca lasi marfa sa rupa linia si incurci traficul rau de tot daca exista intarzieri, iar pe M800 traficul de marfa va creste destul de mult raportat cu ce vedem in prezent. Deci indicat ar fi sa lasi trenurile regio si IR pe linia clasica si sa muti IC-urile plus trenurile de mare viteza care sa circule cu minimum 200 km/h pe linia noua. O linie noua nu costa asa de mult, eu aproximez cam 10 mil E/km incluzand aici si noi poduri dunarene care oricum trebuiesc facute. Bucuresti-Constanta va fi cam o ora ceea ce va insemna enorm pentru economia celor doua orase. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:37 | |
| Chiar si la 300 nu trebuie sa fie asa de drepta ca doar 300 e maximum si nu media, iar linia trebuie sa intre si prin statiile mai mari actuale, Fetesti musai zic eu, Medgidia (jonctiune spre Tulcea), poate ca desenata la sud fata de linia clasica ar fi mai bine. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 00:46 | |
| Pai Doctorul zicea de catenara ,si cred ca se refera la fir .. sau la legatura firului cu bratele de sustinere(ca bratele propriu zise nu le producem noi(sau o fi importat careva licenta in ultimul an jumatate)) .. Stalpii sunt profile HEA,dupa norme europene,care sunt folositi in toata europa.Exceptand Polonia .. Am vazut ca polonezii au refolosit/folosit(nu stiu de unde) ceva stalpi zabrelati cu dichis,sa zic asa,care ar trebuii sa fie mai problematici in vibratii.Insa la ei se plimba cu viteze mari fara probleme... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 01:04 | |
| E posibil dar pana la 180 tot merg daca tragi de ele la teste. Reabilitarea asta a fost destul de ieftina, cam 5mil $/km si clar ca nu s-a avut in vedere o alta upgradare ulterioara pentru ca mie mi se pare ca nu prea sunt curbe de 200.
Ei au gandit sa o faca pentru marfa, pentru port in special. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 11:30 | |
| Pai inchiriezi ER'ul celor de la Siemens ) si scoti din ecuatie catenara ).Dar si ala nu merge peste 160.Oricum trebuie sa fie locomotive diesel in Europa asta care trec de 160.. doar ca nu-mi vine in minte nici una acum. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |