| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Mihai531
Numarul mesajelor : 28 Varsta : 26 Reputatie : 4267 Data de inscriere : 22/04/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 23 Apr 2013, 20:39 | |
| Daca M800 era o simpla magistrala si nu ducea la mare 100%ca infrastructura era completa dar deoarece cei cu microbuzele sunt mana in mana cu hotii nai ce sa faci defapt tot ce se intampla pe M800 e controlat |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 23 Apr 2013, 21:07 | |
| - bostanescu 2 a scris:
- Sunt tare curios cum o sa scada timpul de mers de la 3h.45min cat e azi la 2h.30 de 1 Mai.
S-au afisat deja pe CFRCalatori.ro trenurile noi ce voi intra in perioada de minivacanta (29.05-06.06). Un tren fara oprire ar trebui sa faca conform site 2h39' deci cele cu opriri fac 3h-3h15' ca popa asta fara eventualele intarzieri. Bineinteles ca parcursul si durata trenurilor vechi nu a fost corectat si astfel asistam la anomalii de genul careia un tren cu 4 opriri face mai putin cu 5' decat un tren fara oprire :shock: . Poate se gandesc in ultimul ceas sa corecteze... |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 16:42 | |
| Cum a mai ramas cu promisiunea de 160 km/h? Oare se va merge vreodata cu 160?
|
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 18:11 | |
| Ce mi-e 140kmh, ce mi-e 160kmh, credeam ca am dat 1mld de dolari ca sa avem o linie de 200kmh. Se putea carpi/efectua un RK cu multi mai putin bani, si nu mai stateam 5-6 ani cu linia in santier, ca apoi sa nu mai putem scoate nici macar 2h23 cat facea IC-ul in 2005 pe Buc-Cta. Cata minte sa ai in 2005 sa faci un proiect care sa creasca viteza de circulatie de la 140kmh la 160kmh ? Preferam de 1000 de ori sa circul pe vechea linie, sa ma scuture la trecerea peste macaz, dar macar sa ajung la timp si sa am vagon restaurant. Pentru simplul calator care sunt eu, reabilitarea asta a fost o mare mizerie. |
|
| |
bostanescu 2
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 101 Localizare : Stadionul Giulesti Reputatie : 4275 Data de inscriere : 05/04/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 18:23 | |
| Pai nici astazi nu sa terminat reabilitarea.Statiile Ciulnita si Fetesti au ramas in paragina,podurile sunt praf....deci ce reabilitare?Cand o sa circulam de la Pipera la Fetesti cap-coada cu 140 atunci e reabilitat.Pt 160 eu zic sa mai asteptam niste ani buni |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 19:17 | |
| pai parca se promisese 90 de minute Bucuresti-Constanta inainte de reabilitare. minciuna asta de 90 de minute se califica pe top 3 in categoria de cele mai mare minciuni al cfr-ului.
capsuneanu:
auzisem de aici de pe forum ca exista tronsoane care teoretic suporta 200 km/h pe m800. din pacate nu exista sistem de semnalizare pentru astfel de viteze.
din 225 de km vreo 158 de km e apt pentru 160 km/h.
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 19:24 | |
| 160 .200 in teste doar ) |
|
| |
bostanescu 2
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 101 Localizare : Stadionul Giulesti Reputatie : 4275 Data de inscriere : 05/04/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 20:38 | |
| Poate intre Ciulnita-Fetesti ar merge cu 160 asa de ochii lumii.Avem 2 locomotive de 200km/h restul "delfinilor"se chinuiesc pt un 160 amarat si sigur vor crapa la viteze de 160 mai ales ca vin si caldurile.Discriminatii nostri au furat si motorasele de la bariere....Tara lui Papura Voda |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 23:09 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Ce mi-e 140kmh, ce mi-e 160kmh, credeam ca am dat 1mld de dolari ca sa avem o linie de 200kmh. .
Cu 3 milioane de Euro/km de cale ferata nu poti sa ai pretentii sa realizezi o linie de mare viteza (200 km/h) in Uniunea Europeana . Un cost real estimat ar fi undeva la 6-8 milioane de Euro/km si asta fara a include noi poduri dunarene care sunt cam 100-200 milioane Euro/km functie de lucrare. - Capsuneanu a scris:
- Se putea carpi/efectua un RK cu multi mai putin bani, si nu mai stateam 5-6 ani cu linia in santier.
Practic se putea insa atunci cand esti tara si semnezi angajamente pentru aderare nu prea poti sa faci ce vrei tu . Carpeala nu este decat o solutie de moment (3-4 ani) iar fara o mentenanta a liniei este egala cu zero. - Capsuneanu a scris:
- ca apoi sa nu mai putem scoate nici macar 2h23 cat facea IC-ul in 2005 pe Buc-Cta. .
Gresesti, faptic timpii obtinuti in 2011 adica cu 95% din lucrari efectuate au fost mai buni decat acel 2h23' fara oprire . In 2011-2012 un IC facea 2h29' cu 2 opriri deci... Tu afirmi ca nu se pot scoate timpi buni tocmai din cauza faptului ca s-a reabilitat linia ceea ce este complet fals, nu are treaba reabilitarea liniei care a fost facuta bine cu furtul de componente feroviare care are, din punctul meu de vedere, o culpa politica. Cu carpeala sau cu reabilitare furturile tot aveau loc... - Capsuneanu a scris:
- Cata minte sa ai in 2005 sa faci un proiect care sa creasca viteza de circulatie de la 140kmh la 160kmh ? .
Nici n-ai nevoie de minte sa faci asa ceva... Cred ca cunosti bine linia Bucuresti-Constanta, foarte dreapta si avand o viteza medie constructiva pe masura respectiv 120 km/h inca dinainte de reabilitare . Asta inseamna cap-coada cam 1h45' daca si podurile ar fi apte macar la 120. Cu mult inainte de reabilitare adica in anii 90' un tren Pendolino a mers destul de mult cu viteze de peste 160 km/h si pe alocuri chiar pana la 180 km/h fara probleme. Deci cresterea de la 140 la 160 s-a realizat dar nu asa cum crede toata lumea cu mari devieri de la traseu, exproprieri, costuri s.a.m.d. ci dimpotriva, cat mai ieftin si simplu posibil . Foarte putine curbe au fost rectificate deci intrebarea ta nu prea are acoperire in teren costurile pentru a se ridica mai mult viteza maxima constructiva la 160 km/h pe 2/3 din tronson fiind minore. - Capsuneanu a scris:
- Pentru simplul calator care sunt eu, reabilitarea asta a fost o mare mizerie.
Din contra, reabilitarea a fost cea mai buna idee posibila intr-o tara cu infrastructura invechita si carpita din loc in loc, insa care nu a ajuns sa fie pusa in practica la adevarata performanta din ..n'' motive care tin de infrastructura dar nu si de reabilitare. Ca a fost prost organizata din punct de vedere al mersului trenurilor sau ca a durat prea mult asta ramane de discutat, insa te asigur ca s-a mai intamplat si se intampla si la case mai mari... Trecand peste treaba cu furturile, astia de la Astaldi ti-au luat banii dar si-au facut treaba cu brio, toata lumea stie cum zburau trenurile la Sarulesti... Rezultatul carpelii propuse de tine ? Vine CFR-ul si pune lemn acolo exact acolo unde a deraiat intr-o iarna un tren ... Pentru ca n-au mai mers trenurile cu 140 ci cu 30 in zona aia e vina lui Astaldi sau a celor de la CFR Infra, tu ce zici ? E vina reabilitarii sau a carpelii ? O mare mizerie este omul politic care lasa sa se intample asta, adica sa se investeasca bani intr-o linie performanta iar din cauza lui nea Gigel care fura fier vechi in Baragan performanta intr-un an de zile sa fie zero... Dar daca Gigel e prieten cu patronul de dube e si mai rau, pentru ca se mai fura si in alte tari dar acolo a doua zi s-a pus la loc... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 24 Apr 2013, 23:33 | |
| - brutusel a scris:
- pai parca se promisese 90 de minute Bucuresti-Constanta inainte de reabilitare.
minciuna asta de 90 de minute se califica pe top 3 in categoria de cele mai mare minciuni al cfr-ului.
Cine promisese ? Un sef care era in functie la CFR Calatori in 2006 ? Planurile de upgrade la 200 km/h pentru Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Ploiesti au fost abandonate odata cu lansarea proiectului HSR Curtici-Bucuresti-Constanta (2012) si trasarea coridorului VII marfa (2013) iar acest lucru inseamna ca linia conventionala ramane de baza pentru marfa si trenuri locale pana la 160 km/h iar restul (+200Km/h) trece pe HSR. Si asta peste 20-30 de ani. Da, sunt si in prezent portiuni de linie pe M800 dar si pe Bucuresti-Ploiesti unde se poate circula o perioada relativ scurta de timp cu 200km/h in conditii de mentenanta a liniei insa acest lucru nu mai foloseste la nimic, decat eventual la teste. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 25 Apr 2013, 00:45 | |
| - baiazid a scris:
- trasarea coridorului VII marfa (2013) iar acest lucru inseamna ca linia conventionala ramane de baza pentru marfa si trenuri locale pana la 160 km/h iar restul (+200Km/h) trece pe HSR. Si asta peste 20-30 de ani.
Dacă RFC7 va mai ajunge la Constanţa... _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 25 Apr 2013, 01:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- baiazid a scris:
- trasarea coridorului VII marfa (2013) iar acest lucru inseamna ca linia conventionala ramane de baza pentru marfa si trenuri locale pana la 160 km/h iar restul (+200Km/h) trece pe HSR. Si asta peste 20-30 de ani.
Dacă RFC7 va mai ajunge la Constanţa... De ce sa nu ajunga ? Portul Constanta este poarta de est a Uniunii Europene asa cum este Rotterdam in Vest . Nu exista alte porturi in zona care sa concureze cu portul Constanta nici acum si nici pe viitor. Portul asta este unul dintre atuurile Romaniei atunci cand a fost primita sa adere iar noi ca tara in afara de pozitia strategica nu prea avem alte atuuri. |
|
| |
gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: info trafic m800 Vin 26 Apr 2013, 08:58 | |
| 25.04.2013 Bucuresti Baneasa:
IR 1583 -- 8.42 -- ''+40'',
IR''TULCEA'' -- 12.26 -- ''+42'',
IR 1682 -- 17.01 -- ''+1h'' ????
IR 1684 -- 18.51 -- ''+40'',
IR 1631 -- 20.26 -- ''+32'' The Best, 3h12 Timp final GDN. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 26 Apr 2013, 14:43 | |
| am citit zilele trecute ca trenul fara opriri va face 2:40 pe curand. totusi 2:40 e bine comparat cu 4-5 ore cu toate ca am sperat sa facem 2-2:15 ore. pana si personalul ala jegos care oprea la toate haltele era mai rapid.
ma doare sa vad in ce hal e m800 si multe alte chestii.
am fost in romania pana zilele trecute si am ramas dezamagit cand am vazut atata mizerie si totul neingrijit. n-am vazut macar o strada pusa la punct. ma gandeam sa plec la vara in romania dar probabil ca nu voi merge.
|
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 27 Apr 2013, 04:21 | |
| Ceausescu ne a lasat-o cu 2h25 iar acum ei fac 2h40 ? unde este miliardul de euro? ca nu se vede ! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|